hehe zeg,straks lekkere taart eten het is men verjaardag EINDELIJK 20!! poeh ben ik blij?nu ben ik geen tiener meer maar een twintiger men ventje is nu aan het slapen(heeft de vroege gehad) en tegen zeven gaan we lekker taart smikkelen. heb net een droogkast van men papa gehad en een boekenkast van men ventje(had ik gevraagd) vandaag zijn de werkmannen niet lang geweest(oef) en de kraan langs mijn terras was er vandaag ook niet(yes) hoe is het voor de rest hier? xxx
Oooohwja, ik dacht nog zo niet vergeten gisteren... GEFELICITEEEERD! Hopelijk hebben jullie een leuke avond samen! En natuurlijk op naar een heel vruchtbaar volgende jaar!
Zo heee....ik ben er 1 dag niet en kan gelijk 6 pagina's bijlezen...Pff... Goed bezig! Allereerst: Gefeliciteerd Anais, met je 20e verjaardag!!! Eindelijk mag je, als oprichtster van ons clubje, officieel bij ons horen Heb je tot nu toe een leuke dag gehad? Laten we hopen op een heel vruchtbaar jaar voor jou...! En wat leuk dat jullie een hondje gaan nemen! Ik herken het wel hoor, wat jij zegt, dat het zo stil kan zijn in huis. En een hondje brengt dan zo lekker leven in de brouwerij! Welkom Dissapointed! Spannend zeg, al 4 dagen overtijd! Zolang je niet ongesteld bent blijft er toch altijd hoop he, zelfs al is de test nog zo negatief. Soms gebeurt het wel dat meiden negatief testen terwijl ze wel zwanger zijn, dus wie weet. Het zou wel heel leuk zijn, de eerste zwangere in ons clubje! Da's nog eens een goede binnenkomer @ Cossy: Wat vervelend dat je vent ineens weigert sex te hebben! Zo komt er natuurlijk geen kindje van! Tja, als hij vind dat de focus teveel ligt op het kindje maken en niet op de intimiteit zelf, dan moet het roer even om. Is het geen idee om samen een weekendje er tussenuit te gaan ofzo? Ik weet natuurlijk niet of dat voor jullie mogelijk is, maar ons helpt het altijd wel als het even minder lekker loopt. Gewoon gezellig en ongedwongen samen tijd doorbrengen doet dan ook wonderen in de slaapkamer. Wel fijn dat je je ei niet gemist hebt, vruchtbaar slijm hoeft dus niet altijd te betekenen dat je ook daadwerkelijk vruchtbaar bent! Weten we dat ook weer, haha. Ook lekker trouwens dat Vince je heeft gebeten, die weet wel van wanten! Misschien moet papa eens met m gaan praten, steekt hij er wat van op (ff serieus, heeft je vinger t overleefd?) @ Jenna: Mmm, ik dacht al ja: dat is een wat ouwelijke midden-twintiger...Misschien moet er inderdaad maar een clubje bijkomen, want je moet natuurlijk oppassen dat het niet sneu gaat worden. Tsss, zwanger willen worden als je al 24 bent , ik vind het op het randje hoor! Haha, nog ff en ik schuif bij je aan, gaan we samen aan de appeltaart. Soms vind ik sneu best lekker
Heey meiden! Vince ligt op bed, papa is nog niet thuis van zn werk, dus mama heeft even mama-tijd. 24?! Nee dat kan echt niet! Ik vind dat jenna uit ons groepje moet!! Haha trouwens wie het het erover dat je niet veel bij hoeft te lezen met een klein groepje?! Want we kletsen ons echt een slag in de rondte. Over mijn vinger, tsja... Het plekje waar hij beet is nog steeds volledig gevoelloos... Ik vind t nu wel een beetje vreemd, hij beet gistermorgen, dus dat is al anderhalve dag geleden... Straks hou ik daar een gevoelloos plekje, hahaha! Groetjes!
Anais nog Gefeliciteerd met je 20ste verjaardag !! Hihi , nou ik ook nog en dan zitten we allemaal in de 20 Cossy Dan heeft ie je idd goed hard gebeten ! Ik kruip weer bij hubje op de bank
Idd... Anais -> Hahaha, zegt mn vriend net we gaan zondag iets leuks doen! Hij wilde nog niet precies zeggen wat, alleen dat het in Hasselt is! Hahahaha, dat is nou echt toevallig he!
