meiden, ik heb jullie hulp nodig! Hubby wil graag een spel voor de kerst, leuk om met ze alle te doen! Monopoly! In de winkel kosten ze 42 euro! zag ik hier op internet een aanbieding, een abbo van veronica magazine, die krijg je dan een heel jaar, samen met monopoly en twister.....waha ja die twister!! & dat kost 49 euro..........wat zal ik doen??????
Ja op zich is die aanbieding natuurlijk wel heel aantrekkelijk! Je moet alleen niet vergeten m weer op tijd op te zeggen... Zo heb ik overigens onze maxicosi gekregen met heel veel korting! Zat bij een jaarabonnement op de Kinderen, en dat hele abonnement inclusief mc was goedkoper dan een mc in de winkel...
jaa de aanbieding is wel aantrekkelijk maar dan is het nog maar net de vraag of ik het wel optijd heb, anders heb ik er nog niets aan......meestal duurt zoiets 4 weekjes...tjsa beetje laat dan eh! Oeeeh maxi cosi's zijn al niet erg goedkoop! das lekker dat 'm dan met korting heb kunnen krijgen!
Zoooooo daar ben ik weer!! Heerlijk geslaagd! Heb 2 heerlijke broeken! hele stoere spijkerbroeken, eentje grijs met opvallende rits/zakken en eentje gewoon mooi blauw, met zon heeeeerlijke zwarte band erboven en dus geen strak zittende band met knopen en onzin.. Wat een superdingen zijn dat zeg! En iets dat ik echt niet kon laten.. heb zulke leuke slofjes!!! had ze van de week al gezien en had gezegd dat ik ze wilde kopen als de echo goed was dus kon t nu niet laten. Zijn tijgetje slofjes.. met een tijgetje kopje op de voorkant met 3d oortjes en een staartje aan de achterkant van t slofje! ZO CUTE!!! @Cossy: Jeeeeej EITJE EITJE EITJE *doet wave* @Amar.. nouja, nieuwe ronde is idd nieuwe kansen! ik duim weer hard voor je hoor! want dan weet je t ong rond kerst? of net erna? @perfectionn: leuke aanbieding, maar ik zou wel oppassen ja! vaak is t zo dat je als je even te laat opzegt er een jaar aan vastzit! en goed lezen of je dan niet minimaal 2 of 3 jaar lid moet blijven! dat wil ook nog wel gebeuren.. @Mylo: Echt harde buiken als van de zwangerschap kan niet nee, maar je darmen kunnen je buik hard laten voelen en laten opzwellen.. door mn PDS lijk ik soms wel maaaanden zwanger en is mn buik helemaal hard en strak! Oh en 2 cm al? apart.. hoe is dat gemeten dan want ik dacht ook dat t veel groter zou zijn maar de VK kwam gister dus op 1cm, en dan kwam ze op 7 weken...
heey meiden @mylo wat een verhaal zeg hihi overal pies op de vloer @ cossy jeaaaaaaaaaaaay je hebt een eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii @jenna waar zit je poppemiewe missen je!! @ mezelf Ik denk...dat ik vandaag ECHT een ei gehad heb... ik heb slijmerige draden...en deze morgen...werd ik wakker van pijn in mijn linker lies....4 HARDE steken...geen normale steken maar aanhoudende steken....een soort van zuig laat los gevoel en pijn! als ik een beetje bewoog trok de hele spier samen en PIJN! en ik ben voor de eerste keer ECHT misselijk geweest dat ik dacht dat ik boven de pot moest.... dit alles gebeurde dus wanneer ik nog half sliep dus als het toen voor mij als erg was denk ik dat als ik 100% wakker was(ik slaap vast) ik ECHT boven de pot moest wow gewoon wow.... en heb gisteren niet geklust...we wilden het vandaag doen maar hij heeft 2/10 dus zie hem dan pas en dan moet hij nog eten enz... hmmm eitje zal dan nietmeer goed zijn....en hebben drie dagen geleden (s'nachts dus eigenlijk bijna 2 dagen als je denkt dt ei s'morgens kwam) de liefde bedreven...want we geloofden niet meer in men ei....maar sperma zal geen goede kwaliteit geweest zijn want daarvoor was het langer dan 5 dagen geleden dat we sex hadden(menstruatie en werk) dus worden de spermatjes trager of slechter.../hmmm maar als ze trager zijn komen ze mis nu pas aan...of gisteren of AAAH word gek hummm xxxx ps direct baar de waarzegster om 8 uur in bree zijn...
