Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Mooi! Samsung maakt erg mooie telefoons; ik ben absoluut fan. Met zo'n touchscreen heb ik persoonlijk geen ervaring, heb het alleen een keertje geprobeerd in zo'n belwinkel met de Samsung Star. Dat beviel op zich prima, maar ik had toch mn zinnen al gezet op de slide-versie...

Je zou natuurlijk ook voor een i-phone kunnen gaan...Kost wat, maar dat is wel echt een super ding! 8)

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hehe ja die is mooi...dat is de mijne maar ik heb de normale versie...dus niet met die versieringetjes op...gewoon roze.

Ze koste toen 500 euro maar ze is het waard hoor!
    touchscreen is leuk :D ben er snel aan gewend geraakt en moet zeggen dat het programma van samsung heel makkelijk is :)

xxx

3. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames!

Touchscreen heb ik al jaren, en vind t helemaal super, dus eigenlijk wil ik nu liefst weer een touchscreen. :) En de i-phone... Hmm, ik weet het niet. Mijn vriend heeft er een. Maar ik vind het maar lompe gevallen eerlijk gezegd. Zo groot, en helemaal niet echt mooi ofzo... Dat ze daar geen ladyphone van uitbrengen! ;)

4. 4days

4days Niet meer actief

Ohw trouwens, ik had me een dag vergist, als ik kijk naar mijn vorige cyclus zou mijn ei morgen al moeten zijn! Alleen heb ik deze maand die kl*te dipstick testjes van sensitest gebruikt, en tot nu toe zijn ze negatief. Gisteren was het streepje een heeeel klein beetje donkerder als vandaag, dus ik hoop maar dat ik het niet ben mis gelopen door die stomme dingen... Nouja, we zullen zien... Mijn temp is in ieder geval nog laag. (wat op zich een goed teken is, aangezien we gisteravond nog hebben geklust, hihi)

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, ik ben voor de ladylike versie van i-phone! :D Met lekker veel blingbling enzo...

Volgens mij heb ik die dipsticks van Sensitest ook gebruikt! Bij mij bleven ze heel lang negatief, en ineens knalde die! Echt van de ene op de andere dag...dus wie weet, is dat bij jou ook wel zo!

6. 4days

4days Niet meer actief

Hmm, ja dan komt t misshcien nog. Ik zal er vanavond nog een doen. Want ik hoop eerlijk gezegd toch zwaar dat morgen mijn ei komt... Het komt nu al op dag 21 van de 29, anders komt het op 22 of 23... Dan kan het dus echt nooit meer op tijd innestelen... ;)

7. 4days

4days Niet meer actief

Aaaagh nee he, zie net dat mijn vriend per ongeluk de kinderwagen in de auto heeft meegenomen... Dat betekent dat ik zometeen met Vince anderhalf uur in de bus moet, en ook nog eens een keer overstappen, en dan een stuk lopen... Terwijl ik hem draag / in bedwang hou... :$ Verdorie zeg! Ik hoop echt dat hij niet moe wordt halverwege ofzo, want dan wil hij alleen nog maar slapen, in zijn kinderwagen dus! Anders wordt hij poepvervelend en gaat door de hele bus gillen... ;) We zullen zien...

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Hoe is het hier?
    Ben net pas uit bed *schaam* ben doodziek pfffff!!!
    wat wil je ook met dit vreselijke weer getsie!

9. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Hallooo allemaal!
    Hier ook een zieke!
    Wou rustig aan doen vanochtend zodat ik naar mijn werk kon, belt mijn moeder me, ben ik na 2 minuten helemaal total-loss! Dus werk maar even afgebeld, als ik van bellen al kapot ben denk ik niet dat ik er uberhaupt kan komen haha! Echt balen k wilde graag werken! Ben verkouden en pijn in mijn keel en net bijna overgeven(maar dat kan ook van zwanger wezen)

Anyway:

Anais: wat bedoel je met ms? Dat vraag ik me steeds af!

en Cossy: zelfs als je hem gemist hebt op je stickjes, je hebt toch regelmatig geklust? Dus kans heb je sowieso!!!!

