Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi allemaal,
    is eventjes geleden nu:D
    helaas vorige ronde is niks geworden,ik zit nu op dag 4 van regels.
    maar heb er een goed gevoel bij deze maand :p

mijn nicht is pas zwanger. ze was niet aan het proberen en vrijt nog maar 1.5 jaar ;) nou ja ze zijn heel blij.ze is22 dus het lukt haar wel.

en Bolleke03 is ook zwanger!
    hihi echt goed!!!! ze was5 maanden aan het proberen en ze was overtijd maar we dachten echt niet dat ze zwanger was(ze had niercisis gehad dus miss stress?) en toch ...ZWANGER!

ben heel blij en ik wil nu ZEKER zwanger worden!
    We wilde graag samen zwanger zijn aangezien we beste vriendinnen zijn enzo.leek ons leuk en nu alleen ik nog ;)

ik moet zeggen dat ik van die clomid een raar gevoel krijg.
    Een soort euhm gelukkig gevoel?maar miss is dit puur een gedacht omdat ik weet dat ik nu de juiste hormonen bijkrijg(aangezien ik die tekort heb?)
    maar voel me echt beter in me vel en zie het zitten :)

mooie foto cossy! :D

xxxx

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hee Anais, wat fijn dat je je zoveel beter voelt door die medicijnen!!! :) Volgens mij geeft dat al aan dat je inderdaad een stofje miste, en nu je dat extra krijgt ben je vast snel zwanger! Ik hoop het zo voor je!

3. 4days

4days Niet meer actief

Anais -> Poehh, lijkt me toch wel zuur als iedereen om je heen ineens zo zwanger wordt, redelijk snel ook nog. Maar gelukkig heb jij nu eindelijk clomid! Dus we hebben goede hoop dat jij binnenkort in het rijtje mag aansluiten toch? :)

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Jeeeeeeeeeeej, ik ben alweer op de helft!!! :D8):D8)

Hihi, ik hobbel wel een beetje achter jullie aan, maar goed, dat mag de pret niet drukken! :p

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik ben ook nieuw hier.

Ik ben zelf bijna 22. Ik heb al een zoontje van bijna 2 en hoogstwaarschijnlijk nu weer zwanger van nummer 2:) Allebei zijn ze dan door de pil heengekomen. Blijkbaar ben ik erg vruchtbaar.

Ik wacht nog even met testen, ik moest zaterdag ongesteld worden maar ben het nu nog niet. Voel mij wel moe en lusteloos en beetje rommelig in mijn buik.

We wachten het af....

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hah anou dan hobbel ik er helemaal achteraan .. !
    ik ben nu pas bijna 12 weken !

7. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Hihi ach maakt toch niets uit joh, daarom zijn onze kindjes straks als 'groot' terwijl jij nog een pasgeboren hummeltje hebt. ;)

Mama van 2 -> Welkom, en hoogstwaarschijnlijk gefeliciteerd. ;) Ik ben van de eerste ook zwanger geworden door de pil heen ja. Maar als je dat eenmaal bent geworden is de kans dat het nog eens gebeurt behoorlijk groot, dus hierna kun je beter niet weer aan de pil gaan, hihi. Ik ga voor een spiraaltje.

lovepeet -> Haha, ach komt helemaal goed, die 6 maanden zijn zo om!

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @ Cossy: Ik ben aan een zwaardere pil gegaan dan de eerste die ik slikte maar ik denk dat ik toch weer zwanger ben. Word al weer naar van etensluchtjes, buikje voelt opgeblazen en nog steeds niet ongesteld... Durf nog niet te testen.. Van de week even doen.,.

9. 4days

4days Niet meer actief

Pff hihi het is natuurlijk eigenlijk een luxe dat wij zo snel zwanger worden, maar het is niet altijd even handig... Het voordeel van een spiraaltje is natuurlijk dat het ook nog op een andere manier dan hormonaal werkt. Van welke maand is je zoontje? Die van mij is van september.
    Ben benieuwd als je gaat testen!!

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    #810 Mama van 3, 31 mei 2010
    Laatst bewerkt: 31 mei 2010
    Mijn zoontje is van 06-07-08!

Ik denk in het weekend. Ben bang als ik te vroeg test het misschien een negatieve test is. Dus wacht geduldig:)
    Ik denk voor 90 % bijna zeker dat het positief is. Nare luchtjes kan ik al niet meer tegen, opgeblazen gevoel, veel plassen enz. Maar kan ook mijn verbeelding zijn.. Lastig.

Ja dat is het voordeel van jong moeder, je bent erg vruchtbaar.
    Hoe oud was jij toen je je eerste kreeg?
    Jij hebt er al 2? en 3de opkomst?

11. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi mamavan2
    hopelijk heb je een posi test!

