Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ja t was echt heel plotseling omdat we t van zn broertje weten dat ie niet lang meer heeft en daar ben je toch al mee bezig en ineens is hij zo slecht!

vooral ook erg naar omdat we nu al weten dat t derde broertje binnenkort dus alleen zit :(

ik moet zeggen dat t afscheid zo echt wel fijn was ja, had t zelf voor een ratje niet gevraagd of gekozen ofzo maar kheb zon top dierenkliniek, daar is dit allemaal gewoon normaal en achteraf was t toch mooi.. echt t gevoel dat ie relaxt gegaan is zeg maar, ipv op een metalen tafel en erna in de kliko (en dat hoor je zooo vaak!)

de andere ratjes merk ik niks aan, had t idee dat zij t al wisten want ze liggen vaak echt in elkaar ongeveer en nu lag hij toch alleen en die andere samen, ze voelen zoiets aan he.. heb wel s gehoord dat ze een ander dan zelfs alleen laten om in rust te sterfen..

t is soms echt wel ff slikken, zeker toen ik weer thuiskwam nu ik lichamelijk helemaal op ben.. dat in combi met hormonen en de tranen komen vanzelf ;)

al met al heel fijn dat hij iig geen pijn meer heeft en 2 jaar is een mooie leeftijd..

ben wel blij dat vandaag bijna om is! pfff ;)

oh en amar, rectaal temperen is t beste dacht ik, dacht dat ik dat op de site gelezen had.. :)

2. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Je moet officieel ook pas beginnen vanaf de dag dat de ongi ECHT is doorgebroken, dus in feite zit je nu nog in je oude cyclus. Bij mij maakte het trouwens geen verschil, rectaal of vaginaal temperaturen. Was allemaal goed. Het gaat toch om de grote temperatuurverschillen.

Pam -> Ja t blijft gewoon echt zwaar balen. :( Ook zielig dat eentjes straks alleen zit inderdaad... ga je er nog een nieuw ratje bij halen? Of wil je hierna geen ratjes meer? Anders zou ik m gewoon wat meer aandacht geven tegen die tijd...

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ja een ratje alleen is ook zo wat...jammer dat je m niet met de andere dieren kunt laten spelen ;)

Wat die nieuwe cyclus betreft vind ik het maar raar hoor...je ongi 'hoort' toch ongeveer 14 dagen na je ei te komen? Dat duurde deze maand dus 4 dagen langer! Heb ik dan een lange luteale fase ofzo? (op een of andere manier blijven die termen maar niet goed in mn hoofd hangen ;)) Vanochtend is het gelukkig goed losgebarsten, dus wat het temperaturen betreft zit ik goed. Zal mn banner maar weer aanpassen, haha.

4. 4days

4days Niet meer actief

Ja, dan heb je een lange luteale fase. ;) Maar dat maakt niets uit hoor. Het is erger als je een korte luteale fase hebt, want daar kun je eventueel verminder vruchtbaar door zijn. Maar dat hoeft niet. (kijk maar naar mij, hihi)

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, ja jij bent wel het beste bewijs! :)

6. 4days

4days Niet meer actief

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

pam, wat ontzettend K*T zeg :( Zit het andere ratje dan alleen? je hebt er toch nu nog 2, of heb ik dat verkeerd begrepen? hihih
    Sterkte meis*knuff*

cossy- hoe issie met jou & de kleine spruit? haha :p

Am- met jou ook alles goed??

Miracle- weetje al iets meer over je katertje???

Anais- Je hondje komt bijna toch?? leuk leuk leuk!! hihi

Hier- nog steeds ziek :( bekaf! wat ik ook doe, heb meteen onwijze krampen, ben namelijk niet iemand die de hele dag op mn rug kan gaan liggen en uitzieken haha :p

xxxx

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @allemaal:

Ik heb nu nog 2 ratjes, maar een ervan heeft dus een hele grote tumor en daarbij is een kwestie van wachten tot ie te groot is om mee te leven, dan moeten we hem ook in laten slapen..
    En dat zal helaas niet heel lang meer duren..

Dus dan blijft de laatste alleen over, en idd ik wil geen nieuwe ratjes meer hierna.. ik durf ze niet meer alleen los te laten als de rest ook los loopt dus dan moeten max en de katten allemaal de kamer uit (met een mauwconcert tot gevolg ;) ) dat en de drukte en mijn lichaam zorgen ervoor dat ze eigenlijk niet meer uit de kooi komen..

