Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, leuk zo'n hippe oma! 8)

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Echt wel !! :D

Weet je wie ik hier nou eigenlijk mis ineens..... Jenna85 , is ze weggegaan oid ?

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Onofficieel wel ja...helaas. Ik weet niet precies op welke pagina het staat, maar een tijdje terug vertelde ze dat ze haar klik met het topic ineens kwijt was. Ze wist niet precies waardoor dat kwam, en ze baalde ervan, maar ja. Ze heeft toen nog wel even meegekletst, maar daarbij gelijk al aangegeven dat ze waarschijnlijk minder vaak online zou komen. En dat was geloof ik ook de laatste keer dat ze een bericht postte...

Jammer!!! :( Maar je doet er weinig aan, het moet voor haar tenslotte ook leuk blijven.

4. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Heb haar uitleg even voor je opgezocht...

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    oke dan... jammer joh...

6. 4days

4days Niet meer actief

Zozo miracle, ben jij weer lekker verwend! :D Hihi, soms mag dat ook wel! ;)

Ik was vanavond met een groep vrienden uit eten, Italiaans. daarna bij een vriendin thuis dessert gegeten met zijn allen. Nou, hadden ze de 2 soorten mousse gemaakt (met rauwe eieren) en tiramisu (met alcohol).... Aaaagh! Voelde me behoorlijk lullig, hahaha! Gelukkig had ik zelf nog wafels en Indische spekkoeken meegebracht, anders had ik helemaal niks kunnen nemen. ;)

Nou dames, ik ga nu heeeel snel naar bed... Ben net pas thuis omdat het zo gezellig was, maarja over 5 en een half uurtjes is zoonlief weer wakker...

Doeii! xxx

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi allen
    vlug wat reageren heb niet verder gelezen sorry
    IK BEN ZOOOO MISSELIJK!
    blegh ik heb nu sinds31 december men duivels en vandaag voelde ik het ECHT!!!ik ging naar papa voor kerst te vieren met iedereen....my god ben men pillen vergeten! en ik kreeg dan ansdere pijnstillers maar ja.....hmmm heb bijna niets gegeten en ben nu zo misselijk!!! ik ga nu iets eten ....bah bahbah

xxxxxxxxx

8. 4days

4days Niet meer actief

Anais, pfff balen hoor! :( De timing ook weer he... :)

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Bah Anais, toch nog op de 31e? Da's minder omdat je zo gehoopt had dat het nog even uit zou blijven...en helemaal omdat je er zo beroerd van bent!!!

@ Cossy: Tja, da's weer de keerzijde van het zwanger zijn he, dan gaan de mousse en tiramisu aan je neus voorbij :p Was het verder wel gezellig?

Ik ben nu 'officieel' (heb mn banner afgestemd op mn ei) al twee dagen ongesteld, maar ik merk er nog weinig van! Beetje bruinverlies...dus da's ook weer fijn. Ik hoop dat het binnenkort wel gewoon normaal losbarst en we dan weer verder kunnen.
    Billy heeft vanochtend trouwens z'n eerste kvv-hap gekregen, pens met hart. We hadden hem gisteren al even aan de verpakking laten snuffelen, en toen kon ie al bijna niet wachten! En vanochtend liet hij zich helemaal gaan, echt heel grappig! Daarna is ie een kwartier bezig geweest met z'n snuit schoonschuiven tegen t vloerkleed, en hij bleef z'n bak maar uitlikken! Dus ik geloof dat dat wel goed zit, haha.

10. 4days

4days Niet meer actief

Hahahaha, wat grappig dat hij het zo heerlijk vond! :D zag het er niet eng uit?

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou meiden, hier is gister avond de ongi doorgebroken :(
    Ik had zo een goed gevoel deze keer!
    Wat kan een mensen lichaam je voor de gek houden zeg, sjonge jonge! Zo oneerlijk!
    op naar Wéér de Next ronde *slaakt een diepe zucht*

12. 4days

4days Niet meer actief

Perfectionn, balen hoor... :( Dan was het dus toch gewoon een buikgriepje... Vreselijk ook hoe al die symptomen op elkaar kunnen lijken!! Ben je zwanger, word je ziek, word je ongesteld... Er is echt geen touw aan vast te knopen. :(

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Perfectionn , een hele dikke knuff voor jou meid !

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Perfectionn: Wat ontzettend balen meid! Inderdaad omdat je er zo'n goed gevoel bij had deze maand...*Knuff*

@ Cossy: Het viel me mee hoe het eruit zag! Ik durfde er eerst bijna niet naar te kijken, maar het is gewoon vermalen vlees met soms wat stukjes groente erdoor. Alsof het gekookt is. En de geur valt me ook heel erg mee! Even sterk als gekookt gehakt zeg maar, de geur van blikvoer is erger. Maar Billy ruikt blijkbaar genoeg, want die is er helemaal wild van! Z'n eerste ontlasting was iets anders qua kleur en structuur, maar daarna was alles okee en t stonk idd al veel minder. Tot nu toe zijn mn ervaringen dus positief, nu nog op zoek naar een goed merk. Bij Naturis schijn je een gratis proefpakket thuisbezorgd te kunnen krijgen, dus dat ga ik binnenkort maar eens proberen :)

@ Anais, hoe is het met jou? Voel je je alweer wat beter?

15. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoiz
    met mij is alles beter
    heb geen krampen nu door de pijnstillers.
    maar heb er nog maar eentje over dus ik moet ze houden tot morgen.want als ik op men werk krampen heb en geen pil dan weet ik gwn dat ik naar huis moet door de pijn...gebeurt altijd.
    en dat moeten dus die pillen zijn....want anderen werken niet helemaal.hmm hoop da bolleke03 direct nog iets sterk heeftvoor het geval van.(ga er direct naartoe)

werk zelf viel goed mee
    ben ook maar 4 uurtjes moeten gaan(alijd op maandag)
    nog drie werkdaagjes en dan komt Beau thuis :D
    hihi straks de bench halen bij bolleke03

hoe is het hier????
    weinig volk :)
    xxxxxxxxxxx

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Jullie zijn lief meiden!!

zit alweer op dag 3 dat gaat mooi snel hihi!

anais; praat me even bij...krampen?? hihi sorry!!
    ahhhh leuk zeg, je hebt iig iets leuks om naar uit te kijken!!

xx

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hoi hoi meiden..

Hier even een naar begin van de ochtend.. ik heb net mn ratje in moeten laten slapen :(

We zaten al een van mn ratjes in de gaten te houden om de tumor die hij heeft, als die te groot is om mee te leven moet ie namelijk een spuitje..

En ineens zag vriendlief dat niet dat ratje, maar een van zn broertjes op de grond bleef en een vies oogje had.. dus ik ff kijken maar zag niet echt wat aan zn oogjes en merkte verder nog weinig aan m tot ik m oppakte! ZO mager ineens! :$ maar toch nog wat lekker gegeven en dat at ie gewoon..

vanmorgen eigenlijk een beetje niet meer aan gedacht tot vriendlief een stukje kaas ging geven aan ze (alle beestjes krijgen vaak stukje kaas als ie dat eet ofzo ;)) en die ene wilde m niet eens pakken.. dus ik ff heen ff aangegeven enzo.. en toen zag ik t ineens.. zn achterpootjes werkte niet meer goed mee en hij was zichtbaar niet in orde..

Ik zat er zo mee!!! vriendlief moest werken en mn ouders zijn ook heel druk! en ik wilde zelf niet alleen rijden, zeker niet met die sneeuwbende hier (voor t eerst in de sneeuw doe ik liever niet alleen!) dus ik toch ff mn ouders gebeld om mn ei kwijt te kunnen want ik vond t zo sneu! :(

Gelukkig was mn oma daar en die had t niet meer druk (die hielp vandaag daar dus dacht dat die ook niet kon) dus die zou wel ff naar me toe komen zodat we naar een dierenarts konden..

Dus ik maar ff gebeld en we konden gelukkig meteen heen.. toen ik net gebeld had en weer ff ging kijken zag ik m echt achteruit gaan.. hij liet zich op zn zij vallen en je kon zien dat zn pootjes niet meer meewerkte..

Dus wij die kant op, wetende wat er komen zou gaan.. maar ik kon t gewoon niet aanzien dat zon beestje dan lijdt! wie weet hoelang ie t al volgehouden, vechtend tegen de ellende en pijn.. :(

Dus daar aangekomen was t al snel duidelijk.. dit was een verloren zaak. dus wij naar een speciaal kamertje waar ie in een speciaal soort bedje kon liggen met een grote bloem erbij en kaarsjes enzo.. heel mooi! en daar heeft ie zn eerste en laatste prikje ooit gehad..

Ze liet me even alleen met m daarna en hij is ingeslapen terwijl ik m aaide dus eigenlijk heel mooi.. en na zn prikje leek ie ook iets te ontspannen omdat ie nu weer een beetje normaal en rustig kon liggen (hij was helemaal verkrampt door neurologische problemen)

en ook heel typisch, ik hoorde m nog even "klagen" dan maken ze een bepaald geluidje was ze kunnen doen als ze blij zijn of als ze t ergens niet mee eens zijn.. dat deden ze ook altijd als ze los liepen en aan t boeven waren.. leek bijna een soort afscheid :)

Morgen gaan we m begraven bij mn oma naast het huis.. daar liggen ondertussen al onze knaagdieren (van mn ouders ook enzo) dus dat is echt een speciaal plekje geworden..

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Aaaaah Pam, nee toch! :$ Wat sneu! Helemaal omdat het ineens zo plotseling is gegaan...dat verwacht je niet! Ik vind het wel heel mooi dat je zo mooi afscheid van hem hebt kunnen nemen, in zo'n bedje enzo...Heb je er wat aan gehad? En de andere ratjes, zijn die van slag of valt dat mee?

Sterkte meis, zeker voor zo'n dierenliefhebber als jij valt dit niet mee!

19. 4days

4days Niet meer actief

Pam, oh nee dat is echt kl*te gewoon... :( Die ratjes kunnen ook nog best aanhankelijk worden he, is echt niet hetzelfde als een hamster ofzo. In ieder geval heel veel sterkte ermee! :(

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb me net trouwens aangemeld bij Fertility Friend...ben van plan de komende maand voor het eerst te gaan temperaturen. Officieel moet je dan natuurlijk op de 1e dag van je cyclus beginnen, maar aangezien mn ongi nog steeds niet echt is doorgebroken vind ik het wel best. Misschien geeft het meer inzicht in mn cyclus, wie weet! Ik wordt al die onduidelijkheid goed zat, alles wat kan helpen is welkom :p

t is nog wel even zoeken naar hoe dat programma'tje werkt, maar dat moet wel lukken.
    @ Cossy: Hoe temperatuur jij meestal? Oraal/rectaal/vaginaal? Deze beginneling wil graag leren ;)

Deel Deze Pagina