@ cossy
    het valt goed mee hoor ik gyn het ze allemaal ;)

ik heb de pilletjes nu genomen en ben sinds mijn derde pil misselijk,opvliegers en onrustig
    sinds enkele dagen is dat verandert in veel plassen,veel moe,steken,ongiekrampen,en sinds vandaag heel heel veel gebroebel in de onderbuik.dus ik hoop dat dit een goede reactie is op de pillen!

we hebben gistere geklust ;) en morgen komen mijn ovutesten aan dus dan kan ik aan de hand daarvan doorklussen :)
    althans ik hoop dat ze morgen aankomen,anders toch maar klussen morgen voor de zekerheid.jammer dat ventje deze week de late post heeft en dus veel moe is.

voor de rest is alles prima!
    en hoe gaat ie hier?

xxxx

12. 4days

4days Niet meer actief

Leuke datum, hihi!
    Ik werd zwanger van de 1e op mijn 20e en ben bevallen op mijn 21e. En het is inderdaad de 3e ja, alleen ons tweede kindje (een zoontje) is overleden na 4 maanden zwangerschap. En nu krijgen we een meisje. :)

Trouwens dat met dat snel zwanger worden geldt helaas lang niet voor alle jonge moeders(-to-be). ;) Er zijn hier ook meiden die een jaar, of zelfs jaren nodig hebben (gehad). :(

Anais -> Oeff, lijkt me best zwaar hoor, al die hormonen... Hopelijk scheelt het dat je weet dat het voor ene goed doel is? Succes met klussen! ;)

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ja he;) niemand die hem vergeet zelfs zijn vader niet;)

Nee ik weet het, de natuur kan soms raar lopen.

Heftig dat je zoontje na 4 maanden is overleden! knap dat je wel weer bent verder gegaan en nu zwanger bent. Een meisje leuk! Wil ik oook!

Hoe gaat het met je ventje erbij? Is het lastig om een peuter naast het zwanger zijn te hebben? Dievan ons zit momenteel echt in zijn peuterpuperteit hoofd op de grond gooien als het meneer niet zint. het lastige daarbij is dat hij een achterstand heeft van 9 maanden, waardoor hij nog niet zelfstandig loopt en toch wel al een flinke kerel is. Dat tillen wordt nu wel erg zwaar..

14. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik zal me hier ook maar melden.

Ik ben 21 en heb al een zoontje die onlangs 2 is geworden.
    Ik was/ben ook zwanger maar heb gisteren te horen gekregen dat het niet goed loopt en ik dus komende dagen een miskraam mag verwachten.
    Hierbij hebben ik en mijn vriend besloten te stoppen met de pil en voor een 2e te gaan.
    (Het was niet gepland)

15. 4days

4days Niet meer actief

Mama van 2 -> Jah die van ons begint nu net sinds een paar weken lekker dwars te doen, dus vrees dat dit ook echt het begin is van het peuterpuberen. ;) Gelukkig is hij nog niet zo zwaar, die 11 kilo kan ik nog wel tillen. En ben ook blij dat hij nog een middagslaapje doet. Maar het is soms wel vermoeiend jah! Hoe komt het eigenlijk dat jullie zoontje een achterstand heeft? Lijkt me best moeilijk...

KellyAernoudt -> Hoihoi, welkom! Wat erg dat je zwangerschap niet goed is gegaan. :( Hoe lang was je zwanger? Ontzettend veel sterkte, ik hoop dat het allemaal een beetje mee zal vallen... Wel leuk dat je ook een klein peutertje hebt.

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    bij ons zoontje hebben ze bij 4 maanden oud een waterhoofdje geconstateerd. Hij heeft hierdoor een hersenbloeding gehad, dit heeft zijn linkerhersenhelft aangetast waardoor zijn rechterkant op het moment achterblijft.

Ja dit is soms zwaar, vooral de ziekenhuisbezoeken. Maar we weten niet anders en het is een vrolijk mannetje en daar genieten we van!
    Momenteel is hij al 14 kilo!! dus redelijk zwaar.

Ga vandaag een test halen!! Spannend

17. 4days

4days Niet meer actief

Jeetje zeg, dat wil je toch ook echt niet meemaken... Wat moeten jullie bang zijn geweest! :$ Gelukkig dan maar dat hij zelf er niet zo'n last van lijkt te hebben. Ze zeggen ook altijd dat kinderen van hersenbloedingen uiteindelijk ontzettend goed kunnen herstellen toch? Omdat die hersenen nog zo flexibel zijn dat andere gedeeltes makkelijker andere functies over nemen.

Succes met testen!! Ben benieuwd!

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

Cossy: Ze konden me nog niet vertellen hoe ver ik net was (het was ongepland dus ik had niks door eerst) omdat mijn cyclus te onregelmatig was en ze dus niet van in het begin konden zien hoe hoog mijn hcg op zijn hoogst is geweest.

Het doet altijd pijn natuurlijk.
    We hebben nu wel besloten voor een 2e te gaan na deze mk.

19. 4days

4days Niet meer actief

Ja dat zeker, het blijft kl*te, je bent toch een kindje verloren, of je het nou wist of niet. Ik had trouwens wel een beetje hetzelfde, ik wist ook niet dat ik zwanger was totdat ik een miskraam kreeg. :( Ik wilde toen overigens wel al een 2e.

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    pff dat was mijn grootste angst bij mijn eerste zwangerschap! De kans dat het de eerste 12 weken fout gaat...

Ik hoop dat je snel zwanger bent!! En kunt gaan genieten!

Gister test in huis gehaald, straks testen (kan het beste in de ochtend!). Maar k begin nu al een beetje misselijk te worden...

Pff vorige zwangerschap ben ik 4 maanden kotsmisselijk geweest. Heb alleen maar op bed kunnen liggen en echt niks gedaan. Was toen ook erg afgevallen. Ben benieuwd als ik nu zwanger ben hoe het dan loopt. En hoop op een natuurlijke bevalling (helaas moet deze wel in het ziekenhuis plaats vinden, Timo is gehaald met een spoedkeizersnee omdat ze niet hadden opgemerkt dat die in een stuit lag).

Jullie horen het strakjes:)

Deel Deze Pagina