Ook t schoonmaken is soms gewoon een te zware klus voor mij.. ik maakte nog wel eens hangmatjes maar ook dat ging niet meer..

Ik vind t dus sneu voor die beestjes en zou t egoistisch vinden om er nu weer nieuwe te nemen..

Dus we hebben besloten dat dit de laatste zijn en dat ze mooi hun oude dag gewoon slijten bij ons.. dat t zo snel zou gaan had ik natuurlijk ook niet verwacht, ze waren allemaal zo gezond! maarja.. dat zijn ratjes he..

Sambuca begraven we morgen omdat vriendlief weer de hele dag moet werken en ik t niet red in mn uppie.. dus dan morgen maar..

Verder weinig te vertellen hier, ik ga een dag bankhangen/bedliggen en dergelijke want ben gebroken door de afgelopen dagen! zoiets sloopt me echt dus nu t herstellen gedeelte he ;)..

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ja daar moet je wel goed de tijd voor nemen hoor! Ook voor je kindje; er is nu nog iemand waar je aan moet denken ;) En die is t allerbelangrijkst! :)

10. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    @ pam
    wat verschrikkelijk erf van je ratje!!!
    vind het echt erg.sterkte meid xoxo

@ perf.
    met mij alles goed...heb geen krampen meer gehad echt heel leuk :) heb er dus maar 1 dag last van gehad...net die dag dat ik men pillen vergat en naar men papa ging om te vieren;)
    ik denk dat donderdag men duivels gedaan zijn.hopelijk:)

voor de rest ben ik echt bekaf van het werken...nouja meer van het heel vroeg opstaan en het vermoeiend vervoer door de sneeuw(men fiets) als ik thuiskom ben ik bekaf en ik lees nog wat en eet wat en dan doe ik een dutje.drna opstaan en eten maken,wat op de pc en terug lezen en bed in;) wat ik zo metteen ga doen:p

jaaa nog 2 nachtjes slapen en dan komt Beau thuis!!
    hier enkele fotokes van haar bench(heb ze gisteren in elkaar gezet)

oeioei zeg heb je nog zoveel last??
    heb je niet voor de krampen enzo??
    als ik pijn en ziek ben dan ga ik echt voor de volle 100% men bed in:pik kan het dus wel:p moet je echt proberen...ja er gaat veel van je dag naar de ***** maar ja....doet wel goed:D

xoxoxox

11. 4days

4days Niet meer actief

Perfectionn -> Beterschap!! :(

Pam -> Pff, zwaar hoor... Als je zoveel wilt maar je lichaam werkt gewoon niet mee... :( Denk maar als eerste aan jezelf en je beebje nu, da's het belangrijkste! De rest komt wel. De ratjes vermaken zich wel, zeker nu ze nog met zijn 2en zijn.

Ohw nu zegt Amaryllis precies hetzelfde, hoezo origineel. :D ;)

Anais -> nog 2 nachtjes, whaaaaaaa! :D Spannend hoor! Ben erg benieuwd!

12. 4days

4days Niet meer actief

Trouwens superlief, dat knusse mandje in die bench! :D Ze voel zich vast heel snel thuis!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Cos:

Thanks meis.. en wat gewoon t ergste is is dat ik nu echt even moet stilstaan maar t leven om mee heen gewoon doorgaat!

mn huishouden gaat achteruit (en dat is door de drukte al chaos, ik kan maar aan 1 ding tegelijk denken dan ;) ) maar ook bijv. dingen die geregeld moeten worden.. verjaardagen, boodschappen en dergelijke..

De handdoeken die op zijn omdat ik t niet red om te wassen, de kerstspullen die toch echt wel wegmogen.. al met al zijn er zoveel dingetjes die ik eigenlijk nog moet doen en die je normaal ook "ff" doet die ik dan gewoon nu niet red!

