maar goed ik heb de hoop opgegeven ik ga morgen echt niet bij de VK kunnen komen is gewoon te ver en ik kan nu niet fietsen(hebben geen auto) dus ik verplaats mijn afspraak wel gewoon :'( boehoehoe!
aaahhh mylo!! *knufff* ps; heb net weer van de mededeling gekregen dat er iemand zwanger is!!! heeeeel erg blij voor diegene!!! maar hier schiet het niet op......
aaaahhh... knuffel terug!!!! Kut zeg... Best leuk voor hun natuurlijk maar niet voor jou!!!! Knuffels!!!
lief van je mylo! tjsa ik vin het echt heel erg leuk voor hun!! 2 in 1 week tijd! slaat in als een bom
zo nou Man heeft de VK gebeld en we kunnen wel komen. Hij gaat me duwen op de fiets naar de VK en voor de rest van de week bellen we alles af, werk, rijles enzo, dan kan ik echt goed beter worden! Maar anders konden we pas over 2 weken komen...
MyLo -> Fijn dat je kunt gaan!! Zou natuurlijk ook wel héél erg balen zijn geweest anders... Perfectionn -> Ik kan het gevoel... Frustrerend is dat he! *knuff*
Zo hier was ik ook weer eventjes! Net terug van de dierenarts. bah wat een KUTbeslissing! Zij praatten alsof operen echt wel een riele optie was en dat ik zelf moest kijken wat ik wilde.. hij heeft nu iig geen pijn enzo.. Maar bah.. dan moet je kiezen tussen een hoop geld uitgeven voor een ratje dat MISSCHIEN met geluk nog een jaartje doorleeft maar daarvoor wel onder narcose etc moet (al had ie daar volgens hun niet veel last van) Of niet doen, wetende dat dan de tumor gaat groeien en we op een gegeven moment moeten beslissen dat we m laten inslapen (hij krijgt trouwens ook geen pijn want t zit op een gunstige plek maar op een gegeven moment is ie gewoon te groot om normaal te kunnen leven) We hebben nu eigenlijk besloten t niet te doen omdat ik t t gewoon niet waard vind.. de gemiddelde leeftijd van een ratje is 2 en dat wordt ie volgende week.. dus dan moet ie nu nog door een operatie om misschien ooit 3 te worden terwijl de kans groot is dat ie dat sowieso nooit haalt.. En hoewel t voor mij een moeilijk punt is (ik kan geen prijs zetten op een dier.. zo ben ik niet) kost t wel weer echt een berg geld.. en dat moeten we ook maar ff tevoorschijn toveren.. Pfffffffffffffff vind t echt wel heel moeilijk degene te zijn die hierover moet beslissen..
cossy; thanx meid! jaa vreselijk! iedereen wordt zwanger en ik niet, dat is het gevoel wat je ervan krijgt!
Grrrr, ik NERD heb een ovu-test gedaan met ochtendurine... Nu LIJKT hij langzaam positief te worden, maarja dat komt waarschijnlijk gewoon doordat het ochtendurine was... (en het was er ook nog 1 van de kruidvat, die zijn heel snel positief) Weet ik nog niks, kan ik er nog een doen... Aaaagh!
Pam -> lastig hoor! Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten wat ik zou doen... Weet je hoeveel het precies kost? Zal wel een flinke hap zijn he... Perfecionn -> Ja zo oneerlijk voelt dat he! Nouja, het lange wachten ken ik (nog) niet... Maar ik ken het gevoel wel van toen ik een mk had.Toen dacht ik bij elke zwangere vrouw: waarom zij wel en ik niet? Nu is dat gevoel weer weg getrokken, maar ik vind het nog steeds pijnlijk om met vrouwen te praten die rond januari zijn uitgerekend...
Ohh dat lijkt me indd ook erg moeilijk! ook al duurt het niet lang en hoef je niet te wachten is het indd flink k*t, En ook nog 2 in dezelfde week pff kan het nog erger Jaaa indd waarom zij wel en ik niet......... idem! agh aan de ene kant heeft piekeren ook helemaal geen zin! maar het knaagt toch aan je......... vrolijk blijven
@Cossy: Ze had t al over denk maar gauw aan 100 euro.. en NU direct hebben we dat sowieso ff niet.. hebben al extra uitgaves deze maand.. Maarja.. ik vind t ZO moeilijk om te zeggen "ik doe t niet want t is me te duur" dat kan ik echt niet hoor! T is gewoon weegt t allemaal wel op tegenover de levensverwachting.. en heeft zon beestje daar echt geen last van? toch in een vreemde ruimte onder narcose.. wakker worden in een vreemde plek volgens mij.. dan nog of de wond geen pijn doet en medicijnen erna enzo.. Heeft zon beestje daar echt allemaal geen last van? vind dat zo moeilijk te geloven.. en dan vind ik t gewoon bijna egoistisch als ik m bij me wil houden en m daardoor daardoorheen laat gaan voor dat "ffies" wat ie dan misschien nog heeft als ie t allemaal overleeft.. Maar aan de andere kant kan ik me zo schuldig voelen als ik t niet doe
Hihi ja, wat anders zit er toch niet op... Pam -> Ik vind, wat je ook beslist, je hoeft je sowieso niet schuldig te voelen! Want je probeert alleen de beste keuze te maken, ook in het belang van het diertje! Maarja, het blijft natuurlijk rot...
@ Cossy: Ik weet niet of je die ovulatietest op het verkeerde moment hebt gedaan hoor! Tijdens de les van juffrouw Jenna heb ik geleerd van je LH-piek juist het hoogst ligt rond het middaguur. Dus dan zou je eisprong er wel gewoon aan komen! Ik duim met je mee! @ Pam: Wat rot zeg, van dat ratje. Het zijn altijd nare beslissingen he, zo'n diertje mag dan 'oud' zijn maar dood laten gaan is ook zowat. En het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor relatie je met m hebt: is het beestje je vriendje of gewoon een ratje? In jouw geval misschien wel je vriendje, dan zou je een operatie kunnen overwegen. Zo'n keuze is heel persoonlijk. Maar je moet het natuurlijk wel kunnen betalen! 100 euro is best veel als je het niet hebt... Hoe voel je je trouwens? En hoe was je echo? (die had je toch afgelopen week?)
Nou de ratjes leven dus nu alleen nog maar in hun kooi.. daar kroel ik ze wel (komen altijd op me af gerent) en krijgen ze lekkers.. en verder hebben ze daarin alle ruimte met hangmatjes enzo.. Ik durf ze niet meer op schoot te nemen sinds we katten hebben.. als de dood dat eentje wegschiet en een kat m te pakken krijgt! Dusja.. heeft zon beestje er nou echt meerwaarde aan om door zon operatie te gaan om dan misschien nog een paar maandjes mee te kunnen? vind ik zo moeilijk beslissen! Dus we houden t er nu op dat we t niet doen, ik ga m ook geen pijn laten lijden! zodra ik merk dat t geen fijne leefsituatie meer is voor dat beestje laten we m inslapen.. Ik denk echt dat dat t beste is hoe moeilijk ook.. Over echo.. nee die heb ik dus STRAKS!!! *zenuw zenuw* half 4 gaan we weg dus ik heb m niet meer nu!