Hmmm balen Anais... Maar die soldaatjes zijn vast gewoon goed hoor het zou wel heeeeel erg pech zijn als daar ook nog iets mee aan de hand was. Maar we gaan er gewoon vanuit van niet. Misschien ben je met clomid wel heel snel zwanger? Want je kunt dan zomaar ineens van de ene op de andere maand een normale cyclus hebben.
Trouwens FF denkt misschien eergisteren mijn ei te hebben gevonden! (zie banner, is automatisch aangepast) Maar ik juich niet te vroeg, want het was al 2 keer eerder, en toen was ook vals alarm. Ik zie wel. We hebben in ieder geval om de dag gesext, dus we zitten altijd safe.
Oh Cossy dat zou wel heel fijn zijn zeg! Inderdaad niet te vroeg juichen, maar hopen mag wel. En op zich is FF wel betrouwbaar, toch? De kans op een ei is er in ieder geval... @ Anais: Zo jij bent goed bezig geweest! En lekker dat die sollicitatie zo goed ging. Slimme jij om voor de ochtend te kiezen , maar naast dat het een goede zet is zou ik dat denk ik ook gedaan hebben. Ben je er idd lekker vanaf, ik hou ook niet zo van die avonden. Dan zit ik liever thuis achter ZP
Ja FF is heel betrouwbaar, maar ook FF durft nog geen kruis te zetten. En als mijn temp gewon een paar dagen even freakt daar kan FF niks aan doen, hihi. Maarja, we zien wel. Hoe is het daarzo?
hoi , ik heb een vraagje ik heb 2 weken geleden mijn maandstonden gehad en heb gisteren een bloeding gehad het was zo roze bloed wat zou dat kunnen zijn ? ik ben heel ongerust want we willen aan kinderen beginnen en ben nu van vorige maand gestopt met de pil. groetjes bolleke03
Geen dank! Ohh dames de Nintendo WII is zojuist gearriveerd!! Ik ben echt blij, het is allemaal gelukt en mijn vriend vermoed niets! Hij ligt nu ingepakt verstopt in een hoekje in de kast. Achter het beddengoed, dus daar kijkt hij toch nooit.
Ja maar toen had je toch ook open bolletjes ?? En joepiee de wii is er goed man !! Dat word een leuke kerst voor vriendlief. Pam, moest wel even keihard lachen hoor om je verhaal van de politie hahaha. Anais, hopelijk krijg je de baan.
Hihi, ja ik was best grieperig toen, dus denk dat mijn temp daardoor omhoog schoot toen. Maarja, voor hetzelfde geld heb ik nu weer een verkoudheidje onder de leden? Mijn vriend is al ziek... Nouja, ik heb nog nergens last van dus.
Hopen dat het zo blijft Cossy! Je wordt niet blij van al die griepen die er de laatste maanden rondspoken... Die Nintendo is wel heel gaaf, en ook super dat je vent nog lekker niks door heeft! Goed gedaan dus, ligt ie straks onder de kerstboom? Vind ik altijd wel een leuke traditie. Ben heel benieuwd hoe hij straks reageert! Wat je ei betreft; voor vandaag had je al getemperatuurd toch? Ja tuurlijk want dat moet voor t opstaan...dan wordt morgen spannend denk ik?! Want als je temperatuur dan weer wat hoger is heb je misschien wel een kruis! Hopen maar weer! @ Bolleke: Dat klinkt inderdaad als een eisprong! Hebben jullie de afgelopen dagen lekker tijd samen kunnen doorbrengen? Wie weet is het dan wel raak Succes! Nou wij hebben afgelopen weekend allebei in de lappenmand gelegen... Hubje was al een paar dagen niet lekker en trok het vrijdag echt niet meer. Begon allerlei rare fouten te maken enzo. Toen is ie thuisgekomen van z'n werk en met een kussen+slaapzak op de bank gaan liggen, en zondagochtend lag ik er naast , haha. Lagen we samen zielig te snotteren. Vandaag is manlief weer gaan werken, en ook met mij gaat het de goede kant weer op. Sinterklaas hebben we wel kunnen vieren, met de hele familie dus dat was goed gezellig! We hebben allerlei handige dingetjes gekregen en een flinke stapel leesvoer dus dat kwam daarna goed uit, haha. Oh komende zaterdag gaan we een nieuw bankstel uitzoeken! Jeeeeeej!!!! Heb er echt zin in! We hebben nu een 2,5 zitter en een los stoeltje, maar dat is vrij weinig zitruimte. Als er mensen op bezoek komen zitten we nu dus meestal aan de eettafel. Onze 2,5 zitter is nog maar twee jaar oud (jong dus!) en nog helemaal niet aan vervanging toe, maar die hadden we gekocht met het idee er een jaar later een zelfde bankje bij te kopen. Kwamen we in de winkel, was die hele bank er al uit. Binnen een jaar! Bahbah...tja toen zat er niets anders op dan door te sparen voor een bankstel, en nu weer een jaar later is het zover! Mn 2,5zitter gaat dus maar op marktplaats denk ik, of misschien is er iemand in de familie/vriendenkring er wel blij mee (iemand nog interesse? haha) maar dat moeten we nog even gaan bekijken. Het is hier weer lekker rustig! Miracle? Jenna? Senna? Pam? benieuwd naar jullie sinterklaasverhalen!
