Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Vind het zo apart dat zoveel zeggen een jongen..

Kan me dat gewoon niet voorstellen.. ;)..

En gevoel van vriendlief en mij zegt echt een meid..

Dus t wordt echt afwachten ja!

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Miracle:

Aan de eerste echo kan je toch nog niets zien? :p alleen een vlekje ;) hihi

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Nee dat is idd zo , maar gevoelsmatig kan ik dan beter zeggen wat ik denk dat het geslachtje is ;)

mijn vriend riep bij de 8 wk (!!) echo "het word een meisje ! " Dat heeft altijd volgehouden en bij de 20wk echo werd het bevestigd dat we een meisje kregen..

Zo mooi.... Hij wist het gewoon meteen !

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou mijn vriend riep dus voordat we t wisten dat ik zwanger was van een meid.. dat wist ie gewoon..

over t zwanger zijn had ie mooi gelijk ;)

En mn vader wist t bij mij ook zeker.. en ook gelijk..

Maarja, die vrienden die tweeling en jongen roepen hebben ook bijna altijd gelijk..

DUS T SCHIET NIET OP!!!!!

Ik kan gewoon niet meer wachten om te weten wat t is he.. nu al!!! :D wordt tijd voor tussen de benen foto's.. ;) hahaha

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Cossy
    Wat vaag dat je nog geen eisprong heb gehad?
    Misschien is dit weer een langere cyclus...hoop dat je snel een eitje zal vinden ;)

@Pampapilio
    Ik denk ook dat het een meisje word :p
    Waarom weet ik niet...spannend hoor nog een paar daagjes voor de echo :D
    Ben nou al benieuwd naar die 20weken echo:)

@Miracle08
    Wat leuk dat je zoveel broertjes en zusje heb :D
    Het lijkt mij ook wel druk ja hihihihiih...maar wel gezellig

Ik ben dan 23, mijn broertje is 20, en mijn stiefzusje is 19 en dan mijn halfzusje is dan 1,5
    Maar ik beschouw mijn stiefzusje en halfzusje als gewone zusjes ;)

@Anais
    Jij had die foto toch geplaatst met dat leren jasje?
    Ik vind het een erg mooie foto :D

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@hier
    Zit alweer op CD 5...het gaat best snel...en morgen is mijn vruchtbare periode weer...dus we gaan weer aan de klus hihihi
    Hopelijk heb ik deze keer niet weer zo'n vage cyclus als de vorige keer...
    Ga weer van een 22 dagen cyclus uit, en dan zien we wel weer...

Iedereen een fijne zondag!

Wij gaan zometeen, ff te winkelen, want er is koopzondag...:D

7. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

goeiemorgen allemaal!

oh shoot het is al middag!

@ Pam: ik zeur ook niet echt hoor, maar ik ben strontziek op dit moment en vraag dus vaak aan mijn man of hij wat wil pakken enzo, omdat ik gewoon niet energie heb om uit bed te komen. Ik kan net naar de plee en weer terug haha! Lang leven goed ziek zijn:S
    Maar ik vertel gewoon aan mijn schoonzusje alles wat er gebeurd in mijn lijf, en zij is heel erg van het: oooch, komt wel goooeeed, en dat is ook wel zo, maar als je superziek bent heb je geen zin om dat te horen haha! Ik weet namelijk zeker dat als zij ziek is ze ook de hele wereld bij elkaar zeurt, dus dan vind ik het extra irritant!!!

Wat een hoop broertjes en zusjes hebben jullie allemaal zeg!
    Zelfs nog een onderweg! Dat is gek, dan heeft Jaimy een oom of tante die jonger is dan zij!
    vet raar haha!

Anyway!

Ik ben echt superziek nog steeds, mijn man belt al mijn werk af voor de hele week want ik moet uitzieken van hem, want dat doe ik volgens hem nooit goed!
    haha
    vet schattig!
    Maar ik kan niet eens op de bank zitten, alleen mijn bed volstaat momenteel!

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

En ik zei ook niet dat jij zeurde hoor! hihi.. Maar ik snap t gewoon wel als andere zo lullen.. deed ik ook ;)

Let je wel op de symptomen? mexicaanse griep is ook gewoon een kwestie van goed uitzieken en t kan geen kwaad voor t vruchtje en ook jij bent nog geen risicogroep maar toch.. wel in de gaten houden als je zo ziek bent! ;)

En paracetemol mag wel he.. misschien toch ff innemen dan als je zo ziek blijft!

BETERSCHAP! :)

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Senna:

THANKS! hihi.. vind t leuk als mensen ook denken dat t een meisje wordt.. als iedereen jongen blijft roepen vind ik t gewoon raar! :D dan heb ik echt zon "voel ik t dan ZO verkeerd" gevoel erbij. hihi..

Ach zeker weten doen we t toch niet! ik ga dinsdag wel vragen vanaf wanneer ze geslachtsbepaling doen.. ik hoop vanaf 16 of 17 weken.. dan weten we t voor mn verjaardag! :D

10. MyLovely

hoihoi!
    Het is geen mexicaanse want k heb geen koorts. Koorts hoort toch bij Mexicaanse? Ben heel blij dat ik geen koorts heb want dat is slecht voor de baby

Op de een of andere manier zat ik steeds te stressen dat de baby dood zou zijn dus mijn man heeft me even streng toegesproken
    en k moet een dansje doen van hem omdat k zwanger ben maar heb geen energie voor haha!

