Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb de LG Prada! :D Heb mn abonnement stop gezet, omdat ik voor meer dan 100 euro per maand belde, zucht...

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Maar meiden ik ga nu ff op mn bedje liggen.. ben moe..

Spreek jullie misschien later wel weer! ;)

3. 4days

4days Niet meer actief

Slaapze Pam! ;)

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat voor abbo had je dan wel niet!? ;) soms is een hoger abbo een stuk goedkoper he?

Vriendliefs abbo wisten we niet want zn rekeningen waren altijd rond de 70 a 80 euro.. tot we nieuw abbo namen.. hij een gratis gloedjenieuwe telefoon, bellen en smsen als een gek en t koste minder!

Mijn abbo's zijn altijd al vrij hoog omdat ik mobiel internet erop heb..

5. 4days

4days Niet meer actief

Je was ook eigenlijk te laag voor me... maarja ik probeerde wel minder te bellen hoor, maar als je een abonnement hebt bel je toch sneller. Vooral mn moeder blijft altijd uren hangen, hahaha. Nu gebruik ik nog een tientje per maand...

6. 4days

4days Niet meer actief

(hee jij was toch slapen! hihi)

7. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

wauw dat is een verschil! bel je nu niet meer zo veel of bel je BLOEDgoedkoop?

8. 4days

4days Niet meer actief

Haha nou beiden wel, maar ik bel voornamelijk stukken minder. Maar simyo is ook best goed koop. 100 belminuten voor 16,70 (nouja voor prepaid is t best goedkoop)

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he meiden, was even eten koken! :p stampot andijvie yammiee!! :D staat nu allemaal te pruttelen!

Ik heb trouwens een blackberry 8900 curve! geweldige telefoon, msn, mail, hyves alles erop! heerlijk gewoon. heb een hi eindeloos online abbo + 2000 smsjes in de maand...nou wat wil je nog meer! jammer dat ik nooit door de 2000 smsjes heen kom. bel liever haha!

10. 4days

4days Niet meer actief

Haha, wauw jullie hebben echt allemaal luxe telefoons en abonnementen! :D Mijn vriend is ook zo iemand, die is helemaal verslaafd aan zijn Iphone! Kan hij savonds echt uren op zitten te staren, hahaha. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo praktisch... Als ik op internet wil kijk ik veel liever gewoon op de pc, kan in tenminste snel typen en de verbinding is stukken sneller. Als ik maar kan bellen met mijn gsm! (maarja dat kan ik nu dus ook niet, grrrr...)

11. 4days

4days Niet meer actief

Wat zijn jullie stil dames. ;)

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou daar was ik weer.. even lekker gelegen maar niet geslapen..

Voor ik t wist was t wel erg laat en dan slaap ik straks misschien weer niet! dus maar aan t eten begonnen en dat staat nu lekker op ;)

Over dat bellen met je mams.. dat ken ik wel ja! hahah.. scheelt dat ze zo in de buurt woont en we allemaal ziggo hebben hier..

Huistelefoonnummers van alle bekende en familie bellen we eigenlijk gratis! :D de rest bellen we dan ook met de mobieltjes, zo houden we de normale telefoonrek. tot t minimum..

En ik merkte dat doordat ik nu ook al een beetje van die dingetjes heb je t toch echt gebruikt! ff hier wat opzoeken ff ergens staand kijken.. of als ik me verveelde als ik ergens moest wachten ofzo.. erg makkelijk hoor!

Dus ben benieuwd wanneer ik weer in die heerlijke winkel mag neuzen! ;) hihi

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

het stil stil stil !!!! :(

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    @cossy
    ow leuk dus binnen drie dagen heb je je ei! :D
    ooh een prada gsm :D :p die had een vriendin van me ook...ik heb samsung 480 en ze is LEUUUUK :p ze is roze en achterkant diamantjes.....:D BLING BLING :p

@mylo
    je hebt er goed aan gedaan hoor meid!
    zo te horen lijkt er echt iets erieus aan de hand te zijn...en zelfs dokters enzo beginnen te klagen dus kan je niet verkeerd zijn...relax en wezien wel wat er nu zal gebeuren...

