over 2 weken wordt t m zoiezo nie,,, had geen zin in sex deze maand,,,dus wordt nog een ronde langer wachten agh ja tijd zat...
Perfectionn meis ik snap je teleurstelling helemaal maar ik denk niet dat je gelijk aan dingen als een cyste moet denken ofzo.. Ik heb t ook gehad hoor bepaalde rondes.. kon geen broek meer aan in 1tje zelfs! En mn borsten lijken wel vaker een landkaart.. Ook misselijk en pijntjes en steken en dergelijke heb ik allemaal gehad en ook bij mij waren toen de testen negatief.. Ik denk dat die dingen of bij je cyclus kunnen horen of dat je ongemerkt toch in je achterhoofd denkt dat t raak is en dat daar je lichaam op reageert.. Ik weet namelijk zeker dat dat bij mij wel s zo is geweest.. en hoe meer ik aan t idee wende dat t niet zo was hoe meer mn klachten weggingen.. Veel sterkte er even mee nu!
Haha, goed gevonden! Ik beken... Het was onwijs spannend en erg leuk! Ben normaal niet zo'n waaghals dus ik vond het heel wat!
*denk dat ze vriendlief maar s mee moet nemen rondje rijden straks..... * als die sexy verhalen hier!! hihihi
Heee Perfection, hoe kan dat nou? Je had zoveel symptomen, en dan een nega test? Een vrouwenlichaam blijft raar hoor, maar wat kut! Ik ging er ook helemaal vanuit dat je zwanger was. Van dat verhaal over een mogelijke cyste wordt je niet heel bij denk ik...ik zou gewoon maar naar de dokter gaan als ik jou was!
Haha, doen!!! In de auto is ook erg leuk! Als je niet betrapt wordt tenminste, dat heb ik ook een keer gehad...
am; ja ik ga morgen na de ha als ie plek heeft!! Het zh zit hier een paar huizen verderop!! heerlijk! dan maar kijken of hij me wil doorsturen!! helaas geen kerstkado voor ons ga beginnen met etos zwanger worden!! wie weet helpt dat!
T onweert hier!! niet normaal! Lijkt soms wel alsof de bliksemschitsen hier in de achtertuin terecht komen!!!
Dat kan sowieso geen kwaad nee.. En wellicht kerstklussen wie weet wordt jullie ukje dan wel met kerst gemaakt!
Wuhahaha lijkt me ook wel leuk ja.. Ik durfde dat soort dingen nooit he.. maar nu ik zo lees dat zoveel mensen t doen.. dan kan ik t ook! hihihi
Echt? Get, ik hou niet van onweer...Hier ist gelukkig nog stil. Hopen dat dat zo blijft! @ Perfection: Etos zwanger worden kan inderdaad helpen, er schijnen extra bestanddelen in te zitten die je lichaam helpen met alle processen die nodig zijn om een zwangerschap tot stand te laten komen. Persoonlijk slik ik ze nu al 3 maanden (het zijn wel giga capsules hoor!!!), maar bij mij heeft het nog niet geholpen. Mijn huid is wel een stuk mooier geworden, heb last van acne sinds het stoppen met de pil en ik merk het wel dat ik die etos dingen ben gaan slikken. Maar ja, je huid daar gaat het niet om he...zwanger worden, dat willen we! Maar ja, als er iets anders mis is bij jou of bij je vriend, dan gaan die capsules alleen dus niet werken he...Jammer maar waar, dan moet je toch naar de huisarts. Zie je daar tegenop?
am; ik kan het altijd proberen! ga zoiezo eerst na de ha! kijken wat hij kan doen....zouden ze me doorsturen naar het zh? of wat dan ook...... ja zie er nogal tegenop had gewild dat het binnen een jaar was gelukt zoals je dat je dat wel vaker hoort. maar goed vorig jaar kerst was al flink kutje!! en nu dus ook
een kerstkind voor Perfectionn! Jeeej!!! Anyway, ik vind ook dat man en ik iets minder braaf moeten zijn we hebben wel eens wat geflikflooid in de trein 's avonds laat en dat vond ik echt super opwindend maar hij voelde zich wat ongemakkelijk dus gaan we nu eerst maar t hele huis af hihi!
zie je? ik reageer steeds net te laat stomme zooi Ik hoop voor je dat het deze kerst wel raak is! Misschien doen die etos pillen wel wonderen voor je! k hoop dat je vriend ook mee wil met de onderzoeken!
zie je weer!!!! nou zeg ik hoop het dus ook, dat je een kerstkind krijgt en nu ga ik maar even stoppen met pogingen op tijd te reageren hahaha!