Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ok ik moet t even kwijt..

Ik heb t idee dat die Cos-muts stiekem een test gedaan heeft! :)
    En dat ze te druk is om t ons te komen melden.. zou t zou t?????

Ben zo zenuwachtig voor dr.. en heb zo t gevoel dat t raak is.. ik hoop t dan ook echt en hoop dat ze toch een testje gehaald heeft en dat die hartstikke duidelijk posi was/is! :D

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Na ff speuren ben ik erachter gekomen dat senna04 ongi is geworden als ik me niet vergis :( zo balen!

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    @cossy
    ja idd eigenlijk is het men recht wel...maar wou deze job met eerlijkheid enzo beginnen en als ik dan ineens begin met een kindje in men buikje :) hehe

ach maaar ben niet zwanger...men temp.is 36.3 dus kan helemaal niet....maar ikheb zooooooo een rugpijn! en nu super buikpijn in men onderbuik!dus ik zal maar gewoon doen alsof ik ze elk moment ga krijgen...

maar cossy jij bent een ander geval :D hihiihihihihihi ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd!

@ hier:
    okeeeeeeeee freaky
    boven ons hebben ze dus een baby en ik hoor dus elke dag mooi om de vier uur de baby wenen.nou dus ook en denk dat ze in bad moest want zo klonk het(hoorde water lopen boven)
    en dan ineens hoor ik 2 personen HEEEL HARD roepen tegen elkaar!ik dacht het zijn werkmannen maar hier zijn nu geen werkmannen.....en het komt van boven....of bij de ouders van de baby of boven hun appartement....in ieder geval HARD zeg!
    wauw kreeg het wat benauwd(sinds de ruzie's van men ouders en broer vroeger krijg ik het heel snel benauwd als ik lawaai of geroep hoor,heel irritant.als het heel erg is word ik zelfs misselijk...raar eh)

zo dat was het dan wel :)

groetjes xxx

4. 4days

4days Niet meer actief

Nope, Cos-muts heeft nog geen test gedaan. :D Ik zit nog steeds voor mijn NOD hoor, dus ik snap niet waarom SOMMIGE DAMES (he pam :D) zo ongeduldig zijn. ;) Maar ik heb er een heel goed gevoel over. Ik heb al 3 dagen hoofdpijn vanuit het niets, ben echt enorm emo en zooo snel geirriteerd. Ik heb buikpijn, rugpijn, bandenpijn, overal pijn. :D Of ik ben zwanger of er komen 5 ongesteldheden tegelijk aan, hahaha!

Miracle -> Fijn dat het al iets beter lijkt te gaan met je katertje! :)

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou uuuhhm waarom ik zo ongeduldig ben? :D

Heeeeel simpel: 8)

Er komt rotweer aan enzo met veel sneeuw dus dan kan je maar beter de testen alvast in huis halen nu voordat dat weer begint!

Dus uuhhm.. HOP.

En jij zit niet voor je NOD muts! Je ei kwam ong. op je NOD en ga je tellen vanaf je eisprong qua vorige LF-en zit je er al ver voorbij.. dus ik zeg dat je moet

TESTENNNNNNNNNNNNN

:D :D :D :D :D :D

6. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja, maar korte LF of geen korte LF zegt niets over wanneer je positief kan testen... Dan moet je toch echt 14 dagen vanaf je eisprong tellen voor de normale test! ;) :D

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Niiiieeehiiiiiieeeeeeet

Ik vind gewoon van niet en KV is toch 4 dagen voor nod?......

Ik blijf erbij hoor.. wil t veeeeels te graag weten! :D *nieuwsgierig* :)

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hahaha , arme Cossy... meid lekker doen waar je je goed bij voelt. Wij ongeduldige meiden wachten wel gewoon af ;) :D

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Precies!!! haha, maar we zijn wel heel benieuwd! :D

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hier trouwens nog steeds geen ei gespot...zal wel weer een lange cyclus worden dan...:(

11. 4days

4days Niet meer actief

Mijn ei was ook pas op dag 30... :$ Om gek van te worden he! Maarja het belangrijkste is dat het BEVRUCHT raakt. ;)

Denk trouwens dat het toch maandag wordt met testen... Morgen komen de hele dag mijn schoonouders, dus dan moet ik smorgens gauw gauw testen en vervolgens kan ik er de hele dag niets meer over zeggen en niet blij doen enzo... Niet echt leuk op die manier. :( Maandag hebben we laaang de tijd. :D

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

cossy groot gelijk heb je! :) als je het maar wel meteen laat weten hihi! zijn hier allemaal zo nieuwschierig :)

knuff

13. 4days

4days Niet meer actief

Jaaa tuurlijk ik gooi t meteen op het forum! :D

14. 4days

4days Niet meer actief

Nou dames, dit kan niet meer mis hoor. Zelfs FF begint al alarm te slaan... :D

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    TESTEN,NUUUUU :p
    dan kan ik als ik wakker word straks je feliciteren.

16. 4days

4days Niet meer actief

Ik HEB GEEN TEST en mn SCHOONOUDERS KOMEN ZO.... :D

Aaaagh *trekt een plukje haar uit*

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Cossy !!!! Spannend !!!!!
    Het is gewoon zo , haha kan niet anders !

Doe je me wel ff smse als je getest hebt ? Ik moet nml werken morgen en met het kerstweekend voor de deur zal ik na vandaag niet veel meer online zijn..

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    WHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Zo dat is er weer ff uit.. COS WAT DOE JE ME AAN! :D

tis zooooooo spannenddddd....

19. 4days

4days Niet meer actief

Whahha, nouja om eerlijk te zijn vind ik het al niet meer spannend. Ik heb buikpijn, rugpijn, bandenpijn, en voel me kotsmisselijk. Ohwja, en ik zit te halve dag te janken, en de andere helft te schelden omdat ik zo geirriteerd ben over alles... ;)

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Tsjah.. maar toch.. je weet t nooit he, kan vanalles zijn! tot je die streepjes duidelijk en wel hebt.. dan heb je HET bewijs..

Zo voelde het iig bij mij ;)

maaaruuhh ik ben t niet met FF eens hoor.. over 5 dagen testen!? zijn ze gek?! :p

Deel Deze Pagina