Zwanger willen worden; oudere partner met kinderen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hallo allemaal,

Ik ben getrouwd met een twintig jaar oudere man (hij is 48 en ik 28 )
    Hij heeft al 4 kinderen van zijn eerste vrouw en deze heb ik aangenomen als mijn stiefkinderen.
    Nu willen we graag nog een kleintje van ons samen:D
    Heerlijk idee!
    Zijn er meer in deze situatie? Ben benieuwd naar jullie verhalen!

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hallo dolfijn

Ik zit in een soort gelijke situatie, Ik ben 21 en hij is 41 dus ook 20 jaar verschil.
    Hij heeft ook al 2 kinderen uit een eerdere relatie en ook wij zijn een het proberen we zitten in ronde 5:D

Liefs

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dan ben je verder op weg dan ik;)
    Fijn iemand te ontmoeten die in zo'n zelfde situatie zit..

Hebben jullie veel gesprekken gehad over het krijgen van een kleintje? of was dit al vanaf het begin duidelijk??
    Wij hebben er in het begin van onze relatie (4jr geleden) wel over gehad maar door omstandigheden elke keer uitgesteld:(

Gelukkig kunnen we er nu voor gaan!:)

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Hallo dolfijn sorry voor mijn late reactie!

Vanaf het begin af aan zeiden we al dat we graag ook een kindje van ons samen wouden, Maar we wouden niks te overhaast doen.

Naar 1 goed gesprek hebben we toch besloten om er voor te gaan:D
    En ik was in de wolken haha!

En hoe ging het bij julie?
    En in welke ronde zitten julie nu dan?

Liefs

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hallo dikkebuik,

Geeft niets hoor.. druk met deze dagen zijn we allemaal wel denk ik..
    Ook wij hebben het aan het begin van onze relatie er over gehad omdat ik duidelijk mijn wens hierin aan hem wou mee geven.
    Ik was toen 23 en dus vol kinderwens..
    Gelukkig kon hij hier in mee gaan:) Toch is het elke keer een discussie punt geweest.. ik wou allang beginnen maar hij had elke keer excuus om het nu niet te doen.
    De redenen waren echt niet uit de lucht gegrepen maar het veranderde mijn wens niet!
    Tot ongeveer een maand geleden; ineens vroeg hij hoever ik in de pilstrip zat en of het niet eens tijd werd om te stoppen:D
    Ik helemaal blij maar ook een beetje in de war.. waar kwam dit ineens vandaan? meende hij het wel.. hahaha heb het wel 10x gevraagd; ben je serieus?;) echt.. Mannen!

Dus tot volgende wk woensdag slik ik de pil.. en daarna gaat ie de deur uit en kunnen we gaan klussen.. Dus nog geen ronde mee gedaan, maar de eerste komt er aan.
    Jullie ook weer succes deze ronde, hoop voor je dat je snel zwanger bent!

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ik vind het helemaal top dat je kunt beginnen:D

Spannend he!

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Super spannend!

Nog even een vraagje; hebben jullie het met de andere kinderen er over gehad? of wacht je tot het gelukt is?

Wij hebben het wel laten vallen om reactie te peilen.. en gelukkig was deze positief:) Maar ben benieuwd hoe jij dat hebt gedaan..

8. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Mijn partner is 18 jaar ouder dan ik en heeft een zoon van 19 uit een eerder huwelijk. Wij wisten vanaf het begin al dat we iig ook samen een kind wilden en nu gaan we er ook werkelijk voor.
    Wij hebben besloten het nog voor ons te houden maar verwacht eigenlijk alleen maar positieve reacties ;)

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Welkom Tara bij dit forum en bij oudere partners met kinderen!
    Hoop voor je dat je inderdaad alleen positieve reacties krijgt.. en natuurlijk snel zwanger bent!
    Hoe lang ben je bezig?

Succes in elk geval!

10. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ik ga nu mijn 2e ronde in met zwanger proberen te worden, dus nog niet zo lang bezig :)

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Altijd langer dan mij.. hihhi moet nog beginnen..
    Ben benieuwd hoe je tweede ronde gaat verlopen..
    (en lees je berichten ook bij andere topics.. dus gaat helemaal goed komen!)

12. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Nog even en dan gaat het voor jullie ook beginnen ;)

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Kan bijna niet meer wachten.. elke keer de neiging om die pil nu al de prullebak in te gooien.. maar daar wordt het alleen maar onduidelijker van, dus probeer echt deze wk nog even af te maken:(

14. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Hallo,

Mijn partner en ik schelen 16 jaar (ik ben 24, hij is 40). We zijn nu 2 jaar samen en ben vanaf september 2009 met de pil gestopt. Zitten nu inmiddels in ronde 8.
    We gaan er deze maand weer voor!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Welkom 1985!
    Heel veel succes in ronde 8.. hoop dat je snel een mooie, posi test in handen kan houden!
    Veel plezier op het forum en hier kun je ons vinden om te praten over wat een relatie met oudere partner voor je zwangerschap betekend:)

16. 1985

1985 Actief lid

29 mrt 2010
    274
    1
    0
    Dank jullie wel!
    Hoop dat het voor jullie ook snel positief mag zijn!

17. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Hi hallo,

Ik doe mee...

Vriendlief is 45 en ikzelf ben 28, en wij hebben vorig jaar Juni besloten om voor een kleintje te gaan. Vriend heeft al een kind van 19 uit een eerder huwelijk.
    Mijn kinderwens is er nog niet zo lang, eigenlijk pas sinds ik mijn neefje en nichtje heb, dus toen wij elkaar leerde kennen zeiden we allebei dat we geen kinderen (meer) wilde. Nou dat is dus veranderd bij beiden.. gelukkig..
    En nu zijn we alweer in ronde 12 beland, maar.. we doen het lekker releaxed, het is dus niet zo dat we ook al 12 kansen hebben gehad.. Ik denk dat we nu zo`n 5 gerichte rondes hebben gehad. Dus.. Komt goed.
    Ik hoop in ieder geval dat we met zn allen over een paar maanden een positieve test in handen hebben!! Succes meiden..

Grtz. Linnieke

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Welkom Linnieke! Fijn steeds meer meiden tegen te komen die ook een oudere partner hebben:)
    Goed om te lezen dat je zo rustig aan kunt doen.. hihihi ben heel wat ongeduldiger:p Hou je wel je cyclus bij? of laat je de natuur op zijn beloop?
    Grappig zoals een kinderwens kan veranderen, goed dat jullie er samen uitgekomen zijn en achter staan..
    Hoop voor jou ook snel een posi test! Veel succes en plezier:D

19. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hoi hoi,...

Weet niet of ik mee mag praten....heb ook een oudere man, schilt "maar" 12,5 jaar....Ik ben 25 hij is 37.
    Inmiddels hebben we al een kleine van ons samen...we willen er graag nog 1.
    Ook mijn man heeft 2 kids uit vorig huwelijk, 7 & 8 jr. beide meisjes. Hun zijn deeltijd bij ons.

Wij hebben het de meiden ook wel eens gevraagd of ze nog een brusje willen, de 1 wilde dat wel de andere niet.
    Toch zijn we er voor gegaan via de MMM ivm PCO's. We hebben na de 8w.echo de meiden verteld dat ik zwanger ben.
    Zit bij ons allemaal erg ingewikkeld in elkaar wat betreft contact met familie e.d. dus wij wilde perce het hun zelf als 1e vertellen...dat is ons gelukt!

We laten nu het lot beslissen of er een 2e komt of dat we eind dit jaar opnieuwe de MMM in moeten....voorlopig geniet ik met volle teugen van onze kleine man!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Marieke11; natuurlijk ben je van harte welkom!!
    12,5 jaar is ook echt wel een verschil in jaren wat je soms kan merken.. en juist het feit dat er al andere kinderen zijn maakt het soms best ingewikkeld.. dus je bent van harte welkom bij dit stukje forum..
    Hoop dat het lot positief beslist voor jullie! Hou ons op de hoogte!! :)

Deel Deze Pagina