Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames!

Aaaaagh, ovu test nog steeeeds negatief... Gelukkig hoeft mijn vriend de komende week niet weg, dus we kunnen in ieder geval klussen. Maarja, of het zin heeft weet ik niet. Het zit er dik in dat er geen tijd meer is om in te nestelen, ALS ik nog een eisprong krijg... ;) Pfff afwachten maar weer...

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Cossy: Het is inderdaad wel te hopen dat dat ei nu snel komt! Of misschien heb je deze maand gewoon een lange cyclus, dat kan ook he. Dan heeft het eitje wel de tijd om in te nestelen. Zou dit alles misschien nog met je miskraam te maken kunnen hebben? (Ik weet het niet hoor, heb daar gelukkig nog geen verstand van)

@ Anais: Mooi jasje! Mooi decollete ook, haha :D

@ MyLo: Gefeliciteerd met je 1e huwelijksjubileum! Leuk he, om dan samen terug te kijken op het afgelopen jaar. Tenminste, dat doen wij altijd, lekker uit eten en dan heerlijk kletsen en 's avonds spetterende seks :D Daar hou ik van, haha!

Over al die groeiende boobies gesproken: ik wil ook! 8) Lijkt me vet leuk, ineens een goeie cup. Ik heb nu 70b en da's niet zo veel. Manlief vind t prachtig hoor, maar volgens mij kun je met iets groter veel meer doen! :p Begin me trouwens wat zenuwachtig te maken nu, ook al had ik me voorgenomen om dat niet te doen. Want over een paar dagen moet ik ongesteld worden...of niet! Ik hoop zo dat het raak is deze ronde...

3. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

@ Cossy: GATSIE!!!! en dat laten ze zien??? IEHL!!!!

@ Amaryllis: Helaas was ik gister superziek dus niet echt gevierd!!! En ik hoop ook enorm voor je dat het raak is! kan je post even niet zien dus weet niet welke ronde je zit? Maar ik hoop voor je dat het gelukt is!

MAarreh... Vanochtend werd ik wakker en ik had me toch zin! Dus wij hebben uitgebreid heeeeeeeeerlijk gewiebeld hihi! Manlief helemaal blij want die was er vanuit gegaan dat ik toch niet wilde omdat ik ziek was!

Nu voel ik me stukken beter dan gisteren, tot dat mijn geliefde man, waar ik ZOOOOO veel van hou(vooral na dat heerlijke gewiebel!), allerlei vieze gerechten op ging noemen, 'omdat je tenminste 1 keer gekotst moet hebben als je zwanger bent'! lekker aardig! maar hij heeft zijn zin niet gekregen gheghe!

4. MyLovely

trouwens, Amaryllis, hoe oud ben jij?

5. MyLovely

ik weet niet waar mijn hond last van heeft hoor, maar hij zit de hele tijd naast mijn bed naar me te kijken:S Word er een beetje zenuwlappig van!

EN WAAR BLIJVEN JULLIE!!!! stelletje langslapers, ik verveel me!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zo daar was ik ook weer, mijn moeder was hier 2 dagen met mijn zusje van 1,5, want zij moest werken, dus kon ik lekker oppassen hihihihi
    Wat een leuk zusje is het toch hihiihhi...had er al een tijdje niet meer gezien
    Mijn vriend en ik hebben echt genoten en veel gelachen...nou weten we zeker dat we kinderen willen
    Maandag komt ze weer hiiihi *denkt was het maar maandag*

We zijn hier weer aan de klus gegaan hihihihi

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ga vanmiddag wel weer aan het bijlezen...hebben visite..

