Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Anais, Jun 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meissies!

De mevrouw van MvM is net geweest! En ik zat van tevoren echt te hopen dat de test wel positief zou zijn (whahahaha STOM he! :D ), maar het streepje knalde zowat van het ding af! :D En dat terwijl ik net 5 weekjes zwanger ben! :D Dus ik helemaal blij, hihi. Mocht ook een kadootje uitkiezen. Serviesje, boek over zwangerschap of dvd. Maar serviesjes heb ik al veel te veel en een boek heb ik ook al, dus heb maar de dvd gekozen. kan ik weer lekker gaan zitten janken als ik zie hoe het baby'tje zich ontwikkelt. :D

Oh ik mag trouwens volgende week beginnen!

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    oh en btw........

MORGEN BEEBIE GLUREN!!!! :D

kheb er zoooon zin in en ik hoop dat ik morgen gewoon 11.4 weken zwanger ben (of langer) want dan heb ik met oud en nieuw de 12 weken grens al gehad, of precies dan.. :D

hoop dat we mooie foto's krijgen en dat alles goed is..

3. 4days

4days Niet meer actief

Anais -> ik vind het bij nader inzien ook meer een Diva dan een Beau! Ze straalt nu al iets diva-achtigs uit, hihi! :D En dan nog een mooie halsband met swarovski, komt goed. ;)

Amaryllis -> Ja jouw hondje is echt een Billy inderdaad, dat vond ik ook meteen. :D Ennuh, verder geen informatie nodig nee. Hoop dat je snel met de informatie komt dat je zwanger bent. :D

4. 4days

4days Niet meer actief

Oooooh SPANNEND!!! :D En leuk ook! Met 12 weken kun je echt al veel zien, dan is het beebje al helemaal af!

5. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

Sep 23, 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Daar was ik ook weer eens;)

@Cossy, ik heb nu de quinny papillon met speedi onderstel. Deze ga ik morgen met iemand omruilen voor een buzz onderstel. Het speedi onderstel past namelijk niet in mn auto (mini) en vindt het buzz onderstel toch wat compacter.

Enne MvM doe ik ook aan mee, nog 6 weekjes dan zit het er voor mij alweer op. Vindt het wel lastig om de flessen vol te krijgen, meestal heb ik er wel elke week 4 vol. Meer lukt me niet omdat ik fulltime werk en ook nachtdiensten draai. En zie mezelf nou niet met zo'n fles onder mn arm en mn bekertje in mn tas naar m'n werk gaan:p

@Pam, succes morgen! Lijkt me echt fantastisch om het te zien bewegen enz.

@Anais, Tsjah namen voor een hondje zijn idd lastig om uit te kiezen. Het moet echt bij het hondje passen vindt ik.
    Onze bull heet chick, nou dat past echt wel bij haar. Stoer maar toch heel erg lief haha.

6. 4days

4days Niet meer actief

Dissapointed -> ooh, hihi ja hij moet natuurlijk wel in je auto passen he. ;) De speedi is best wel lang inderdaad. Trouwens, de vrouw van mvm zei tegen mij dat het helemaal niet de bedoeling was dat de flessen vol waren... Ik heb gewoon 8 flessen, dat is voor elke dag van de week een fles, en voor de breng-en haaldag een fles extra. En ik moet per dag gewoon 1 fles nemen, ook al die van gisteren lang niet vol is. Dat is wat frisser zei ze, dan telkens die oude urine ruiken... ;)

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zoooo leuk puppiieess..

Klopt vanmiddag onze buurmeid op mn raam en houdt ze ineens iets omhoog, is t dus ook een franse bull puppy!! :D vandaag opgehaald, en die heet dus ook diva! hihi

Zo toevallig..

Eeeecht een leuk ding! kreeg gelijk weer t "hebbe hebbe hebbe" virus! ;) whahah

@Cos: wat fijn van de MvM test! altijd leuk om zon ding te zien knallen! :D zou zo weer testen als t nut had en niet zo duur was! hhihih

@Dissa: Ik heb ook echt zooooon zin in morgen!!! :D t echt kunnen zien bewegen en echt zien dat er een beebje in mn buik zit.. pffff.. kan al janken als ik eraan denk! hihi :)

Gelukkig morgen om half 11 al met mn oma naar de stad iets ruilen dus tegen de tijd dat ik terugben moeten we ongeveer alweer gaan.. niet echt tijd om me druk te maken dus! dat scheelt alweer :p hhaha

Over kinderwagens: ik denk dat t voor ons toch echt de nieuwste buzz 4 wordt. zijn alle probleempjes die sommige hadden eruit en hij lijkt me verder gewoon zo gaaf! en idd lekker compact vergeleken met sommige..