Ben benieuwd! En wat spannend van je ei-achtige pijn man!! Ik ga extra hard voor je duimen hoooooorrrr!!! Straks is t gewoon lekker toch gelukt.. wie weet.. ultieme kerstkado!
Pam -> Haha, ik word gewoon echt altijd vrolijk van jou! Anais -> Oehhh, samen een ei?! Hihi, het zou echt TE leuk zijn he... Trouwens 3 dagen kunnen ze makkelijk overleven hoor! En met de kwaliteit enzo valt het ook wel mee als je een tijdje niet hebt gesext, het is dat echt niet ineens heel slecht ofzo. Toen ik van Vince zwanger werd hebben we in die hele maand maar 1 keertje gesext. Succes bij de waarzegster!
Ik dacht dat hoe langer de man t.. uuhhm.. binnenhield.. hoe beter en meer en krachtiger t dan was zeg maar? whahaha.. dat je ook daarom niet elke dag moet eigenlijk? En vrolijk van mij?! dat vind ik nou echt een leuk compliment *bloos* Morgen knutselen met mn paps.. taart maken en speculaas voor vrijdagavond (pakjesavond) ben benieuwd.. ook gelijk mn broeken omnaaien (ukje) dan kan ik ze lekker aan Hebben jullie trouwens veel kerstversiering in en om t huis?? ik ben er dus HELEMAAL gek van maar dit jaar wordt t toch nog ff rustigaan.. vriendlief is bezig met de gang (lees: mn tegels zijn eruit en alles is kaal en hijs nu aan t schilderen chaos dus) en hij gaat ook nog nieuwe ketel inbouwen deze maand.. Ik moet me dus ZOOOO inhouden he.. al die leuke dingetjes overal.. t liefst zou ik dus ook de buitenkant van mn huis zodanig met lichtjes versieren dat ze vanuit een space-shuttle denken "ah, daar woont pam"
CULTUURBARBAAAAARRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOE KAN JE?! Echt niet te geloven.. dat je gelovig bent moet je zelf weten.. is mijn ding niet kan gebeuren.. Maar een kerstboom niet leuk vinden?!!!!!!! HOE HAAL JE T IN JE HOOFD! Tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Over verflucht, nee mag van vriendlief niet in de buurt komen! Ennuuh over je hondje enzo.. Heeeel apart verhaal en wel een hoop "toeval" (zo zie ik dat, sorry ) Ik vind t verder moeilijk oordelen omdat ik absoluut 100% niet geloof in god.. en zelfs van mening ben dat ik een goede discussie met m zou kunnen hebben als ie wel bestaat Totaal niet mijn ding.. dus verder durf ik daar niks over te zeggen!
Dat mag je vinden hoor enneh... van mij mag je ook best een flinke discussie met Hem aangaan wel benieuwd wie er wint
Wauw mooi verhaal over je hondje en je kat! Heel bijzonder. Pam -> I LUUUUUUUUUUUUVE KERSTBOMEN!!! Het kan me niet gek genoeg met kerst! Het is dat mijn vriend me nog een beetje in bedwang houdt, hahaha. Maar een boom van minimaal 2 meter en lampjes rond alle ramen zijn toch wel echt het minste!
Ik heb zoooooon mooie boom he!! Ding is 2.40M hoog en zo breed dat mn eettafel mn huiskamer uit moet (gaat in delen naar boven) omdat mn boom anders niet past! hihihi Een heeeele mooie nep-boom.. met bruin/beige/goud erin zeg maar.. met rozen en vlinders ook en bling bling ballen.. Echt kheb zon mooie boom ben er zooo trots op
FOTOOOOOS!!!! eerst zien dan geloven ik doe niet aan mooie kerstbomen, maar zo af en toe... ik zal ook op t net even zoeken wat mooi is!
hier dit vind ik wel mooi lekker strak prikt niet en nog nuttig na kerst ook! (voor mn man dan haha) ahum met link http://radioveronicafanlog.punt.nl/upload/Kerstboom_dickvg.jpg
Kijk jij snapt t!!! jeeeeeeeeejj kerst rules hahahaha @Mylo: ik zou dan ook wel benieuwd zijn wie er wint ja.. snap gewoon een hoop niet in t geloof.. daarom zeg ik ook altijd dat mijn geloof "nuchtere hollander" is.. al moet ik zeggen dat ik soms wel jaloers ben op mensen die geloven hoor.. ik kan heel erg zitten met de "waarom" als iemand bijv. overlijdt.. en mensen die echt geloven in hun god lijken daar veel eerder vrede mee te hebben.. dan vind ik t wel eens jammer dat ik dat niet kan