Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ik heb nog nooit gehoord dat dat slecht zou zijn... Kan me haast niet voorstellen dat het echt verschil zou maken.

2. 4days

4days Niet meer actief

Ovu testen en tempen is inderdaad veel gedoe, maar ik dank degene die ze heeft uitgevonden op mijn blote knieën! Anders had ik geen schijn van kans om zwanger te worden, met mijn vreemde cylussen... ;)

3. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

maar dit is toch pas de tweede die zo raar doet? Of loop ik echt achter> Ik ben gekomen toen jullie praatten over luteale fasen en dergelijke omdat je vorige zo kort was, maar dat was toch maar 1 keer? Miss deze langer?
    oh maar je zit al op dag 26....
    hm

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hu nog steeds niks van pam............ ik hou het in de gaten!
    vreemd hoor!!!

5. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja maar dat was ook pas de 2e keer dat ik heb getempt. Dus ik zat wel te twijfelen of het eenmalig was of niet, maarja nu zit ik al op dag 25 inderdaad, dus voor dag 26 kan het ei sowieso al niet meer komen...

6. MyLovely

zucht... hm... maar het zou wel heel vreemd zijn als je wel 2 keer zwanger werd en iets raars hebt... toch?

iemand al iets van pam gehoord?

7. 4days

4days Niet meer actief

Nee ik denk eerder dat er iets in de cyclus is veranderd door die mk, dat hoor je toch wel eens vaker? Een vriendin van mij had altijd heel nette cyclussen van 28 dagen, en toen had ze 2 keer een mk, en sindsdien sloegen haar cyclussen op hol... Uiteindelijk kreeg ze clomid, omdat er niets meer mee te bgeinnen was...

8. 4days

4days Niet meer actief

(en nog niets gehoord van pam nee)

9. MyLovely

okeee... wat raar!
    dan zou dat kunnen ja... Nou ja goed in de gaten houden dan:D Krijg je misschien ook clomid... Moet ik niet alleen voor Anais maar ook voor jou plassen
    even goed drinken hoor;)

10. 4days

4days Niet meer actief

Hihi. ;) Nee volgens mij hoef je daar geen clomid voor, volgens mij krijg je daar iets anders voor, om alleen die luteale fase te rekken. :)

Achja, we zien wel, misschien is het allemaal niet nodig. Ik had 2 pendels van december. :D Dacht eigenlijk dat dat volgende ronde zou zijn, maar aangezien het zo lang duurt valt deze ronde al in december, hahaha! Dus wie weeet. ;)

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, dat van die pendel zou wel heel mooi uitkomen dan! :D

Pffff....nou weet ik niet meer wat ik moet geloven hoor! :( Eerst hoor ik het een, en nou het ander. Ach ja, misschien zou ik gewoon zelf wat onderzoek moeten doen op internet etc., maar stiekem ben ik tot nu toe een beetje lui :) Heb niet zoveel zin om alles zo uit te pluizen omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn. Wat is volgens jou dan de beste tijd om te testen? 11 uur ofzo? Gedoe hoor, moet je tijdens je werk even naar de wc om op zo'n stokje te piesen...:p

Ik weet niet precies hoelaat ik die posi ovulatietest heb gedaan afgelopen maand, maar begin nu dus wel te twijfelen of die klopte! Anders hebben we mn ei misschien toch gemist...Nou ja, maakt ook niet meer uit want mn ongi is absoluut aan het doorbreken. Ronde 8 in aantocht! Ergens jammer, maar wel weer heel lekker dat t zo goed op tijd is deze maand. Precies op dag 30, geen zenuwen niks. Was het elke maand maar zo'n feest :D

Hondje Billy ligt heerlijk te maffen naast me op de bank (op een kussen, niet OP de bank ;)), echt vet schattig!

