Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ikdus en Pam -> Nou lekker dan, zulke huisartsen... Ik had eigenlijk een nieuwe huisarts moeten nemen na de verhuizing, dichter bij. Maar ik ben dus bang dat die nieuwe lang niet zo leuk en begripvol zal zijn dan die wat ik nu heb...

Perfectionn -> Tuurlijk is dit het leukste topic! :D Wat wil je ook met een groep hotties?! :D

Anais -> GEFELICITEEEEEEEEEERD!!!! :D Oh, super zeg! Kun jij in het nieuwe jaar centjes gaan verdienen. ;)

2. 4days

4days Niet meer actief

En nu even ego... Hier nog steeds niet ongesteld, zelfs geen roze-verlies. (en dat had ik vorige maand al vanaf dag 7 na de eisprong) Maar wel de hele dag een zeurende, trekkende buikpijn gehad, met steekjes... Echt heel vreemd. Het hoeft natuurlijk niet per se van een zwangerschap te zijn, maar het was wel duidelijk andere pijn dan een menstruatie ofzo...

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Je maakt t zooo spannend he! :D

4. 4days

4days Niet meer actief

Whaha ja erg he! Zou echt een domper zijn als ik morgen ineens super ongesteld ben... :)

5. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    nou ik heb er een goed gevoel bij :p hihihi

ikzelf zit nu op dag 27 en zie nog geen spotting...meestal heb ik dit als ik men ms krijg.ik dacht nogthans echt dat iik ze vroeg ging krijgen want ik voelde de laatste dagen gebroebel en lage rugpijn en warm en vocht ophouden...nou is dat weer gedaan...word er gek van.maaaaaaaaar als ik toch niet zwanger ben dan mogen ze van mij zolang wegblijven als ze willen ;)

hehe
    xxxx

6. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    humm...
    oke...waaaarom heb ik NU weer ineens VRUCHTBAAR slijm!!
    en niet een beetje ook...echt super super veel...nog noooit zo veel vruchtbaar en REKBAAR slijm gezien!

ik heb toch een raar lichaam zeg! morgen eens kijken naar men temp.

ooh ja effe vergeten te zeggen.
    mij baas vroeg me nog of ik al aan kinderen dacht...want hij wil natuurlijk niet direct weer iemand anders zoeken...ik zei dus dat kinderen moeilijk was en miss ivf of clomid maar dat ik dat wel zou zeggen want zoiets gaat nu eenmaal niet onopgemerkt...met die hormonen en doktersafspraken. maar hey nu ben ik wel nerveus...stel dat ik nu ineens wel zwanger ben ....hmmmmmmm wat een kl*teboel :)
    xxxx

7. 4days

4days Niet meer actief

Ja jij hebt OVERAL een goed gevoel bij, dus of dat iets wil zeggen... :p :D

Nouja dames, mn temp is alweer wat gezakt dus ik ga er maar niet vanuit... Zit nu weer op de temp waarmee ik vorige maand ongesteld werd... ;)

8. 4days

4days Niet meer actief

Trouwens dat slijm daar moet je je maar niet al te veel van aantrekken, ik heb dat ook te pas en te onpas, wil niets zeggen.

Pfff dames ik ben vandaag echt zoooo geïrriteerd, niet normaal. Denk dat ik maar even bij het forum vandaan blijf, anders ga ik echt dom reageren ben ik bang.

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oeh nou ben ik wel nieuwsgierig waardoor je zo geirriteerd bent ;)

En wat jammer van je temp.. leek echt even feestje waard bijna! maar nog geen ms?

