Zoo inbrak weer ff Ja lees nog iedere dag mee hoor haha.. Als perfection 11 dagen overtijd was 17 nog dan is ze morgen 7 weken ongeveer. Je moet echt niet tellen vanaf eerste dag van menstruatie. Als ik de cyclus van 69 dagen zwanger zou zijn, goh dan ben ik wel heeel ver in één keer. Je moet rekenen vanaf 14 dagen voor eisprong. En Pam, tjeej wat weet jij veel over beestenvoer zeg, ben je zelf niet een beest
Haha wat grappig dat we stiekeme lezers hebben! JEEEEJ PERFECTIONN GAAT TESTEN!!! Enneh... Pam is ook een beetje een beest En weten jullie dit al: Amaryllis is ook heel stout, die heeft 'het' een keer gedaan in de zee terwijl allemaal mensen erom heen ook in de zee aan het zwemmen waren!!! Go Amaryllis!!!
Wuhahahaha Beetje dingen kopieren uit je andere topic Mylo?! whahah En ik een beest? Neeeeeuuuhh.. ben gewoon gek op dieren dus dan wil ik t beste voor ze en dan ga ik t weer uitpluizen he.. Ik ben een uitpluizer.. Zo heb ik ook gerekend van eerste dag van laatste mens.. heb namelijk begrepen dat de verloskundige hier ook vanuit gaat tenzij de groei van een kindje meer dan een week scheelt, dan gaan ze de uitgerekende datum veranderen begreep ik.. Daarom ging ik daar maar vanuit.. Als ik uitga van wanneer ik denk dat ik mn eisprong heb ben ik 16 of 17 juli uitgerekend en dus 3 a 4 dagen minder zwanger.. maar ik houd dit nu wel even aan We gaan t zien 1 dec.! En over perfectionn ik kwam ook ongeveer op 7 weken vandaar dat ik even nieuwsgierig was Ik ben benieuwd of ze de testen al heeeeeft!
Tja Pampilo als je bijv een cyclus hebt van 31 dagen ofzo, dan is het ook niet zo een wereld ramp hoor. Want dan je wel gewoon op dag 15 een eisprong hebben gehad maar een langere LF.. Ik gaf het alleen ff aan omdat bij sommige cyclus zo enorm lang zijn en bij lilypie rekenen ze ook de eerste dag van laatste menstruatie. Maar als je nou van die ontiegelijk lange cyclussen hebt van bijv 40 dagen, dan gaat die vlieger niet op he Daarom is het zo vanaf 14 dagen rekeken voor eisprong. Maar met een korte lf zoals Cossy is dat weer zo vaag rekenen, want zij is gewoon 14 dagen na eisprong 4 weken zwanger terwijl als ze 3 weken en 2 dagen (ofzo?) is dus al weet of ze zwanger is of niet :O
Waarom schaamde je je?? Ik denk dat ze me daar nog gaan missen.. hihi.. kocht bijna elke maand wel een doosje.. *schaam* Ennnnuuhhh... DAN PAS?! hop piesen jij!!
het was zo druk bij de kv al die mensen kijken!! je hoort ze denken pfff!! heb hubby al laten rekenen hahah ja ikdus indd een plasschema, haha nee ik zou om 8 uur tegelijk met een ander meid van het forum testen!!
Ja zoiets! dikke kans dat als die niet ongi wordt ze nog niet kan testen dus!!! heeeeel apart.. En dat wist ik ook van die 14 dagen voor ei hoor.. en omdat ik ovu testen heb gebruikt is mijn banner ook eigenlijk niet eerlijk, maar omdat ik gelezen had dat ze bij "normale" cyclus idd gewoon vanaf dan rekenen doe ik t ook wel.. Ik had 22ste, 23ste en 24ste een posi ovutest dus ik ging uit van ei op 24ste.. dan zou ik nu uuuhhm 6 weken 5 dagen zijn volgens mij.. tenzij mn ei dus wel iets eerder was
Oooooh daar ben ik ondertussen wel aan gewend.. had ik de eerste keer ook! (of je oma tegenkomen als je foliumzuur zoekt! HANDIG) maar ik denk dat t al scheelt als je met een andere houding daar die dingen koopt en misschien denken ze helemaal niks! Of misschien gewoon nieuwsgierig.. of willen ze zelf ook.. je weet t niet he! Je iig niet schamen hoor meis! jullie willen dit toch samen