Ik Pam feliciteer en ze nu lekker kan gaan genieten van haar zoon! @ Cossy, ja dat had ik ook met mijn zwangerschap. In mei was toen het toen enorm warm. Pff heb toen niet veel kunnen doen. Gaat snel nog een maandje en je mag genieten van je dochter Is jou peuterpuber ook zo lekker met die verschillende buien? Die van mij had vandaag bedacht dat die alleen mijn eten en drinken wilden en niks anders zucht... Bedankt hopelijk is het nu raak. we zullen het zien
Hahah ja Vince begint nu ook echt lekker te peuterpuberen. Echt alles uitproberen wat niet mag, en altijd lekker dwars zijn. En o wee hij krijgt zijn zin niet, dan volgt een driftbui. Maar ik negeer het maar gewoon, dat lijkt het beste te werken. Als hij echt begint te gillen loop ik even de kamer uit ofzo. Lekkere leeftijd is het he, hahaha!
Dames, wat zijn jullie stil! Jah Pam is natuurlijk lekker aan het genieten van haar kereltje. En de rest, K.O. van de warmte??
even gauw een kort berichtje van mij! ik ben idd bevallen van een wolk van en zoon op 12 juli 2010!! hij heet Brayden, woog 3980 gram en was 52cm lang! t was een hele lange en zware bevalling maar gelukkig heb ik t zelf gered en is alles goed gegaan en is alles met de kleine man ook super! hij drinkt geweldig aan de borst en groeide al snel (stabiel op dag 4 en maar 220 gram afgevallen terwijl ie er 400 mocht afvallen) en hij is zon knapperd! geboren met een kuif roep ik steeds omdat ie zon bos haar heeft dat er echt een kuif in kan al met mij gaat t helaas iets minder.. de vrijdag na mn bevalling een flinke terugklap gehad ineens en nu lig ik met heftige bekkeninstabiliteit op bed.. nu is t fisio doen en vooral rusten en geduld hebben en hopen dat dit weer snel overgaat.. even snel fotootje van de kleine man! al heb ik niet echt mooie foto's op mn telefoon.. Bekijk bijlage 87960
Heey pammiej!! Balen van die BI joh... Ken nog een meid die het pas na de bevalling kreeg, en toen in alle hevigheid... Hopelijk knap je snel weer een beetje op!! Maar wat een heerlijk kereltje is het toch! En hij is echt groot joh. Hat zal ook wel aan de haartjes liggen. Echt een bos haar voor een kindje met licht haar! Dat zie je meestal alleen bij kindjes met zwart haar.
Bekijk bijlage 87973 deze foto is leuker zag ik net! en hij lijkt groter als dat ie is hoor.. tis echt wel een ukje hihi.. en deze foto's zijn echt niet super, laten zn knappe koppie niet goed tot zn recht komen! maar dat zeg ik als verliefde trotse mama natuurlijk!
Aaaah ik vind t toch echt een schatje hoor! En tuurlijk, tis gewoon een mini beebje. Alleen niet zo'n heel iel beebje als je soms wel eens ziet. Maar dat was Vince ook niet. Gewoon een lekkere hollandse baby. Vond die foto op t geboortekaartje echt supermooi!!
wauw hij is mooi Pam! Hopelijk ben jij snel klaar met de bi!! Want dan kan je helemaal genieten van dit mooie mannetje! Wij hopen over 2 weken te kunnen zeggen dat we er ook nog 1tje bij krijgen Eerst maar eens lekker op vakantie.. Zie jullie over 2 weken! En Cossy laatste loodjes, komop en je hebt een wolk van een meid
Hey meiden, Ik ben gisteren 29-07 bevallen van een mooie zoon! Dane Rijendell Pieter. Bevalling is echt super gegaan, half 10 2 cm ontsluiting. 12 uur 6cm, naar het ziekenhuis gegaan en om 15:14 uur is hij geboren. Hij is +- 48 cm en weegt 6 pond. Heb geen hechtingen,schrammetjes of niets En dit is hem
Wauw, dat ging snel ineens! Van harte gefeliciteerd meid!!! Wat een plaatje van een zoon. En een leuke naam, Dane! Geniet maar lekker van jullie kraamtijd!!!