dank je wel,ik heb gisteren niet echt veel gedaan voor mijn verjaardag...mijn vriendin kon niet maar zondag of maandag gaan we wel iets leuks doen xxx
misschien lekker uit eten?winkels zijn dan toch dicht op zondag dus denk dat het zoiets zal zijn,niet?Wij gaan naar hondjes kijken zondag,dan kan hij ook zien wat hij liever heeft,dwergpincher of dwergkeesje.Ikzelf vindt de dwergekees heeeeeel lief en pluizig!maar bij karrakterbeschrijving staat dat ze veel schel blaffen en wel eens kunnen bijten indien ze zo van nature zijn geboren(sommigen hebben gewn een rotkarrakter zeggen ze) of door slechte opvoeding ,of tandjes die doorkomen. Aan de andere kant is een dwergpincher ook heel lief,een vriendin van mij heeft zo eentje en die is zo adhd eens die u kent is hij heel aanhankelijk(zelf bij mij nu) en blijft hij u vertroetelen.En nogthans staat bij zijn beschrijving qua karrakter ook dat ze blafferig zijn en kunnen bijten.Dit was ook zo maar door de opvoeding bijt hij niet meer(deed dit door tandjes en beetje koppigheid) en blaffen doet hij veel minder nu. dus je ziet maar ze zeggen deze dingen over een hond maar ik denk dat het gewoon aan de opvoeding hangt,tenzij je gewoon een hond met een rotkarrakter krijgt(en geloof me die bestaan) ik heb alleen schrik voor later als ik een kindje zou krijgen en dan het hondje helemaal omslaat van ...jaloezie?hoor je soms toch... voor de rest niets bijzonders hier...we gaan direct de boekenkast monteren en de lampen ophangen(de rest) xxxx
Hoi dames, hier dubbel goed nieuws!! Om te beginnen ik mn vriend nu op sex-gebied bezig met een inhaalslag. Ik heb met hem afgesproken om er minder mee bezig te zijn, en gewoon meer te klussen. Dan hoe ik me niet druk te maken of ik mn ei mis ofzo, dus scheelt mij weer stress. En als ik minder stress over het zwanger worden is het klussen voor ons beiden leuker. En nu het nog betere nieuws... VINCE HEEFT ZIJN EERSTE STAPJES LOS GEZET!!! *supertrots nu* Hij staat al een tijdje los, dus vanmiddag stond hij op de hobbykamer bij z'n oude wiegje, en ik zat ernaast op een bureaustoel. En ik dacht laat ik m nog eens roepen, dus ik ging op een metertje afstand zitten en riep hem. En ja hoor, maar liefst 3 dappere stapjes zette hij om bij me te komen!
WAUW PROFICIAT je zal je nu wel apetrots voelen nu binnekort zijn het vier stapjes..dan vijf...dan en voor het goed klusjes nieuws ook nog een dikke joepi xxxx
Gooooooooooooo Vince !!!!!!!!!!!!!! Ook fijn dat jij en L. er samen over hebben gepraat en een goeie afspraak hebben gemaakt. Werkt voor jullie beide ook beter Ik vrees dat ik hier straks ook niet hoef aan te komen met "verplichte" klus momenten denk dat Hubje hier dan op een bepaald moment ook zoiets heeft van "lama zitten "... Ook wij gaan straks niet anders doen als normaal , al ben ik er denk ik dan toch meer mee bezig als hij zal zijn..
Goedemiddag dames, Heb mijn banner maar even verwijderd. Ik heb geen idee meer hoelang ik nu overtijd ben en kijk toch elke dag even naar mn banner. Ga morgen opnieuw een zw test doen, hopen dat ik dan meer duidelijkheid heb! @Cossy, gefeliciteerd met de eerste stapjes van je zoon! @ Anais, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Tnx voor de felicitaties dames! He bah, wat vervelend zeg!! Er is werkelijk niets zo erg dan die onzekerheid... (althans dat vind ik dan) Dan ga je je helemaal gek maken... Zou ik zwanger zijn? Zou er iets mis zijn? etc. Maargoed, ik blijf natuurlijk voor je hopen dat het aan de test ligt, en dat je wel degelijk zwanger bent. Anders kun je misschien eens zo'n sensitive test kopen? Die testen al positief bij heeeeel laag hcg, lang voor een normale test. Anais -> Haha, nou de verrassing was dus dat we naar een grote aquarium-speciaalzaak gingen. Ik ben helemaal fan van tropische vissen en aquaria, dus ik vond t echt geweldig! Die zaak bij jullie is echt minstens 4 keer zo groot dan mijn favoriete zaak waar ik normaal heen ga. Hij was trouwens ook op zondag geopend (goh ), maar dan wel maar tot 1 uur. Groetjes!!
Net toch ongi geworden , vindt het erg jammer. Vriend vindt het ook jammer, maar we blijven gewoon proberen! Op naar de volgende ronde!