hoi allen @cossy ja idd wie weet is het dan direct prijs na clomid @bolleke ik persoonlijk denk meer aan een doorbraakbloeding/spotting heb ik gistere ook naar je ge sms't toen je stuurde. maar weet niet wat denken jullie meiden? een eisprong? ik hoor gewn vaak dat mensen een soort spotting krijgen als ze met de pil stoppen.net zoals wanneer je enkele pillen vergeet tijdens je strip en je precies ineens je regels krijgt omdat je wat bloed ziet. ik had dit trouwens ook....nou ja...ik heb het nog steeds blijkbaar ik denk altijd dat het een ovulatiebloeding is maar dan blijkt dit niet zo te zijn en blablabla....complicated me natuurlijk @mezelf hier... gisteren voelde ik me geweldig zen! heb alles kunnen doen wat moest gebeuren(bank,vdab,hulpkas,werk) heb dan zelfs zitten poetsen zo goed voelde ik me...en naturlijk voelde ik me nog beter toen...hehehe en ben al(!) om half twaalf gaan slapen...SOOOO not me hihi en nou ben ik wakker(njah niet NU maar even geleden ) en verveeeeeeeel me want alles is al gedaan hehehehe xxxx
net smsje gehad van bolleke en de bloeding is blijkbaar haar menstruatie geworden raar eh? twee weken heeft ze die pas gehad...maar aan de andere kant miss goed omdat ze dan niet hoeft te ontpillen en wachten op haar nieuwe regels...dus is opnieuw weer wat wachten voor hun beiden....kan geloven dat dat frustrerend is.. xxxxxxxxx
ow ja cos heb je dan een ovulatietest gedaan of met temp gezien dat je een ei had?wauw zou fantastisch zijn als je een ei hebt!!!KLUSSEN hehehehehe @ amar oooeh leuk bankje kopen ehehehe wij gaan dit weekend naar IKEA jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay eindelijk! ik heb nog 800 euro tegoed van de hulpkas.....DUS ....IKEA huur is net betaald want ik had(blijkbaar) genoeg centjes op de bank(wist het zelf niet eens ahahahaha ) DUS IKEA jeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyy xxx
Leuk Anais!!! Ik persoonlijk ben ook een groot fan van IKEA, alleen al om er even rond te lopen! Je doet er zulke leuke ideeen op, en de meeste dingen zijn niet eens duur. Weet je al waar je naar gaat kijken?
alles! hihihi spiegels/siervazen/planten/mat/schilderij/tafeltje/dressoir slaapkamer/kastje badkamer en dan zien hoeveel het kost en wat we kunnen kopen... xxx
Heey meiden! Heb t al de hele avond warm, wat een goed teken is, Nouja, misschien krijg ik een griepje en koorts, hahaha. Maar zo voel ik me ook altijd na de eisprong, dus misschien blijft mijn temp nu hoog. Amaryllis -> Leuk, een nieuwe bank!! Nouja, natuurlijk minder leuk dat de oude bank weg moet... Maar het is wel altijd leuk om een nieuwe uit te zoeken! Anais -> Ja het zou ook spotting kunnen zijn bij bolleke hoor. Het kan allemaal... Is eigenlijk ook lastig om er zo iets van te kunnen maken. Ik had geen ovu testen meer gedaan nee, maar mijn temp was ineens wat omhoog gegaan. Ik dacht zelf in eerste instantie nog niet aan een ei, maar FF denkt nu dat het wel een ei is. Even afwachten dus... Maarja, ALS het een ei was zit ik goed, want we hebben om de dag gesext.