pam, dat wordt wat als je straks een dikke toeter heb, je moet natuurlijk wel geneog rust krijgen gelukkig dat je geen koorts meer hebt! Hmm indd verkouden is ook niet alles, daar wordt je ook doodmoe van! laat je maar lekker verwennen door je ventje!!!! Cossy; oh oh oh we kunnen jou ook niet even alleen laten eh hahahahaha
MyLo -> Ik denk eigenlijk dat je in haar beste interesse hebt gehandeld! Ze heeft die wake up-call gewoon nodig! Misschien komt ze wel tot inzicht, en wordt ze erna een super mammie, wie weet. (leuke banner trouwens!) Amaryllis -> Een pak op maar voor 28 euro?! Dat is geen geld nee! T.z.t. moet je me eens de website geven, hahaha. Miracle is misschien ook ziek geworden? Want Jaimy was eerst ook ziek...
Trouwens een vraagje... Op mijn gsm staat nu al een paar dagen dat ik geen toegang heb tot mijn netwerk?! ik heb Simyo (prepaid), en ik dacht eerst dat ik misschien moest opwaarderen omdat mijn beltegoed op was... Maar dat heb ik gedaan, en het staat er nog steeds... iemand een idee?
Ze hebben hier op zp een beveiliging, dat je niet je hele berichtje met alleen hoofdletter kunt schrijven. Dus als de enige twee letters bij jou een hoofdletter zijn worden ze vanzelf klein, en heb je geen smiley meer.
over jou gsm......ik zou geen idee hebben! Misschien een storing?? Haha oke vandaar! weer wat geleerd
hmm ja, vind t maar vreemd... Maarja als ik naar hen wil bellen kost he weer 20 cent per minuut, en dan hang ik natuurlijk een uur in de wacht...?! Ik stuur een mailtje, en reageren ze niet snel genoeg dan koop ik een andere prepaid simkaart, haha.
Hahaha dat is de oplossing simyo heb ik wel is wat van gehoord, maar blijkt dus ook niet alles te zijn?
Balen als je geen netwerk hebt.. ik ben erg afhankelijk van mn telefoon, eerder verslaafd aan dat ding dus zou zeker niet zonder kunnen! En anders zou ik als ik jou was gewoon hi prepaid kaartje halen, dat zijn de enige met kleinere opwaardeer kaarten en kocht er toen eentje voor mn oma en kreeg er beltegoed bij en alles, koste geen moer meer! echt ideaal.. *droomt verder van de telefoon die ze wilt*
Helemaal 100% zeker ben ik nog niet.. maar ik denk dat t de Nokia N900 wordt! Ik word gebeld als ie in de winkel ligt..
Abbo natuurlijk! anders is t me te duur Kan mn abbo verlengen dus mag een nieuw toestel uitzoeken maar als ik die wil (of de nokia N97 die toch ok wel leuk is, maar net ff minder naar mijn mening) moet ik mn abbo iets verhogen.. en qua bellen en smsen heb ik dat niet echt nodig.. Dusjaaa.. twijfel twijfel hihi
Nou het kon zijn dat je hem gewoon kocht hahahaha!! lijkt mij eigenlijk ook niet Hmm n97 heeft mn hubby, ideale telefoon!! makkelijk alles erop en eraan!! Maar de n900 heeft toch een mooiere uitstraling voor een telefoon! lekker aan het twijfelen dus
whaaaahahahaha nu gaat het over telefoons jullie zijn echt fantastisch! Goed... Ik was vergeten te lunchen dus ik stond net in de winkel en ging bijna van mijn graat oeps! vanavond weer even naar mijn schoonmamaas, Wordt wel leuk!ze ligt nu op zaal dus gaat vet goed! Ik heb geloof ik een Nokia 7373, net mijn abo verlengt, tel doet het nog prima dus nu een simonly ben maar bij Vodafone gebleven want ik heb het makkelijkste nummer in het universum, hihi!
Nou wat bij mij t grootste punt is is dat t grote verschil in wat t eigenlijk zijn.. de N97 is een smartphone. de N900 een tablet PC met belfunctie ongeveer en t idee van echt serieus kunnen internetten, chatten, foto's kijken en weet ik t tegelijk net zoals je dat op je laptop zou doen maar dan op je telefoon spreekt mij echt heeeel erg aan! Camera erop boeit me niks, heb een hele mooie spiegelreflex dus dan is zon cameraatje toch niks Maar gewoon een desktop OS in je telefoon met alles erop en eraan.. ja vind ik wel leuk! Dus eigenlijk ben ik er wel uit, t wordt de N900.. maar de kosten he.. t valt in principe wel mee.. en we kunnen t ook wel betalen.. En ik ben ook wel iemand die dat echt gebruikt allemaal.. Dus denk dat ik t maar gewoon doe hihi
beetje wel hoor! ben gek op gadgets.. laptops, telefoons, camera's.. vind t heerlijk om dit uit te pluizen en te kijken wat ik t beste vind en mooiste enzo... Heb afgelopen jaar eindelijk mn mooie cameraatje kunnen kopen (nu nog voor de beeb er is een externe flitser ) en nu eindelijk een laptopje van de week zodat ik ook op slechte dagen gewoon iets tegen de verveling heb.. en mn telefoon wordt elke 2 jaar een nieuwe! Zeker nu mn viewty echt kuren krijgt na t rondje wasmachine *schaam*