Goeiemorgen!! Mijn god, wat heb ik een zin in vandaag.. niet dus.. Ga naar holliday on ice.. en dat is allemaal heel leuk en aardig hoor.. (heb t gewoon te druk dus daarom al niet zon zin) maar nu is t hier dus helemaal dichtgesneeuwd gisternacht! ligt een lekker dik pak.. en we gaan met de trein... pffffffffff Maaarja.. dat terzijde @Amar: over die steun.. natuurlijk krijg je die meis! en vooral omdat ik t allemaal ZO herken.. ik zat er op een gegeven moment ook doorheen.. eerste half jaar was al te lang naar mn zin maar toen dacht ik nog, oh we zijn nu al zolang bezig t zal nu wel snel zo zijn, of t komt wel.. maar ineens ging dat gevoel over in misschien niet en daarna de overtuiging dat t gewoon niet ging lukken bij ons.. tot oktober waarin ik echt in de stress raakte erdoor.. ronde 11, dat betekende dicht bij dokter, dicht bij mmm.. en juist in mn meest stressvolle ronde was t dan toch zover! Dus ik blijf gewoon voor je duimen dat al die gevoelens, teleurstellingen en emoties voor een goed doel zijn en beloont worden.. net als bij mij! over t tietenvraagje.. ja weet nog goed vanuit zichzelf deden ze niet eens echt pijn maar als ik er dan langskwam OEI! en ik weet niet meer of dat geleven is ofzo.. weet wel dat ik ineens t weer erg had en ging rekenen en ineens een dag of 4 a 5 voor mn NOD zat en toen pas begon te denken.. Huh, dat heb ik toch alleen ff na mn ei.. Zat ook echt te twijfelen of ik dat niet eerder had gehad.. maar nee, en zeker niet zo erg! t werd ook even voor mn NOD steeds erger.. Maarja.. dat is ook bij iedereen verschillend! kan je wel een beetje hoop geven.. ik was er deze ronde dus ook ineens heel erg mee bezig dat ik t PERSEE wilde.. gewoon een gevoel! en ik heb roze/bloedverlies gehad op dag 8 na mn verwachte ei.. maar ei kan ook ietsje eerder geweest zijn.. was klein beetje en met afvegen.. daarna niks meer! tot op de dag van vandaag! @Anais: Pffff balen meid.. zo vroeg op en er niks mee kunnen! zou ik ook goed gek van worden.. gelukkig slaap ik elke ochtend wel uit.. ben geen ochtendmens! En ook jouw steunen we natuurlijk. kan me helemaal voorstellen dat je de moed een beetje hebt opgegeven! normaal als iemand overtijd is is t feest, bij jou de vraag of er uberhaupt wel een ei was.. Maaarrr heb goede hoop voor je hoor! zeker wel! dus hop die zwemmers naar de dokter brengen en je clomid halen.. dan wordt 2010 echt jouw jaar!! daar duim ik dubbel en dwars voor! En over t geslacht.. met de 20 weken echo he! en die is op.. uuhhm.. 1 maart pas... ik moet dus snel geduld kweken! @Cos: Wat een tijden! pffff... ik mag nog 6 maanden uitslapen.. hihih
Haha, ja geniet er nog maar even van! HEEL even dan he! Haha, dat gevoel van het PERSEE willen dat herken ik wel. Tot een paar dagen geleden was er dat stemmetje in mij dat telkens zei: 'Je bent gewoon zwanger!' Niet een logische redenering, maar gewoon dat zinnetje, als iets intuitiefs. Die pijnlijke tepels, bepaalde steken boven schaambeen en in mn liezen op bv 5 dagen na t ei (innesteling?) en toen ook een klein beetje roze....Hopen werd bijna weten zeg maar. Maar toen 5 of 6 dagen voor NOD begon de pijn aan mn tepels af te nemen. Nu zijn ze af en toe ineens nog wat gevoelig, maar meer beurs ofzo. En die vleugjes bruinverlies, heel dun en weinig maar toch. Nu heb ik toch het gevoel dat mn ongi eraan komt en dat intuitieve stemmetje is ook weg. Ik weet het echt niet meer. Gelukkig is mn NOD al over een paar dagen, op 31 december ga ik denk ik gewoon testen en dan zien we t wel. Succes met het NS-avon(d)tuur en toch ook heel veel plezier bij Holiday on Ice! @ Anais: Kan me ook heel goed voorstellen dat jij het soms niet meer ziet zitten. Als je al zo lang bezig bent en het gebeurt maar niet! Maar idd wat Cossy zegt, als je straks Clomid gaat gebruiken dan krijg je in ieder geval die eisprong en heb je eerlijke kansen. Ik hoop echt dat 2010 voor jullie een prachtig jaar mag gaan worden! *Knuff!*
