Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    :( Nog niemand heeft gereageerd!!! Da's tamelijk uniek hier 8)

Najaaaa dan ga ik vrolijk verder! Anyway dus Cossy, ik vind het helemaal top dat je zo lang borstvoeding hebt gegeven! En nu de tweede zo ook weer, super dat je dat lukt. Het schijnt zoveel beter voor die kleintjes te zijn...ik ben helemaal voor. (als het lukt tenminste)
    Ik kan idd wel begrijpen dat je je schoonouders nog even laat wachten, als ze steeds zo lullig reageren. Staat je vriend er ook helemaal achter? Dat is wel zo handig natuurlijk, anders heb jij het achteraf weer gedaan...

@ Pam: Wat ontzettend lief van je ventje, dat ie je zo'n cadeau heeft gegeven! Die dingen zijn zo ontzettend duur, maar heel gaaf om te hebben. (ik droom daar ook al tijden van, haha) Ik neem aan dat de nieuw geschoten pics straks fijn op je hyves staan te pronken? ;) En hoe ist trouwens met jouw buik, groeit die al flink? :D

2. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha, beetje eenzaam! :D Over borstvoeding, je ik ben ook helemaal overtuigd. ;) Ik zou echt nooit meer 'zomaar' ervoor kunnen kiezen om een kindje kunstvoeding te geven in plaats van borstvoeding. Maarja, andere moeders moeten het zelf weten. Vroeger kon ik me daar echt druk om maken, maar tegenwoordig denk ik het is hun kind, hun verantwoordelijkheid dus hun keuze. En dan doe ik wel wat ik het beste vind voor mijn kindje. :)

En over die schoonouders... Mijn vriend is JUIST degene die nog wil wachten. Hij zou het liefst helemaal niet vertellen, hahaha! Maarja, verklaar dat maar eens over 8 maanden he. ;) Van mij zou hij het ook nu al mogen vertellen, maar hij wil echt liever wachten.

Hoe is het daar eigenlijk, al symptomen gespot? :D

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo dames.. heb even tijd tussen de drukke dagen door!

gister verjaardag van mn oom en vandaag mn moeder jarig ;) dus druk druk druk hier!

@Amar: Mijn buik groeit zeker wel door! ik heb zelf een beetje t idee dat ie stilstaat.. maar andere om me heen hoor ik er wel over (oma en moeder ;) ) dus blijkbaar gaat dat gewoon door! hahaha

Wel een leuk idee dat t na de 12 weken (nog maar een weekjeeee!!) echt een babybuikje is/wordt.. daar heb ik echt wel zin in! :D

@Cos: Wel een mooi moment op kerst de laatste voeding! mooie foto ook.. en echt super dat je t zolang hebt gedaan ja!

Over de flitser, ja als ik straks ff de tijd heb gehad om mooie foto's te maken van de beesten enzo gaan alle andere van mn hyves ;) dat wilde ik toch al langer.. en nu kan ik echt mooie foto's maken! ook de buikfoto's zullen wel gaaf worden denk ik! :D

Ook vriendlief moet er mee leren omgaan dus de komende maanden gaan we er lekker mee oefenen.. want als de uk er is zal ik m veel vaker pakken denk k!

@Miracle: Aaahhhw meis wat naar!! :( hoopte zo dat ie snel op zou knappen.. ik duim echt heel hard voor je dat ie zich erdoorheen knokt! en ik snap helemaal dat je kerst hierdoor niet leuk is.. wij waren een week lang van de riedel en niets was leuk of goed. voelde me constant klote (sorry voor de woordkeuze ;) ) dus ik snap t echt! Sterkte! *knuf*

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    En idd amar: Voel je al iets? :D zo leuk zijn om speciaal t nieuwe jaar in te gaan! zere tepels toevallig??????

(dat was bij mij echt DE herkenning en bij die vriendin die een weekje achter mij aan loopt toevallig ook! hihi)

5. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Hey meiden!

