Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Volgens mij heb ik zojuist het het eerste puntje striae ontdekt...:( (Nu al!)

2. 4days

4days Niet meer actief

Dag dames! Leven jullie ook nog? :D

Amaryllis -> Tsja, dat is helaas onvermijdelijk... :( Op zichw el vroeg idd, bij mij begon het pas echt de laatste twee maanden ofzo. Maarja dat zegt ook niks, want in die twee maanden zat ik dus wel in een keer helemaal onder...

3. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Haaaii,

@Amaryllis, ag joh.. misschien blijft het wel bij dat ene streepje;) Ik heb er ook aan beide zijkanten 2, is al vanaf het begin en tot nu toe niks bijgekomen...

@Cossy, en..? is het kamertje al bijna klaar?

Ik heb gisteren het laatste baantje behang geplakt, en daarnet alvast de ondervloer voor het laminaat gelegd. M'n vriend beloofd al de hele week om het laminaat te leggen maar doet niks:(
    Ga het anders zelf wel proberen, voor alles moet een eerste x zijn toch?;):D

Ow, enne.. ff spammen. M'n buik met 29,4 weken;)

4. 4days

4days Niet meer actief

Jaaah ons kamertje is qua basis al af! Muren zijn gedaan, laminaat erin, en meubels erop. Nu de afwerking nog!

En laminaat leggen is zo lastig niet hoor. ;) Ja moet alleen opletten dat je de naad laat verspringen. Maar het is een piece of cake. Het is alleen véél werk, maar niet lastig.

Ennuh, met 29 weken had ik ook nog steeds strepen.. :( *kreunt nog na* maar hoop voor jullie dat ze verder weg blijven natuurlijk! :D

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Mooi buikie Dissapointed!!! :) Dat gaat al echt ergens op lijken! Ik hoop dat het bij mij net zo gaat zijn als bij jou en dat de striae beperkt blijft...Het lijkt me zo erg om nooit meer een bikini aan te kunnen, ik heb echt een hekel aan badpakken. Maar goed, ik ben wel nog steeds heel blij met de oorzaak van die scheurtjes want een kindje is toch het mooiste wat je kunt krijgen!!! :D

Leuk dat jullie babykamertjes bijna af zijn! Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat straks! Laminaat leggen is inderdaad niet zo moeilijk, als je maar rekening houdt met het krimpen en uitzetten. Anders ligt het zo bol en dat wil je echt niet! Enneh...de plintjes niet vergeten he! Ik vind het altijd zo zonde als mensen dat niet doen, dat maakt een kamertje echt af!

Wij hebben afgelopen zaterdag de meubeltjes uitgezocht, allemaal heel basic, strak en wit. Maar wel mooi en bovendien niet al te duur. Man wat een prijzen zeg! En dan komt het matrasje enzo er nog boven op, dat wist ik wel maar toch schrok ik wel even...:$
    En gisteren ben ik samen met mn moeder begonnen aan het familiewiegje. Dat staat al een tijdje bij ons thuis, ik wist eerst niet dat het er was maar dat bleek dus van wel. Mn moeder heeft er in gelegen, en ik, en straks ons kindje dus ook. Ik vind het zo leuk! Toen we het kregen was het net een paasei :), rotan bekleed met gele stippeltjesstof en gele bloemetjesstof met strikjes. Afschuwelijk. Maar ik heb eenvoudige offwhite stof gekocht met een subtiel glansje, en daar hebben we het nu mee bekleed. Volgens mij wordt het best mooi! Tis in ieder geval super schattig...:D

6. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    @Amaryllis, leuk hoor dat jullie het kamertje al gevonden en gekocht hebben!:D

En dat familiewiegje, echt super leuk is dat he.

Wij hebben ook het familiewiegje, tenminste.. mn 3 nichten hebben erin gelegen, mn achterneefjes en de kindjes van mn zus..
    En straks dus ons kindje:D M'n mam is bezig met het bekleden ervan met natuurlijk delfts blauwe stof:)

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Leuk! Ga jij het wiegje in het babykamertje zetten of naast je bed? Ik denk dat ik het wiegje in onze slaapkamer zet, en als ons ukkie wat groter wordt dat het dan naar het eigen kamertje gaat...

8. 4days

4days Niet meer actief

Oh my god hebben jullie dat gezien over die Maria Mosterd?! Wat een kutwijf zeg! :x Je kunt toch niet zomaar gaan beweren dat iemand je loverboy is?! Die arme jongen heeft geen vlieg kwaad gedaan. :x Gelukkig is de waarheid nu boven water!

Amaryllis -> laminaat zonder plintjes? Dat ziet toch echt niet uit? Ja tenzij je een uur gaat meten om alle latjes precies even lang af te zagen, maarja dan ben je echt mega lang bezig, terwijl plintjes plakken zo gedaan is. En veel mooier inderdaad, want je kunt laminaat niet tot tegen de muur leggen.
    En meubeltjes, hou me op... Onze babykamer heeft 900 euro gekost, en dat was nog vrij goedkoop had m ook gezien voor 1200... :$

Dissapointed -> Lijkt me leuk ja, zo'n familiewieg! Wij hebben nog helemaal geen kleintjes in de familie, dus ook geen wieg. ;) En die van de vorige generatie zijn er niet meer.

Ik zet het wiegje trouwens op de slaapkamer, is dat niet ook het hele idee achter een wiegje? Ik bedoel, het is toch onzin om een wiegje naast het bedje op de babykamer te zetten? Dan kon de baby net zo goed meteen in het bedje.

