Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
  2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
  3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    En t hartje! duidelijk en sterk! :D

Bekijk bijlage 40006

Nu gaat de trotse mama pam modus wel weer een beetje op een laag pitje hoor... :) hihihi

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Even snel want moet gaan eigenlijk..

@Amar:

Meis wat maak je t spannend en ik snap je zooooo!!! ik had dat gevoel ook heel sterk op een gegeven moment.. eigenlijk de ronde toen t raak was op zn heftigst!

Ik duim keihard voor je dat t gewoon allemaal goed zit en je dik posi test!!!

5. 4days

4days Niet meer actief

Ooooh Pammie ;), GEWELDIG!!!! :D Helemaal super!!! Oooh en die foto's ook, echt een beebje inderdaad! En mini-mensje! En wat super ook dat je ineens al 12 weken zwanger bent! (hoewel ik geenwoordig niet meer zo overtuigd ben van die magie van de 12-weken-grens, maargoed...) Met 12 weken kunnen ze ook al echt veel qua bewegen he! Weet nog goed toen ik echo had bij Vince, ook met 12 weken. Hij klom telkens omhoog langs de baarmoederwand, en liet zich dan weer omlaag drijven... Heel komisch gezicht! :D

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Cossy: Wat een mooie streep!!! 8)

@ Pam: Wat fijn dat alles goed was! En idd heerlijk dat je nu die magische grens bent gepasseerd, dan kun je er misschien NOG meer van gaan genieten...een echt mensje al, wat gaat dat vlug! In 12 weken (eigenlijk 10 vanaf de eisprong!) is het al zo compleet en alles doet het; ik blijf het zo'n wonder vinden...prachtig.

Wilde nog even zeggen dat ik jullie steun onwijs waardeer! In de praktijk verandert het natuurlijk niks en ik baal nog even goed van alles, maar het is wel lekker om te weten dat er hier een luisterend oor is. Jullie begrijpen het denk ik beter dan manlief, hoe die ook zijn best doet. Hij baalt er ook van, maar VOELT het niet. Dus bedankt :)

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, dan hoop ik dat ik of NU zwanger ben, of dat jouw ervaring bij mij niet op gaat...;) Get, moet er niet aan denken dat t nog heftiger wordt.

Ik moet telkens denken aan wat je voor het testen zei: 'Het lijkt wel alsof iemand de puntjes van mn tepels heeft afgeknipt!' (au!!!) Was dat de hele tijd van je ei tot aan NOD, of alleen kort van tevoren, of....? (Vind tepels heel interessant nu :))

8. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Ik trok mij in de ronde dat het raak was ook ineens alles veel erger aan dan normaal, dat emotionele van een zwangerschap kwam al opzetten voor mijn NOD. Dus wie weet...? En tuurlijk luisteren wij ook naar jouw verhaal! :) Er is inderdaad niets zo vervelend dan wanneer je gefrustreerd bent maar niemand je gevoel begrijpt... Mijn vriend is er helaas ook niet zo'n held in, ik denk dat dat mannen wel een beetje eigen is. Maar gelukkig hebben we elkaar nog om ons lekker te beklagen! :D

9. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

ooooooooooooooooooooooooh lief :D
    heeel fier zeker :D hehehehe
    en wanneer ga je het geslacht kennen???
    xxxxx

10. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    amaai ze knalt bijna in men oog :p;)
    hihi is wel leuk denk ik om zo nog eens te testen niet?
    dan krijg je weer zo een kick en is zoooooo leuk als je dan ziet dat je twee streepjes hebt:D elke keer opnieuw dan...
    xxxx

11. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

*zucht* ik ben wel heeeeeeeeeeeeel benieuwd hoor!
    en duim ook voor jou!!(ik duimde voor cossy en kijk....:p)
    is wel leuk ( niet de pijn ntrlijk) als je precies wat gevoelige tepels hebt.dan kan je weer wat hopen enzo.ik had een week geleden ook heeeeeeeel veel last maar ja men duivels zijn er nog STEEDS niet....blegh...nou ja...als ik toch niet zwanger ben(en ik blijf het herhalen) mogen ze wegblijven tot NA nieuwjaar ;)

xxxx

12. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha ja, ik was van tevoren bang dat er geen streepje zou komen... Dus dan ben je blij als ie ineens knalt, hihi. :D

13. 4days

4days Niet meer actief

Anais, hopelijk komt er na nieuwjaar bij jullie ook eens wat schot in de zaak! Ik heb bij jou een beetje het voorgevoel dat je ineens verrassend snel zwanger zult zijn als je eenmaal clomid hebt... 8)

