ahhh jullie zijn lief!!! jullie denken mee Thnx!! *knuff* Ik zal indd gewoon naar de winkel gaan, alleen ben ik echt een drama met winkelen haha Yep am de groene biotex ik schrijf het op! dankjewel..... cossy; ga je ziek worden meid??
Inderdaad ja! Perfectionn -> Hmm hoop t niet... Hadden jullie dat trouwens ook al gehoord, dat er iemand was overleden aan een gemuteerde versie van de mexicaanse griep? Tamiflu hielp helemaal niet meer... Ben toch echt blij dat vince is ingeënt!
cos; neee ik heb het niet gehoord! t wordt steeds raarder met die mexiacaanse griep bah!! eigenlijk zou iedereen ingeent moeten worden vinden jullie ook nie?
Ok, puur omdat ik t niet kan laten en ik ook gewoon niet vooruit te branden ben.. toch nog ff een berichtje... @Amar: nou das dan duidelijk zal ik mn best doen erop te letten.. @Cossy: niet ziek worden he! en nieuwe schoenen met kerst moet kunnen he hoort bij je outfit toch? whahah Ik heb in amsterdam een zaakje gevonden (toen ik op de gaypride parade was toevallig, wat een dag om schoenen te kopen ) die heeft dus alleen maar superhoge supergave hakken! vooral pumps en dat soort leuke schoentjes! zoooo gaaf.. Dus ik kweilend naar binnen denkend dat t shoe-heaven was en ik was gewoon zoooo bang om naar de prijzen te kijken he.. Waren ze allemaal gewoon rond de 20 euro!!!! heb voor eurootje of 55 3 paar pumps gekocht! Nou dat is leuk winkelen joh.. @Perfectionn: Klinkt idd als een ontsteking meis! is t echt je huid die zeer doet of van binnenuit? want dan kan t vanalles zijn.. biotex is idd slim.. ben je niet gebeten door iets? (kat of knaagdier ofzo) want daar kan je hele nare reacties op krijgen! En onder je giletje (als die zwart is) zou ik idd een grijs shirt met lange mouwen doen! of juist een knalkleurtje die je leuk vind.. ik zou dus voor knalroze gaan maar bruin kan ook nog.. Ik denk dat ik dit jaar niets bijzonders koop eigenlijk.. heb nu die nieuwe broeken natuurlijk en een ervan is grijs/zwart spijker. dus die kan met een leuk shirt ook wel voor de feestdagen! We doen toch niet veel met kerst en oud en nieuw weten we nog niks maar heb t idee dat dat ook nog wel s weinig kan worden dit jaar...... helaas.. @Alles wat ik eigenlijk nu nog moet doen.. Wilde ik aan de speculaas beginnen.. Heb ik geen eieren! :x en die moet erop voor t bakken.. BALEN! Nou moet ik dus eerst die broeken doen en mezelf beetje opknappen (lees: douchen) en dan eieren halen en de pakpapier enzo voordat ik die af kan bakken! Als ik eraan denk word ik al moe.. Maar heb iig 1 broek omgenaaid, ga nu die andere ff doen en dan dus douchen enzo.. *zucht* Is t heel erg als ik echt totaal geen zin heb?
OOooeeeeeehhhh net telefoontje dat de Nokia N900 binnen is! Maandag maar even kijken en dan denk ik zomaar dat ik een leuk nieuwe speeltje heb dan.. hihiihi 8)
pam; 55 euro voor 3 paar pumps?? Gossie das niet duur!!! tsja amsterdam heb je altijd van die leuke, goedkope winkletjes heerlijk Het gilletje heb ik nog niet, maar wil een zwarte met pailletjes De voorkant wat langer als de achterkant... bij h&m hadden ze precies zo 1 alleen, die had ik natuurlijk niet meegnomen stupid me!! en nu issie er niet meer haha! Van binnen en buiten, staat onder ongeloofelijke spanning! huis staat werkelijk op knappen!! Nee kan me niet herinneren dat ik ben gebeten door iets.... tsja tenzij vriendlief 's nachts veranderd in een weer wolf hahahaha!! Nou meiden ik ga even rondje stad voor biotex Tot strakkies!