Er zijn al een aantal mensen die denken dat het een jongen wordt hier! En mijn schoonmoeder zei gisteren: Dit is een kind van vreugde! het brengt vreugde in een tijd van een heleboel verdriet en tegenslag! Gaaf he! En ze moest een beetje huilen want ze zei ook dat het nieuws van de baby precies op het goede moment was gekomen en dat ze er echt sneller beter van werd!
    Mijn vader ook, die was heel ziek en overspannen, en nu hij weet dat hij opa wordt gaat het stukken beter! En het leuke is, de namen de wij al in gedachten hadden slaan qua betekenissen ook precies de spijker op de kop met nu!

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

mylo; beterschap meid :)

oeeh dus jullie hebben al naampjes bedacht leuk zeg!

11. MyLovely

ja de jongensnaam weten we al heeeel lang, al vanaf 2 dagen verkering geloof ik, en de meisjesnaam wisten we sinds 2 maanden ofzo
    maar we hebben nog wel een namenboekje gekocht om door te spitten om te kijken of er niet iets mooiers bestaat
    maar ik betwijfel het:D

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Das snel dan zeg!!
    Denk dat je in het namenboekje verdwaald haha! staan zoveel namen in!
    wij willen ook absoluut geen standaard naam, zoals kees, piet of wat dan ook haha:p
    Als het zover is, ben ik ook wel erg benieuwd naar de naam die jullie hebben gekozen voor de kleine spruit :)
    Wij hebben de namen van een meisje en een jongen op papier gezet! wij zijn er ook al helemaal over uit :)

13. MyLovely

hihi
    wij willen (nou ja.. mijn man wil) 5 kinderen, liefst 3 jongens 2 meiden, en we hebben voor allemaal al namen! Maar die van nu staan vrij vast volgens mij:) wij hebben inderdaad ook door de maanden heen een lijstje gemaakt met opties en betekenissen enzo...

heel gebeuren hoor
    ga je vernoemen, en zo ja, wie, en hoe als het geen mooie namen zijn enzo...

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Ja lijkt mij ook een heel gebeuren!!! hihi!
    jullie willen een groot gezin dus! leuk zeg! :D
    Door de jaren heen zullen die namen misschien wel veranderen!
    Gaan jullie je kindjes vernoemen??

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Cossy:

Zie net in t andere topic dat je permanent make-up hebt.. heb je voor mij een foto van jezelf waarbij je alleen die eyeliner draagt? (en mascara ofzo) maar dus geen normale eye-liner?

Ik snapte t eerst nooit maar nu ik vaak baal van mezelf als ik geen tijd heb gehad of geen fut voor mn make-up en zie hoe mooi t kan zijn begin ik er toch wat in te zien eigenlijk... ;)

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden...ik baal...
    Ik ben gister licht ongesteld geworden...en vandaag is het helemaal door gebroken...voelde het toen ikwakker werd....bah

Dus waarschijnlijk geen eisprong gehad...
    Dus op naar de volgende ronde...pfff...van de week maar ff met vriendlief praten...over hoe en wat

17. MyLovely

waarschijnlijk wel, maar we zitten dus nog te denken hoe
    onze ouders hebben allemaal vrij foeilelijke namen, met leuke betekenissen overigens, maar we zijn gelukkig niet verplicht tot vernoemen, dat doen ouders ook wel eens!

@ Senna: Kut zeg!!! Wat ongeloolijk balen! Echt niet fijn! Ik zou inderdaad maar eens gaan praten met je vriend ja!Ik hoop voor je dat je snel naar onderzoeken mag!

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

senna; Kaa uu tee zeg!!! :( en nu?

mylo; nou ben heel erg benieuwd hoe jullie kindje uiteindelijk gaat heten :D
    nee precies niets is verplicht!

19. MyLovely

ja dat hebben mijn ouders me gelukkig meteen duidelijk gemaakt!
    Zij hadden namelijk een leuk akkefietje, ze hadden helemaal geen geld, en uiteindelijk een of andere lelijke kinderwagen gekocht, en toen hoorden ze later van mijn moeders ouders dat die hun graag een kinderwagen wouden geven, maar dan is de traditie dat je dan moet vernoemen en dat wilden ze mijn ouders niet aandoen!
    Dus mijn ouders zeiden: je moet je nergens toe verplicht voelen!
    en ik zei: en jullie moeten je vooral vrij voelen als jullie ons een kinderwagen willen geven
    haaahahaha

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha mylo, das een goeie opmerking van jou ;) hahahahah!!
    Nou komt die kinderwagen er of niet? :p

Deel Deze Pagina