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hehe denk je :D
    jah ik ga een proberen de soldaatjes binnen te brengen en dan eens zien wat ze gaan zeggen.denk dat ik volgende week er eens werk van ga maken.(proberen want met men nieuw werk en men vriend zijn posten en dan proberen soldaatjes te vangen :D...)

om heeeeeeel eerlijk te zijn....ik kan me niemeer voorstellen dat ik kinderen zal hebben...toen ik met de pil stopte dacht ik dat ik binnen het halfjaar zwanger zou zijn...gewoon BAm maar nu met die pcos en zolang proberen..ik kan het gewoon niet echt meer zien...de laatste tijd denk ik dat ik gewoon nooit mijn eigen kind(zelf gedragen) zal kunnen hebben.ik denk dat dit geluk mij gewoon niet gegund zal worden omdat dit eigenlijk het enige is wat ik ECHT in men leven wil...en dat ik het dus niet krijgen zal.

nou ja we zien wel :)
    xxxx

15. 4days

4days Niet meer actief

Nou daar geloof ik helemaal niets van hoor! Ik snap het helemaal dat je nu niet meer optimistisch bent, je hebt al zoooo lang moeten wachten... Maar als je het eens heel nuchter probeert te bekijken (ja ik heb makkelijk praten, i know...;))... Je hebt nooit of zelden een eisprong door de pcos. Dus is de kans zwanger te worden extreem klein. Krijg je nou clomid, krijg je ook een eisprong, En ineens zijn je kansen even groot dan die van elke andere vrouw! Ik heb er wel vertrouwen in hoor. :) En ZELFS als ook DAT niet werkt, kun je altijd nog IVF.... Dat is in ieder geval weer een goede kans. Er zijn echt maar heel weinig koppels die graag kinderen willen maar bij wie het echt nooit zal lukken.

Ik denk echt dat jij in 2010 zwanger zult raken! :)

16. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

ja idd als je het zo bekijkt :) maar moet eens werk maken van die soldaatjes binnenbrengen want heb zo weinig tijd.men vriend zou het nu best doen maar ja nu is het feestdagen en morgen komt bezoekn en de rest is het gesloten en dan moet hij werken en dan wilt hij niet voor het werken 'zijn ding doen' want dan wordt die moe ;) en als hij de vroege heeeft en thuiskomt dan IS hij moe en wilt hij ene dutje doen die tot sluitingsuur is;) ik zal kijken of ze op een zaterdag open zijn want....anders kan ik blijven wachten;)

doeidoei!!
    xxxx
    (bedankt voor de steun):D

17. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja, eigenlijk moeten jullie er gewoon tijd voor MAKEN... Ik bedoel, zoveel werd is het nou ook weer niet, maar dan komt er wel eindelijk wat schot in de zaak!

En geen probleem hoor. ;) Ik denk echt dat het helemaal goed komt. :)

18. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    IK BAAL
    IK ben weer zo vroeg op
    en dat vind ik niet leuk
    want dit is men laatste vrije week
    volgende week men werk hervatten(beginnen eigenlijk)
    en dan komt de kleine 'baby'ook nog
    en ik word nu al twee nachten na elkaar wakker rond6 uur!
    baal baal baal
    en ik heb honger
    ik ga een eitje koken
    xxxxxxxx

19. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben al meer dan een uur wakker... :) Elke dag... :) Fijn is anders idd. We zijn hier alle 3 hartstikke ziek, snotterdesnotter. Vince lijkt er nog het minste last van te hebben. Maar mijn hele hoofd zit dicht, pfff. Ben zo hees dat ik bijna niet kan praten. ;)

20. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

blegh leuk zeg :(
    hola alledrie ziek ooknog:) driedubbelleuk dan
    ik ben hier ook wat aan het snotteren,bolleke03 heeft me aangestoken denk ik ;) zeizelf kan ook niet babbelen zo hees is ze .

blegh ik heb hier weer last van men maagring:x heb net eitjes opgevreet en nou ben ik zo misselijk als iets(teveel frisdrank bovenop gedronken) net nam ik heeeel veel slokken limonade (teveel zout op ei :) hou ervan) en ineens....:$ vlug boven de pot.
    hehe allemaal limonade:) en nou begint het stilletjes te zaken eindelijk

pf ik verveel me hier zeg:)ik wil iets doen of gewoon slapen maar slapen lukt niet en iets doen is ook geen optie want ben lui(of zoiets in de aard)

xxxx

Deel Deze Pagina