Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hoiiiiii

@Cossy wat fijn een ei:D jeeeej ;)

@Anais: zo dat klinkt leuukkk en frans bulletje! :D hebben wij ook nog aan zitten te denken ze lijken me echt hele leuke hondjes..

En over je werk, klinkt goed meid! ik duim voor je! :D

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Heeeeee schatties!!!!!!!!!!!!!!

zo tijdje niet geweest :( Xcuse me!!
    Ik zal vanavond even bij lezen hoor!!

hoe gaat het verder hier????

heb jullie wel gemist hoor!!!

Had gelezen over een frans bulletje!!!! geweldig!! :D:D

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hihi jaaa bedankt allemaaal.
    heb net een telefoontje gehad en ZONDAG mag ik gaan kijken :D
    hihi.Ik ga d al direct een voorschot nemen.

Maar mijn vriend doet serieus irritant!
    nu wil hij niet mee...zegt hij 'je gaat maar alleen daar naar toe.'
    nou ja zeg!
    hij had me al maaaaanden beloofd dat ik een hondje kreeg(terwijl ik ze wou betalen,maar nee ik kreeg ze blijkbaar) maar dan moest ik tot mei wachten omdat hij dan centjes had(krijgt dan een premie) maar ik zei dat ik ze wel zou betalen want ik had er speciaal voor gespaard....en heb de centjes dus al.Hij was er dan eerst mee akkoord en nu...nu alweer niet...krijg zenuwen van zijn grillen..

hij is....ik weet het niet...hij heeft precies bang om zo dingen te doen zoals samenwonen....trouwen...hondje....kindje...
    nou ja van het kindje is ie niet bang omdat njah...:D het duurt toch nog lang...beetje cru maar ja...

maar samenwonen ook...'pas' na vijf jaar en heb echt moeten ZAGEN
    dan trouwen had hij vorig jaar eigenlijk beloofd dat hij me zou vragen(was het totaal vergeten...gelukkig voor hem :p)
    en als we verloofd zijn(volgend jaar volgens hem) DAN moeten we nog enkele jaartjes volgens hem wachten...

en nou met (mijn) hondje.....
    ik zeg mijn omdat ik wil ze wel samen op onze naam zetten maar sinds dat hij niet 100% is...hij is meer 80 % :p dus meestal goedgezind erover maar de laatste tijd...ja zo dus als het dichterbij komt DAN krabbelt hij(met alles) altijd terug!frustrerend...:) maar dit keer ga ik hem niet laten doen...soms moet je zo mensen een duwtje geven :p

xxxx

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    oeh leuk cossy :p jij gaat ook naar een beebje kijken :p
    ikke zondag...7BEEBJES:p

xxx

5. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik ben hier gisteravond niet meer geweest nadat ik heel slecht nieuws hoorde.
    Een hele lieve meid van de septembermama´s heeft gisteren de vreselijke ontdekking gedaan dat haar kindje na 18 weken zwangerschap niet meer leeft... Het kindje was al overleden rond 13,5 week. (haar verhaal staat in de vlindertuin)
    Ik was er echt kapot van. :( Het is zo afschuwelijk en zo oneerlijk, dat gun je echt niemand. Ik moest ook weer heel erg aan Sem* denken. Dat kwam even weer allemaal omhoog...

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ahhh cossy wijffie!!! wat een kl*te nieuws zeg! :(
    Dit gun je indd niemand! vreselijk!!!!!!
    Wat zit de wereld dan oneerlijk in elkaar he!!! :(
    En tuurlijk moet jij aan sem denken! het is ook niet niks hoor!
    Dikke knuff voor jou meissie!!

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zwaai Zwaai meiden !!

Ik moet nog van alles doen , dus ben er weer vandoor maar haak hier weer in :D

8. 4days

4days Niet meer actief

Anais -> Hihi mijn vriend heeft ook een beetje bindingsangst wat betreft trouwen. ;) Met samenwonen niet, we zijn al na 1 jaar gaan samenwonen en hij wilde het zelf. Maarja, het was niet zo'n heel grote stap, want op het laatste sliep ik meer bij hem dan bij mijn ouders. Dat krijg je toch vanzelf als een van de twee al op zichzelf woont.

Perfectionn -> Tnx! Pff nee dat zijn echt van die vreselijke dingen he. :( Als ik dat dan bij iemand anders zie en weet door wat voor een hel ze gaan... :(

Miracle -> *zwaait terug* ;)

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

vervelend meid!! :( andere benaming (behoorlijk K*T!!!!!!!!!!!!!!!!!) :( maar ik weet helemaal niet van jou en sem? wacht ik stuur je ff mn email! kl*te situatie meissie! :(

10. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

ow shit....dit is wel echt supererg zeg:(
    ik hoop dat ze veel steun zal krijgen van haar omgeving..nu heeft ze dat zeker nodig!

