Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Precies! :D Altijd positief blijven he, anders wordt het leven heel vervelend. Gaan jullie vanavond nog wat doen?

Ik hoop trouwens dat Pam ons nog weet te vinden, heb al een tijdje niks van haar gehoord!

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    idd vind ik ook :D

Oeh ik hoef nog maar 1 weekje te werken dan heb ik vakantie :D

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Lekker!!!! :D Ga je weg of blijf je gezellig thuis?

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik blijf thuis lekker wennen in mijn nieuwe huisje :D:D:D

5. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Denk dat Pam erg moe is, met haar ME/CVS en nu ook nog de zwangerschap... ;)

Jeem22 -> Oh zijn jullie pas verhuisd? Dan zou ik ook lekker thuis blijven ja. :D

Pfff wij gaan het vanmiddag tegen s-ouders vertellen, ben es benieuwd... Zowel bij Vince (nog enigszins begrijpelijk) als ook bij Sem* reageerden ze niet echt geweldig, dus vriendlief heeft het zo lang mogelijk uitgesteld. Maarja, aangezien ik morgen al 9 weken zwanger ben wordt het toch langzaam tijd. Ben benieuwd... :)

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik moet nog verhuizen hihi volgende week vrijdag krijgen we de sleutel we gaan er gelijk in omdat we alleen de woonkamer hoeven te verven :D

Spannend cossy... Succes zou ik maar zeggen ;)

7. 4days

4days Niet meer actief

Nouja, schoonouders reageerden precies zoals verwacht. ;)

Het eerste wat s-ma zei was: is dat nou wel slim? Zouden jullie dat nou wel doen? En vervolgens bleef ze maar roepen dat ze het heel dubbel vond. Van de ene kant was ze wel blij voor ons, maar van de andere kant zette ze er een beetje vraagtekens bij. Ze vroeg zich ook af of we het financieel wel zouden redden, en dat zij niet meer zoveel geld had om ons te steunen. Dus heb haar uitgelegd dat wij van de opa's en oma's alleen verwachten dat ze lief zijn voor de kleinkinderen, en dat het niet hun taak is om ons financieel te ondersteunen. Maar ze begon er toen over te zeuren dat ze het niet eerlijk vond dat alles op de schouders van Luc terecht kwam, en dat die arme jongen nu al dag en nacht werkte. ;) En dat ik nu vast de komende jaren ook niet meer zou gaan werken. Luc zei nog dat ze zich niet met onze taakverdeling moest bemoeien, en dat er genoeg huishoudens zijn waar de vrouw thuis blijft en voor de kinderen zorgt, maar dat wilde er niet echt in. Dus druppel was toen ze ook nog aan mij vroeg of we het wel samen hadden besloten, en of het niet voor Luc een verassing was. :$ Ik dacht wat denk je nou, dat ik stiekem ben gestopt met de pil ofzo?! Echt, volgens mij moest ze zich inhouden om niet te vragen of ik wel zeker wist of Luc de vader was. :) Oh nee, wacht, dat vroeg ze bij Vince al. ;) :)

Dus zo zag ons gezellige middagje bij schoonouders eruit! ;)

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    :$:$:$ Nou lekker dan, zulke schoonouders!!! Ik zou daar echt niet blij mee zijn, wat voor beeld hebben ze dan van je? Met Vince is het toch ook goed gekomen? En voor hem is het leuk dat er nu een brusje bij komt. Wat zei je vriend ervan?

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    *vloekt en tiert*

Potverdikkeme was ik jullie ff helemaal kwijt! :$:D

Maaarrrr ik ben er weer.. kheb een heeeele drukke tijd gehad ffies en doe daarom de komende 2 dagen ff helemaal niks.. moet verplicht bijkomen nu ;)

Ik zal ff meelezen want dacht dat ik alweer lid was zeg maar maar kreeg maar geen mails.. vond t al raar...

Ik ga teruglezen! :p

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, zoiets dacht ik al inderdaad! :D Het bleef zo rustig van jouw kant...maar gezellig dat je ons weer gevonden hebt!

Wat heb je allemaal gedaan dat je zo moe bent? Ik las op je hyves dat je je kinderwagen in huis hebt, 8) da's alvast fijn. En verder? :)

11. 4days

4days Niet meer actief

Tsja we hadden het wel zien aankomen, hij kent zijn ouders al wat langer dan vandaag. ;) En ze vragen het dan quasi uit bezorgdheid, zo alsof ze het alleen maar goed bedoelen. Maar ondertussen zitten ze me wel mooi af te zeiken. ;)

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo bij deze even mijn kladblok bestandje die ik erbij had bij t teruglezen! hihihi :)

@Arwe:
    Ik ben wellicht wat laat, maar welkom hier!! :D
    Over t twijfelen, heb ik ook heeeeel erg gehad! ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat t niet mocht en niet kon.. uit zelfbescherming.. Toen ineens mn vriend ermee kwam dat ie wilde stoppen met de pil was mijn eerste reactie zelfs nee! hoe graag ik t al zoooo lang wilde!
    Ik was zo ontzettend bang voor de reacties en ik had zolang tegen mezelf gezegd dat ik te jong was.. ik moest echt aan het idee wennen ;)
    Toen vriendlief eenmaal al die gevoelens weer bij me losmaakte was ik snel overstag.. en achteraf vielen ALLE reacties mee! aan iedereen die we t vertellen vonden ze t leuk en normaal. niet een die je scheef zag kijken ofzo.
    Dus lekker ervoor gaan en uiteindelijk wen je wel aan t idee en zeg je t al snel met veel meer zekerheid! ;)

Oh en mijn vriend wil nu nog nergens naar kijken ongeveer! hihihi, nu wilt ie eerst weten wat t wordt.. toen we probeerde wilde ie eerst dat t zover was..
    Veel mannen zijn er anders in denk k ;)

@Happygirl: Jij ook welkom hier!! :D

@Rnate: welkom back! :D en spannennnddd je eitjeee.... :D

@Amar: een verdwaald ei???? wat balen zeg! misschien toch "fout" geklust de afgelopen maanden hierdoor? ben heeel benieuwd wanneer je je eitje vindt meis!