Kzit alleen te twijfelen over de dreami.. ergens denk ik dat die gewoon makkelijk kan. maar je hoort soms toch mensen dat ie zo klein is. en t schijnt dat de maxi cosi mura 4 wagenbak er ook opkan..

21 jan. gaan we met zwangere vrienden (stelletje dus ;) ) lekker naar de babypark en dan ga ik echt wagens kijken proberen en doen! :D lijkt me zoooooo leuk! voor t eerst echt shoppen dan.. alleen balen dat we dan t geslacht nog niet weten.. dus zal me toch met dingen nog moeten inhouden! hihih

Oh en over morgen, denken jullie dat het TE bijdehand is als ik een mooie profielfoto (denk NUBfoto) op mn tel. zet en die meeneem en die dan laat zien aan de verloskundige en dan vraag of wij misschien ook zon foto mogen? :)

Stiekem lijkt t me gewoon zoooo leuk om te turen en te speculeren over wat t wordt (Das echt wat voor mij) ook al zegt t bij 11 weken nog erg weinig.. maarja.. zonder goede foto zit dat er niet in..

8. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Ooooh whahahahaa nou dat is wel HEEL toevallig, een frans bulldogje met de naam Diva! :D
    Ik heb de dreami van quinny, en ik vind m echt perfect hoor! Echt helemaal niks mis mee, zeker niet te klein ofzo. Ik vind t juist een heel mooi ding! Ik heb destijds overigens voor de speedi gekozen omdat het zitje van de buzz een stuk kleiner is. Dus ik dacht als ik de speedi neem gaat hij langer mee.
    En uhhh, wat is een NUBfoto? :(

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jij bent ook niet bij he?! whahahaha

Zie NUB-topic in t echo's en onderzoeken hoekje!

Een NUB is het buitenste lichaamsdeel wat bij een beebje van 12 tot 14 weken nog gelijk is en erna het geslacht vormt. er is een theorie dat je bij een profielfoto van t kindje waar de NUB op te zien is (is een soort streepje) je kunt zien of t een jongetje of een meisje wordt aan de hand van de hoek van de NUB tegenover de ruggengraat.

Bij een jongetje staat ie ietsje meer omhoog gericht en bij een meid evenwijdig aan de ruggengraat of naar beneden..

Nub theory: How to predict your baby's gender at 12 weeks - ParentDish - UK

Dit is een duidelijke link die t een beetje uitlegt..

En dat is dus echt wat voor mij.. naar dat soort dingen gluren enzo! :D hahaha

En ik denk ook dat wij gewoon voor de dreami gaan hoor! :D en t voordeel van de nieuwe buzzen is dat ze 2 buggyzitjes erbij hebben! dus een lekkere kleine waar ze snel lekker in zitten, en eentje voor de grotere kindjes! :D dat vind ik ook weer zon lekkere plus aan die wagen. net als die gasveer. ideaal met mijn lijf!

10. Sabrinaaa

Sabrinaaa Actief lid

Dec 26, 2009
    187
    0
    0
    hallo ik hoor hier dan ook bij en is allemaal nog erg pril en heb er nog niet veel verstand van van de zwangerschap e.d. Ik ben 21 jaar en mijn vriend 23. Wij wonen nu 3 maanden samen en ik ben een maand geleden gestopt met de pil en gisteren over tijd aangezien ik vorige maand nog ongi was. Vandaag een test gedaan, negatief. Afwachten dus.

11. Sabrinaaa

Sabrinaaa Actief lid

Dec 26, 2009
    187
    0
    0
    hallo ik hoor hier dan ook bij en is allemaal nog erg pril en heb er nog niet veel verstand van van de zwangerschap e.d. Ik ben 21 jaar en mijn vriend 23. Wij wonen nu 3 maanden samen en ik ben een maand geleden gestopt met de pil en gisteren over tijd aangezien ik vorige maand nog ongi was. Vandaag een test gedaan, negatief. Afwachten dus. Ik werk als gast ouder in een gezin met vier kinderen en heb spw 3 kinderopvang gestudeerd en zorg&welzijn.

12. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Ohhh, dat is een NUB! :D Oke, ik had geen idee, hihi! Toch kon je het bij Sem* al goed zien hoor, en hij werd ergens tussen 13 en 16 weken geschat. Maarja, ik het echt is het waarschijnlijk sowieso beter en sneller te zien dan op echo.
    Dus dat met dat kleine zitje van de buzz hebben ze opgelost, slim! Want eerst vond ik het echt te klein voor een peutertje. Maar nu is het dus beter. :)

Pukkiepower -> Welkom!! :D Leuk dat jullie aan het klussen zijn! Hopelijk is het snel raak. :)

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hoi pukkiepower! :D welkom hier en hopelijk raak je lekker snel zwanger!

Erg spannend dat je overtijd bent, maar je eerste menstruatie na het stoppen met de pil, was dat niet nog een pil-bloeding zeg maar?
    Want dan kan het nog zijn dat je cyclus langer is of je lichaam last heeft van t wennen na het stoppen met de pil (ontpillen) en dan kan je idd niets anders dan afwachten..

@All:

meidennnnnn dit wil ik! :D whahahahah

IntelliGender Gender Prediction Urine Test

Wat ik nou weer vind he.. zou dat echt werken? eigenlijk zouden we t voor de lol moeten proberen! hihihii

14. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

Sep 23, 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    @pukkiepower: Welkom! Het kan idd nog het ontpillen zijn..
    Hopenlijk heb je hier snel meer zekerheid over.

@Pam : Hahaha! Al die testjes, plaatjes enz. Ik las trouwens ook ergens dat je met 14 weken meestal al ook al het geslacht kan zien.. Misschien moet je je vk lief aankijken en vragen of je niet al over 2 weken terug mag komen8) Scheelt je toch weer geld ( als je die test wilt kopen hahaha)

@Hier: Krijg net een sms van een collega dat ik mijn ochtenddienst met haar geruild zou hebben:( Weet er echt niks vanaf en heb net met mn ouders afgesproken om gezellig met zn 4tjes ergens te gaan eten morgenavond. Gelukkig nog wel een andere collega aan de telefoon gehad en die is zo lief om de avonddienst van mij over te nemen. Dus kan toch nog lekker slapen vannacht:D
    Ik ga nog even mn blouse strijken voor morgen en dan lekker mn bedje in !

Weltrusten voor nu/straks;)

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Waaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh

Echo echo echo echo echo echo echo echooooooo :D

*stuitert* Ik lijk tijgetje wel op t moment.. kheb er zon zin in!

vriendlief maakte vanmorgen toen ie thuiskwam nog een opmerking van wat zou t een domper zijn als er nu iets niet goed was.. maar daar kan ik eigenlijk niet eens aan denken..

Kwil gewoon zwaaien naar ons ukje!!! :D

Ik heb dus net ff stiekem een fotootje van een goede profielfoto op mn tel gezet.. misschien dat ik gewoon ff vraag of wij ook zon foto zouden kunnen krijgen.. of ze dat wilt proberen! :)

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Leuk, Pam!!! :D Ik kan me helemaal voorstellen dat je er zo'n zin in hebt! Die NUB-foto zei mij eerlijk gezegd ook niks, dus heb weer fijn wat bijgeleerd. Wel vervelend dat je zo lang moet wachten voor het geslacht te zien is he, ik zou denk ik ook ontzettend ongeduldig zijn...volgens mij wordt het ineens veel concreter als je weet wat het wordt! Kun je je een voorstelling maken van hoe hij/zij eruit zal komen te zien. Lijkt me heel gaaf!

Wat een verhalen zeg, over al die kinderwagens. Ik hou de namen al niet eens uit elkaar, haha. Maar goed heb er dan ook nog geen onderzoek naar gedaan....gaan jullie de kleuren ook aanpassen aan t geslacht van je kindje? Ergens vind ik dat heel leuk om te doen, maar als je dan later nog een kindje krijgt, van het andere geslacht, dan zit je. Moet je alles weer opnieuw gaan kopen! Maar helemaal zwart/blauw/grijs vind ik weer zo somber...Nou zag ik pas een kinderwagen langs rijden :)P) die ik heel gaaf vond; met zwarte bak, en taupe-kleurige kap. Heel stylish, en mooi voor een meisje EN jongetje...Dus daar ben ik alvast uit 8):D