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    hallo meiden! hier was ik weer ffies..

Tis een heel zwangere clubbie zo al he? :D

Als t goed is hebben jullie vast allemaal de foto's van mn buik en ukje al gezien op hyves.. :)

Oh en wiegje? die staat bij ons op t kamertje hoor.. t ledikantje hebben we gewoon nog niet staan die gaat er pas in als ukje te groot is voor de wieg..

Een wieg is in mijn ogen ook meer voor "de sier" omdat wij t zo leuk vinden ;) en omdat t kleiner is.. tis niet gelijk zon joekel van een bed met zon inie minie mensje erin..

Ik snap best dat veel mensen t op hun slaapkamer doen maar ik weet zeker dat ik ten eerste niet meer slaap dan (dan hoor ik alles) ten tweede komen onze katten op onze kamer en is er dan dus t risico dat ze erbij gaan liggen.. of erop! :$ en ik wil dat onze meneer t liefst zo snel mogelijk went aan zn eigen kamertje..

ga er alles aan doen om te vermijden dat hij tot zn 5e of 6e tussen ons in wilt omdat ie anders niet slaapt......;) (meegemaakt bij familie zoiets.. draaaaaama)

10. 4days

4days Niet meer actief

Hihi nou dan hoop ik voor je dat jullie mannetje snel door slaapt, in het begin is borstvoeding 1 uur voeden 2 uur rust, en dat 24 uur per dag. ;)
    Los daarvan denk ik persoonlijk dat een kind onder de 1 jaar echt nog niet zo mega door heeft waar hij slaapt, Vince heeft zelfs maanden lang tussen ons in gelegen en toen vanaf een maand of 11 op zijn eigen kamer, nooit problemen mee gehad. Maar als het kindje meteen goed slaapt kun je hem idd net zo goed op zijn eigen kamer leggen meteen. :)

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Het lijkt mij juist heel makkelijk om dat wiegje in het begin naast je bed te hebben staan! En zo'n kleintje is er vaak binnen een paar maanden uitgegroeid dus dan gaat ie lekker naar het eigen kamertje. Ik geloof nooit dat dat problemen oplevert hoor, tis hoogstens vervelend voor jezelf omdat je dan even moet omschakelen. Billy heeft de eerste nachtjes ook bij ons op de kamer geslapen en ik vond het best zielig om m daarna beneden in de bench te doen. Dan zou ie zo alleen zitten. Maar hij heeft prima geslapen en wij eigenlijk ook! En als je toe gaat geven bij elk piepje krijg je hele vervelende hondjes/kindertjes he...Persoonlijk denk ik dat zo'n drama van het in papa&mama's bed willen slapen echt niet nodig is!

@ Cossy: Wat die plintjes betreft, volgens mij is dat dan meer laksigheid hoor! Mensen nemen zich voor dat ze de plintjes volgende week wel doen, en een jaar later liggen ze er dan nog niet. Zo jammer! Als je het gelijk doet heb je er geen omkijken meer naar en ziet het kamertje er veel mooier uit. :)

Kan ik die aflevering over Maria Mosterd trouwens nog terug kijken? Heb er over gehoord maar kan m nergens vinden op uitzendinggemist.nl....

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wat een gezellige drukte hier! :p hihi

Wij zijn net in Amersfoort geweest voor de geslachtsbepaling, gewoon een eenvoudig pakketje om het niet te duur te maken maar toch te weten wat t is...Nou we zijn ruim een uur binnen geweest en hebben alle details gezien! Zo mooi! Ik loop echt te stuiteren nu, want we krijgen een meisje!!! :D hihi

Voor zover de echoscopiste kon zien is ze kerngezond. Wat een opluchting! We hebben een hele stapel foto's mee gekregen en zijn het direct gaan vieren bij de Mac ;) En zodra ik kan koop ik een jurkje! :D

Ben zo blij!

13. 4days

4days Niet meer actief

Hoeraaaaaa, EEN GEZOND MEISJE!!! Oooh helemaal super!!! :D :D

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, nou is het twee om twee! :D

15. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha, ja erg he!

Moet zeggen dat wij de plintjes ook nog niet hebben op dit moment, maar dat ligt vooral aan het feit dat luc pas de 24 zijn vakantiegeld krijgt, en als ik alles van ons 'gewone' geld ga kopen (waar we deze maand al veeeeel van hebben gekocht) hebben we straks geen geld meer voor eten. ;) Dus nog even geduld, maar zodra we het geld hebben ren ik naar de winkel. ;)

En die aflevering, geen idee eerlijk gezegd...

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Gefeliciteeeeeeeerd

een gezonde dame erbij!!!!! :D :D :D

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hihi, nou dan zijn die plintjes ruim op tijd voor ze geboren wordt toch? Maar dan ziet het kamertje er in ieder geval af uit!

@ Pam: Bedankt! :D Hoe is het met jou? Is t kamertje al af of zijn jullie nog druk bezig?

Ik zal zo even wat echopics uploaden!!! :)

18. 4days

4days Niet meer actief

Whaha ja ik ga ze ook echt, ECHT leggen! :p Ik moet trouwens nodig eens een lijstje maken van wat we nog allemaal moeten, om een beetje overzicht te krijgen.... Moeten jullie nog veel?

Ben benieuwd naar de echo's!! :D

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Het profiel:

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708