Is normaal dat je aan sem dacht...lieve meid;)

dikke kusxxxx

11. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Ja wauw kijk dat wil ik :p na 1 jaar samenwonen enzo...

vroeger vertelde ventje hier dat we na 5 jaar zouden trouwen....
    njah .....neeee na vijf jaar wonen we SAMEN :p GROOT VERSCHIL:p

dus beeeetje door mij gezaag gaat hij-denk ik,hopelijk "vergeet" hij het niet weer-mij vragen volgend jaar....maaaaaaaaaar ja zolang ik mijn hondje heb is het goed want ik heb zoveel moederliefde in me en moet dat kunnen geven aan iemand maar beebje komt niet DUS dan maar een HONDENbeebje :D

en dat snapt me ventje niet:D
    hij denkt dat ik gewoon een hondje wil...maar ik wil een hondje omdat ik een vriendje/beebje wil :p iemand die constant bij me is ook al me vent weg is enzo...en dan kan ik daarvoor zorgen en lachen en spelen enz...daar kijk ik dus naar uit:) dus is een familielid van ons dan :p

nu begint hij trouwens weer wat beter te doen erover...heb hem eens goed laten horen hoe ik me erover voelde met zijn bindingsangsten en dat hondje enzo...en op het laatste grommelde hij iets goedkeurend erover en gaf me en kus DUS hopen dat dat zo blijft :pja ik ben goed in overtuigen eh dames:D

xxxxxx

12. 4days

4days Niet meer actief

Perfectionn -> Uhh ik zal zo even de link voor je zoeken. :)

Anais -> Hihi ja jouw gevoel over dat hondje herken ik wel! :D Voordat Vince er was was mijn hondje echt mijn beebje! Ging OVERAL mee naar toe, echt super. :D Zelfs vaak mee naar de stad enzo! Maar ik zou wel maar een beetje oppassen dat je het niet te overdreven gaat doen... Dat is achteraf gezien misschien mijn fout geweest, want toen Vince kwam kon ik dat niet meer volhouden, en toen ging het mis. :(

13. 4days

4days Niet meer actief

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    jaa dat gebeurt idd wel veel :(
    zullen proberen maar kunnen niets beloven:) want ben een vertroetelaar:)

ow en straks naaar IKEA hihi maar nu kan ik niet teveel kopen want moet centjes overhebben voor hondje en de feestdagen...

xxxxxxxx

15. 4days

4days Niet meer actief

Wel leuk, naar Ikea! Volgens mij rij je praktisch langs onze flat, wel even zwaaien he! :D ;)

En over dat vertroetelen, ach van de andere kant zal het ook wel heel erg aan het kerakter van het hondje liggen hoor. Dat hondje wat wij hadden was van begin af aan al een nerveus, en heeft nooit echt goed zijn plasje op kunnen houden. (moest zeker 5 keer per dag met hem lopen)

Mij temp is trouwens mooi hoog dames. :) Dus dat ik een ei had is nu wel 100% zeker. Alleen wil het nog niets zeggen over zwangerschap, want vorige maand was mijn temp even hoog als nu, voordat hij weer hard kelderde... Spannend dus! (het bolletje van vandaag is wit omdat ik te vroeg tempte, maar dan zou mijn temp dus hooguit nog hoger kunnen zijn dan in de grafiek)

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen meiden !!!

Hier vannacht lekker geslapen , werd alleen lekker ruw wakker gemaakt door hubje en Jaimy. Die waren gek aan het doen in bed 8)

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

cossy!!!

Ik heb er bijna een uur over gedaan om het verhaal te lezen!! De tranen rollen nu nog over mn wangen!! GOssie lieverd wat ontzettend vreselijk! ik kan gewoon even niets anders bedenken!!
    Heel lief van je mam zoals andere ook al hebben gezegd!
    jullie hebben echt een vreselijke tijd achter de rug!!!
    Ik weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen .... :(
    hele dikke knuffel voor jouw!!!!!!

18. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ooh goed zeg!idd een zeer mooie temp!!
    meid ik blijf duimen voor je :D
    xxx

19. 4days

4days Niet meer actief

Perfectionn, dankje, erg lief! :)

@ all, ik heb een gedichtje voor sem op mijn hyves gezet, en ook een fotootje erbij van zijn handje. :) (weet niet precies wie mijn hyves al heeft, wie m nog nie heeft mag me pb-en ;) ) Nog niet iedereen wist het, en ik had nu echt de behoefte om het van me af te schrijven.

20. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    tuurlijk meid heel normaal hoor;);)
    ik zal direct eens gaan kijken.
    xxx

Deel Deze Pagina