Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

ooh hopen dan maar! als je zo goed geklust hebt.....hihihi .....wachten geblazen...en geloof me dat IS echt moeilijk...ben zelf ook hyperdepyper
    xxx

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ooh ja trouwens
    ik weet dat ik zeg dat ik wrss niet zwanger ben...en daar hou ik me ook aan voor de teleurstelling

maar ik voel vannalles...:
    Na ei:
    -soort van steken en dan iets dat knapte en waren echt pijnlijk want werd er wakker van
    -niet lang daarna misselijk geworden(was er weer van wakker geworden dus moest echt wel misselijk zijn geweest)
    -draaierig!!!
    -HOOFDPIJN!
    -ovulatiebloeding(?)
    -MOE, vroeger slapen wat echt niets voor mij is!!
    nu nog moe en ben vroeg gaan slapen en laat opgestaan!
    -heb sinds eergistere felle witte vloed(nou eigenlijk vandaag want dit is echt fel sinds vandaag!)
    -GEEN pijnlijke boobs terwijl ik dit heb als men ongie komt...
    -opgezwollen vingers(wel iets wat ik heb als ognie komt)
    -opgezette onderbuik...sinds gisteren.beetje gevoel dat er 'iets' zit.alsof er iets ronddobbert....waterballontje gevoel gewoon raar dus :)
    -heb nu al een uur vervelende trekjes in men onderbuik,trekt naar men benen of navel.
    -heb sinds gisteren soms ongiekrampjes(niet fel)
    -SPIERPIJN!!! in men bovenbenen,ook sinds gisteren!!

je zou voor minder in de war geraken :)
    en nou ben ik gewoon weer wat draaierig in me buik :)
    en slecht op men benen,zo wobbelig...precies geen kracht in :)
    en ben niet ziek want voel me eigenlijk tiptop terwijl ik deze klachten heb :D

nog eventjes wachtennnnnnnnnnn
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGHHHH

wat waren jullie mini symptomen NA je EI tot NOD???
    xxxxxx

3. 4days

4days Niet meer actief

Klinkt goed Anais! :D

Nouja, meer dan afwachten kun je toch niet... (helaas)
    Of misschien morgen tempen... Misschien dat je daar iets aan kan zien?

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Blijft altijd lastig he...ik ben nog nooit zwanger geweest dus weet ook niet zo goed wat ik zou moeten voelen. En bij mij verschilt het ook van maand tot maand. Rond mn eisprong gaan mn darmen meestal flink aan het rommelen, en soms krijg ik na mn ei last van mn tepels maar dat verdwijnt dan na drie dagen weer. En dan is het weer rustig, heb ik alleen af en toe flinke steken links/recht boven mn schaambot. Dat associeer ik dan met mogelijk zwanger zijn, maar tot nu toe was dat nooit zo dus is het waarschijnlijk niks :p

Kortom: aan mij heb je helemaal niks, haha! ;)

Maar ik hoor het al, jij gaat je huisje flink opleuken :D

5. 4days

4days Niet meer actief

Ik had vorige maand de hele reeks symptomen... Van opgezette buik en gevoelige borsten, tot moeheid en allerlei steken en rommelen in mn buik... Nouja, in ieder geval weet ik nu dat het niets hoeft te betekenen...

6. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hihi ik wil morgen al naar ikea ja :D maar mag nog niet :p

hmm ja veel symptomen lijken dus op elkaar :)
    wat een k*tgedoe...letterlijk dan...:D

xxx

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Pfff wat zijn jullie een stel beppen zeg! :p

hihiihih..

Naja ik ben erg moe dus ik probeer ff op sommige dingen te reageren maar denk dat ik een hoop vergeet..

Iig Anais: over symptomen na ei, bij mij wisselde dat ook steeds en ik heb ook erg vaak erg veelt last gehad van vanalles en idd, achteraf bleek t niets!

t enige wat nu dus echt opviel was dat ik vaak rond mn eisprong zere tepels kreeg een dagje of 2 a 3 en dan doen ze echt vooral zeer bij t eraan komen (of erlangs met een hand, AUW!) en ineens had ik dit vlak voor mn NOD ook extreem.. en dat werd alleen maar erger richting nod en dat had ik nog nooit gehad (ging er al aan twijfelen) en ik denk dat dat echt mijn eerste en duidelijkste symptoom van de zwangerschap was! ;)

maar ik denk dat dat heeeeeel persoonlijk is.. zo heb ik de afgelopen week pas last van de misselijkheid (moet smorgens wat eten en eigenlijk de hele dag door eten dat helpt t beste) en vele zijn doodziek al vlak na de test!

dus ik denk niet dat daar regels voor zijn..