Ben net terug uit Houten, heb een quinny papillon gekocht:D
    Was er helemaal weg van en het kan toch voor een jongen en een meisje. ( Ben zelf namelijk ook niet echt een meisje meisje;))
    Nadeel is wel dat ik nu al eigenlijk niet meer kan wachten tot we weten wat het wordt..
    Maarja, nog 2 weekjes wachten en dan eindelijk de eerste echo. Ben heel erg benieuwd, voordeel is wel dat ik dan al 12 weken ben en dus al meer kan zien:) De week erna gaan we bij de verloskundige naar het hartje luisteren dus de eerste week van januari wordt helemaal goed!!

@Miracle: Heel veel sterkte! Hopen dat het toch nog goed komt met je kater.

6. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    #3246 Anais, 27 dec 2009
    Laatst bewerkt: 27 dec 2009
    hoi meiden

@ cossy
    mooie foto!
    en wat leuk dat je buikje al goed groeit hihi,ik denk dat je dan pas echt beseft wat er daarbinnen aan het gebeuren is :p

@ pam
    hihi ik heb ook zo eentje gehad :D leuk eh!

@ mezelf

vandaag ben ik naar de fokker geweest voor men pupje en ik heb gekozen! het wordt de zwarte!!

Ik wandelde binnen en ineens zit daar iets aan men schoenen te kauwen...was dus de zwarte pup :D hihi toeval??
    ze is dus dol op leer en ook men jas dus want ze lekte en rook en kauwde eraan...ik vroeg aan men vriend waaropm dat zou zijn...zegt hij droog dat het wrss een fetish is ofzo ...nou ja dan :D

hier enkele foto's

7 januari ga ik ze namiddag halen!
    kan niet wachten!
    xxx
    hier is ze drie weekjes:
    http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs041.snc3/12839_203031782715_641672715_2955378_2856274_n.jpg

hier is ze vier weekjes:
    http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs162.snc3/18946_217157722715_641672715_3015947_2600811_n.jpg

vandaag is ze vijf weekjes:
    http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs145.snc3/17246_223629097715_641672715_3043813_5575625_n.jpg

http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs125.snc3/17246_223629137715_641672715_3043814_5610199_n.jpg

http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs125.snc3/17246_223636192715_641672715_3043843_1016849_n.jpg

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs145.snc3/17246_223636202715_641672715_3043844_6761296_n.jpg

hier met haar zeven zusjes(wel appart nestje)
    http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs145.snc3/17246_223636257715_641672715_3043846_464110_n.jpg

7. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Hihi, ja ik denk ook dat je buikje na 12 weken flink gaat groeien! :D Bij mij zal die al veel eerder gaan groeien dit keer, mijn buikwand is al hartstikke slap van de zwangerschap van Vince... Ging jij nou trouwens naar de 9 maanden beurs?

Dissapointed -> Leuk, de Quinny papillon! Heb je de Quinny Buzz of Speedi? Ik heb zelf de Speedi Red Flame Reflection. Pfff eerste echo met 12 weken, dan heb je wel ERG lang moeten wachten zeg!! Dan krijg ik al de 2e echo...

Anais -> Leuk, toch de zwarte! :D En wat is het een schatje zeg!! :D Denk dat ik ook de zwarte had gekozen, zeker nu dat ook een boefje blijkt te zijn. ;)

Groetjes!!!

8. 4days

4days Niet meer actief

Ik had vandaag de eerste zwangerschapskleren gekocht, hahaha! Maar vooral omdat ze super afgeprijsd waren. Mooie spijkerbroek voor 25 euro, een ontzettend leuk rokje voor 10 euro, en nog een broek voor 2,95(!!!). :D

9. 4days

4days Niet meer actief

Dames, ik ben voor ons een online lijst aan het maken! Zie link. :) Zouden jullie je gegevens even hier willen droppen? Nod of uitgerekend datum, en ook afspraken.

Jonge 20ers die zwanger willen worden.

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    JAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!

