!!!!!!!!!dat meen je niet!!!!!!!!!!!!!!! ben je ECHT 4 weken overtijd!!!!!!euhm......nou ik zal het je zeggen dan....JE BENT ZWANGER...nou ja ik mag dat eigenlijk niet zegge maar.........4WEKEN!!! hoe hou je dat vol zeg!! gA NaAr KrUiDvAt!!! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuu hehehe nee nee doe maar wanneer je wil........"fluistert en hypnotiseert" nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
je hebt helemaal gelijk meid!! 'Ja dat van die 9 maand beurs heb ik ook gehoord!! je krijgt er ook erg veel toch? tenminste dat ik ook iets wat ik hoorde haha grappig, mijn broeken krijg ik nu ook amper dicht! loop nu al een week in mn jogging broek heerlijk, geen gedruk! raar!!! een vriendin van mij wist dat ze zwanger was en ging meteen van alles kopen, zelf roze dingetjes terwijl ze niet eens wist wat het zou worden hahaha!! logisch toch 8)
Jaaa de kunst van het wachte!! ben ook erg nieuwschierig ingesteld hoor, dus snap eigenlijk niet zo goed hoe ik zo lang heb kunnen wachten!! Als je nou toch gelijk heb!!!!!! ik hoop het echt, maar durf niets te hopen!!! Ik zal straks naar de kv fietsten,,,, *denk ik haha!!
@Perfectionn.. Misschien ff stom hoor.. maar je bent toch geen 4 weken overtijd? een paar dagen terug had je t over 10 of 11 dagen ofzo.. kan ik me herinneren.. dus dan zou je nu toch 6 a 7 weken zijn? of had je zon lange cyclus normaal al?
Hoi Meiden! Wat een geklep hier! Perfectionn: TESTEN KRENG!!!! grrrrrr *totaal geenlast van zwangerschapshormonen hoor* @ Pam: Ik herken het wel hoor, ik heb wel 6 testen gedaan en toen mocht ik niet meer van mijn man, maar ik heb ook het gevoel dat ik even weer zeker moet weten, want mijn echo is voorlopig nog niet! @ Hier: Ik denk dat mijn kat doodgaat... Ze heeft kippenbotjes (ja, bot en al) opgegeten en dan kan haar maagwand scheuren. De hond heeft het al eerder gedaan en die heeft toen heel veel ontbijtkoek moeten eten en dat hielp, dus ik heb hond(die stond erbij) en kat dus heel veel krentenbol gegeven, dat wilde ze gelukkig wel een beetje eten maar niet te veel, en ze heeft ook al op de bank gekotst/gepiest met schuim, dus ik heb echt het gevoel dat ze dood gaat gaan en dat wil ik niet ik heb zo'n leuke kat!
Ok first things first.. Was t rauwe kip of gebakken of gekookt.. was t rauw kan t absoluut geen kwaad!! dan kan de brood eerder kwaad ik geef mn beesten elke dag rauw.. soms ook hele kippenpoten.. Was t gare kip en twijfel je echt NAAR EEN DIERENARTS! ze kunnen je beestje gewoon redden hoor! hij hoeft niet dood te gaan!
mmhhmijn katten eten altijd rauwe of gebakken kip...helemaal dus bot en al ook scherpe stukken...kun je niet vermijden als ze knabbelen komen er zo stukken af. 1 keer was de kat een dagje stil en flauw maar daarna op de bak en alles was beter...kan heel goed hoor van overgeefsel en schuim...als mijnkatten te snel eten doen ze dat ook xxx
Gebakken kip mag je dus NOOIT! aan een huisdier geven!!!! sowieso absoluut geen botten die verwarmd zijn.. verwarmde botten splinteren en kunnen zorgen voor maagperforaties en problemen met de slokdarm en kunnen absoluut dodelijk zijn.. Rauwe botten niet want daar is een dierenmaag wel op gemaakt.. Pas daar dus mee op
Even voor de duidelijkheid.. Ik heb me hier dus heel erg in verdiept Ik wilde mn beesten rauw voeden aangezien dat veel beter is als brokken en andere chemisch gemaakte zooi.. en daar heb je gewoon bepaalde regels bij.. ik geef bijv KVV (kant en klaar) en daar zitten alle verhoudingen in.. daarom geef ik er soms los voor de afwisseling en snack dingen als kippenpoten, eendagskuikens en dat soort dingen.. daarom weet ik waar ik op moet letten..
hoihoi!!! Het waren de botjes van het vlees dat we gisteren gegeten hebben dus het is verwarmd geweest Maar dit hebben we dus ook al gehad met onze hond, en dan mag je niet gelijk komen maar moet je eerst zorgen dat er een dikke klomp ander voedsel omheen zit(ontbijtkoek bijvoorbeeld) zodat als de botten breken er massa omheen zit en het niet bij de wand komt. Dus dat heb ik nu gelijk maar gedaan en dan moeten we haar in de gaten houden! Dus ik hou haar nu in de gaten en ben blij met het verhaal van Anais, dat zij het ook zo vaak heeft gehad (ook al is het niet goed ) Dus ik mag mijn kat gewoon rauwe kippenbouten geven? Dat zal ze leuk vinden als ik dat doe als ze dit overleeft en mijn hond?
Oh das wel slim, ik zou wel de dierenarts meteen weer bellen als ze pijn lijkt te hebben of je bloed zit (ontlasting of spugen) Ennuuuh, de kans dat t goed gaat is veel groter als andersom hoor t is gewoon een gevaar.. net als rauw vlees eten in de zwangerschap.. als je t eet betekent t niet per definitie dat je kindje sterft.. maar t zou kunnen! En jahoor! rauwe kippenbout kan je best s proberen! al is dat voor een kat soms wat groot (snappen niet altijd wat ze ermee moeten) en de hond mag t ook! Alleen opletten dat je niet vlak ervoor of erna brokken ofzo geeft.. das dan weer niet goed ik geloof dat dat iets met de maagsappen te maken heeft.. En wat misschien leuker is voor je kat.. eendagskuikens! niet iedereen durft t te geven maar ik vind t zo mooi om te zien hoe "wild" een kat ervan wordt! is in een klap een tijger dan.. echt heel apart..
www.barfplaats.nl dat is trouwens een site met alles over rauw voeren.. kan je goed teruglezen wat wel en niet mag weet ook niet alles uit mn hoofd hihi
Nee ze zijn dood!! hihi.. Ik koop ze bij de dierenwinkel (jumper) bevroren in een zakje.. wel alles erop en eraan hoor.. pootjes snaveltje alles.. dus je moet er wel tegen kunnen.. Ik leg ze op een bordje, laat ze daar ontdooien en dan zet ik t bordje op de grond dus hoef ik ze niet meer aan te raken als ze zacht zijn En ja de hond mag de botten ook! klinkt altijd ff eng als ze t stuk maken vind ik je hoort t breken natuurlijk.. en t kan zijn dat ie dan wat wittere, drogere ontlasting krijgt.. dat komt omdat t even in verhouding teveel bot is.. maar kan verder geen kwaad!
Ik had t toevallig ff teruggezocht omdat ik nieuwsgierig was.. op de 17e had je t erover 11 dagen overtijd te zijn vandaar.. en ik kwam gewoon niet op de 8 weken als ik ging rekenen Wanneer was eerste dag van je laatste mens dan? ben niet nieuwsgierig verder hoor... hahahaha TESTHAALZE!