Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    aaaaah hihiihihoe lief!!!
    krijg er zelf honger van!
    maar hier ligt nietssssss enkel leo koeken maar heb ik geen zin in...IK WIL PIZZAAAAAA

2. 4days

4days Niet meer actief

Heey meissies! :D

Was gisteravond echt K.O., dus ben meteen mijn bedje in gedoken. ;)

Ik heb nog steeds geen ei gehad... En gisteravond was de ovu test ook nog negatief... Gelukkig heeft mijn vriend de rest van het weekend gewoon vrij, hoop alleen dat het niet na het weekend gaat worden...

Zo, even terug lezen! ;)

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

goodmorning lady's!

ahh pam das erg lief van je ouders!!!

anais, goh wij eten vanavond PIZZA hahahaha

Cossy eh meid was je er ook weer :D

4. 4days

4days Niet meer actief

(16 pagina's!!! aaagh ;) )

Mylo -> Leuk dat jullie al een naam hebben! Wij hadden de naam met 19 weken ofzo. Ik vond het hartstikke leuk om het kindje al bij zijn naam te kunnen noemen! En 5 kinderen? Toe maar! ;)

Senna -> Oh super balen meid! :( Je temp was al op hol geslagen idd... Dat is waarschijnlijk geen eisprong nee... :( Zal waarschijnlijk clomid worden als jullie naar de gyn gaan? Maarja, dit is natuurlijk ook niets, als jullie niet eens elke maand een kans hebben... :( Misschien helpt het voor je vriend dat je haast zeker weet dat jij het 'probleem' bent? Wel leuk dat je een zusje hebt van 1,5, hihi!

Pam -> Zal even kijken of ik een foto vind van de permanent make-up, hihi. Fijn dat de test nu zo knalde! :D Ik vind het achteraf gezien nog steeds vreemd dat ik bij Vince maar 1 enkel testje heb gedaan, hahaha! Maarja ik wist het gewoon zooo zkeer, ik voelde het gewoon!

Perfectionn -> oooh spannend zeg!! :D Wie weet ben je wel gewoon zwanger! :D

(en nu verder lezen op pagina 213, hihi)

5. 4days

4days Niet meer actief

Ohwja, en nog iets dames... Ik heb gisteren per ongeluk de kerstboom op gezet... ;) :D :p Heb m dit jaar wit met mat zilver gemaakt...

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

cossy, tjsa zo zie je maar dat je lichaam je echt ontzettend voor de gek houdt!! :( maar we gaan gewoon vrolijk verder hoor! gister even een dipje. heb ook helemaal even geen zin om over een zwschap na te denken....ben ontiegelijk beroerd blegh!

hahaha heel per ongeluk cossy? ;)
    AHh leuk leuk, dan krijg ik ook zin om de kerstboom op te zetten!! :D

7. 4days

4days Niet meer actief

Hihi! Mijn ovu test wel helaas ook negatief...

Ik ga trouwens helemaal stoppen met borstvoeding nu. Hoewel ik niet echt denk dat het met mijn ei te maken heeft, zie ik het toch niet meer zitten... Het blijft toch in mijn achterhoofd spoken dat t misschien daardoor zo laat komt... Maarja dat lijkt me wel heel sterk, want na Vince was ik alweer zwanger na 6 maanden, en toen gaf ik nog volledige borstvoeding. Dus het heeft blijkbaar niet zoveel invloed op mijn vruchtbaarheid. Maar als mijn LF deze maand weer zo kort is ga ik toch naar de HA voor medicijnen, en dan kan ik sowieso geen bv meer geven.

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Cossy: Jammer dat je moet gaan stoppen met borstvoeding, maar aan de andere kant heeft Vince er toch ruim een jaar van mogen genieten. Dus alle goede dingen van borstvoeding heb je hem toch gegeven. Stel dat het uitmaakt met zwanger worden, dan heb je in ieder geval meer kans. Hopen op je ei dit weekend!!! ;)

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou heb net de ha gebeld, stond nog niet bij deze ha ingeschreven, omdat we net zijn verhuisd!! nou moet ik eerst maandag daarheen om van alles te brengen....pfffffffffffffffffffffffffffffff
    het zal voor 1 keer mee zitten eh!!

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Gedoe he :p

Je moet er wat voor over hebben :)

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

jaaa dat wel maar het zit helemaal niet mee!! had juist gehoopt dat ik maandag om gesprek kon :( het duurt allemaal veel te lang!!!

