@ iedereen: zag net op de agustus mama's dat Cossy is bevallen: Vanmorgen om 3.55 is na een korte maar krachtige bevalling van nog geen 5 uur onze Esmée geboren. ze weegt 3490 gr en is 49 cm lang. mama en baby maken het goed! Cossy van harte!!! Geniet er lekker van... (Onze zoon had ook Esmee geheten als die een meisje was) Hoe gaat het met de andere hier?? Hier inmiddels aan het wachten op de ovulatie.. Spannend..
Ohh wat leuk!! Gefeliciteerd Cossy!! Gelukkig dat alles goed is gegaan! Geniet lekker van elkaar!! En een hele mooie naam! Hier gaat het goed! Gister een super drukke dag gehad. We zijn gister bij de babydump langsgeweest, en hebben een badset gehaald Ook heb ik de luiertas van Lief van mijn mannetje gehad Helemaal happy! Het is die blauwe met die koeien enzo erop. Daarna snel door naar een verjaardag en daarna weer door naar huis voor visite voor de laatste dag van de feestweek hiero. Pfff ben nu moe Haha! @mama van 2: Spannend! Zal voor je duimen!
Druk druk dus... Wel rustig aandoen en niet te veel willen meid... Denk aan jezelf en je kleine mannetje.. Oeww shoppen klinkt altijd goed, baby dump is wel een fijne winkel. Ik hoop deze maand zwanger te worden, ben het wachten zat aan het worden we zullen het zien.. Eerst nog maar even werk zoeken zucht...
Jah idd, ik merkte wel dat het teveel al was hoor. Kreeg buikpijn enzo! En idd shoppen is altijd fijn, daar word een mens vrolijk van Ik hoop het ook voor je meid, gun het je van harte! Dat wachten is elke maand echt klote he, en dan weer wachten tot je ongesteld word of niet. Pff echt een zenuwentijd! Wat voor werk zoek je?
Ja shoppen werkt altijd wel... Ik wil eigenlijk de bbl opleiding voor maatschappelijk werkster gaan doen (kdv of peterspeelzaal). Maar hier in de omgeving is alles al bezet qua bbl plekken en kan ik dus niet beginnen, aangezien ik dus een bbl plek nodig heb om te beginnen met die studie zucht.. Dus denk als het echt niet gaat lukken, maar wat ga werken want wil niet thuis gaan zitten (zit ik nu al sinds juli)..