Dat frustreerd me soms wel heeeeel erg! :( en daar heb ik t dan nog moeilijk mee.. maar of ik dat ooit zal accepteren ik betwijfel t.. denk dat ik daar nooit aan zal wennen! ;)

Ik neem nu iig mn rust en we gaan rustigaan verder in t huisje qua dingen afmaken en opruimen.. en dan hoop ik dat dat grotendeels voor mn verjaardag (half feb) klaar is.. dan kan ik vanaf dan gewoon wat meer genieten! :D

14. 4days

4days Niet meer actief

Grrrr, kan niet slapen...

Pam -> Ik begrijp je helemaal hoor... Het is denk ik ook lastig te accepteren als je niet hetzelfde kunt doen als wat je iedereen om je heen ziet doen... Troost jezelf (een beetje) aan het feit dat de moeheid van de zwangerschap binnenkort wel een beetje zal verdwijnen, dat is het eerste trimester het ergste. Misschien dat het zich dan weer een beetje stabiliseert, kun je in ieder geval weer hetzelfde doen als voor de zwangerschap...

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ach moet zeggen dat ik de laatste week of anderhalf al niet echt meer moe lijk van de zwangerschap! :) dit is puur mijn lijf en teveel gedaan hebben..

Wist ik wel, maar toch.. is soms gewoon even een strijd met mezelf ;)

Ik ga nu t ziekenhuis maar even afbellen.. zou morgenochtend die kant op gaan maar t is hier nu al de hele ochtend aan t sneeuwen en t lijkt niet te stoppen! ook voorspellen ze de komende dagen flink vorst dus dan gaat ik de weg niet op voor dat hele eind (zou 2 uur rijden zijn ongeveer!)

16. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    @Anais, Leukkkk als ze er is wel foto's sturen he..
    M'n vriend noemde ons hondje eerst een cavia hahaha:D, omdat ze nog zo klein zijn en ook wel een beetje hetzelfde lopen.

@Cossy, hoe is het met jou? Al ergens last van (misselijk e.d.):p

@Pam, agg zielig je ratje. Maarja weet zeker dat je ratje in iedergeval een topleven heeft gehad;)

@Hier, morgen eerste echo:D Kijk er echt al de hele week naar uit, gelukkig lekker vroeg dus hoef niet nog de halve dag te wachten..
    Maandag alweer jarig, eindelijk 22 hahaha. Dinsdag eerste keer hartje luisteren dus is voor mij nu een supertijd8)

Er is hier trouwens ook weer een aardig laag sneeuw gevallen, beetje jammer want was van plan om morgen met de scooter naar werk te gaan.. Maargoed, weet natuurlijk niet wat voor weer het morgenochtend/middag wordt. Let the sun shine! ( in januari maargoed:))

17. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Komt goed. :) En ik zou idd ook niet onnodig ver gaan reizen nu... Ik vind het al balen dat ik straks te voet naar de winkel moeten, helemaal door de sneeuw en vrieskou... :(

Dissapointed -> Nee hier geen vuiltje aan de lucht. Beetje sneller moe en wat emotioneler, en misschien wat vaker plassen. Maar verder heb ik echt nergens last van. Bij de vorige zwangerschappen trouwens ook niet. Kreeg wel gisteren bij een verkeerde beweging een paar keer een flinke steek in mijn liezen, bij de banden...
    Oooooh zie dat je vandaag de eerste echo hebt.... SPANNEND!!!! :D

18. 4days

4days Niet meer actief

Zie trouwens dat ik zelf over een week echo heb, ben nu al zenuwachtig... :)

19. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Jaaa het is helemaal compleet:D
    Alles is goed, hartje klopt.
    Helemaal blij, verloskundige zei wel dat ik vandaag 12 weken ben, dus loop 3 dagen 'voor' op wat ik zelf dacht.
    Kindje lag te slapen, zegt die vrouw ja je moet even hoesten want dan wordt het wel wakker.. Nou heb me daar gehoest, kind bleef gewoon lekker verder slapen hahaha.

Nu wachten op volgende week dinsdag, 2de afspraak bij de verloskundige. Dan weet ik ook direct wnnr ik weer mag voor een echo:)

@Cossy, spannend!!! Ikzelf was gisteren en vanochtend best zenuwachtig. Tijd daarvoor niet echt, ook geen tijd gehad om eraan te denken.

20. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteeeerd!!!! :D

Echt super hoor! :D Nu kun je pas ECHT gaan genieten! Ga je de fotoos nog uploaden? 8)

Deel Deze Pagina