Meiden !! Ik hen niet terug gelezen ( solly , echt heel erg druk ) maar heb wel een beetje goed nieuws !! Heb vanmorgen de DA gebeld om de afspraak te maken om langs te komen.. Dit hoefde echter niet ! Ik schrok wel even maar de DA Ass. zei dat ze nog met hem bezig waren. Hij heeft , zoals al eerder gezegd , geen suikerziekte maar hij krijgt wel bepaald prikken. Daar reageerd hij goed op ! Hij knapt er zelfs een beetje van op ! Ook word hij steeds vrolijker en meer alerter. Ondanks dat is alles wel nog onzeker maar hij gaat wel vooruit ! We moeten wel nog steeds in ons achterhoofd houden dat het nog mis kan lopen. Hij mag deze week nog niet naar huis , ik mag zaterdag even bellen om te kijken hoe het dan gaat en daarna maandag weer bellen. Als het goed blijft gaan mag ie misschien volgende week weer naar huis. Hij krijgt dan wel med. mee en ik moet hem waarschijnlijk injecties geven ( oei oei daar kom ik met mijn naaldenfobie ) maar zolang als ie er op vooruit gaat is dat alleen maar goed Ga ik toch nog een beetje goed het nieuwejaar in morgen
anais; wat een geweldig hondje heb je uitgekozen!! echt een drollie! hihi! doet ze het goed? wat voor naam hebben jullie haar gegeven? & hoesie verder met jou meid? Cossy; waaaauwww wat een mooie test!! stuur je een beetje hcg hierheen? hihi! Heb je al veel kwaaltjes meid?? Pam; WHIHOEIIIII mooie foto's meid, van jou minimensje!!! Hoe verloopt jou zwschap? miracle; hoe gaat het met jou?? Sorry meiden, ik heb gewoon niet zoveel tijd/puf meer om te reageren! maandag nacht heb ik me toch krampen gehad!! niet normaal, ik denk buikgriep heb er nu nog last van! overal komt het eten er weer uit! zit met een emmer op de wc! pfff alleen het gekke is, ik voel me helemaal niet ziek, normaal wel koorts of wat dan ook maar totaal niet! heb ook helemaal geen honger! vandaag moest ik ongi worden maar nog niks te bekennen Knuffels voor jullie
miracle dat is top nieuws, dat je katertje erop vooruit gaat Echt super meid, ik duim onwijs dat je hem volgende week mee naar huis mag nemen! xxx
Hier gaat het verder goed, heb het nog erg druk. Morgen moet ik werken tot 5 en daarna rijd ik door naar vrienden. Daar zijn hubje en Jaimy al en met hun gaan we gezellig het nieuwejaar in. Vrijdag weer naar huis en dan even rust en bijkomen van de feestdagen. Dinsdag ben ik jarig En het weekend erna ( de 8ste geloof ik ) vier ik mijn verjaardag. Niet veel bijzonders , gewoon wat vrienden en fam. op bezoek. Daarna eindlijk rust ! En weer bij tanken ! Dan op naar februari ! Daar ga ik een afspraak maken voor me spiraaltje Hoe gaat het hier verder ? Me de zwangere mama's ? Pam--> Zag mooie echo's van jou voorbij komen !
Haaai meiden! Anais -> Pffff wat een gedoe altijd met die maagring zeg! Word je toch ook helemaal gek van... Pam -> Hoe was het bij Holiday on Ice? Leek mij altijd best mooi om te zien. Viel de reis een beetje mee? En geniet inderdaad nog maar even van je uitslapen, over een half jaar zal het er heeeeeeeeeel lang niet meer van komen. Amaryllis -> Pfff, het valt niet me met die verschillende signalen die je lichaam afgeeft he. Ik herken het wel hoor, ik ging ook telkens heel hard op en neer tussen hoop en wanhoop. En als het maaaandenlang duurt wordt het er natuurlijk niet beter op. Ik duim in ieder geval voor je dat dat eerste stemmetje het juist had! Miracle -> Fijn dat het weer een beetje de goede kant op gaat met je katje!! Ik hoop echt dat het weer helemaal goed komt. Perfectionn -> *sprenkelt wat hcg in het rond* Hier eigenlijk nauwelijks kwaaltjes. Heb alleen een flinke verkoudheid te pakken. Maar wat spannend dat je ineens vanuit het niets misselijk bent! Maar wat heb je voor krampen gehad dan? Echt darmkrampen ofzo? Groetjes!!!