12. 4days

4days Niet meer actief

Nou volgens mij maakt het tijdstip echt helemaal niets uit! Als het maar geen ochtendurine is. Je hebt er toch niets aan om de een lh-piek te zoeken, want de dag voor je ei krijg je toch wel een knaltest, op welk tijdstip je ook test. En eerder heb je er niets aan, want je ei komt toch niet eerder erdoor, hihi. :D

Trouwens ik heb ook wel eens vals positieve ovulatietesten... Maar het is dat ik weet dat de ECHT positieve test moet knallen, dus die half-positieve testen geloof ik al niet meer, hihi. ;)

13. MyLovely

Hey Amaryllis!!! nog geen rode vlaggetjes dag bij jou??? Wat leuk:D

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hmm
    ik heb opvliegers,steken in lies,donderdag zou men ei zijn,heb veel witte afscheiding met wat rekbaar tussen...en volgens pendel zou ik in januarie zwanger zijn....van een meisje....
    hmmmmmmmmmmmmm :D

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat een stelletje ongeduldige mutsen zijn jullie! :D

Maar ik houd wel van jullie hoor..

Ik ga ff mn verhaal uittypen!!!

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Heeee je bent er! Gelukkig...?

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Voor clomid pies je niet hoor :p
    Andere medicijntjes wel haha..

Pam typ is door joh, zat samen met je ladies van hier ook ongerust te doen hoor !:x

Cossy, zou wel leuk zijn als die pendel uit komt :D

Anais, jij misschien verdwaald eitje, ik duim voor je meid !

18. 4days

4days Niet meer actief

Oehhh, ik hoooooooop het! :D

Pam -> Ja ongeduldig zijn wij he! :D :D

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou t was echt SUPER! geweldig fantastisch en al die woorden!

We komen daar en ik zenuwen en twijfelen of ik wel goede gebouw had enzo (ernaast zit andere VK)

dus mochten we eindelijk naar binnen.. hele vragenlijst beantwoorden natuurlijk.. gelukkig wel een hele vriendelijke VK dus ook nog lekker gelachen..

Op een gegeven moment mochten we dan eindelijk gaan liggen voor de echo.. en dan is t zoeken..

Eerst vond ze mn Baarmoeder met erin een vruchtzakje dus dat was voor mij inwendig al feest!

Toen ging ze inzoomen en liet ze t dooierzakje zien maar verder zag ik niets in t vruchtzakje!

Lichtelijk paniek dus in mn hoofd.. maar dat was gelukkig maar kort! :D

Ze ging iets meer naar achteren zoeken en ineens zie t dan in beeld! een wurmpje met een knipperlichtje!

Ze feliciteerde ons meteen want t hartje was duidelijk zichtbaar en deed t perfect!!! ze kon t zelfs al laten horen..

Wat een geluid is dat zeg!! Pfffff.. HEERLIJK!!!!

Later even fotootje gemaakt en nog wat laatste vragen gehad en een leuke tas met boekjes en een knuffeltje enzo..

Ik ben dus helemaal in de 7e hemel en zweef op een roze wolk!!

We zouden eten bij mn schoonouders dus daar zijn we meteen heen gegaan en daarna naar mijn ouders om t te laten zien.. echt heel leuk en trots was iedereen!

mn eerste reactie naar mn moeder was (ik belde dr): "HIJ DOET T!!!!" hihihi mn moeder moest zoooo lachen daarom! :D :)

Al met al dus een geweldige ervaring..

Enige minpuntje is dat ze met meten op 7 weken kwam ipv 8.. maar ze zei al meteen dat t eigenlijk nog te klein is om t echt te meten en ik wil dus voor mezelf 7 weken en 4 dagen aanhouden, daar kom ik op als ik mn ovutesten volg en dat kan gewoon haast niet missen!

29 dec. mag ik weer heen en krijg ik weer een echo!! Nu al zin in!

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ MyLo: Kleine miscommunicatie geloof ik! Wel rode vlaggetjes, maar zo lekker op tijd! Ik ben dat getwijfel een beetje zat...liever duidelijk nee dan het steeds maar niet weten ;)

Dus ben ik blij! :D

@ Cossy: Bij mij was die positieve ovutest wel ECHT positief. Ik had er eerst drie die een superlicht streepje hadden, dus had verwacht dat het nog wel een tijdje zou gaan duren. En ineens stond er een vette streep! Al na een minuut begon ie te kleuren, en even later was de 2e streep donkerder dan de controlestreep. Dus toen was ik wel overtuigd van een positieve test. Maar volgens mij was dat wel 's ochtends...

Deel Deze Pagina