Tot later:D

8. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    #2348 Anais, 28 nov 2009
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
    :p dank je....
    ik vond de foto wel mooi...voelde me zowat bad ass met mijn leren jack aan 8)..maar ja ;) blijkbaar ziet het er een beetje uit als een tiener die mannen wil opgeilen :) ;) hehehe....WOOPSIE :p

:Dgroeiende boobs...nja ik vind dus de perfecte cup...een c cup(dit had ik vroeger toen ik nog niet was bijgekomen) nu heb ik een D/E cup(eerst had ik een E bijna F :) maar door te vermageren ben ik nu een D) ik zou dus liever een C willen hebben..

all je zwanger bent dan zal je wrss een een D krijgen dan of zelfs een E :p dan heeft je man meer als genoeg om handen hoor:p en grote boobs is niet altijd leuk...vind ik dan,ze zijn onhandig!:D
    als ik lig en ik wil lezen dan wurgen ze mij bijna!!!:D hihi
    en mijn vriend weet niet goed met welke hij wil beginnen :p hehehehehe maar ik heb liever een mooie C cup mijn geven meer last dan iets anders...ik wil later ook een borstcorectie doen...niemand (lees' mijn vriend')'ziet' het niet (zo duidelijk)maar ik wel en dat is dat de ene kant kleiner is dan de andere en dat stoort me enorm! heb het al sinds...altijd en ik haat het.door te vermageren hangen ze een beetje :( nu ook zijn ook geen theezakken:D maar ik wil een normale boezem ;) dus ik ga binnen een jaartje ofzo een correctie doen(dus ene kant verkleinen zodat ze gelijk zijn:p) en ik heb gehoord van een inwendige bh...lijkt me handig:D is zo een materiaal wat ze bij liesbreuken gebruiken...

xxx

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

he meiden!! hier was ik ook weer even!! :)

Senna; wat leuk zeg!! beetje kunnen oefenen voor het echte werk :D je hebt een zusje van 1/5? hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?? :)

an; Nouuuuu zeg doe mij een beetje van jou boobs!! hahaha

10. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

met plezier!:p

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hahaha mijn adres: hahahahahaha :p

12. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    :d:d:d:d

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wat is het rustig hierrr!!!!!!!!!!!!

15. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten

Haai,
    Nog steeds geen internet thuis:x Wordt er nu echt een beetje gek van, wil wel een btje bij blijven hier maarja om nu steeds naar mn ouders te gaan om te kunnen internetten...

Mijn (.)(.) zijn al aardig gegroeid en doen flink zeer! Ik slaap altijd op mn buik maar nu even niet, hoop dat de pijn snel weggaat.
    Ook voelt mn buik aan alsof ik al 5 dagen achter elkaar zware buikspieroefeningen heb gedaan..:(
    Maandag ga ik de verloskundige maar es bellen om een afspraak voor het eerste gesprek te maken, heb er nu eindelijk een in de buurt gevonden die me wel aanspreekt.
    Hier in Den Haag zijn er veel verloskundige maar de meeste zijn buitelands, niet dat ik daar wat op tegen heb maar heb toch liever een verloskundige waarbij ik me op mn gemak voel.:)

Heb maandag aan mn ouders verteld dat ik zwanger ben, papa&mama helemaal blij. Wordt wel kleinkind no. 5 maar ze waren helemaal happy!
    Verders vertel ik het nog aan niemand totdat we in de 13de week zitten.

@Pam&MyLovely, hebben jullie het al aan 'iedereen' verteld of ook nog niet?

@De rest, heb nog niet alles bijgelezen. Zal morgen even de rest lezen. * Schaam!*

16. MyLovely

Bonjourno!!!!

Nounou, ben nog steeds niet helemaal beter hoor!
    Maar het gaat de goede kant op, kan al langer in een stoel zitten zonder buiten adem te zijn!

@ Dissapointed: Ik heb nog niet iedereen verteld!
    1 zus van mijn man weet het nog niet, maar die woont nogal ver weg, mijn opa en oma weten het nog niet, en mijn broer en zus ook niet, en mijn andere oma ook niet en mijn dichtbijste oom en tante, die vertellen we het allemaal in 1 keer volgende week! Met sinterklaas, is wel leuk!

