Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Oh schone deernes, waar hangen jullie uit?!? :D

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik benhier !!!!!!!!!!!! :D :D

Lig lekker languit een film te kijken en in de reclames even forum spieken :D

Ohh , ik ben vanmorgen naar de kapper geweest , ben helemaal blij weer ! Alleen nog ff verven maar dat doe ik zelf ;)

3. 4days

4days Niet meer actief

Nou, dag 16 en nog steeds geen ei, grrr... Maargoed, heb al 2 dagen buikpijn, en vandaag had ik ook waterige afscheiding (hihi) en mn temperatuur is ineens wat gezakt, dus volgens mij duur het niet meer lang. :D

En hoe is het bij jullie dames???

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey !!

Ja Ja , het gaat de goeie richting in bij jullie ;) Ik heb er goede hoop in dat jij vandaag of morgen een eitje hebt !

Hier gaat het rustig.. Keek van de week op mijn ticker en hij staat nu op nog 2 maanden , 1 week en 4 dagen !! Jee wat gaat dat snel en dan gaan we vd week ook nog op vakantie , die dagen gaan ook snel om !

Hier ook last van buikkrampen en pijnen.. Oorzaak ? Eisprong... Helaas kunnen we er nog niks mee doen. Maar wel een teken dat alles nog werkt daar binnen :D

Hoe gaat het met de rest van de dames ?

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Tja die buikkrampen zijn natuurlijk niet fijn, maar die eisprong wel! :D Hoogtepunt van de maand, haha. Straks in ieder geval...

Ik ben net terug van een heerlijk weekendje weg naar Groningen, a.s. dinsdag zijn we namelijk 2,5 jaar getrouwd! En dat valt altijd zo lekker rond de herfstvakantie, dus dat vieren we graag, haha. Het was echt super, even heerlijk er tussenuit met z'n tweetjes. Daar waren we echt aan toe.
    Zaterdag had ik ongesteld moeten worden, dat is niet gebeurd! Vanochtend heb ik een test gedaan, (eroverheen gepiest i.p.v. in een bekertje) maar die is volgens mij niet helemaal goed gelukt. Ik kreeg geen duidelijk resultaat, morgen misschien nog maar eens proberen. Spannend!

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Meiden willen jullie iets voor mij doen ???

Mijn oudste broertje zijn klasje doen mee aan een wedstrijd. Ze moeten een eigen muismatje ontwerp met nog meerdere klassen ( ook van andere scholen ) degen met de meeste stemmen op zijn of haar muismat wint een Laptop voor in de klas.

Nou wil ik jullie vragen of jullie op hem willen stemmen ??

Ik zet hieronder de link
    Ontwerpjeeigenmuismatje.nl - Win één van de tien SkoolMates

Onderste rij en dan op Damian :D

Alvast heel erg bedankt :D

7. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Oooh, spannend zeg!! :D Ben er benieuwd, hopelijk ben je zwanger! Natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd! :)

Miracle -> Gestemd! ;)

Hier nog steeds geen ei gespot... Mijn cyclus komt daarmee dus al op 33 dagen... Ik ben nog steeds bang dat ik mijn ei ga missen... Mijn vriend is constant maar aan het werken of doodmoe, en als we net de paar goede dagen missen is de kans voorbij... :( Grrr, mannen!

8. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hebk net gedaan sé:D
    xxx

9. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hopelijk ben je zwanger:D wie weet wie weet:D
    xxx

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb ook gestemd!!! Leuke tekening!

@ Cossy: het zit jou ook niet mee he?! Iedere maand weer zo stressen, lijkt me niks. Doe je elke dag een ovulatietest? Dan merk je t toch vanzelf als je ovulatie eraan zit te komen? Heb er vrij weinig verstand van, maar als zo'n test het goed aangeeft dan merk je t vanzelf als je eisprong eraan komt toch?

Nou ik heb vandaag een 'goede' zwangerschapstest gedaan, helaas negatief. Ik ga er vanuit dat het dan ook gewoon niks is, dat hormoon zit gewoon niet in mn lijf helaas. Gisteren was het echt heel verwarrend, ik had er denk ik niet genoeg op geplast, want het trok er heel raar en langzaam door. En ik kon zien waar het 2e streepje zou moeten staan, dan was heel wit. Maar daar direct tegenaan zat dus wel een 2e roze streepje. Dus ik zag 2 streepjes, maar niet op de goede plek zeg maar. En aangezien we een weekendje weg waren had ik niet nog een test binnen handbereik.
    Maar niet zwanger dus, jammer jammer. Ik had er echt op gehoopt met mn 'ik voel me vruchtbaar', haha. Nou hopen dat ik snel ongesteld wordt en op naar ronde 7!

11. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi meiden,hier zijn de regeltjes nog STEEEEEDS niet doorgebroken,het blijft een gewone spotting tot....wie weet
    blegh daar kan ik het van krijgen hé.je hebt ze niet echt maar dan eigenlijk toch weer wel en kun je ook niet eens gewoon eens 'de liefde bedrijven' :D maar dan heb je wel het humeur ervan en het is echt maar gewoon een veegje per dag!ze blijven er mooi insteken ze zitten precies op hun gemak daarbinnen :p " KOM ERUIT! " my god nu begin ik tegen mezelf te babbelen :) ik denk dat ik die duphaston maar eens weer ga nemen,is ook goed voor mijn cyclussen dus waarom niet :)

het is hier wel even stil geweest eh meiden:D

xxx

12. 4days

4days Niet meer actief

Het gaat zich inderdaad puur en alleen om dat streepje wat wit was gebleven, als er een roze streepje komt naast het witte is dat alleen een teken dat het niet goed is doorgetrokken. (helaas...) Op naar de volgende ronde dan maar... :(

Anais -> Grrr, vervelend dat spotting zeg... Dan kan het maar beter gewoon doorbreken zodat je er vanaf bent...

13. 4days

4days Niet meer actief

Nou dames, volgend mij zit mn ei er nu echt aan te komen! Mn ovu test was bijna positief, officieel nog net niet. Maar dit kan haast niet anders toch?! Kijk zelf maar:

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    oooooh goed klussen dan deze dagen!!!!
    kheb er een goed gevoel bij :D
    klus maar goed!
    xxx

15. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Meisjes, meisjes, meisjes....

Ik ben een week (!) niet geweest en ik hoefde amper 2 pagina's bij te lezen??? Wasdanou????? :$

Tut tut, het is duidelijk dat jullie zonder de topic-oudste gewoon niet echt iets te vertellen hebben. :D
    Nee, flauw is dat.

Hebben jullie het allemaal zo druk gehad?

Ik in ieder geval wel. Vorige dus hier herfstvakantie en ook een aantal verjaardagen, dagje weg geweest. Mijn zoontje heeft in het weekend bij zijn opa en oma gelogeerd, dus wij hadden lekker de tijd voor onszelf.
    Tja, dan is het wel fijn dat ik dan 'toevallig' ook nog net rond mijn ovulatie zit. :D

Dus wij hebben samen lekker in het plafond gehangen en zitten nu weer in de spannende wachtweken!

Allereerst Amaryllis!!
    Gefeliciteerd met je 2 1/2ste huwelijksdag!! :D :D
    Meid, wat een eind! Super hoor! Was het weekendje weg lekker??

:D :D
    Hahaha, wat een uitspraak van je man! En bedankt he?? :p
    Ik noem het eerder hypergezond dan oversekst, maar dat is mijn bescheiden mening. En sinds wanneer bestaan er mannen die problemen hebben met vrouwen die van sex houden?? Niet toch. ;)

Hoe zat dat nou met die zwangerschapstest? Welk merk was het?
    Oh, ik lees verderop dat je een echte negatieve test hebt gehad. Sjongejonge, jammer zeg! Inderdaad, je had zo'n fijne 'vruchtbaarheidsmood'!
    Potdikkie, de volgende ronde moet je je man nog maar wat harder aan het werk zitten! :D

Oooh, Cossy moest ook al heel hard lachen.
    Goh, wat een pech dat ik net weer alle lol heb gemist hier. ;)

Hoe is het met ovu-testen Cossy? Zijn ze al positiever aan het worden? Balen dat het weer een langere cyclus gaat worden.
    En ik lees nu dat je vriend zich weer zeeeeeeer handig aan het gedragen is. Blijft wel lastig of niet?

Ooooh, ik zie een foto van een bijna positieve test! Dat ziet er goed uit! Vandaag of morgen waarschijnlijk een knaltest!
    Zit je vriend een beetje makkelijk met zijn werk deze dagen??

Miracle, wat heb je bij de kapper laten doen? Altijd lekker he? Voelt zo 'nieuw'. :)
    Gaan jullie op vakantie? Lekker!! Waar gaat de reis naartoe?

Heb op je broertje gestemd trouwens, hoor!

Anais, ook nog steeds geen menstruatie te bekennen?? Maar wel spotting? Goh, dat schiet ook niet op he? Dan zou je liever ineens een flinke doorbraak hebben, dat dit aansukkelen.
    Mag jij gewoon op eigen gevoel de Duphaston innemen? Dat gaat niet via je dokter ofzo?

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Anais: Vervelend dat je menstruatie maar niet wil doorbreken! Ik herken het probleem van spotting inderdaad, dat zit zo tussen alles in...Je bent niet ongesteld, maar kan ook niet lekker vrijen en je humeur is wel alsof de duivels flink langs zijn gekomen...
    En je hebt niet zwanger getest? Daar kan spotting soms ook op duiden he?! Je weet nooit, een lijf kan soms flink raar doen.

@ Cossy: Die test ziet er goed uit! Lekker, nu weet je tenminste zeker dat je je ei niet hoeft te missen deze maand. Hebben jullie de komende dagen tijd om gezellig samen te zijn?

@ Jenna: Fijn zeg, samen zijn tijdens je ovulatie! Dat klust vast wel heel lekker, haha. Hoef je je lekker niet in te houden. Wat dat betreft zijn opa's en oma's heel handig!
    Bedankt voor je felicitaties, ik vind 2,5 jaar best lekker klinken! Dus ja we hebben het eens goed gevierd. Zijn een lang weekend naar Groningen geweest (van donderdag tot zondag) en heerlijk de toerist uitgehangen. Voor mij was het geen heel nieuwe beleving, want ik kom daar oorspronkelijk vandaan, maar ik vond het toch heel ouderwetsch gezellig.

