Jonge 20ers die zwanger willen worden - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Leuk filmpje!!! 8) Tis al flink aan het bewegen enzo, ik vind zoiets altijd heel mooi om te zien...en voor jou zal het nu dubbelop genieten zijn :)

3. 4days

4days Niet meer actief

Hihi geloof dat ik het filmpje zo'n 100 keer heb bekeken.... Vandaag... :D

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, geweldig! Hoort dat ook bij de zwangerschapskwaaltjes? ;)

Ik had net trouwens iets HEEL raars...(als je niet van specifieke details houd: lees dan het volgende stukje niet!) Tien minuten geleden ging ik naar het toilet, en bij het afvegen zat er wat afscheiding aan mn toiletpapiertje. Hee dacht ik, is dat nou iets roze? Toen keek ik in de pot, zag ik gigantische klompen afscheiding vermengd met bloed! Zoiets heb ik nooit maar dan ook nooit eerder gezien/gehad! Ik kan niks anders bedenken dan een innestelingsbloeding...klinkt dat heel raar? Weet niet goed wat ik er van moet denken hoor, ik ben er gewoon zenuwachtig van! :) Ik hoop zo dat het iets betekent!

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Volgens mij zou dat heel goed kunnen! Ik had op dag 8 innestelingsbloed maar als mn ei eerder was, wat zomaar kan, dan was dat ook eerder..

Ik hoop t zo voor je!!! :D

6. 4days

4days Niet meer actief

Geen idee, maar ik had wel ineens veeeel meer afscheiding toen ik zwanger was, dat ik het soms echt voelde lopen en dacht dat ik ongesteld werd. Maar het was telkens alleen afscheiding.

Spannend!

7. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    @Cos, Wow! Gelukkig is alles goed en zwaait baby-cos zelfs:D

@Amar, Whoehoe! Hopen dat ons duimen draaien gewoon geholpen heeft;)

@Hier, ga nu even eten maken. Lekker makkelijk pasta met gerookte zalm en boursin hmmm!! Na het eten nog even mn overhemd strijken en dan de nachtdienst weer in:x Net bij mn beste vriendinnetje geweest, had haar nieuwe huisje nog niet gezien. Is heel mooi geworden! Gelijk ook maar ff wat dvd's meegepakt, kan ik vannacht mooi filmpjes kijken:D

8. 4days

4days Niet meer actief

Hihi :D

Pasta met zalm, toe maar! ;)
    Wij eten (ooooh wat slecht :D) pizza vandaag! ;)

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    En wij zijn uit eten geweest...helemaal slecht, maar wel lekker :D

10. 4days

4days Niet meer actief

Oehh ja dat is echt lekker inderdaad! :D Wij zijn al lang niet meer geweest...

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Mijn zusje heeft een half jaar bij ons in gewoond, en toen ze weer vertrok heeft ze ons als bedankje een dinerbon cadeau gedaan! Dus die hebben we fijn laten liggen voor een mooie gelegenheid; ons 5 jarig samenzijn! We hebben echt weer lekker bijgekletst, dat heb je af en toe even nodig :) (wij wel in ieder geval ;))

12. 4days

4days Niet meer actief

Oh nou, nog van harte gefeliciteerd dan! :D

Wij zijn in april 6 jaar samen, ook een mooie gelegenheid! (hoewel we waarschijnlijk op die dag geregistreerd partnerschap aanvragen, dus dubbel mooie gelegenheid. ;))

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Inderdaad! Hele mooie combinatie! :D

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    ...Pffff...ik verveel me! :) En hier gebeurt ook al niks! Wie heeft er iets leuks te vertellen? :D

15. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha :D ik was vandaag de hele dag bij mn ouders, vandaar ook niet op t forum geweest... Luc heeft vandaag bedrijfsfeest, dus die werd om half 2 opgehaald en komt pas vannacht rond 4 of 5 terug naar huis...

En hoe is het bij jullie?

16. 4days

4days Niet meer actief

YESSSS IK HEB NET HET HARTJE GEHOORD!!! Zelf gevonden met de angelsound, voor het eerst! Oooh ik ben zo blij, had het nog nooit gehoord! Sta helemaal te stuiteren nu! :D :D

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    19 jaartjes jong.. bijna 20

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wat leuk Cossy!!! En nog zelf gevonden ook, is dat lastig om te doen? Ik kan me voorstellen dat die eerste keer heel bijzonder is! :)

Nou ik was vanochtend helemaal blij, mn temp is weer 0.1 graad gestegen. Maar ik heb ook licht bruin verlies, al vanaf dat rare toiletavontuur...en door eerdere ervaringen wordt ik daar toch wat bangig van...Eerst dacht ik dat als je temp maar hoog blijft, het dan wel goed zit. Maar om dat te checken heb ik gisteren via de site van FF voorbeeldkaartjes opgezocht van mensen die daarna positief, of negatief hebben getest. Nou en elk kaartje is wel zo verschillend! Sommige mensen zitten constant hoog en testen nega, andere mensen hebben al heel snel weer een lange dip en die zijn harstikke zwanger...:( Ik vermoed dat het voor mij niks gaat worden deze ronde. Balen!!! :x

19. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Nou ik weet nog bij Vince dat het soms echt zoeken was naar het hartje, maar nu zette ik dat ding op mijn buik en hoorde het vrijwel meteen! Nog luid en duidelijk ook. Volgens mij zwom het beebje net aan de bovenkant ofzo. ;)

En je kan toch nog helemaal niet weten of je wel of niet zwanger bent?! Ik zou gewoon een paar dagen afwachten hoor... Het is net wat je zegt, elke cyclus is anders. En zo lang je nog niet echt ongesteld bent is er hoop! :)

Wij hebben het trouwens vandaag officieel bekend gemaakt! :D Zit nu op 10 weken, precies een kwart, dus dat vond ik wel een mooi moment. :) En ach, na 2 goede echo's heb ik er wel vertrouwen in. Mis gaan kan het toch altijd. Maar deze keer heb ik er een goed gevoel over! :D

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Nee klopt, officieel kan dat ook niet. Maar in ronde 5 of 6 kreeg ik een paar dagen na mn ei al bruinverlies, dat hield ruim 10 dagen aan en that was it. Daarna had ik twee weken niks en toen werd ik normaal ongesteld. Ik weet nog steeds niet of ik dat nou als 1 of 2 cycli moet rekenen, maar ga er sindsdien wel vanuit dat als ik bruinverlies krijg dat het dan afgelopen is...

Leuk dat jullie het vandaag officieel bekend gemaakt hebben!!! Als je het hartje zo duidelijk hebt gehoord en ook al twee mooie echo's hebben gehad dan zal het idd vast wel goed zitten. Een kwart hee, dat klinkt wel gaaf! :D Hoe reageerde iedereen? Hadden ze t al door of was het een grote verrassing?

Deel Deze Pagina