Hahaha, dan zou je even raar opkijken als hij net geboren word en op je buik word gelegd en zegt: Goedemiddag mama! Whaha! Dat is wel zo, je ziet overal van dat heerlijke tutspul! Jurkjes, rokjes, kantjes, roze frutsels etc! Ik snap wel dat dat heel leuk is na een jongen, tis totaal wat anders! Maar het stoere van een jongen is ook heel leuk. Wij hebben altijd gezegd als we een jongen krijgen en hij wordt 1, dan krijgt hij een hanenkam Haha!
Hahah ja die heeft mijn zoontje ook regelmatig!! helaas heeft hij heel stug rothaar met een beetje slag, dat blijft echt voor geen meter zitten. Zelfs met de aller sterkste gel hangt het binnen een uurtje weer plat... Dat is het handige van een meisje, daar doe je een elastiekje in en klaar, hahaha!
zo wat een drukte in een keer! Hihi bij onze eerste 20 weken echo dachten wij ook dat het een meisje zou worden, waren dan ook echt verbaast dan het een jongetje was. Ach het heeft ook wel wat een jongen, lekker voetballen, stoeien enz. Vandaag gaan we maar eens testen of het raak is.. Gister niet veel tijd gehad, moesten de aangepaste schoenen van Timo ophalen en die moesten gemeten worden weer aangepast worden, zucht. Daarna een peuterbedje voor hem gekocht zo schattig hij is er helemaal blij mee..
Jah een jongetje is zeker ook super! Vind het helemaal lief om zo'n klein ventje stoere kleertjes aan te trekken, worden ze NOG schattiger van, hahaha! Spannend hoor, succes met testen! Ben benieuwd...
Helaas de test was negatief, misschien te vroeg getest. Ik wacht nog een weekje ben ik dan niet ongesteld dan maar weer een test doen. We zullen het zien.
Nouja het is geen ochtendurine, na een middagdutje is gewoon hetzelfde als overdag. Maar als je een week overtijd en zwanger bent zou het sowieso vet positief moeten zijn, wanneer je ook test.
nou hier nog steeds niet ongesteld, borsten worden ietsje minder pijnlijk. Denk van de week nog een keertje testen. Ben nu 9 dagen overtijd. Vorige keer dat ik teste was 5 dagen over tijd. Dus wie weet. Hoe gaat het bij jou Cossy? En hoe bevalt het bij de rest die net is bevallen??
Aaagh erg he, die onzekerheid! Nouja op zich wel een goed teken dat je 9 dagen overtijd bent natuurlijk. Hier alles goed hoor! Ik ben er bijna helemaal klaar voor. Nog wat kleine dingetjes en dan mag ze komen! Heb gisteren nog mijn zwangerschapsplakboek bijgewerkt tot nu, na de bevalling heb ik daar vast geen zin en tijd meer voor.
ja wordt helemaal gek nu! maar durf eigenlijk niet te testen (vind het ook zonde van mijn geld om telkens 8 a 10 euro uit te geven als het toch negatief is). Vandaag zijn mijn borsten weer iets gevoeliger, vooral de rechter. En heb ik het echt al de hele ochtend ijskoud!!! Heb dus toch net maar een test gekocht, die ik morgen maar eens ga gebruiken. Ben benieuwd! Lukt het met de kleine dingen Cossy?
@mama van 2: Klote he die onzekerheid. Ik had het de maand voordat ik zwanger was, was al meer dan een week overtijd en steeds maar negatieve testen. Na een tijdje werd ik gewoon ongesteld. Ik hoop natuurlijk dat jij wel hartstikke zwanger bent!! Maar ik las dat je elke keer 8 a 10 euro betaald voor een test? Waarom gebruik je die niet van kruitvat of de trekpleister? Die zijn 5 euro voor 2 stuks en ze zijn heel betrouwbaar! Heb toen ik niet zwanger was altijd negatief getest en toen ik wel zwanger was, werden het ook echt 2 duidelijke strepen! @Cossy: Leuk dat je je zwangerschap plakboek lekker hebt bijgewerkt, ik denk dat je daar idd na de bevalling geen tijd meer voor hebt! Oee het word bij jou echt spannend, duurt echt niet lang meer!
Mama van 2 -> Waarom koop je zo'n dure testen dan? Op internet kun je ze bestellen voor een paar cent per stuk... Of inderdaad die van de kruidvat. Esmaralda -> Jij bent ook alweer over de helft zie ik! Het schiet op he! Hier wordt t spannend idd!! Maar ik merk nog niks dat het binnenkort gaat beginnen ofzo, dus we wachten maar af...
uhm tja altijd gedacht dat die minder betrouwbaar waren, waardoor ik telkens maar etos huismerk kocht (7 euro ofzo). Ik ga straks even die van de kruidvat halen. Die schijnen 2 voor 5 euro te zijn toch? En dan morgenochtend testen. Ben erg benieuwd En Cossy al tekenen dat het gaat beginnen??
Neuh, niet echt... Word alleen gek van iedereen die het vraagt, hahaha! Heb wel regelmatig harde buiken, vooral savonds. Maarja dat wil niets zeggen, dat heb je sowieso al vaker als het niet je 1e zwangerschap is... Maar achja, zo gek lang zal t wel niet meer duren. Ben over 10 dagen uitgeteld.
Oeps ik houd mijn mond gesloten en wacht rustig af Gaat snel! Hopelijk hebben wij morgenochtend een positieve test Jullie horen het
@mama van 2: Ja dat d8 ik ooit ook, maar ik vond ze toch wel erg betrouwbaar Ik hoop echt voor je dat je morgen een positieve test in handen hebt! @Cossy, Haha ja dat kan ik me voorstellen, je gaat het je bijna verbeelden omdat iedereen het steeds vraagt Ik ben idd al over de helft ja! Jemig wat gaat de tijd snel! Het leek wel gister dat ik die test in me handen had! Ik vind het nog steeds een raar idee, maar als ik die kleine voel bewegen in mijn buik is het niet zo vreemd meer
Helaas meiden hier een dikke vette min op het scherm Volgende ronde beter, al ik niet weet wanneer nou mijn ei komt aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben..... Ik wacht het af. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, maar even langs de ha.. hoe is het bij jullie?
He meid wat balen!! Hoelang ben je nu al over tijd dan? Kun je de huisarts niet bellen? Hier gaat het ze gangetje, ben bezig om de laatste dingetjes voor mijn opleiding af te ronden zodat ik in Oktober examen kan doen 5 september gaan we naar de Ikea om meubeltjes enzo te halen/
Tja is al niet meer nodig, dinsdagochtend vet ongesteld geworden, dus op naar de volgende ronde.... Hihi jij ook nog aan je studie!! Ik wil ook weer beginnen mja, lukt mij niet om een stageplek te vinden zucht.. Oeew spannend babykamertje Ikea is altijd leuk.. Veel plezier
Heey meiden! Mama van 2 -> jammer zeg... Gelukkig ben je dan wel al ongesteld te worden, want als je daar nog weet ik hoe lang op zit te wachten schiet je ook niks op... Wel een rare cyclus heb jij dan he?! Esmaralda -> Leuk zeg, babymeubeltjes kopen!! Ik heb ze zelf gehaald bij Van Asten in Tilburg, daar heb je echt goedkope kamertjes, vanaf zo'n 400 euro. Ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest voor een ctg, het kindje was al een paar dagen wat rustiger. Maar gelukkig was alles goed. Ons meisje weegt nu zo'n 3,3 kilo, dus dat is heel netjes gemiddeld. Nu maar (weer) wachten tot ze komt...