Oei, het merk van die zwangerschapstest zou ik zo niet weten (liggen helemaal boven, ben te lui om nu direct te gaan kijken :)), maar ze zijn doorgaans heel prettig. Nou ja, prettig zijn ze natuurlijk pas als er echt twee streepjes staan, maar ze zijn in ieder geval duidelijk. Ik heb ook wel eens een merk gehad waarbij ik elke keer stond te turen. Het testschermpje lag dan wat dieper verzonken 'in' een hartje, en dan kreeg je schaduwranden. Niet prettig.

Ben het helemaal eens met je definitie van 'hypergezond', haha. Ik hou persoonlijk wel van een goed potje onvervalste seks :D Toen we net getrouwd waren wilde ik zelfs vaker dan mn vent, echt ik kon het niet geloven. Was hij de hele tijd moe, grrrrr....maar nu is dat gelukkig weer wat bijgetrokken en komen we redelijk overeen.
    Jullie?

17. 4days

4days Niet meer actief

Helaas dames, de test was waarschijnlijk vals alarm. :( Iemand attendeerde mij er al op dat de testen van kruidvat altijd erg donker uitvallen, en helaas bleek dat te kloppen... Vandaag was de test weer duidelijk negatief, en mn temperatuur is nog basaal, dus er is zeker geen eisprong geweest. :( Maar weer wachten dus...

Tsja, dat heb je wel es als jullie mij hier alleen achter laten!! :x :x ;) :D
    Fijn dat jullie hebben kunnen klussen rond de vruchtbare periode! Nu maar afwachten. :D

Amaryllis -> Grrr, nou mijn vent rent hard weg de laatste tijd als ik kom kijken of er nog wat actie te beleven valt... Nu kan ik het op zich wel begrijpen, hij werkt minstens 60 uur per week en is altijd doodmoe, en het hele zwanger-worden-gebeuren is natuurlijk ook niet echt romantisch... Gelukkig zijn we het er nu min of meer over eens dat we om de dag sex hebben.

18. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Amaryllis, telt jouw banner gewoon door? Je bent toch nog steeds overtijd, of al wel inmiddels ongi geworden?

Ik lees dat we dezelfde hobby hebben (lekker sexen)! :D
    Hahaha, wat een suffe mannen hebben we toch allemaal! :D
    Willen we er bovenop, zijn ze moe!

Wij komen ook wel aardig overeen, ook al merk ik dat mijn vriendje toch wel vaker wil. En dan heb ik echt een heeeeel gezond libido, maar hij wil het liefst, zeg maar, 4x per dag. :D
    Ligt trouwens wel aan de dag hoor. Doordeweeks wil hij wel 's avonds, maar is hij ook behoorlijk moe. In het weekend brult ie als een bronstige aap. :D

Komend weekend ga ik hem verrassen met kousen... :)
    Hij vindt dat supersexy en wil al heel lang dat ik zoiets aantrek, maar ik was er nooit zo van, maar komend weekend krijgt een flinke verrassing dus. Heb er zin in! ;)

Cossy, wat ontzettend irritant van die testen!
    Grmbl, je wilt duidelijkheid, dit schiet niet op! Dus de positieve instelling van uitgaan van een cyclus van rond de 28 dagen, kan dus het raam uit. Ik zie dat je banner al verbannen is... :(
    Potver! Ik vind het echt rot voor je! *knuf!*

Hebben we je echt alleen gelaten hier???
    Mijn nederige excuses, jonkvrouwe. Gelooft u mij als ik zeg dat ik vanaf nu weer trouw zal komen posten!
    ;)

19. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

Ik mag ze nemen als mijn oorspronkelijke nod geweest is.dus als ik bv overtijd ben (een week ofzo) dan moet ik er tien innemen van 10mg en normaal komen ze dan door maar de vorige maand kwamen ze pas een week na mijn tien pillen door dusja...maar ik merk dat mijn ei regelmatiger komt als ik die pillen neem.mijn gyn zei dat het geen kwaad kon....

xxxx

20. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

ik heb niet getest omdat ik niet echt het gevoel heb dat ik zwanger ben...ik heb de symptomen van mijn menstruatie...maar die zijn soms hetzelfde als zwangerschap(de eerste dan) bv krampen(soms heel fel) en sinds vandaag pijnlijke borsten omdat ik was aan het wandelen en de zijkanten deden pijn en als ik er nu over voel doen ze daar ook pijn.voor de rest trek in zoet en zout(hebk wel altijd :D ) iedereen zegt hoe goed ik eruit zie(mijn huid enzo)

maar ja ik heb af en toe wat spotting nu al een week en het is bruin en rood(sorrrrryyyy) dus zou je toch denken dat het geen innesteling is ofzo?zoiets is maar een dag of twee max maar een week?

xxxxxxxx

Deel Deze Pagina