Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Vriendlief?????

Whahahah.. tis dat ik zo steevast gek ben op kerst en gewoon vorig jaar die grote boom gekocht heb.. en dat ie ECHT Ruzie krijgt als ik mn kerstspullen niet mag neerzetten enzo..

Maar anders was er hier niet eens kerst.. :(

Vriendlief houdt niet van kerstspullen, paastakken en dat soort dingen.. helaas..

Dus ik moet al zeuren of ie me wilt helpen die zooi achter t schot vandaan halen.. ;)

2. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja je vriend is n man of niet dan? :D ;)

Maar ik herken het hoor, mijn vriend heeft ook echt niets met kerst en kerstbomen. Voordat ik bij hem woonde had hij niet eens een kerstboom ofzo. Hij ging dan meestal 1 avond eten bij zijn ouders ofzo, maar verder vierde hij helemaal geen kerst...

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hehe die van mij is er net dol op...maar doet geen kloot.(vind het mooinom te zien :p )
    ik heb alles zelf gedaan...:D hihhihi

zijn net gaan uiteten in dat chinees restaurant
    zit propvol :p
    was 20 euro en a volenté eten :D
    heb voorgerecht genomen met sushi en slaatje,garnaaltjes en scampie's en saus en olijven.(heel mengelmoes)

hoofdgerecht heb ik loempia's/deegbol(of zoiets) loempiasaus/rijst/scampie's/spekje/pindasaus en vlees/

daarna nog een klein bordje met deegbollen en loempia's en loempiasaus :p

en direct nog een ijsje eten want dat kon ik daar niet meer :D(was zo een goede tiramisu!!! nodedoeme! stomme maag! )
    hehehehehehhe

4. 4days

4days Niet meer actief

Ooooh klinkt lekkurrrrrrrr! :D Vooral die sushi, ik ben echt HELEMAAAL DOL op sushi!! :D Met sojasaus en een klein beetje wasabi, hmmmmmmmm! :D :D :D

5. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hehehehe
    heb zelf sushi willen maken(heb de sushi rijst/zeewierblaadjes/en zalm enzo/wasabi) maar krijg het nooit tegoei....

ziet er heel mooi uit enzo maar de rijst...die smaakt niet.
    nu weet ik waarom...er moet vinigar en sojasaus bij....HMMMMMM slim.maar moet dat nog kopen....geen zin nu :p

xxx

6. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, maar het lijkt me ook veeeel werk, niet? Ik eet het niet vaak. Ach, zo blijft het wel speciaal. Ben ik nog meer blij als ik het een keer wel eet. :D

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Wat een mooie kertsbomen hebben jullie!
    Ik zal de mijn ook ff plaatsen

Ik heb op tafel ook nog een groot dienblad met ballen en slingers versierd hihihih:D

Bekijk bijlage 34174

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier is de boom met de lampjes aan

Bekijk bijlage 34176

(*Baalt ervan dat er maar 1 foto in een berichtje kan...)

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier is dat dienblad op tafel
    Vind het wel heel gezellig...We hebben dan ook nog zo'n lange slinger met lampjes hangen...

Bekijk bijlage 34177

10. 4days

4days Niet meer actief

Senna -> Oooh, ook al zo'n mooie boom! :D Zo'n schaal vind ik inderdaad ook erg leuk en gezellig! Maarja, hier is dat niet te doen met Vince... ;) Die mept de ballen zelfs uit de boom, hihi. Met een schaal op tafel zouden de kerstballen vaker op de grond liggen dan in de schaal... :)

11. 4days

4days Niet meer actief

Aaaagh, dag 31 zie van mn cyclus zie ik... :) En nog steeds is er niets gebeurt! Geen ei, geen ongi... Heel apart hoor! ;) (en NEE ik ben niet zwanger dus zeg dat ook niet, hihi)

12. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    @ senna
    hele mooie boom echt waar...

als bolleke nog eens online komt vraag ik haar om een foto want echt die haar boom is schitterend!goud en rood en lichtjes en kerststal (beeldjes heeft haar man zelf gemaakt..heel mooi!)

@cossy
    is helemaal niet veel werk hoor..
    je kookt de rijst...dan water af en laten afkoelen tot lauw...beetje vinigar en sojasaus opdoen.(nog nooit gedaan maar moet zo blijkbaar;) )
    dan bamboo matje met zeewierblaadje leggen.
    rijst proberen over het hele blaadje te doen BEHALVE 1cm van de rand vrijlaten.Midden van de rijst ietsiepietsie wasabi smeren.
    dan in het midden elk een lijn maken met zalm/komkommer/paprika ofzo.
    bamboo matje vastpakken en rollen(zie je op youtube beter)
    en dan snijden maar....

:D heel leuk maar ben het natwee keer proberen(en mislukken qua smaak niet uitzicht die was perfect :p) een beetje beu nu :p

xxxx

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meiden wat ik net had!!!! :D :D :D :D

Ff naar vrienden van ons geweest na werk van vriendlief, en die had een biertje gedaan dus ik rij terug..