cossy: *vangt de hcg* dankjewel hihi!! Oeeii das minder verkoudheid!! beterschap meid! Ja wat voor krampen, ik weet niet echt hele rare krampen die ik nog nooit heb gehad! Bij mn darmen bovenin! heel raar! hoop op iets positiefs hihi!
@ Miracle: Wat fijn dat je onverwacht goed nieuws hebt gekregen over je katje! Ik hoop echt dat het verder de goede kant op gaat en hij weer helemaal de oude wordt.
Perfectionn -> Nou ik kreeg zowel bij Vince, als ook deze zwangerschap behoorlijke darmkrampen. Maar dan wel pas vanaf een week of 5 zwangerschap.
amar, dat zou heel gaaf zijn indd hihi! hoe gaat het met jou meid? cossy; oeii je maakt het wel spannend voor me hoor hihi! Ik heb net gegeten maar komt er aan de onderkant (vloeibaar) weer uit hou dus echt niks binnen pfff!
Ohw hehe, dan ben ik bang dat het niets met een zwangerschap te maken heeft, die hormonen zorgen juist voor opstopping. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je met een buikgriepje toch zwanger kunt zijn.
ooooh goed zo hoor ik blijf duimen! wel minder dat je zelf spuiten moet gaan geven...brrr ik heb geen bang van naalden maar iemand anders gaan prikken....en zeker een snoezige kat dikke knuf! xxx
hihi dank je! ze heet dus Beau( wou diva maar vriend vertikt het ) 7 januari mag ze mee naar huis.ik heb besloten haar vers voeding te geven.het merk is Duck en het is dus gemalen vers vlees en groenten zonder toegevoegde prul en bindingstoffen of opvulprul niet dat er ietsmet brokken enzo is maar ja ik doe het liever zo. het kost per kilo 2.90 euro en ze moet 150 gram per dag krijgen. het is zelfs voor mensen goedgekeurd,terwijl broken en blik dus niet. heb er gruwel verhalen over gelezen over wat er in die brokken en blik zitten....laten we zeggen dat als je een diertje hebt in laten slapen deze rechtstreeks het blik/brokken ingaat(als je ze niet zelf gaat begraven ntrlijk)en dat is maar 1 gruwel voorbeeld met mij gaat het wel. ik ben nogal gefocust op de komst van de pup. dus ben ik hier iets minder aanwezig en bezig met zwanger worden. volgend jaar terug wat vaart in zetten voor die soldaatjes binnen te doen ooh je bent dus overtijd dan hmmmmmmmmmmm en krampjes en overgeven hmmmmmmmmmmm even afwachten makkelijk gezegd xxxxxxxx(duim voor je)
Anais, nog heeel even en je hebt je kleine Beau bij je!! Echt leuk hoor! Wat gaat ze vast verwend worden, hihi!
Hallooooo @Anais: Wat goed dat je je hondje vers gaat geven!!!!!!!! En niks met brokken.. naja.. ik vind persoonlijk gewoon van wel hoor maar ik snap wat je bedoelt hihi.. ieder zn keuze.. Ik vind trouwens duck een wat minder merk (door hoe t eruit ziet, tis zo grijs.. ) en soms lusten honden t ook niet echt graag.. dan kan ik je t advies geven even te kijken naar andere merken vers vlees. Er zijn er heel veel en smaken verschillen dus ook bij hondjes.. ik ben zelf t gekst van vlees dat er ook uitziet als vlees dus mooi rood enzo.. Wij geven onze leonberger en 3 katten niet anders! vandaar weet er ondertussen best wat vanaf! @Allemaal: alvast, happy newyear!!! en is bij jullie t vuurwerk ook al zo aan de gang? word er hier gestoord van.. alsof t al 12 uur is!!! maarja..