Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha! :D Vince zou wel vreemd kijken denk ik, als er opeens een laag sneeuw van 10cm op de grond ligt. ;) Zouden we alleen even laarsjes moeten kopen, want met de schoentjes die hij nu heeft kan hij echt niet in de sneeuw lopen...

2. 4days

4days Niet meer actief

Dames, ik heb al een beetje zenuwen voor morgen... ;)
    Zal toch wel niks zijn, maja...

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

cossy; heb je berichtjes gelezen hier, wat een spanning zeg!! :D
    Mijn duimpjes draaien alweer hoor hihi!!
    wanneer mag/ga je een test doen?

AAAAAAAAAAAA ik wil ook sneeuw!!!!
    Had net mn zusje aan de tel, bij hun ligt er 45 cm!! dat wil ik ook!
    Nou ja het wordt iig geen witte kerst hier haha!:p valt hier weinig tot geen sneeuw! Aiiiii :(

pam hoe gaat het met jou??? lekker zwanger aan het zijn? :p kwaaltje oid?

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    IK WIL OOK SNEEEEUW! :p

En ja ben heerlijk aan t zwangere.. merk er niet heel veel van.. af en toe pest de uk me ff goed :D

Verder is er nog erg weinig mee te doen zeg maar.. dingen kopen wil ik nog niet.. we zitten toch nog in die eerste maanden.. dus t is gewoon best spannend!

Ik heb echt heeeeeel erg zin in onze tweede echo.. dan pas denk ik dat ik echt helemaal ga genieten.. dan zijn we bijna op die magische 12 weken en dan is t als t goed is ook al helemaal een complete baby die nog kan bewegen ook.. :D zon zin in om dat te gaan zien!

Strakjes kerstkaarten kopen en allemaal schrijven en op de bus doen.. en boodschappen doen voor een tijdje.. en dan misschien even verder met schilderen hier in de gang..

Als t even meezit gaat vriendlief maandag met zn vader de plavuizen leggen! :D ook helemaal zin in want dan krijg ik toch weer een beetje mn huisje terug!

Dus al met al alleen goede berichten hier ;)

ik ga dus nu ook.. en vanavond verjaardag dus weet niet of ik nog kom koekeloeren hier!

Oh en morgenochtend heb ik iets spannenndddds... :$ heb er de zenuwen voor..

Meeko onze noorse boskat-kitten wordt gecastreerd! (aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh)

Dus duimen dat t goed gaat en ie snel weer thuis is!

5. 4days

4days Niet meer actief

;) :D

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wahaha sorry meid! :) spannd!! * FINGERS CROSED! :D

7. 4days

4days Niet meer actief

Hihi geeft niet ;) morgen weten we meer! :D

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

laat je 't meteen weten zodra je iets weet? :) ben zenuwachtig voor je! hihi! :D

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Waaaaah meiden! :D vanmiddag is t hier echt goed gaan sneeuwen en t bleef nog liggen ook..

Dus dikke sneeuwpret gehad! whahah

Muts gekocht en handschoenen en hoppaaaa, sneeuwpop maken! :D echt heeeeerlijk zeg!

En daarna natuurlijk warme chocomel met slagroom! :)

Wat ben ik dol op sneeuw!

En ding is minder, straks naar die verjaardag.. dus heel voorzichtig rijden en hopen dat t te doen is! :$

@Cos: Meid ik duim voor je!!!! heb helemaal zin in twee streepjes op je test morgen! :p

10. 4days

4days Niet meer actief

Hee meiden!

Ja ik zal t meteen laten weten. ;)
    Heb wel inmiddels van meerderen gehoord dat die extra sensitive test vaak (heel licht) positief is terwijl je niet zwanger bent... Dus mocht die test morgen heel licht positief zijn dan ben ik nog aan het twijfelen. ;) Maarja, een knaltest is natuurlijk duidelijk.

11. 4days

4days Niet meer actief

Nou lekker dan, nu weet ik nog niks... Kreeg inderdaad een heel dun lijntje, maarja ik ga er maar vanuit dat dat het lijntje is waar men mij voor gewaarschuwd heeft, en dat ik niet zwanger ben... :(

12. 4days

4days Niet meer actief

Kijk maar, wel een dun lijntje, maar dat is blijkbaar heel vaak... :(

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cossy, je leest inderdaad vaker dat predictor vals posi is.
    Maar hoop voor jou van niet.
    Waarom heb je je dan geen KV 2 voor 5 euro gehaald. Die zijn ook supergevoelig joh.

Ik hoop dat je zwanger bent meid.

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Ik gebruik die testen nu al 2 jaar! elke maand zeker 2 van die
    (ik gebruik ook die van de apotheek,maar meestal eerst die van de supermarkt en dat is die die je vasthebt)
    en nog NOOOOOIT een vaag streepje gezien.....
    DUS ik zeg POSI!

maar zullen nog even wachten ;)
    doe nog een tesssssst!
    xxxx

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Moet je maar eens bij het testgedeelte kijken hier op 't forum, zoveel meiden die vals posi ermee hebben getest.

Volgens mij is er zelfs gebeurt dat een man zo'n streepje heeft gehad op die test ( maar kan natuurlijk ook bij een ander zw-test zijn geweest. Weet 't namelijk niet meer zeker.)

16. rami

rami Lid

17 dec 2009
    75
    0
    0
    we hebben eigen kleding en schoenen winkels en hou
    Antwerpen
    ik ben 22 en probeer ook zwanger te worden
    ben al drie maand bezig

eerste twee maanden met een normale cyclus ongesteld geworden, en nu ben ik 31 dagen overtijd.

heb twee weken geleden wel een bloed test gedaan,maar die was negatief helaas.

