Och, daarvan had ik altijd zoiets van: dan leer ik het hem wel En laat ik nou toevallig een geweldige vent hebben in bed
Hahaha ja erg he... Ik zei gisteren nog tegen hem... Vrouwen hebben een biologisch ingebouwd systeem, dat ze meer zin krijgen in sex als ze vruchtbaar zijn. En jij hebt een ingebouwd anticonceptie-systeem, zodra ik vruchtbaar ben heb jij geen zin meer...
Bonjour! Had een hoop bij te lezen zeg! Als mijn hele familie het weet zal ik mijn trouwjurk hier op het forum laten zien aan jullie, het was wel een beetje een aparte! Cossy aan de klus, dat vind ik nou wel leuk klinken haha! Wat heb ik verder gemist dan dat iedereen trouwjurken heeft uitgewisseld?
Ja dat had ik meegekregen ja gaan we nu allemaal trouwjurken posten om Perfectionn ideeen op te laten doen? Ik heb mijn trouwjurk laten maken, was nog geen 1000 euro kwijt, misschien een idee?
Hier is de website voor jullie allen waar ik hem vandaan heb: Trouwjurk bruidsjurk tot 830€ Anastasi Bruidsmode Kwijl maar een eind weg! En je hoeft dus niet een van haar creaties te kiezen, maar je kunt ook helemaal zelf ontwerpen! en dat maakt ze dan!
nou als het even kan hahahaha!!!! jullie laten zoeken, hoef ik zelf niks meer te doen, makkelijk toch haha!! geintje hoor! zou een idee zijn als ik mn trouwjurk zou moeten betalen ja
Tja mijn ouders betaalden mijn jurk 1000 euro zouden ze betalen dus ik dacht nou daar ga ik dan ook niet overheen! Onze trouwdag kostte in totaal 4500 euro en het was met een pracht van een feest, een fotograaf, een mooie auto en een geweldige kerkdienst.. Maar: Feest kregen we onverwachts korting, we hoefden voor ongeveer 40 mensen niet te betalen, Fotograaf was gratis omdat mijn man werk voor hem deed, auto was de auto van mijn schoonouders... Nou zo kom je een eind met goedkoop toch? Maarreh, qua fotograaf ben je al gauw voor een korte dag 1500 euro kwijt hoor!
voor 1000 euro heb je zo ontzettend veel prachtige jurken! Liever 1000 euro dan 6000 euro, hoe zonde is dat dan!! agh je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil toch
Meiden ik zit hier even een beetje te janken hoor :'( Ik heb zojuist de kinderbescherming gebeld omdat ik me zo zorgen maak om de dochter van een vriendin van mij... En ik weet dat ik goed hieraan gedaan heb omdat iedereen zich zorgen maakt om dit kindje maar het voelt zo verschrikkelijk klote! En ik weet dat ik moet denken aan het meisje en even niet aan mijn vriendin, maar ik ben zo bang dat mijn vriendin niet mee gaat willen werken en dat ze haar dochter dan kwijt raakt! En dat zou ik niet willen, maar ik weet dat het meisje beter verdient dan wat ze nu krijgt.... en iedereen met wie ik er over kan praten is veel te druk bezig om te kunnen praten..
ahh lieve schat!! jij ziet het van dichtbij en als jij vind dat het kindje beter verdiend dat zal dit ook zo zijn absoluut!! Je hebt er vast goed aan gedaan meid!! Maar meis, als je vriendin niet mee wil werken, dan zegt dat voor de kinderbescherming al genoeg, tuurlijk wil je niet dat het kindje bij der moeder vandaar wordt gehaald, maar als ze beter verdient is dit misschien ook beter voor het kindje! denk je niet? gemengde gevoelens of niet?? Klote meissie!!!
Ja het zit gewoon zo dubbel! Ergens voel ik aan mijn water dat mijn vriendin binnenkort haar beide dochters kwijt is (het is die vriendin van de bevalling) want als ze voor de een niet kan zorgen kan ze dat voor de ander ook niet en ik wil niet dat haar kindjes zomaar bij iemand terecht komen! Ik wil ze kunnen volgen en kunnen zien dat het goed gaat of in elk geval beter dan nu! Maar mijn vriendin is zo verschrikkelijk het slachtoffer van alles aan het spelen dat ze echt zielig zit te zijn en iedereen voor haar karretje spant en zelf maar blijft roepen: Ik ben alleenstaande moeder ik kan niet voor 2 kinderen zorgen bladiebla wat een onzin er zijn duizenden alleenstaande moeders die voor wel 6 kinderen moeten zorgen soms en die lukt het ook! Ja, natuurlijk is het zwaar, maar dan had je beter na moeten denken toen je ging vrijen in je vruchtbare periode zonder bescherming hoor! Toen wist je al dat je alleenstaand was en dat daar voorlopig geen verandering in zou komen! Oh ik kan me zo kwaad maken dan! Sorry hoor, nu krijgen jullie alles over je heen
Misschien een stomme vraag maar heb je t er wel ook met die vriendin over gehad in een serieus gesprek ofzo? Dat je je zorgen maakt en waarom? Ik weet de situatie natuurlijk niet maar ik zou persoonlijk heel pissig worden als ik ineens de kinderbescherming aan mn deur zou hebben.. Zeker omdat ik denk dat dingen soms voor de buitenwereld anders lijken, erger lijken misschien wel.. Natuurlijk zie jij t allemaal van dichtbij.. dus je weet hoe t er aan toe gaat.. Erg jammer dat t zo en erg is dat je de kinderbescherming hebt moet bellen.. Hopelijk komt er een oplossing!
Wat ontzettend moeilijk! En wat ontzettend dapper dat je het toch hebt gedaan! Er zijn veel te veel mensen die in sit soort situaties weg kijken en het laten gebeuren. Ik denk overigens dat je er goed aan doet om (juist) de kinderbescherming te bellen hoor, want als het zo iemand is die andere mensen voor haar karretje spant, dan zal ze het ook tegenover jou proberen goed te praten. (misschien heb je zelfs al met haar gesproken?) En ja, natuurlijk loop je het risico dat ze kwaad wordt... Maar ik denk dat je beter dat risico kunt nemen, dan dat er het risico bestaat dat de kinderen worden verwaarloosd of slecht behandeld. Nee je kunt echt beter de situatie laten beoordelen door professionals! En als je vriendin ook maar een klein beetje inzicht heeft, zal ze eraan meewerken!
@ Pam: Ja ik heb meerdere keren met haar erover gesproken dat ik me zorgen maak, dat ze geen goeie beslissingen maakt voor haarzelf en haar dochter, maar ze blijft alles ontwijken en het erop gooien dat haar kind uit een andere cultuur komt enzo, mar het kind is 4,5 en praat als een 2,5 jarige, en er wordt nooit wat met het kind gedaan en ze blijft maar volhouden dat het te veel is en dergelijke! k heb haar al meerdere malen gewaarschuwd dat als ze zo doorgaat er iemand een melding gaat maken en ze kans loopt haar kinderen te verliezen, en toen ik van de week hoorde dat haar oudste gedumpt is bij grootouders en voorlopig niet terug komt, en dat de verloskundge ook een melding gemaakt heeft, was voor mij de maat echt vol! Ik heb de melding ook anoniem gedaan zodat ze niet kan weten dat ik het was en k heb intussen begrepen dat ook de huisarts haar al achter de vodden zat om actie te ondernemen, dus ik weet dat ik hier goed aan gedaan heb maar het voelt echt klote!