Echooooooo! Wat zijn jullie stil dames. Allemaal druk? Hier inmiddels in de 37e week! Gisteren op de echo lag ons meisje zelfs al wat voor qua groei! Ben benieuwd wanneer ze gaat komen!
gefeliciteerd!! hij ligt er tevreden bij Hier waarschijnlijk zwanger buikje opgezwollen, en erge pijnlijke borsten. Vandaag net teruggekomen van vakantie. Dus morgen even testen. Ben ook al week overtijd dus heb hoop Ik houd jullie op de hoogte. @ Cossy: hoe bevallen de laatste loodjes?? Nog maar 2 weken meid!
Spannend zeg!!! Klinkt goed in elk geval! Ben benieuwd. Hier de laatste loodjes idd... Nog 3 weken! Maarja, dat is zo precies toch niet te zeggen. Het kan ook morgen zijn, maar even goed over 5 weken pas... Afwachten dus maar.
@Dissapointed: Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat een plaatje zeg! Mooi dat de bevalling zo vlot is verlopen! Heerlijk! Geniet lekker met zijn 3e! @PamPapilio: Ook een beetje heel laat, maar jij ook nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hij heeft echt al veel haar zeg! Echt heel mooi! Balen dat je nu op bed ligt, met zware bi. Hoe gaat het nu? @Cossy: Ik zie dat jij al met de laatste loodjes bezig bent! Spannend zeg! Hou je het nog wat vol? @mama van 2: Veel plezier op vakantie! En ik hoop ook voor jullie dat het snel raak is!! @Stampertje23: Welkom hier! @Banani: Ook welkom ! @Hier: Ik was dit topic helemaal kwijt!! Ik kon hem nergens meer vinden en dacht dat hij verwijderd was ofzo! Maar hij bestaat blijkbaar dus nog Hier gaat alles super! We hebben gister de 20-weken echo gehad en alles was helemaal goed! EN..... Het word een JONGEN!! !! We zijn nu bezig om de babykamer te egaliseren, omdat de muren nogal lelijk zijn! Dan kunnen we daarna meteen verven enzo
Esmaralda, hoeraaaa, een jongen!! Wat leuk zeg! Het wordt heel anders als je het eenmaal weet he? Kun je lekker stoere kleertjes gaan shoppen. Hier inderdaad de laatste loodjes! Heb alleen behoooorlijk pijn in mn bekken / schaambot, verder voel ik me eigenlijk wel goed. Hier is alles bijna klaar. De tas staat al gereed, en ook alles voor ons meisje is al gewassen en klaar. Nog een paar laatste kleine dingetjes en ze kan komen!
Jaaah ik vind het echt super!! We dachten allemaal dat het een meid zou worden, haha! Maar een jongen is ook natuurlijk helemaal super!! Het kon ook niet anders, want mijn man komt uit een familie met veel mannen! Jaaah echt leuk man, ik zit al overal te kijken voor stoere jongensdingen! Wat balen dat je zo'n last van je bekken/schaambot hebt, heb je ook bi? Echt leuk dat ze bijna komt! Lijkt me echt een spannende maar ook onwerkelijke periode, omdat het nu echt gaat gebeuren na al die maanden! Succes met de laatste loodjes!!
Tnx!! Nou nee BI niet zozeer, daar had ik bij Vince last van, dat is meer de rug onderaan enzo. Nu is het echt het bekken en het schaambot. Ik krijg er vooral last van als ik een tijd niet symmetrisch heb gelegen met mijn benen, of als ik te lang loop. Maar als ik er een beetje op let is het nog wel te doen. Grappig dat jullie beiden dachten een meid, hahaha! Ik dacht deze keer juist jongen, bleek het een meid te zijn. Bij Vince had ik wel goed, toen was ik echt 100% overtuigd van jongen. Maar goed, uiteindelijk maakt het toch echt helemaal niks uit wat het geslacht nou is.
Nou gelukkig dat je geen bi hebt, dat scheelt alweer! Hopelijk verdwijnen je klachten na de bevalling, dat hoor je wel vaker Ja, we waren er echt van overtuigd dat het een meisje zou worden, alleen ik heb 1x gedroomd dat het een jongen werd en daarna begon ik te twijfelen haha heel vaag! De droom was zo realistisch! Het maakt mij ook helemaal niks uit, ben met beiden even blij!
Ik heb beide keren gedroomd dat het een jongen was, hahaha! Maarja, ik droomde ook dat de baby na de geboorte al kon praten enzo, dus wat dat betreft... Vind het nu wel leuk dat ik met roze dingen kan gaan tutten. Vooral omdat ik al ene jongetje heb, en dat stoere enzo inmiddels wel gewend ben. Maarja met een jongetje was ik toch net zo blij geweest hoor.