hey meiden @am. bedankt,is idd wel moeilijk geweest daardoor ja.maar goed vergeten het in ieder geval nog eens sory meid @cossy doeme zeg! geen ei dan ofwat?miss komt ze nog wel je weet maar nooit....maar hoop anders dat je ms vlug doorkomen dn heb je een nieuwe ronde! hmm,en je bent nog ziek aan het worden ook!begh en ja heeeeeeeel mooi jurkje hihihi @ mezelf nou zeg wat meegemaakt gisterenb ik kreeg ineens steken in mijn linkerlies en dacht ik ga naar de wc eens kijken naar het slijm(srry) en zag dus nog steeds vruchtbaar slijm en....een mini drupje roze....hmmmm was heeeeel moe en ging al om 12 uur(!) slapen en had nog steken en was weer misselijk. raar dus.vandaag geen roze meer gezien ook niet vanbinnen dus heb nog hoop. hoop enkel niet op ms maar heb geen symptomen daarvan...geen vocht vasthouden zoals gewoonlijk of rugpijn...ms is ook pas geweest dusja...vandaag voel ik me shit beetje moe,draaierig en slecht in de maag.voor de rest niets... dikke kus ! xxxx
hey meiden !! Ik ga vanaf hier weer verder Nog wat nieuws ???? Hier vanmiddag naar het CD geweest en onze meid doet het super goed !! Ze doet het precies volgens het boekje en de Arts was erg tevreden ! Ze had gewoon niks aan te merken oid. Helemaal super Ik ben gistere voor de 2de keer naar de HA geweest voor het 2de deel van de Mex.Griepprik en dit keer was het echt een eitje ! Ik heb nergens last van gehad , zelfs de prik voelde ik niet ! ( en ja ik ging wel weer met veel schrik erna toe ) Dus ik ben er vanaf ! Joehoe ! Nu hebben we alleen pas vanaf 2 februari 2010 groenlicht om te gaan klussen , we hebben hierdoor en ook ivm me werk besloten om mijn spiraaltje er dan ook pas ietsje later uit te halen Hoop dat ik wle gewoon lekker mee mag blijven kletsen want volgend jaar... Wordt ons jaar !!!!
hallo allemaal ik ben de vriendin van anais en ik probeer sinds deze maand ook zwanger te worden anais zit naast me en heeft me geholpen met deze site enzo want ken er nog niets van dus HOI hehehehe ik ben 20 jaar en men ventje is 24 en ben getrouwd, en willen al heeeel lang kindjes maar ben deze maand pas van de pil af (heb nu ms gehad en zit in dag 9)we hebben onderzoek gedaan en alles oke dus 'normaal' geen problemen....hopelijk.hoop dat ik niet moet ontpillen eerst dus reken nu op en 28 dagen cylus...zou dan woensdag men ei hebben en tegen kerstmis testen we klussen om de dag/elke dag dus geen probleem hier zo dit is mijn verhaal doeeeeeei x
sjonge jonge,'ik ga naar de stad voor biotex en kom terug zonder!! GRRRR!!!!!!! waar heb ik mn gedachten nu weer gelaten.......... heb wel een heel leuk colbertje meegenomen een zwarte, en een blauw hempje voor eronder! Bolleke leuk dat je ook mee komt kletsen Ik ga douchen, eten koken, de laatste was doen, en weer een ritje friesland. Misschien tot vanavond laat en anders een heel fijn weekend, en voor de meiden die sinterklaas vieren hele fijna pakjesavond Tot later Knuffels
hey perfectionn dank je hehe heb ik ook vaak dat ik iets ga halen en zonder terugkom...heel irritant xxx
jaaa ontzettend irritant!! haha! en nou kom ik er ook nog achter dat ik geen bakboter meer heb %$^&!!@ pfffff nou dan maar geen bakboter, kan het ook met normale boter? of roomboter?? Help hahaha
Dag lieve kletskousjes! Was lekker met een vriendin van me wat gaan eten en drinken, dus vandaar dat ik zo stil was, maar hier ben ik weer. Pam -> Oooh, klinkt geweldig, die schoenenwinkel!! Als ik nog eens naar A'dam ga vraag ik zeker om details, hahaha! Anais -> Jaaa meid da klinkt toch echt al een ei! Aaaah k hoop zo voor je! Miracle -> Ach bij mij is het ook al doorgeschoven naar op z'n vroegst januari volgend jaar, dus het zit er dik in dat je gewoon eerder zwanger bent dan ik! Zeker omdat het de vorige keer ook zo snel raak was bij jullie... Bolleke -> Oooh jij bent die vriendin waar Anais het over had! gezellig hoor, welkom hier! Met kerst testen, zou een errug leuk kerstkado zijn! Lijkt me trouwens super leuk om met een vriendin lekker over zwanger worden te kunnen kletsen! In onze vriendengroep is er verder niemand mee bezig... Beetje jammer. Perfectionn -> Whahahaha! Hilarisch! Je gaat naar de stad, en vergeet wat je wilde kopen... Maar wel super dat je je outfit gevonden hebt! Groetjessss! xxx
oooooh zo gaat dat hier...als cossy komt komen ze allemaal!!! hihihihihihi ja leuk zo met een vriendin erover babbelen hoor! raad het iedereen aan wel jammer coz dat je dat niet hebt...MAAAAAAR je hebt ons hehehe
Hihi ja, ik heb jullie idd! Pffff voel me trouwens echt kotsmisselijk, en ook nog buikpijn.... Grrrr...