Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Is goed ja! :D Wat heb je voor kleuren?
    Ik heb zelf wit met mat zilver. Maar dan wel ook allerlei andere dingen dan kerstballen erin, zoals rozen, vlinders, sterren, vogeltjes etc. En natuurlijk 250 lampjes, hihi. :D

2. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ik weet alleen niet zeker of die twee dingen per se met elkaar te maken hebben... Ik bedoel, als je gewoon ongevoelig bent voor een bepaald stofje. Dan wil dat denk ik niet meteen zeggen dat je ook supervruchtbaar moet zijn? Ik weet het niet zeker hoor.

Nee, we deden dan wel niet echt ons best om weer zwanger te raken, maar ik vond het ook niet erg. (anders had ik het wel veilig gedaan) Ik wilde altijd al graag twee kindjes redelijk kort na elkaar. Het meest ideaal lijkt me 2 jaar uit elkaar.

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @ikdus: zou javier guzman ook op uitzending gemist zijn dan?veronica?

en dat heeft comedy central volgens mij sowieso niet..

misschien comedy central kijken en dan rtl 4 (hou van holland) op internet..

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nee maar dat de pil gewoon helemaal niet werkt, die kans is echt heel klein.. volgens mij kan dat niet eens.. want de enige stofjes erin zijn volgens mij hormonen..

En je moet sowieso uit jezelf een eisprong gehad hebben toen! dus vruchtbaar was je toen sowieso, en zeker niet minder als normaal denk ik..

Nou ik denk dat ik echt panisch ben vlak na de bevalling.. ga direct aan de pil als ik weer een mens. heb gehad maar voor die tijd absoluut niet onveilig hoor! hoe erg ik ook een hekel heb aan condooms..

Zat er zelfs aan te denken wat "morning after" pillen in huis te halen.. mocht er wel iets met een condoom gebeuren voor ik aan de pil ben..

Wil dan echt NIET zwanger raken.. of ik ooit een tweede wil weet ik al niet.. maar zo snel achter elkaar zou ik lichamelijk gewoon niet aankunnen.. dus daar ben ik best wel bang voor ;)

Vandaar dat ik t apart vond dat je t zonder bescherming deed ;)

Maar je bent 6 maanden na je bevalling zwanger geraakt dus? en dan de eerste maand/maanden nog geen cyclus door de bevalling denk?

Dan moet je toch echt wel vruchtbaar zijn lijkt me! want binnen 6 maanden zwanger zijn ben je volgens de statistieken volgens mij zelfs heel vruchtbaar!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat is er op Comedy central dan ??

Dat Javier zou misschien wel kunnen, moet je ff op veronica kijken straks, het is een nederlands concept dus weet niet :p

En hou van holland ja dat kan je sowieso kijken op inet ( gelukkig :p )

Cossy, komt allemaal wel goed hoor, en inderdaad geen zorgen maken. Je bent al zwanger geweest 2 keer. Dus dat zit wel goed. :D

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Uuuhhm Jeff dunham.. die met die poppen!! :D zo geweldig is die..

Maar ik kijk ff of veronica een herhalings iets heeft.. dan kijk ik die later wel verder (dat kijk ik nu ff want 20:55 komt jeff dunham pas)

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Een aflevering van Guzman van april 2009 is nog zelfs te zien, tenminste als ik het goed heb gezien ( ff vluchtig gekeken )
    Dus zal de sinterklaas special ook wel gemiste ding zijn op de site strakkies.

Jij blij woehoee hahaha

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja idd! kan ik straks met vriendlief lekker hou van holland kijken als ie thuis is! die zou alles missen vandaag ;)

alleen hopen dat t beetje te doen is op de pc boven of op laptopje hier.. hihihi

javier guzman is trouwens wel hard zeg! :$ nnooohhh.... :)

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oooh het is nu al grappig ik hou van holland, wat een sukkel die sinterklaas hahaha..

Ik ken die guzman volgens mij niet. ik kijk het ook niet.
    Vind Cabratie kijken in mn uppie niet zo leuk.

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jeff dunham is goooeedd

Whahahaha.. goed voor mn lachspieren dit :D

11. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Ja in jouw situatie kan ik me er ook wel iets bij voorstellen, dat je geen twee keer na elkaar zwanger wilt worden. Maarja, ik ben hartstikke fit, de zwangerschap was voor mij echt een eitje. Ik had zelfs geen last van misselijkheid ofzo! En ik had 7 weken na de bevalling alweer een normale cyclus. Vandaar dat ik het nu ook zo vreemd vind dat ineens alles raar is.

Maargoed, we zien wel. Ik maak me verder ook niet druk hoor. :D

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    OMG!!!!!!!!!!

Whhhaaaaaaaaahahhahahaha

Ik lig gewoon zo in een deuk dat ik buikpijn krijg! whahahaha...

Ge-wel-dig.. *jankt*

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    tsjah.. is net wat je wilt idd :D

en dan was je dus binnen 5 maanden zwanger eigenlijk! nou dan moet t nog wel een keer lukken.. kan niet anders toch! :D

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wuahaha pam sukkel :p

Cossy, ik kan snappen hoor dat je het vreemd vind, zou het ook vreemd vinden.
    Geduld is een schone zaak hè, word er gezegd :p

15. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ach komt goed dames. :D
    Met ons allemaal, uiteindelijk. ;)

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Tip: ga allemaal comedy central kijken!!!! :D

17. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ik hou der niet zo van... ;)

(hoewel die gast er ECHT wat van kan!)

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ikke kijk ik hou van holland, is ook wel grappig. Tis zo afgelopen zap dan wel naar Comedy central.
    Als dat mannetje nog bezig is.

19. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Ik dacht al dat het zoiets was;) ben een moeilijke mens eh :p

xxx

20. Anais