@Cosmuts: Gefeliciteerd met je 9 wekennnnn!!!! :D

EN WTF DENKEN JE S-OUDERS WEL NIET?!!!! sorry hoor maar mijn kin lag op t dek toen ik t las..
    ppppfffff of t een verassing was voor luc.. NOUJA?! :$
    Echt een hele erge reactie.. ik had zoooooo booos geworden he.. normaal slik ik t allemaal wel met pijn maar dankzijn hormonen ben ik ff eerlijker :D
    Khad ze opgevreten.. :)

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo.. en amar ja kinderwagen is besteld! zoooo gaaf he.. kheb gewoon helemaal zin om ermee te crossen ;) hihihi

En verder nog niks.. braaf aan t wachten (lees: zenuwen) tot we weten wat t wordt en daarna ga ik los :D

Nu even aan t bijkomen want heb een heeeele drukke week gehad..
    Woensdag een nieuwe auto gekocht!

Niet helemaal gepland maar t moest toch maar, dus nu een hele goeie en gave auto van 2004. met alle ruimte van de wereld! toch wel erg blij mee hoor.. alle luxe die je nodig kan hebben en is gewoon nog heel netjes.. weer een "zorg" minder ;)

Zal maar wat verklappen.. ik ben half feb. jarig, en stiekem weten we dan al wat t wordt.. dat weet niemand trouwens :D dus ik denk dat mn ouders en schoonouders t meteen die dag weten omdat we dan toch ons mond niet kunnen houden..

maar zit eraan te denken om voor de rest gewoon blauw of roze gebak te kopen ofzo.. of iets van muisjes erop te doen of iets in die trant.. of een grote taart waar t op staat en die dan met kaarsjes naar binnen brengen als iedereen er is.. :D Op die manier t hoge woord eruit bij iedereen!

Wel een leuk idee he?

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Over schoonouders trouwens..

Die van mij zijn dus omgekeerd.. We hebben van hen de wagen gehad.. echt zo supertof! :D dus das al heel leuk..

Maar ondertussen heeft mn schoonmoeder ook een officieel shopverbod.. whahaha.. ze mag niks meer kopen tot we weten wat t is! :D

Waren we de wagen bestellen.. (was dik in de aanbieding bij prenatal, vandaar) en natuurlijk allemaal leuke babyspullen.. ze zag vanalles.. hadden we leuke slabbetje gezien met op 1 "ontbijt", op de volgende "lunch" en op de 3e "diner".. dus wij wagen bestellen en dergelijke..
    Gaat mn schoonvader afrekenen.. zie ik ineens mn schoonmoeder "stiekem" rennen... :D pakt ze snel die slabbetjes en die doet ze erbij..

Whahahaa.. moest wel lachen hoor! stiekem toch wat kopen :)

15. 4days

4days Niet meer actief

Dank u, dank u! :D :D

Hehe, ja, ik weet t... Ze doen wel nog hun best om dat wat ze zeggen te verbloemen, ze vragen het dus heeel voorzichtig, en quasi uit bezorgdheid. Maarja, dan nog, het feit dat ze het vragen alleen al. Ze riepen trouwens ook telkens tussendoor dat ze voor ONS wel blij waren, vast ook om het wta minder erg te laten lijken. ;)
    Ik doe wel nog steeds gewoon aardig en normaal tegen ze, vooral omdat ik het rot vind voor Luc anders, maar ik heb echt niets met ze. Luc zelf gelukkig ook niet.

16. 4days

4days Niet meer actief

Trouwens erg leuk idee met die taart!!! :D

17. 4days

4days Niet meer actief

Ooooh, mijn banner is een plaatje verder!!! :D

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Altijd leuk als zon plaatje veranderd! :D

@Amar: u heeft privebericht ;) (ik zie ze zelf heel vaak niet dus denk zeg t even! hihi :D)

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo ben ff een dagje niet geweest moet gelijk een heel stuk mee lezen :D

@ cossy wat vervelend dat je schoonouders zo reageren jullie moeten toch zelf weten of je een 2e neemt... En of jullie het financieel redden dat gaat haar helemaal niks aan..!!

Hmm zou gelijk enorm afgeschrikt zijn op mijn schoonmoeder als ze zo reageert..!!

Verd heb ik lekker genoten van een heerlijk zaterdag avondje en heb ik vandaag eindelijk uit kunnen slapen schrok ervan toen ik zag hoelaat ik wakker werd vanmorgen :D

Nu iets doen waar ik heel goed in ben bankhangen ;)

Fijne avond dames

20. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    @ cossy, khb respect voor j dat je rustig kan blijven in zo'n situatie ik zou denk k helemaal over de rooie gaan.

@Pam, khb mn ei al gehad vlgns mij :D nu maar afwachten he tot volgende week. Wanneer komt je wagen???, kan je vast gaan oefenen hihi

Deel Deze Pagina