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hoi Rami, welkom op t topic. Vervelend zeg, dat je al zolang overtijd bent zonder posi test! Een vrouwenlichaam kan soms flink raar doen...ik neem aan dat je die bloedtest bij de dokter hebt gedaan? Wat zei hij er verder van?

@ Cossy: Tja normaal gesproken is een streep een streep en zit er dus Hcg in je urine. En dan zou je zwanger zijn...! Maar met al die verhalen dat er zelfs een man zwanger heeft getest met zo'n ding, dan weet ik het ook niet meer :( Bah bah, test je en dan weet je nog niks!

Hoe was je temperatuur vandaag?

18. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meissies!

Mijn temp is lekker hoog gebleven tot nu toe, en eigenlijk heb ik er ook best een goed gevoel over. Maar ik denk dat ik overmorgen pas een nieuwe test ga doen, heb op t moment even niet zo'n trek in test-drama. ;)

Rami -> Welkom! 31 dagen overtijd?!?!? :$ Jeetje, hoe kan dat nou? Dat zal toch vast een medische oorzaak hebben ofzo... Pfff, wel vreemd.

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey meiden

ik kom even mijn hart luchten.. :(... Ben zo verdietig nu..

Het gaat om mijn kat Angel ( witte kater ) , gistere avond viel mij ineens op dat ie anders was. Toen ik hem recht aan keek klopte er iets niet , zijn puppilen stonden helemaal open ( dus ipv streepje een grote zwarte cirkel ) en hij keek me niet goed aan. Ineens vond ik ook dat ie er 10 jaar ouder uit zag en het klopte niet...
    Ik besloot om morgen ( vandaag dus ) de dierenarts te bellen.

Vandaag was het nog erger en slechter... In zijn ogen stonden... ( sorry even stoppen... :( :( )... Koude glazige , blauwgele gloeden en zijn puppillen waren nog steeds groot..
    Hij zat in het hoekje van de bank en keek rodn alsof niet wist waar die was..
    Toen ik hem riep voor het eten ( schaaltje vlees ) duurde het iets langer als normaal en toen ik ging kijken zag ik ook waarom.. ( Pfff... :( )
    Hij was het halletje in gelopen , ik had de tussendeur openlaten staan , en liep constant tegen de muur aan zoeken waarna hij na toe moest lopen om naar de keuken te komen. Toen ie die weg gevonden had en eindelijk aan het eten was. Liet eenhalf schaaltje staan en ging weer weg..

Terwijl hij naar binnen liep aarzelde hij veel en liep zelfs tegen een kerstbal aan... Ik raakte helemaal in paniek.. Wat is er met mijn lieveling aan de hand ?????????
    De dierenarts gebeld en die wilde dat ik z.s.m langs kwam , ze wilde hem zien..

2 uur geleden ben ik bij de dierenarts geweest , tranen stromen weer over me gezicht... Ik heb hem daar achter moeten laten , hij moet daar blijven omdat hij ernstig ziek is.. Ik voel me nu zo klote , zo stom en zo schuldig...

Wat ik allemaal nog mee heb gekregen is dat hij een infectie heeft , en hoge koorts. Zijn ogen zijn zeer zeker niet goed.. Toen de DA met zijn vinger in zijn gezichtsveld tikte reageerde hij helemaal niet.. Hij zag het gewoon niet... :( :(
    Hij had het over misschien het loslaten van het netvlies... Infecties die bij katten zeer snel op de ogen slaan... Ik kon alleen maar huilen...

Maandag gaan ze bloedonderzoeken doen om te kijken wat hij precies mankeerd , hij mag tot zeker woensdag niet naar huis..
    Op dit moment is er niks bekend en kunnen we nergens van uitgaan.. Wordt ie beter ? Dat weten ze niet... Is het blijvend ? Dat weten ze niet.. Zal hij ooit weer gaan zien ? Dat is bijna zeker dat ie dat nooit meer zal doen.
    Mijn lieve witte katertje zal waarschijnlijk niet meer kunnen genieten van rond vliegende vogeltjes , een speelmuisje , lekker naar buiten kijken in het zonnetje oid.

Als het een helpende infectie is en hij er met behulp van med. beter van wordt , wordt hij weer een gezonde kater die met zijn evt blindheid gelukkig wel heel oud kan worden..Hij is tenslotte pas 2 jaar...

Ikzelf voel me heel schuldig... Waarom heb ik het niet eerder gezien ? Het was me niet eerder opgevallen , heel de week was er niks aan de hand. Hij deed niks raars of anders en was lekker aanwezig.
    Smoe en Dennis zeggen dat ik er niks aan kan doen , het kan gebeuren maar ik krijg het niet uit mijn hoofd...:( :(

Vragen als wat als ???? Gonzen wel door mijn hoofd en misschien is dit wel stom dat ik me dit zo aantrek en er zo verdrietig ben maar hij is mijn alles.. Mijn eerste kitten toen ik op mezelf ging , hij was tot gistere daar waar ik was...Hij kwam overal bij liggen als ie maar bij mij was.. Hij is mijn "eerste kindje" ( klinkt misschien heel stom :) )

Ik ga natuurlijk niet van het ergste uit.. Dat ie blind is is bijna wel zeker.. Maar ik ben zo bang dat ik slechter nieuws krijg te horen en mijn lieveling moet afgeven :( :(

Sorry voor mijn geklaag.. Hoop dat ik geen zeur ben maar moet het even kwijt..

20. 4days

4days Niet meer actief

Hele dikke knuffel meid! :( :(

Deel Deze Pagina