*maakt een vreugdedansje. Hoewel ik het ECHT nog niet kan bevatten! Ik denk dat dat pas komt na de eerste echo... Maarja die is over 3 weken en 3 dagen al! En met de feestdagen ertussen is dat zo om!
heb vlug een test gedaan..negatief natuurlijk. Maar ja was te verwachten...nu mogen ze van me wegblijven tot NA nieuwjaar want wil geen duivels op31 januari xxxx
Hmm nee logisch... Maar dames, 2010 wordt vast jullie jaar! Ik ben er echt van overtuigd! Gaat helemaal goed komen.
Gefeliciteerd Cossy!!! Ergens wisten we het natuurlijk al, maar toch Het lijkt me zo super om die twee strepen te zien staan...Gaan jullie het vlot vertellen aan familie+vrienden, of nog even wachten? Wat de volgende van ons clubje betreft weet ik het niet hoor...zou iedereen kunnen zijn...maar ergens denk ik dat Miracle dat toch gaat zijn, aangezien zij de vorige keer ook makkelijk zwanger raakte. Afwachten maar weer!
COSSY GEFELICIFLAPSTAART!!!!! wat geweldig meid! & een beter kerstkado kun je je niet wensen!!!! Echt top! wanneer heb je de 1e echo?? AAAHHH ben zo blij voor jou!
@Cossy: Jeeej!!! Gefeliciteerd, echt een super kerstkado @hier, heb 7 januari pas de eerste echo. K*t ziekenhuis hier had eerder geen plek. Maargoed, heb dan wel snel alweer het hartje luisteren enz. Ga maandag al een kinderwagen kopen, ben er helemaal weg!! Gisteren is mn tweelingzusje bevallen van de 2de, een dochtertje. Dus zit hier helemaal trots te wezen, echt een poppetje is het. Ik lees trouwens elke dag het forum maar reageer niet zo, heb geen idee waarom niet maar ben wel nieuwschierig naar wat er allemaal gebeurd
Amaryllis -> Tnxxxx! Nou tegen mn aller-aller-beste vrienden heb ik het al gezegd! (en dan bedoel ik echt maar 3) Tegen mijn ouders gaan we het op eerste kerstdag vertellen! En tegen mijn schoonouders niet veel erna... De rest zal op zijn minst moeten wachten tot na de eerste echo. Perecionn -> Tnx!!! Jaaah echt het meest geweldige kerstkado wat ik had kunnen wensen! Ik heb echo op 14 januari! Dat is nog 3 weekjes en 3 dagen... Schiet wel op dus! Dissapointed -> Bedankt! En jij super gefeliciteerd met je nichtje! Lijkt me heel bijzonder, als je tweelingzus een kindje krijgt! Daar heb je toch een nog veel sterkere band mee dan normaal met zussen lijkt me. Wel balen dat je zo lang moet wachten op een echo... Groetjes!!
Oh, ik heb trouwens vandaag de eerste kleertjes gekocht die speciaal voor ons beebje zullen zijn! Nouja, via een omweg dan. We geven de kleertjes als kerstkado aan mijn ouders! Eens kijken hoe snel ze de hint begrijpen. Het is een inieminie rompertje van winnie the pooh, met tiny sokjes en slofjes, ook van winny the pooh. Echt zooooo klein en schattig!
Leuk dat je aller-aller-beste vrienden het al weten!!! Hoe reageerden ze? (afgezien van die 'beste' vriendin dan) Ik vind het idd wel logisch om met de rest nog even te wachten, eerst maar zeker weten dat alles goed is. En voor nu gaan we daar gewoon lekker vanuit! Echt wel schattig trouwens, dat rompertje dat je hebt gekocht. Ik ben heel benieuwd hoe je ouders gaan reageren. Zouden ze het verwachten denk je? Wordt vast een kerst die jullie nooit meer gaan vergeten
Zo spannend Cos!! Ben heeeel benieuwd hoe iedereen gaat reageren.. @hier: ik moet alweer de kraamzorg en erkenning etc gaan regelen wat gaat t dan wel weer hard.. Al kijk ik echt uit naar mn tweede echo en de magische 12 weken grens!!!!
Wij doen dinsdag de erkenning Na de 20 weken echo . Kraamzorg komt 17 februari om half 8 (SMORGENS) al op bezoek Damn..
Jeeetje.. lekkere tijd hihi En hier zei de verloskundige dat we t tussen de 10 en 12 weken moesten regelen allemaal. erkenning en kraamzorg en 20 weken echo (en eventuele ct maar die doen we niet) Dus ben dr even druk mee hihi
Oooow Pam, ik wil je even bedanken voor de tip over het zwangerschapsdagboekje! Ik heb hem net ontvangen, in het is zoooo mooi!
Amaryllis -> Hihi ja de andere vrienden waren wel enthousiast! Mijn ouders zullen ook wel blij zijn. Maar mijn moeder verwacht het ook wel, hahaha. Ik vrees dat ze me al wat langer kent dan vandaag. Ze heeft al een paar keer proberen te vissen. En laatst zei ze zelfs tegen een collega die bij haar op bezoek was: 'het zou me niets verbazen als ze binnenkort nog een kindje krijgen', hihi. Pam -> Voor mij heeft de 12 weken grens zijn magie verloren... TanteMars -> Succes met de echo alvast! Spannenddd! Ik laat trouwens wel een nekplooitmeting doen. Hebben we de corige keer ook gedaan, en toen kwam een kans van 1 op 22.000, dus heb ik me voor de rest van de zwangerschap geen zorgen meer hoeven maken. Natuurlijk kan de uitslag ook anders uitvallen... Maar ik wil liever van tevoren weten waar ik aan toen ben. Groetjes! *rent nu een pen pakken en dat dagboekje invullen!*
Wij hebben hem niet gedaan, om 2 redenen. 1. We hebben er zolang opgewacht een kind met down is gewoon welkom 2. Het is en blijft een kans bereking komt er een kans van 1:50 uit dan zit je in de shit na Vruchtwaterpunctie blijkt alles goed alle stress voor niks.. Maar goed een ieder heeft ze eigen mening, en dat is maar goed ook in deze wereld..
Ja je hebt ook gewoon helemaal gelijk met je argumenten hoor, dat zijn inderdaad de nadelen van een nekplooimeting. Maar voor mij weegt het gewoon zwaarder dat ik wil weten waar ik aan toe ben. Maar dat is uiteraard een keuze die ieder voor zich moet maken.