Ik heb t net ff opgezocht omdat ik t niet snapte.. volgens FF betekent dat dat ze nu gaan aftellen naar de T voor aangeraden testdag! das toch veeeels te laaat
"The stats line also displays when appropriate a countdown (numbers from 5 to 1) to the test date starting 5 days before the recommended test date. " Ik dacht ook ff wat anders..
Gaan ze uit van 18?! Whahaha, dat zou dan 10 hele dagen langer zijn dan vorige maand, yeah right... Nouja, ik ga morgen gewoon testen hoor.
oowh pam zei t al Spannend meid, jij bent zwangertt !!! Owjeej dan ben je weer in sept uitgerekend ongeveer he ?
Hahaha jep doen ze altijd omdat nog onder de normale norm van van een normale LF is.. En ik denk ook omdat vroegaaah in de bijsluiter van testen stond dat het het beste is om 19 dagen te wachten vanaf de dag dat je sex hebt gehad ( ofwel wanneer je je eisprong vermoedde )
hehe spannend zeg! morgen testen...nou ja ik denk dat we allen het antwoord al weten @mezelf hier heb geen rugpijn meer...geen buikpijn...niets.... Ik dacht ECHT dat ik ze kreeg toen ik zoveel pijn had....maar nee hoor....en dan doet de hond van men vent zijn ouders ineens raar...begint die tegen me opte springen en lekken en spelen en snuffelen...ze moesten haar constant van me af trekken!maaaar ja zal wel niets zijn....zal toch een testje doen volgende week ergens want word gek ervan! xxxx hoer trouwens ook lekker veel sneeuw
Oh dames mag ik me even beklagen? Ik ben echt zwááár teleurgesteld in de reactie van mijn what-used-to-be mijn beste vriendin. (zien elkaar de laatste tijd helaas niet meer zo vaak) Ik had haar verteld dat ik waarschijnlijk zwanger ben, dus in eerste instantie feliciteerde ze me. Toen zei ze dat het zeker nog pril was enzo, dus ik zei ja, en liet zelfs temp-kaartjes zien enzo. Zei ze toen ineens: 'nou ik ben wel blij voor je hoor.... tenminste als dit wel echt is wat je wilt?' Ik wist niet wat ik hoorde, ze vroeg het echt alsof ze dacht het het een 'foutje' was en ik misschien zelfs abortus ofzo zou kunnen overwegen?!?! Terwijl ik de afgelopen maanden al regelmatig heb gezeurd over cyclussen en temperatuurdalingen tegen haar... Dus ik gaf als antwoord: 'Nee, ik meet al maandenlang mijn temperatuur om de tijd om te krijgen... ' (wilde het nog leuk houden, terwijl ik eigenlijk al zwaar teleurgesteld was) Toen zei ze een minuut niets, vervolgens zei ze nog iets over weer (sneeuw?!?), en toen dat ze nu ging eten, fijn weekend nog! Nou ik was echt zwaar geschokt. Ze heeft precies een minuut aandacht besteed aan mijn zwangerschap, inclusief een zeer domme en kwetsende vraag, het een vervolgens over het weer gehad, om de rest van het weekend niet meer terug te komen... Misschien ligt het aan de hormonen, maar ik ben echt zwáár teleurgesteld nu. Ze vroeg niet eens of ik het haar wilde laten weten als ik een nieuwe test had gedaan ofzo, helemaal niets. Ik had toch op zijn minst een beetje enthousiasme verwacht! Voel me echt kl*te nu...
aaah cossy lieverd! dat is flink balen dat ze zo raar reageert(d) wat heb je tegen der gezegd dan? Je verwacht natuurlijk een geweldige reactie maar dit......nee Lekkere vriendin zeg! niet teveel van aantrekken, waarschijnlijk erg jaloers........ or something! *knuff voor jou*
& trouwens cos, ik vreet mijn vingers op zenuwachtig voor jou! net als anais zegt denk dat we het antwoord allemaal wel weten hihi! zou toch echt fantastisch zijn
:x Nou ik kan me heel goed voorstellen dat je daarvan baalt hoor Cossy!!! Als beste vriendin moet ze toch gewoon leuk reageren?! Dat vind ik wel hoor...ik bedoel, je hebt een leuke vent, leuk huis, als jij aan een tweede toe bent is dat toch helemaal super? Dan kan ze het niet maken om zo te reageren. Misschien wel goed om haar te vertellen dat je baalt van haar reactie? Dan heeft ze de mogelijkheid om het evt. goed te maken, voor hetzelfde geldt heeft ze t niet zo bedoeld. Dat hoop ik tenminste! Maar het kan nu haast niet anders of je bent idd zwanger! Als zelfs FF er al over begint...8) Ben heel benieuwd naar je test morgen! Ik heb gisteren trouwens toch mn ei gevonden, dus ik ben weer helemaal blij. Daar gaat t toch om he, ook al komt ie later Dus wij hup er bovenop, en nu maar weer hopen...
Cos , je krijgt van mij een hele dikke knuff ! We hebben het er al over gehad en je weet hoe ik er over denk he en , ik ben er iig voor je
Ik heb verder niets meer gezegd, alleen fijn weekend... Was te overdonderd om er nog echt iets zinnigs op te kunnen zeggen... Jaloers denk ik niet... Ze is zelf een 22-jarige studente die nog lang niet aan kinderen denkt, en haar 'vriendje' (kent ze net pas) is 19... Ik denk dat ze zich iet echt goed kan inleven ofzo. Maar ze had KUNNEN en MOETEN weten dat dit erg belangrijk voor me is! En daarnaast is ze gewoon heel slim, nouja, ik hoef jullie natuurlijk niet uit te leggen dat het algemeen bekend is dat iemand die zwanger is daar ontzettend blij over is... Ze had toch op zijn minst kunnen doen ALSOF ze blij voor me was! Ik ga even afwachten, kijken of ik nog iets van haar hoor...