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ja ik herken het wel hoor, al die bureaucratische romslomp. (of zoiets...weet niet hoe je dat woord schrijft!) Je wordt er vaak niet goed van. Eerst moet het langs die, dan weer langs die, en ondertussen gebeurt er niks! Maar goed, wat betreft je verhuizing is het gelukkig een eenmalig iets. Met een beetje geluk gaat het daarna wat vlotter :)

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

laten we het hopen! :) geduld wordt steeds minder hihi!
    wat een zeikerd ben ik zeg haha :p

14. 4days

4days Niet meer actief

Perfectionn, balen zeg! :( Wachten is op zich al niet leuk, maar als je ook nog moet wachten om iets heel onbenulligs is het alleen erger...

Pff ik had net even ruzie met mijn vriend. :( Het gaat altijd over hetzelfde, ik klaag dat ik ook eens 1 nachtje door wil slapen of 1 ochtend uit wil slapen, en hij is meteen weer hartstikke geïrriteerd... Ik maakte hem net om half 10 (!!!) wakker, met de vraag of hij misschien nu een half uurtje op Vince wilde passen, aangezien ik al sinds 6 uur met Vince op ben. Maar doordat ik dat vroeg kregen we zo'n ruzie dat hij kwaad weg is gelopen. Zonder Vince... Dus ik heb nog een kwartiertje op bed gelegen met een jengelende Vince, en ben toen toch maar opgestaan van ellende... Ik reageerde misschien ook wel te fel op hem, maar het was echt de moeheid die sprak, en de frustratie... :(

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Logisch cossy! jou lichaam heeft ook recht op voldoende slaap!
    die moet je dan ook krijgen meid. trek het jezelf niet teveel aan, is dat een vrouwentik? alles op onszelf betrekken als manlief boos is..?? :p !!
    is je vriend nu alweer terug of niet?
    Je moet hem gewoon uitleggen hoe het zit...jij wil ook eventjes een momentje van rust, het is tenslotte ook zijn kind, en kom op meid, als jij om 6 uur al wakker bent en jij om half 10 je vriend wakker moet maken..........
    suc6 meissie!

16. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Goeiemorgen dames!
    @ Anais: HAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAHA IK LACHTE ME SUF!!!!! geniaal, klets jij maar lekker door hoor, ik lach me dood!

@ Perfectionn: Ja inderdaad klote zeg, dat het eerst weer gebracht moet worden, en het geeft niks hoor, dat je geen geduld hebt! Heb ik ook nooit haahahah!

@ Cossy: Ah kut van de ruzie zeg! Ik kan me overigens wel voorstellen dat jij ook wil uitslapen...

@ Pam: Ik had gister ook ZOOOOO zin in friet!!! Kwam omdat ik boer zoekt vrouw zat te kijken en daar hadden ze het steeds over friet, maar wij hadden geen friet dus uiteindelijk knakworsten gepakt maar die waren niet echt lekker ofzo (de hond vond overigens van wel!)

@ Hier: HARTSTIKKE ZIEK! echt niet normaal, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo ziek was! Ja toen ik net zo ongelooflijk veel was afgevallen, toen was ik heel ziek maar voornamelijk moe! Nu: verkouden, hoesten(niet zo erg als Pam gelukkig!), niesen(ongelooflijk veel, komende dagen veel mooi weer!), misselijk (maar dat komt door ZS) en de belangrijkste: Hoofdpijn! ik heb noooit hoofdpijn, alleen 's avonds laat of 's ochtends als ik te lang in bed blijf liggen, maar vannacht bijna niet geslapen en ben echt zo moe!!!

17. MyLovely

oh en de kat en hond hebben het overleefd!
    Vandaag kregen we ons cadeautje van Moeders voor Moeders (een leuk serviesje voor de baby) en de hond besloot tijdens het uitpakken even op bed te komen liggen! Magtie helemaal niet, maar hij heeft dus niks eraan overgehouden haha! Brutale aap:D

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ahhh mylo balen dat je zo ziek bent meid!!! lekker onder de wol kruipen, en lekker blijven kletsten op het forum :D
    Beterschap meid!

19. MyLovely

ik blijf wel kletsen hoor
    mijn man heeft de laptop weer afgestaan dus ik zit prinsesheerlijk in bed te internetten!

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

gelijk heb je mylo!!! en zwanger, & ziek....hup hup je lekker laten verwennen door je hubby :D

Deel Deze Pagina