Heb ik dus ook net mn rijbewijs sinds afgelopen eind sept. en rij niet zoveel dus zo geweldig gaat t niet altijd... :D

Rijd er op een gegeven moment iemand achter me.. en ineens heb ik t idee dat die seint, dus uit reactie kijk ik in me achteruitkijkspiegel..

En ik wil dus net tegen vriendlief zeggen "goh wat heeft die een apart en irritant rood lichtjes iets op zn auto" tot ik zie wat t is!!

"STOP POLITIE"

AAAAAAAAAAaaahhhhhhhhhh rijd ik dus ook net 90 waar je 80 mag toen ik t zag en ik dacht echt dat ik gek werd..

Ik half in paniek een plekje zoeken om te stoppen en hun stoppen idd achter me en die agent komt eraan..

Moest ik alleen ff blazen! :D of ik gedronken had?.. uuuuh nee? wilde nog zeggen dat ik hartstikke zwanger ben maar denk laat dat maar achterwege..

Natuurlijk meteen een P-tje en we mochten weer door..

Ooooeeeeeh zooooo mazzel he! :D ik werd er ook zooo zenuwachtig van pffff.. mn hart in mn keel en erna helemaal hyper! hihihih

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ehehehehehe heb jij geluk dat hij het niet zag dat je te snel reed :D
    hihi

zozo je eerste keer met de politie zeg :p

ik ga direct eens naar de hulpkas en vdab om men papieren in orde te maken en dan ga ik naar mijn sollicitatie :D hopen dat het goed is.
    deze is dus voor het internaat op school...ik hoop eigenlijk dat het dit wordt omdat het makkelijk te bereiken is en sneller kan beginnen daar.hoop ook dat het geen tijdelijk contract is want ja wil vast werken...
    groetjes!

xxx

15. 4days

4days Niet meer actief

Anais -> Hmmm, misschien toch maar es proberen dan, zou te gek zijn als het werkt! :D

Pam -> Hihi, voor 10 te snel gaan ze je niet aanhouden hoor. :D En ik had t denk k niet kunnen laten om te roepen 'ik ben ZWANGER hoor'! :D

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

ja naja was erg laat en donker, enige op de weg en dan gaan ze me helemaal aan de kant zetten voor blazen..

Ze hebben niet eens mn rijbewijs gevraagd! :D

Ik zei al tegen mn vriend, had zelfs zonder rijbewijs weer mogen doorrijden als ik maar niet gedronken had! hihihi :)

En ik vond t sowieso raar dat ze me daarvoor aan de kant zette.. dus ik denk die 10 km. hang ik sowieso voor... maar gelukkig niet! :D

17. 4days

4days Niet meer actief

Het zal wel een standaard controle zijn geweest, in het weekend zetten ze veel auto's aan de kant om te blazen. Omdat dan nou eenmaal veel mensen uitgaan en dronken naar huis rijden...

18. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    nou ik heb daarstraks een ton gedaan zeg.
    ben naar de bank gegaan voor een nieuwe kaart
    dan naar de vdab voor een inschrijvingsbewijs
    dan naar de hulpkas om alles in orde te maken
    daan naar een winkel gegaanvoor tekenpapier en potloden

dan naar mijn sollicitatie en die ging btw heel goed...donderdag moet ik s'morgens om06.30 eens gaan kijken hoe ze daar werken.ik zal wrsss die post krijgen.het is een conctract tot 30 juni..want de zomer heb je vrij en paasvakantie enz ook (is internaat eh) en dan 1 september krijg je weer contract tot30 juni.er waren al 5 mensen geweest maar die wilden de avond doen..ik ook maar heb maar een tactische zet gezet en gezegd dat ik de morgend wou...anders zou hij wrss mij niet kiezen..nu heeft hij 5 mensen voor avond en maar 1 voor morgend....:p

hoe is ie hier...stilletjes eeh :)
    xxxx

als het donderdag meeviel krijg ik wrss de job(door mijn ervaring ect..)

19. 4days

4days Niet meer actief

Ohh dat klinkt goed Anais! :D Ik persoonlijk zou denk ik sowieso liever de morgen hebben, anders zit je de hele dag er tegenaan te hikken dat je nog moet gaan werken... Als je de ochtend werkt heb je de rest van de dag lekker vrij!

20. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    is ook!
    daarom dat ik uiteindelijk toch voor de morgendpost koos.

trouwens ik denk dat het niets is deze ronde...ik hou veel vocht vast en meestal is dit een teken van men ms die binnen een week of twee komen(heb altijd veel last van)

ik zal deze week eens het potje binnendoen voor onderzoek van men ventje zijn soldaatjes...hopelijk is het goed dan kan ik clomid gaan gebruiken.

groetjes!!
    xxxx

Deel Deze Pagina