Maar wat deze maand betreft ben ik iets minder zeker van mezelf...:( Heb 11 dagen lang last van mn tepels gehad, maar gisteren begon dat af te nemen en vandaag lijkt alles weer 'normaal' te zijn. Ook had ik gister wat rozige afscheiding, wat goed kan zijn maar ook heel slecht. Dus nu ben ik bang dat er misschien wat fout is gegaan bij de innesteling ofzo, en dat ik straks toch ongesteld wordt. Ik ben er al dagen emotioneel van, en dat heb ik nooit eerder gehad. Dat emotionele heb ik altijd op afstand proberen te houden, maar nu lukt dat me niet meer zo goed. Eerder wilde ik alleen maar duidelijkheid, en als dat ongi betekende dan was dat ook goed. Maar nu wil ik gewoon twee strepen op die test!!!! :) Pfff...

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    oeh ik zie net dat we nog maar 200 dagen hoeven! :D hihi

18. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Veel succes, en vooral veel plezier!! :D Want er is vast alles in orde met jullie beebje! ;)

Dissapointed -> Hihi, dan alsnog smakelijk eten. ;)

Amaryllis -. Ik was meteen verliefd op zo'n metallic-achtige roodkleurige kinderwagen, dus day was makkelijk. ;) Kon voor jongens en meiden.
    En ik vind je gevoel ook wel terecht hoor :( na 8 rondes mag je best even balen! En roze afscheiding, tsja het kan alle kanten op inderdaad. Toen ik het de vorige keer had werd ik de dag erna ongesteld, en bij de zwangerschap heb ik het helemaal niet gehad. Maar er zijn ook echt een hoop dames die het juist wel hebben, en 10 dagen na het ei, dat zou best kunnen. Vrees dat er (alweer)n niets anders op zit dan wachten... :(

19. 4days

4days Niet meer actief

Hier is trouwens mijn MvM test! :D

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Daar ben ik weer ff gauw!!! :D :D :D

Oooooh wat was t gaaaaaaaaffff!!

En meiden.. we moeten ff de lijst opgraven.. *wijst naar banner*

Vandaag 12 weken!! :D

De meting was zelfs 12 weken en 1 dag (als die vorige meting van 7 weken klopte was ik nu maar 11 weken geweest, hoe bedoel je groeit goed? :D) maar we houden nu de 13e juli aan als datum omdat dat ook de datum was waar je op uitkomt uitgaande van mn eerste dag laatste mens. :)

WE ZIJN DE MAGISCHE GRENS OVERRRRRRRRRR *juicht*

Even kort verhaaltje erover..

Mocht ik gaan liggen.. gaat zij voelen.. dus ze begint ergens en ik denk echt "joh je zit veeeels te hoog daar zit t echt nog niet!" tot ze ineens zegt "ja ik voel t duidelijk, je gaat hard" ik lag echt zo :$ WAAAAAR zit ie al? dat ging echt door mn hoofd! hahahaha

Gaan we dus spieken.. en jahoor, precies zoals ik verwachte lag t recht naar voren gericht, dus met t gezichtje naar t echoapparaat toe zeg maar.. t lag heeeeel relaxt (lui kind :)) en ik vraag dus of ze dan wel een profiel kan laten zien (fotoooooo) of dat dat nou niet kon.. omdat ik dat wel leuk vond..

Dus ze zou t proberen maar op een gegeven moment ging ze eerst maar t hartje laten horen (die konden we al goed zien pompen! :D)
    Doet ze dat, en ineens.. alsof t ukje me gewoon gehoord had springt t (echt als een kikkert! whihihi) en t woelt wat enzo en t gaat zo liggen dat we de zijkant zien.. dat was ffies (net genoeg voor een fotooooo :D ) en daarna draait t weer terug naar hoe t lag, en geen beweging meer in te krijgen he! hahahaha zij duwen in moest kuchen.. nee hoor.. t lag wel prima! maaaarr mama mocht wel ff de foto die ze wilde ;)

Wat is dat een ervaring zeg.. om dat te zien.. t is een heel kindje en t beweegt gewoon! en niet raar maar gewoon echt.. als een mensje.. weetniet.. zo mooi om dat echt van jezelf te zien! :D ook t besef dat er echt een minimensje groeit daar is er ineens.. t is een baby (joh?! maar zo voelt t wel :p )

Share This Page