Senna, anais en cos allemaal spannend aan t maken! :D

10. 4days

4days Niet meer actief

Heey meissies! Wask toch maar weer. ;) Nog steeds geen teken van ongesteldheid hier. Ik heb vandaag bij de kruidvat een predictor extra sensitive gekocht, die ga ik vrijdagmorgen doen. Ik zit dan 12 dagen na de eisprong, dus als ik zwanger ben zou die extra sensitive test dan toch echt positief moeten zijn. (reageert al op 12,5 weet-ik-wat hcg ;) normaal is dat 25 of zelfs 50)

Had trouwens wel net dat ik me ineens echt enorm misselijk voelde, zo erg dat ik bijna moest overgeven... Maar dat kan toch nog helemaal niet, of wel? Ik dacht dat je pas misselijk kon worden van hcg na je NOD... Misschien toch gewoon iets te vettig gegeten ofzo... ;)

11. 4days

4days Niet meer actief

Wat een stilte hier meiden!
    Nog steeds niet ongesteld hier... Maar mijn temperatuur blijft maar een beetje rond de 36,8/36,9 hangen, dus er is niet echt een touw aan vast te knopen. Nouja, nog 1 dagje wachten en dan ga ik testen, dus dan weet ik het zeker. :) Ook wel zo fijn om het te weten als ik niet zwanger ben, dan maak ik mezelf tenminste niet gek om niets.

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Heee Cossy ik kan me heel goed voorstellen dat je hier een beetje gek van wordt hoor! Jouw cyclus gaat echt alle kanten op...:( van geen ei naar toch wel, van positieve temp naar laag, dan toch weer hoog EN weer laag, en nu twijfelachtig. Daar kan ik ook niks van maken. Met een ja of nee kun je wat, met een misschien helemaal niks! Goed dat je die test hebt gehaald, dan heb je idd lekker duidelijkheid.

En van die misselijkheid is moeilijk wat te zeggen...Het zou natuurlijk van een beginnende zwangerschap kunnen komen, maar ook van 1000 andere dingen. Weer lekker een van de vele symptomen waarvan je pas achteraf kunt zeggen of ze ergens op wezen of niet...

Is je geirriteerde bui alweer wat bijgetrokken? ;)

13. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, precies! Ach, morgen weten we het. :)
    En die geïrriteerdheid is gelukkig weer weg ja. ;) :D

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Wat maak je me weer zenuwachtigggggggggg :p

En ik weet niet hoe t bij jullie zit.. maar hier sneeuwt t!!! :D *juicht*

15. 4days

4days Niet meer actief

Hier sneeuwt t nu niet, maar er ligt wel een heel dun laagje. ;)

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ja leuk he?! :D Wat het verkeer betreft niet zo fijn, maar ik zelf vind het super! Veel beter dan al die regen...Ligt er veel bij jullie? Hier ligt er al zo'n 5 centimeter, dat kraakt zo lekker als je loopt!

Vanochtend ging ik Billy uitlaten, echt hij wist niet wat m overkwam! De eerste stapjes gingen heel voorzichtig maar daarna ging ie los: rennenrennenrennenWHOESH!!! (duik) rennenrennenrennenWHOESH!!! enz.enz., heb echt gelachen, hij zat helemaal onder de sneeuw! Volgens mij vond ie het wel wat, haha. :p

17. 4days

4days Niet meer actief

Nee hier echt een flutlaagje, ene millimeter ofzo. ;) Maarja hadden ze ook gemeld, overal lag redelijk wat sneeuw behalve in limburg, grrr...

Leuk he, hondjes die door het dolle heen zijn in de sneeuw! :D

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Gister flink regen en hier vroor t de afgelopen dagen ook niet dus hier ook een flutlaagje.. tis niks! ;(

IK WIL SNEEEEEUW

En een dik pak ook! en snel!!!! :p :p

Ik wil dat zoooooo leuk he..

In t noorden ligt meer dan 30cm.. das toch gaaaaaf :D

19. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja, dan kopen we een slee! ;)

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jaaa en snowboots en dan ga ik weer een heeeeele grote sneeuwpop maken met mn nichtjes en met max door de sneeuw!! :D

(die kan trouwens mooi de slee trekken! :D)

Oooohhhhhh ik wil t ik wil t ik wil t! :D hahahaha

Deel Deze Pagina