@ mezelf

oke...raar...
    DUS op dag 25 (de vorige vrijdag) mij ms gehad....maandag zijn ze GESTOPT....dus duurde ong 4 dagen...
    1ste dag:veel bruin zwart
    2de dag:pijnlijk,veeeeeel rood en vliesje(ik schrok me rot er zat eentje bij dat echt 2 cm was sorry)
    3de dag:weinig rood,beetje bruin geen pijn
    4de dag:af en toe plekjes rood bruin...tegen de middag niets meer...ookgeen pijn

en nou nog steeds niets....

enkel dat ik vandaag wat last heb van mijn onderrug en ik voel me slecht.Ookheb ik de laatste twee dagen heel veel witverlies!!! echt precies water...ik dacht telkens dat ik kleien druppeltjes plas verloor maar ik gin naar wc en dan zag ik echt een grote plek wit water achtige uitscheiding....dit is zo raar...mijn ms zal dus niet komen want dan heb je die uitscheiding niet...maar is mijn ms dan geweest...moet ik nu een nieuwe cyclus tellen...en wat is dat nou met die uitscheiding....en die rugpijn en het wat slecht/misselijk voelen(niet door de maagontsteking...dat voelt anders)

dit is echt iets onbekend voor mij,nog nooit meegemaakt.

voor de rest..morgen terug gaan werken maar ben mijn dokterspapiertje kwijt dus ga over mijn oren krijgen...

om eerlijk te zijn zou ik het niet erg vinden moesten ze me nu laten gaan op het werk...ik vind het daar leuk werke enzo maar ik kan echt geen 38 uren werken het lukt me gewoon niet..ik ben bekaf als ik thuis kom ik kan niet meer naar vrienden en ik moet dan nog koken en de was doen en de strijk en opruimen enz...en dan de dag erna opnieuw en na een week komt het je de keel uit ...we zullen zien....

xxx

15. 4days

4days Niet meer actief

Anais -> Hmm vreemd, ja je moet het sowieso als ongi tellen als je een dag flink bloedverlies en buikpijn hebt gehad. Maar veel verder kan ik je niet helpen... In heb het zelf ook constant. Dan weet super veel afscheiding, dan weer niet... geen touw aan vast te knopen. En mijn menstruatie duurt de ene keer heel lang met redelijk weinig bloed, en dan maar 2 dagen met een hele hoop bloed. Ook geen touw aan vast te knopen...

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Altijd leuk die cyclusperikelen :(

Ik heb een Samsung Allure S5050, een supermooie slide ladyphone. Die van Yfke Sturm zeg maar. 2 jaar lang 200 belminuten bij Vodafone voor 13,75 per maand. (normaal het dubbele, dus een leuke aanbieding!) De telefoon kreeg ik er gratis bij! Ben er helemaal weg van :D

17. 4days

4days Niet meer actief

Da's inderdaad een leuke aanbieding! Denk dat ik binnenkort ook weer een nieuwe gsm neem, ben nu gewend aan weinig bellen, dus de rekening zal wel meevallen hihi.

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Dat scheelt, kun je idd nog eens een nieuwe telefoon uitzoeken! :p
    Weet je al welke het gaat worden?

19. 4days

4days Niet meer actief

Nog niet nee... ideetjes? Ik vind de samsung touchwiz, maar dan de ladyphone-variant wel mooi... (dus de sumsung allure toch zeg maar) Wat vinden jullie ervan? Ik wil liefst weer een touchscreen...

20. 4days

4days Niet meer actief

Hmm, hoewel die volgens mij wel al best oud is... Ik wil liever een nieuw model, maar wel iets in die trant dus.

Deel Deze Pagina