Gisteravond wilde ik ineens echt HEEEEEL graag een tweeling! Een jongen en een meid, want ik vind allebei de namen die we bedacht hebben zo mooi!

Ik neem nu inderdaad even paracetamol want mijn hele lijf doet pijn dus dat is dan wel goed geloof ik, even mijn mama bellen om te vragen of paracetamol daar ook goed voor is;)

Trouwens, de 1e twee kinders van mijn mama (mijn zus en ik dus) zijn allebei te vroeg geboren en mijn broertje geloof ik maar 2 dagen te laat. Heb ik daar dan ook grotere kans op?

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Mylo Vroeggeboorte is niet erfelijk.

Bij mijn moeder zijn op mijn na ook mijn 2 broertjes en zusje te vroeg geboren ( tussen de 37-39wk ) en ik ging mooi overtijd.

Dus het wil niks zeggen ;)

12. MyLovely

heh balen
    leek mij nou wel mooi
    je schijnt aan het eind je buik nogal zat te zijn

wat ik me niet voor kan stellen nu, kan niet wachten op mijn mooie bolle buikje!

maar buikgrootte is wel erfelijk toch? Mijn moeder had minibuiken... Maar iedereen van mijn vaderskant vrij grote... Dus ik ga voor de gulden middenweg

Mijn schoonzusje had een toeter joh! daar dacht je bij 5 maanden al dat ze op ontploffen stond!

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    haha , ook de grootte van je buik is niet erfelijk ;)

Ligt eraan of je aanleg hebt voor een grote buik , dat heeft overigens niks te maken met of je nou dik of dun bent.
    Ik ken iemand die best dun was en die had een flinke toeter.

Ik was mijn buik op het einde ook zat , hij zat voort in de weg als ik wilde slapen , bukken , gaan zitten en zelfs met het eten zat ie voort in de weg.

Ik kon me in het begin ook niet voorstellen dat ik er genoeg van zou krijgen en was ook ech trots op me buikje.

Maar ik zat er op het einde ook helemaal doorheen , na 3 valse starten zat ik er emotioneel gezien helemaal doorheen en had de ene huilbui na de andere huilbui.

Ondanks dat heb ik wel heel erg genoten van mijn zwangerschap , had nergens last van behalve veel maagzuur en tot de 12 weken moest ik kotsen als ik in de bus zat.
    Heb echt een super zwangerschap gehad.

Qua straie's iets minder , gelukkig is mijn buik bespaard gebleven maar mijn billen en net onder mijn billen stonden helemaal onder de vuurrode/paarse scheuren.
    Nu zijn er nog een paar wat rood maar het meeste is al mooi wit weggetrokken en ach ik heb er iets moois voor terug gekregen ;)

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

dank je dank je :D :p 8)
    hehehe

15. MyLovely

@ Miracle.. Shit... ik had altijd begrepen dat buiken erfelijk waren. Dan moet ik dat ook maar even meedelen in mijn familie

Is het heel erg dat ik stiekem hoop dat mijn schoonzusje alleen maar zwanger wil worden en het nog niet is?
    Mijn schoonmoeder(haar moeder dus) had nl gezegd dat ons kindje zo speciaal is omdat het vreugde brengt in een tijd van veel verdriet in alle families... En als zij dan ook een kindje krijgt voelt die van mij minder speciaal.......

Kan er niks aan doen maar zo voelt het nu echt even, ik wil graag dat mijn kindje nu het speciaalst op de hele wereld is!!!

16. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    wauw zo een korte cyclus zeg...aan de ene kant wel leuk want dan heb je meer kansen dan iemand die bv 30 tot 35 dagen heeft...je weet wel...omdat je dan sneller je cyclus en vruchtbare periode hebt en ook enkele keren meer per jaar kunt doen dan die met een langere cyclus.

oeeeeeeeeeeeh leuk koopzondag :D wil ooooooook

17. MyLovely

Trouwens, Anais, je kunt quotes bewerken he, dat als je maar reageert op maar 1 zin, kun je de rest weghalen, zolang dat quote tussen die haken er nog maar staat!
    Dat scheelt heel veel :D

18. MyLovely

ja moet je nagaan iemand die maar 3 keer per jaar ongi wordt!!!!

EN ik wil eigenlijk uberhaupt wel weer eens naar buiten maar zit er voorlopig niet in geloof ik:(

19. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

weet ik wel hoor ;) maar soms doe ik het en soms doe ik geen moeite om eraan te denken :)

20. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    idd als je dan probeert zwanger te worden....balen hoor :)

ziek jij maar eeerst uit!! :p daarna kun je nog zoveel buiten komen als je wil ;)

zo ik ga even eten...vriendjelief heeft voor mij frietjes gehaald met stoofvlees saus en en mayo...en een kaaskroket :D JAAAAMMMIIEEEE:D

zal wel af en toe met een propvolle mond komen piepen 8)

Deel Deze Pagina