Ik ben weer ff helemaal blij :D

Jaimy heeft vandaag besloten om vanaf nu lopend verder te gaan :D

In nog geen uur tijd besloot ze dat het wel tijd werd om zelf helemaal los te lopen..

Ben helemaal trots :D

@ All:
    Ik heb wel gelezen , heel vluchtig maar heb een paar drukke dagen ( altijd in december ) en zodra het weer rustig is hier ben ik er weer fulltime. Ik vergeet jullie niet hoor !! En als het even lukt spiek ik tussendoor ;)

Cossy: Voor mij mag je erop zetten.... Hmmmm... Even denken wat is een mooie datum in febr.... Doe maar 15-02 Miracle08 HA bellen ivm Spiraaltje verwijderen.
    En mijn nod is dan in uhh.... dezelfde dag ? hahaha

11. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    heel mooi cos maar ik heb geen flauw idee wanneer men nod zal zijn....ZUCHT ik zit al echt ver in men cyclus nu en voel echt helemaal NIKS!nodedju!

ach ja :)

12. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ooooh miracle wat leuk zeg!!!!
    hihi veel plezier want binnekort mag je erachter rennen! hihi :p

13. 4days

4days Niet meer actief

Miracle -> Ooh wat leuk zeg! :D Kijk maar uit, nu blijf je de hele dag rennen. ;)

Anais -> Pffff... die cyclus van jou ook he... :(

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Cossy: Leuk idee, van die lijst. Ik ga zo naar bed, maar zal je morgen mijn gegevens even geven. (voor zover die niet van mn ticker af te halen zijn dan ;))
    En wat leuk dat je al wat zwangerschapskleding hebt gekocht! Vooral die broek is echt een koopje; 2,95!!! Die zou ik ook direct meegenomen hebben, haha. Als ie leuk staat dan he. En met die buik van jou kun je de boel waarschijnlijk ook meteen al wel aan denk ik? :D Da's dan weer een voordeel, haha.

Wat betreft de symptomen (ook aan Pam :p), tja blijft lastig. Maar ik heb nog steeds last van mn tepels, en dat heb ik echt nog niet eerder gehad! Soms voel ik dingen waardoor ik echt denk dat het raak zou kunnen zijn deze maand, maar uiteindelijk weet je het nooit. Dus ik wil mezelf (en hubje naast me) nog niet teveel hoop geven. Maar dat van die tepels houd me wel bezig, ik zit elke keer te voelen of ze nog wel pijn doen, haha. Je moet wat he, om de tijd te doden...:D

@ Anais: Leuk dat bulletje!!! Dat zwartje is echt een schatje, en als die zo speels is nu dan is dat waarschijnlijk de beste keuze. Weet je al hoe je m gaat noemen? :)

Slaap lekker allemaal, tot morgen!

15. 4days

4days Niet meer actief

Spannend hoor! Dat is bij heel veel vrouwen inderdaad het allereerste symptoom, die gevoelige tepels. Zelf ik had er een beetje last van, terwijl mijn tepels na 15 maanden borstvoeding wel wat gewend zijn, hahaha. Maar inderdaad, beter rustig afwachten dan jezelf gek maken om niets. Weet je al wanneer je gaat testen? Ik persoonlijk zou oudejaarsavond een mooi moment vinden, of als het net nieuwjaar is. Maarja dan zit je wel nog 2 dagen voor je NOD. (hoewel een clearblue ofzo dan wel positief zou moeten zijn)

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ja dat had ik inderdaad ook al bedacht :D

Mijn ouders en schoonouders zijn allebei bij ons met oud&nieuw, dus het lijkt me echt geweldig om het nieuwe jaar in te kunnen luiden met fantastisch zwangerschapsnieuws....Dus ik zit er toch over na te denken om donderdag al te testen. Aan de andere kant, als ie al positief is ben je wel heel vroeg dus zou het ook nog mis kunnen gaan...dat je twee dagen later toch ongesteld wordt zeg maar. Dat lijkt me ook niks. Dus ik ben er nog niet helemaal uit...