Ik ben er ook heilig van overtuigd dat je door ergens in je achterhoofd te hopen dat je zwanger bent je zelf voor lichamelijke symptomen kunt zorgen! want eigenlijk hebben vrouwen dit soort dingetjes alleen als ze denken dat de kans er is en ze t willen ;)

Maar natuurlijk duim ik voor je dat je stiekem gewoon lekker zwanger bent en achteraf kunt gaan kijken wat er nou anders als anders was!

Over Bolleke: ik dacht idd meteen doorkomende menstruatie, dit is gewoon simpelweg ontpillen en ik denk zelf altijd maar liever zo ontpillen als maanden zonder menstruatie door t wennen van je lichaam toch?! Dus op naar de nieuwe ronde nieuwe kansen! ;)

@Cossy: Een verassingsei? dat zou ff leuk zijn?! :D *rekent rekent* ja precies op tijd voor de kerst! whahahaha *duimt*

@Amar: Balen van t ziek zijn, maar soms is dat ook wel lekker vind ik hoor als vriendlief t ook is.. samen brak op de bank bij de tv.. makkelijk eten en gewoon lekker uitzieken samen! ;)

Wel leuk dat jullie lekker kunnen shoppen voor een bankstel! altijd leuk meubels kopen ;)

Over sinterklaas: Wij hebben een gezellig avondje gehad met de schoonfamilie.. dobbelen voor pakjes en dat was een berg! we hadden voor iedereen voor 10 euro wat gekocht (per stel) dus kreeg je dat ook weer..

Natuurlijk zaten er ook kadootjes bij voor: ???????? :D

En een daarvan ben ik dus echt helemaal gek op!!!!!!! Tis deze knuffeldoek en ik vind m echt geweldig.. helemaal mijn ding! :D en zooooooooo zacht..
    Bekijk bijlage 34675

Ook hebben we voor de beeb een heel leuk shirtje gehad, lime-groen met de tekst "BORN IN 2010" hihihi

dat waren echt de toppers van de avond! ;)

Verder even weinig te melden, Ohja.. kheb mn nieuwe telefoon en hijs gaaaaaaaaf! :D tis gewoon een pc op handformaat met belfunctie.. niet normaal.. heb nog niet de tijd gehad rustig alles door te kijken maar dat komt vanzelf.. ben er iig erg blij mee!

De komende tijd zal ik misschien even wat minder actief zijn hier.. we hebben t echt erg druk en merk nu al dat t erg slopend is voor me helaas.. dan komen ook de leuke drukke dagen nog en is de kans groot dat ik geen fut heb voor de pc..

misschien als mn laptop er is dat ik de tijd vind daar rustig mee aan de slag te gaan.. dan kom ik dan vast wel spieken hier!!

8. 4days

4days Niet meer actief

Yep...

Hihi, nou ik denk eigenlijk dat vrouwen het elke maand echt een beetje hebben, alleen let je er niet op als je niet zwanger wilt worden. Maar je gaat je inderdaad ook dingen verbeelden. Sommigen menen zich misselijker te voelen dan normaal, terwijl misselijkheid maar zelden voorkomt voor de NOD, en zeker niet een dag na de eisprong ofzo... ;)

Leuke cadesutjes voor de beeb Pam! :D Welke GSM heb je eigenlijk? Ik heb gisteren de samsung star gekregen. I know, tis bij lange na geen computer. Maar ik geef dan toch weer de voorkeur aan die gratis WII erbij. :D Anders had ik denk ik de Iphone genomen. Maar eerlijk gezegd doe ik echt NIKS met een gsm behalve bellen. Dus alssie er een beetje leuk uitziet en kan bellen is het goed. ;)

9. 4days

4days Niet meer actief

Oh trouwens, mijn temp is vandaag hetzelfde als gisteren, nog steeds een beetje hoger dus. Maar ik ben niet echt overtuigd... Hij is helemaal niet méér gestegen, en vorige maand was mijn temp echt omhoog geschoten tot in de 37. (nu blijft hij hangen op 36,7) Eens kijken morgen...

FF heeft trouwens een stippellijn gezet, dus die weet t ook niet zeker. ;)

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ik heb de nokia N900! echt een geweldig ding maar zoveel mogelijkheden dat ik ze nog lang niet allemaal doorheb, ook typen gaat nog traag! hihi

en dit toestel is niet eens gemaakt om te bellen! haha dus dan moet je echt deze niet hebben als je bijna alleen belt.. en de wii erbij is zeker gaaf! was hier gewoon gek op en ik gebruik t ook zeker wel dus dan kan t wel he..

en spannend is je temp zeg!! ben benieuwd of t een ei was..

11. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, mooi dingetje! Ja ach het is gewoon net wat je wilt he. :) Bij mijn vorige abonnement had ik ook een duur toestel, de LG Prada. Hoewel dat abonnement wel nog vrij goedkoop was. Maar dit keer zat ik zelfs te overwegen om een abonnement met een wii en zo'n oude goedkope prul-telefoon te nemen. Totdat ik een aanbieding zag waar de wii EN de samsung star bij zaten, hihi.

