Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Jeetje dan is t wel echt extreem ja! Extremer als ik in eerste instantie begreep.. sorry ;) ben zelf nogal "bang" voor dingen als de kinderbescherming omdat ze soms met halve verhalen al actie ondernemen, en bij erge situaties niet doen.. ik vertrouw er meestal niet op :)

Wel heel erg dat ze zo met haar kindjes is ja, hopelijk kunnen die mensen nu hulp bieden!

Goed dat je dit gedaan hebt.. je kon niet anders.. *knuf*

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Jeetje meis, wat heftig! Lijkt me een hele moeilijke beslissing en ik snap heel goed dat je dat anoniem hebt gedaan. Je moet er niet aan denken dat iemand haar kindjes kwijt raakt, maar het gaat om het welzijn van de kinderen en als ze het zelf niet kan dan is er hulp nodig. En voor hetzelfde geldt werkt jouw telefoontje positief; gaat ze inzien dat ze niet goed bezig is en verbetert de situatie! Want dat kan ook he!

Mijn trouwjurk was 1150 euro. Ik heb mijn best gedaan om het zo goedkoop mogeljk te houden als mogelijk was binnen mijn wensenlijstje, maar dat was erg lastig. Volgens mij komt er overal waar 'bruids-' of 'trouw-' voor staat automatisch een nulletje bij...;)
    Het pak van mn hub was een maatpak, gemaakt bij suits4all. Kan ik echt aanraden, goede service voor weinig geld! Ze komen bij je aan huis, geven je advies en hoe meer pakken je afneemt, hoe minder ze per stuk kosten. Wij hadden een aantal mannelijke familieleden uitgenodigd die allemaal tegelijkertijd een pak aan lieten meten, en daardoor waren we uiteindelijk maar 280 euro per pak kwijt! Echt leuk was dat :D

Onze bruiloft heeft in totaal 4300 euro gekost, iedereen hielp mee en juist daarom was het een super mooie en gezellig dag! Ik zou het zo weer doen!

3. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Thanks meiden!
    Zucht...

Ik hoop dat het gewoon allemaal helemaal goed komt!

Enneh... Bruiloften zijn inderdaad het leukst als je alles samen doet!

We hadden van de zomer een bruiloft en daar gingen we met de lunch picknicken in een park en daarna hadden ze de reportage daar! dat is ook echt leuk! gewoon wij hadden de broodjes gemaakt, en iedereen was blij!

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

sterkte mylo! komt allemaal vast wel goed!!!! knuff*

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Mylo:

Kan je niet kiezen?????? :p Ik zie elke keer een andere banner bij je..hhihi :)

6. MyLovely

Je hebt hier mij in 1 zin samengevat hahahah
    ik kan nooit kiezen
    maar ik zag die van jou en die vond ik veel mooier dan die van ZP dus ik heb daar ook een aangemaakt en deze past heel goed bij mij:D Dus nu ben ik blij:D

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

mylo; deze is indd erg leuk :D houde zo!!

8. MyLovely

Ja heh:D Gezellig
    Trouwens meiden,
    ik heb msn voor ZP dus ik ga jullie wel even priveberichten, kunnen jullie me toevoegen als je dat wilt;)

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Ja erg leuk!! zo ben je ook lekker te herkennen! ;) hihi

Ik ga s iets heeeeel fouts doen.. ff een lijstje met dingen die ik graag wil hebben voordat de beeb er in maken.. :D

10. MyLovely

waarom is dat fout?

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

voelt gewoon fout om dat nu al te doen! ;) hihi

12. MyLovely

oh nou ik kreeg vandaag de info van de kraamzorg binnen
    ik heb echt zoiets van: als we nu niet beginnen komt het nooit op tijd af haha! Wat een meuk moet je al hebben zeg!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks voor je msn btw!

En ik zal je later toevoegen.. zit er momenteel erg weinig op, kan niet op dit oude laptopding..

Eind van de week hopelijk nieuwe laptopje en ook nieuwe telefoon (of volgende week ergens) :D :D

GADGETS! (L) hihi

dus dat wordt spelen ermee.. echt zin in!

14. MyLovely

pfff ik wou vandaag (had ik gister al gezegd) boer zoekt vrouw gaan kijken
    kan alleen op de laptop hier
    heeft manlief hem nodig, kan ik nog niet kijken

wat een gedoe!

15. MyLovely

Trouwens

Waar is Miracle?
    ik moest echt 20 pagina's terug zoeken om een post te vinden?

ik ga nu de afwas doen
    schoonpaps komt zo eten
    moet het wel een beetje netjes wezen hier

mijn rug doet zo pijn echt niet grappig!

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

mylo, heb je mn pb'tje gehad? de pc liep vast weet niet of het wel helemaal goed is gegaan :)

pam, jij ook msn?? :D

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    heb m wel maar zit er nu dus ff nooit op.. als ik mn laptopje draaiende heb stuur ik wel een PBtje naar iedereen ;)

en balen van je rugpijn meis!

Ik ben op maar verder gaat t prima.. denk dat ik zo op mn bedje een filmpje ga kijken ofzo :)

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

okidoki dan :D leuk!!!

lekker onder de wol!!! :)
    slaap je slecht??

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    T valt de laatste tijd redelijk mee.. maar ik ben wel een probleemslaper ja ;)

en ik zei al tegen vriendlief van de week.. nu heb ik 3 dingen waarvan je moe wordt dus dat ik op ben is ook wel een beetje logisch! ;)

Gelukkig gaat t met mn keel een stuk beter en heb geen koorts meer.. alleen strontverkouden en das ook lastig soms..

nog ff uitzieken dus ;)

20. 4days

4days Niet meer actief

Heey meissies, was in slaap gevallen met Vince, hahaha! :D
    Even terug lezen. ;)

Deel Deze Pagina