Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

en heb er nogthans 20 cm af laten knippen!(een maand geleden)
    vondt het zo er!! maar moest gezond haar zijn dus...een kijken naar een foto van je dan kan ik even zien naar je haren :p:D

2. 4days

4days Niet meer actief

Nee, ik heb er geen foto van, op dit moment is mijn haar nog korter dan tot mij kin... :$ Maar heb constant extension ofzo... ;) Ik loop gewoon zwaar voor l*l met kort haar...

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

oei..hoe komt het dat je kort haar hebt genomen?
    ik zou het nooit durven!! heb altijd lang haar gehad.

4. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

hihihi
    die vond ik ook wel heel mooi maar wel meer ík-zit-op-hyves-en-ben-16-en-wil-dat-jongens-me-sexy-vinden' maar denk dat je vriend deze erg leuk vind!

@ Cossy... oh... hmm... kapotte thermometer ook maar dan?;)

Miracle, hoe oud ben jij dan? Ik vind je steeds zo wijs enzo dat ik denk dat je toch wel 35 bent soms (niet als een anticompliment opvatten:D)

5. MyLovely

oh ja, ik had ook tot 3 weken geleden ongeveer 30 cm korter haar!
    maar ik had permanent genomen en dat was niet goed gegaan, heel mijn mooie haar verknald!
    dus nu heb ik kort en dat staat eigenlijk ook wel heel leuk!

6. 4days

4days Niet meer actief

Aaaagh, hou erover op! :) Na de zwangerschap was mijn haar heel kapot en dun, veel last gehad van haaruitval door de hormonen vlak na de zwangerschap. Dus toen had ik ze al schouderlang laten knippen. Een paar maanden later had mijn kapper een leuk idee... Nou het werd veeeeeeeel korter dan de bedoeling was, ik kon aan de achterkant haast stekeltjes maken ofzo... :$ (en bedenk dat ik 35cm lang haar gewend was) Inmiddels is het weer bijna tot op mijn schouders... ;) Maar die extensions gaan er voorlopig niet uit! :x

7. MyLovely

OHJA!!!!! en mijn andere schoonzus weet het ook, en die denkt dus dat haar andere zus ook zwanger is, en ik dacht dat ook al! Ze ligt nl in het ziekenhuis en zegt steeds: het is maar goed dat ik niet zwanger ben! Dus OF ze is het en liegt de hele boel bij elkaar, OF ze wil het heel graag! Leuk he!

8. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    :$:$:$:$BURN:$:$:$:$

;)nou ja;)
    ik voelde me gewoon bad ass met het jasje aan;)

9. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja da's wel een beetje waar... :)

Haha, ja laten we daar vanuit gaan! :D (whahahah)

10. 4days

4days Niet meer actief

Pfff ik ben toch ALLES af aan zoeken naar een winterjas, en menen jullie ik vind er een?!... Grrrr

11. MyLovely

uh... wat bedoel je?

Trouwens meiden, nooit gedacht, maar ik ben op dit moment helemaal wild van mijn borsten joh!
    echt super! Ze waren al wel groot (70E heb ik) maar nu zijn ze steviger ofzo, dus ik zit ze de hele dag te voelen en aan manlief te laten zien zo van: wow ze groeien echt he en ze voelen ook anders! en dan moet hij voelen en dan lachtie zo van: ach wat is ze toch ook schattig en enthousiast

hahaha
    hadden jullie(meiden die al kinderen hebben) dat ook? En jij, Pam? enneh... Waar is Dissapointed? Die is toch ook zwanger?

12. MyLovely

oeh oeh oeh!!!

jeeeej
    ik heb post 2345

dat is toch vet of niet?
    daar zat ik al sinds gister op te wachten!

13. 4days

4days Niet meer actief

Jij hebt teveel tijd! :D Ik bedoel dat ik een winterjas wil kopen, maar nix leuks vind. ;)
    En ik had dat niet zo erg toen ik zwanger was, het viel wel mee. Pas met de stuwing kreeg ik een heuse dolly parton cup, hahaha!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant

15. MyLovely

19!!!!!! En getrouwd??? WAUW!!!!! ik dacht dat mijn schoonzusje en zwager jong trouwden, die waren 19 en 20! petje af!

Dat is wel heel jong zeg, misschien komt de wijsheid door het moeder zijn!

Cossy: Ik zie overal leuke winterjassen maar heb er al 2 dus mag niet!

Meiden ik ga slapen ik ben helemaal kapot!!!

Liefs!!!!

MyLo

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hihi , nou wij zijn (nog) niet getrouwd ;)

Haha , ik kan mezelf nou niet altijd bepaald wijs noemen maar hoor wel vaker dat ik ouder overkom en veel wijsheid heb.

Ik weet niet of het door het moeder zijn komt , denk dat het wel deels er mee te maken heeft maar het zit natuurlijk ook in de opvoeding die ik heb gekregen.
    Ik was al heel snel volwassen en kwam ook zo over op de mensen..

Weltrusten voor jou !

17. 4days

4days Niet meer actief

Jij bent gewoon wijs! :D

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    haha , vind je ??

Of ik ben juist niet wijs :p

19. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ;)

OH MY GOD op rtl 5?!? Daar is een reportage op, 'virgin school'. Mag zo'n gast van 26 OEFENEN op een bejaarde vrouw?!?! :$:$:$ Bleeeegh, i feel sick.... Oke, ze is niet echt bejaard, met wel boven in de 50!

20. 4days

4days Niet meer actief

En ja, dan bedoel ik dus ook echt OEFENEN! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaagh!

Deel Deze Pagina