12. 4days

4days Niet meer actief

Nounou, waar hangen jullie toch uit?! :D

13. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    :D hihi meiden
    ik heb zitten neuzen voor een frans bulldogje en kwam een super nestje tegen,niet ver van hier trouwens en de prijs valt goed mee!
    hier een fototje en zijn allemaal teefjes ik wil dus een zwartje met witte borst.zoooo mooooii
    heb net gemaild en morgen ga ik eens bellen als ik niks hoor.
    en ik wil zo snel mogelijk eentje gaan kiezen,dus dit weekend of volgend weekend.en ga dan direct een kleine voorschot geven.Natuurlijk bewijsje enzo erbij vragen.Maar dan ben ik tenminste zeker van pupje!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAH ben zo blij is precies of ik een klein beebje krijg :p wel een anders soort beebje maar ja :p:p
    ze zijn geboren op 19 nov. en mogen in midden januarie naar de baasjes:p

hihihih ik ben zo HYPERDEPYPER

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ik lig voor pampus op de bank!! ;)

baby van vrienden van ons is vandaag eindelijk geboren dus daar natuurlijk meteen heen!

dus nu weer moe en vriendlief heeft nachtdienst dus ik doe lekker rustig aan!

we krijgen t nog druk genoeg de komende weken... hoe ik daar door ga komen weet ik nog steeds niet.. :$

15. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    @ Anais,
    Ahh franse bull. Mijne wordt alweer 2 deze maand.
    Zijn echt super lieve beestjes, wel erg eigenwijs maar da's juist wel leuk.
    Enne, onthoud dat ze veel scheetjes laten! Haha die stinken echt voor 10.

@Pam, hoop voor je dat de feestdagen goed uitpakken!
    Is natuurlijk wel druk voor je. Enne bedankt voor je reactie op mn pb;)

16. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

hihi niet zo erg als die van me vriend!(echt waar) :D:p
    kunnen ze beiden een scheetwedstrijd houden :p

ik ben er echt verliefd op deze kleine boerende/winderige/snurkende vetzakjes :D:D hihi gewoon schattig!!:D:D

ook hihi ja das waar jij hebt ook een bulletje(avatar)
    heb je een vrouwtje?
    vertel eens wat is het grappigste dat je met je bulldog al hebt meegemaakt :D schijnt dat ze heeeeeeeeeel grappig en eigenwijs zijn ja:D maar ben ik net dol op:D

xxx

17. 4days

4days Niet meer actief

Heey meiden, goed nieuws!

Het was vrijwel zeker mijn ei. :) Mijn temp is nu nog meer omhoog gegaan tot 36,9, dus het kan haast niet anders. Hoop nu maar allemaal met mij mee dat ik niet over een paar dagen al ongesteld ben, hihi!

Anais -> Ooooh wat leuk! :D Wat een schattige pupjes!! Kan me goed voorstellen dat je hyper bent. :D

Pam -> Gewoon goed naar je lichaam luisteren meid! Als je denkt dat je het even niet trekt, gewoon lekker op de bank gaan liggen ofzo. Kerst of geen kerst. :) Je moet goed voor jezelf en je beebje zorgen!

18. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    MEe eens!!:p

Hihi je hebt je eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    ik hooooooop vooooor jeeeeuuuu:p

jaaaa leuk eh !! lieve kleine poepeknolletjes:p
    heb net een mail terug gehad van die mevr. en info gekregen en heb net een voice mail achtergelaten bij haar voor een afspraak te maken.ben zo blijjjjjjjjjjjj!!!!dan krijg ik ze tussenn 6 en 13de januarie

ow btw ben vandaag een klein proefdagje gaan doen op die sollicictatie van het internaat(keuken) alles ging goed iedereen was dol op me en ze zouden een goed woordje doen want ik was heel vlot!er waren 20(!!!!) kandidaten....nu nog 3 en ik zit ertussen:D en dinsdag mag ik de andere helft proefdag doen om eens te zien wat je in die andere uren moet doen.en dan hoor ik woensdag wie het zal worden van de drie.maar de baas gaf me de indruk dat hij mij wou en het personeel wilden mij(zeiden ze heel duidelijk) eentje had zelfs me telefoonnummer gevraagd om me te kunnen vertellen of ze al iets wist of niet...en ze ging een goed woordje doen :D hehe

zoooow stil hier zeg....al enkele dagen....:(
    xxx

19. 4days

4days Niet meer actief

Anais, dat klinkt goed zeg!! :D En van de 20, dat is echt netjes!

Echt heeel stil he, hihi.

20. 4days

4days Niet meer actief

Lalalaaaaaaa :D

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ga zo naar een vriendin toe. :) Zij heeft een kindje van 4,5 maand, zal Vince wel interessant vinden.

Deel Deze Pagina