17. 4days

4days Niet meer actief

Tsja... Ik persoonlijk zou het gewoon willen weten. Ik bedoel, wel vervelend als het nog mis gaan ja, maar je bent in feite toch gewoon zwanger geweest dan. Maarja ik heb het van de andere kant ook wel begrijpen als vrouwen het liever niet willen weten dan. Het is net was je zelf wilt. Volgens mij is de kans dat het voor je NOD nog mis gaan iets van 20% ofzo?

18. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hehe jaaa eerst wou ik ze Babs noemen...maar ik kende zo iemand al met een hond

dan wou ik Diva...maar men vriend wou dit niet...

dus is het nu Beau....maar bij Beau denk ik niet aan dat zwarte bolleke van mij...als ik diva zeg dan zie ik het wel heeeeeeeel duidelijk.want ze is een echt mooi rond bolleke en ze is een beetje dikke nek vind ik :D hihihihi ze kijkt zo met haar koppie heel hoog naar je met kleine oogjes enzo :p

dus denk dat ik ze gewoon toch Diva ga noemen...is uiteindelijk mijn hondje en men vriend is er niet 100% voor dus whatever

xxxx

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, ja ik vind het wel een Diva ja! Ik zie haar zo al rond lopen...:D
    Maakt je vriend er nog steeds een probleem van dat je haar in huis neemt? Daar zou ik wel van balen denk ik...
    Ik herken het wel hoor, dat je een naam hebt maar dat die dan toch niet bij het hondje past. Ik wilde zo graag een hondje met de naam Jazz, omdat ik dat stoer vond, apart en eigenwijs. Maar Billy was helemaal geen Jazz, maar gewoon een Billy! :p Ja, dan zit je...

@ Cossy: Je hebt gelijk hoor, ik wil het ook heel graag weten. Ik heb liever dat ik het weet en dat het dan mis gaat, dan dat ik voor mn idee gewoon ongesteld wordt. Want dan weet ik tenminste dat ik zwanger KAN worden, en dat is nu niet zo. Dus zelf denk ik dat ik donderdag gewoon ga testen, in mn eentje. Als ie dan positief is, dan kan ik manlief ermee verrassen, en gaan we samen met een dikke grijns 2010 in. :D Maar ik ben er nog niet uit of ik het dan ook al aan onze ouders wil vertellen. De datum zou er fantastisch voor zijn, maar als het misgaat moet je dat ook weer uitleggen. (20% is wel heel veel! :$) Aan de andere kant weten ze het dan tenminste, en kan ik vanaf dan gewoon open over onze pogingen praten...daar verlang ik soms wel naar.
    Ik zag op die site trouwens dat je mn NOD al hebt gevonden? Is ook niet zo moeilijk natuurlijk, 2 januari. Verder nog informatie nodig?

@ Miracle: Wat leuk dat Jaimy loopt!!! 8):D Gefeliciteerd!!!

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    whaaaa amar, spannend hoor!! ik had normaal alleen soms bij mn eisprong last van pijnlijke tepels maar dat ik net zwanger was viel t me ineens op dat ik vlak voor mn ongi zat met die pijn.. vond ik toen al opvallen maar verder, ach ik had zo vaak zoveel dingetjes..

maar achteraf bekeken was dat echt de eerste teken van mn zwangerschap! en nu noem ik ze gewoon mn zwangerschapsindicatoren! haha

dus ik duim voor je dat je wat dat betreft op mij lijkt en lekker zwanger bent!! :D

en donderdag gewoon lekker testen hoor.. is t niks heb je snel afleiding en test je dik positief ben je gewoon zwanger en iedereen die zwanger is of een kind heeft zijn ook voorbij dat punt van de NOD gekomen.

en hoewel je t erg vaak hoort, miskramen enzo.. t gaat nog altijd bij de meeste zwangerschappen gewoon goed en de meeste vrouwen krijgen nooit een miskraam!

dus lekker posi testen en dan lekker knallend t nieuwe jaar in ;) oh, wel jip en janneke champagne kopen he!! hihi

Deel Deze Pagina