Oke even frustratie kwijt hoor!

Ik word HELEMAAL gek van mensen die denken dat je je aanstelt als je zwanger bent! Ik dacht eerst ook: als ik zwanger ben dan ben ik helemaal energiek en hip enzo, maar dat kan ik dus vergeten, mijn lijf heeft andere plannen! Maar mijn schoonzusje en zwager, die overigens ook zwanger willen worden, die doen steeds dat alles wel mee zal vallen en alles, nou ik moet nog zien als die zwanger zijn! Die zal ook veel te zeuren hebben hoor!

GRRRRRRR!!!! Dus ik zei net tegen mijn man maar die zei dat hij niet vindt dat ik me aanstel, hij wordt alleen kneiterchagrijnig als ik ziek ben omdat hij me dan mist omdat ik dan de hele dag in bed moet liggen...
    Maar ja... Dat is gewoon sneu voor ons allebei!Maar ik vind niet dat mensen die niet weten wat het is mogen zeggen dat je je niet zo aan moet stellen daar heb ik nooit tegen gekund en nu met mijn hormonen al helemaal niet!

Daar... dat moest er even uit hoor!

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

mylo, tuurlijk je hebt echt volkomen gelijk meid :)
    en ziek en zwanger!!! lijkt me ook niet makkelijk! zoiezo als je zwanger bent, lijkt mij ontzettend veel energie vreten van je lichaam!!

Nou dat je maar snel beter mag worden!!! :) knuff

18. MyLovely

Thanks!!!

Ik had dus net een enorme woede en jank uitbarsting omdat manlief geen haring had meegenomen en ik heb zooooon zin in haring! Dus ik belde hem, en hij stond nog bij de visboer maar kreeg net mijn broodje zalm dus hij wilde niet nogeen haring bestellen omdat het zo druk was

RHAAAAA

maar goed, even flink gejankt, ben ook helemaal op heb vandaag rondgesjokt in huis ben helemaal moe nu en ook niet geslapen vanmiddag

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zwaai Zwaai , ik kom ook even spieken !

Vanmiddag in de weer geweest , eerst ff boodschappen gedaan met me Oma en opa en toen doorgereden naar het centrum. Hun moesten daar even zijn.
    Ik maar meteen ff geslaagd voor laarsjes :D Helaas was er 1 aan de binnenkant kapot maar mijn Oma zij dat ze dat wel gemaakt kreeg , dus ik kan ze pas morgen aan ( ook dat maakt niet uit want als ik thuis ben draag ik ze toch niet. Heb ze wel voor 10 euro mee mogen nemen ! En dat terwijl ze al afgeprijst waren naar 20. ( waren de laatste in mijn maat )

Dus ik heb weer een paar laarsjes bij me schoenenverzameling :D

Maandag tijdens me pauze even naar de HEMA om een regenpakje te kopen voor Jaimy , vind het toch wel fijn als we op de fietszitten dat ze dan iig niet nat wordt.

Donderdag neem ik het sinterklaaskadotje mee voor haar , even vlug inpakken en bij me moeder zetten want daar vieren we zaterdag Sinterklaas !

Hier gaat zondag ( volgende week ) de kerstboom op !! Ohh , ik kan niet wachten tot ik hem kan opzetten :D Vind dat altijd zo gezellig !

Mylo Ohh haring !!!!!!!! Daar ben ik ook verslaafd aangeraakt tijdens me zwangerschap , vond ze zo heerlijk ! En nu nog ! Yum Yum !

Ohh en vanmiddag begon me Laptop raar te doen , dus weet niet of je iets gezegd had maar kon het niet meer lezen of reageren... :(
    Gelukkig doet ie het weer ;)

20. MyLovely

ooooh vandaar
    nee ik was volgens mij druk met de film en ineens was je weg, dus och:D Geeft niks hoor, no hard feelings!!!

ik ga eten doei!!!

Deel Deze Pagina