@Dissapointed: Gefeliciteeeeerd meis!!!! Wat een mooi echo, en lekker op naar t tweede trimester!! jeeeeeeeeejjj En trouwens nog bedankt voor wat je zei over mn ratje.. erg lief @all: Gister ratje begraven, gelukkig ging t met die vrieskou en nu heeft ie een mooi plekje.. Ook gister nog wat heeeeele leuke nieuwtjes gehad.. We zouden volgende maand de babykamer betalen aan mn tante.. en nu kwamen mn ouders gister ineens met t berichtje dat zij dat gedaan hebben! die krijgen we dus ff Ook hebben we hen geholpen in t bedrijf de afgelopen tijd en ze willen daar persee wat geld voor geven.. en door dat extraatje konden we nu eindelijk een Wii bestellen!!! Ik ben zoooo gek op de wii en wil m al zolang.. helemaal zin innnnnnn hihi.. hopelijk komt ie morgen al binnen! heb ik lekker wat om me te vermaken als ik een rotdag heb, en vriendlief vindt t ook wel leuk dus we spelen dan nogal een samen tot diep in de nacht! erg gezellie Ook vandaag niet naar t ziekenhuis gegaan want t was een chaos hier gister.. dus vandaag weer ff een lekker dagje rust.. heerlijk Al met al gister een leuke dag gehad en vandaag een lekkere luie..
Pam -> Klinkt goed allemaal hoor! Echt super van die kamer! En van de wii natuurlijk. Ik heb de eerste maand uit mijn plakboek af. Ik zal het jullie laten zien, voor het idee. Zo'n zelfde plakboek heb ik bij Vince dus ook gemaakt van de hele zwangerschap.
cossy; wat onwijs leuk dat plakboek! een echte crea bea in ons midden hihi!!! echt leuk! Ahhhh pam wat een bofkont ben jij zeg hihi!
Hihi tnx! Achja ik vind t gewoon leuk om te doen, en ook leuk om later te hebben. Als ik nu door het plakboek van vince blader krijg ik weer helemaal dat gevoel van die zwangerschap terug. Echt zo'n heel bijzonder gevoel vind ik dat, haast magisch. Je bent zo verwachtingsvol en blij, maar ook wel wat gespannen. Je hebt elke dat contact met het kindje in je buik, en toch heb je geen flauw idee van hoe hij (of zij) eruit ziet... Ik vind het echt een heel bijzondere tijd.
Meiden ! Ik ben net terug van de DA , ohhh wat heeeeerlijk was dat toen ik dat kleine bundeltje met mijn witte kater in mijn armen kreeg !! Hij zit nu in de keuken lekker te eten. Het is wel even wennen en je merkt dat ie slecht ziet ( heeft al tegen de tafelpoot aangelopen ) maar hij is helemaal blij dat ie thuis is !! Hij wil , naast het eten , niks anders dan kroelen en kopjes geven. Het enige waar die voor uitwijkt op dit moment is voor Jaimy maarja die banjerd dan ook gewoon door sinds ze loopt en dat is hij natuurlijk nog niet gewend. Boeffie ( mijn andere kater ) moet er op dit moment weinig van hebben en reageerd ook vrij weinig op hem. Gelukkig maar want was ergens bang dat het knokken zou worden en dat zou nu niet goed zijn geweest. Ik ga nu ff eten , en knuffelen en dan naar het City met me oma !
oooooooooooh ben heel blij voor je meid!!! geef ze maar een dikke knuf! xxxxx wil meer schrijven maar heb men handen vol met beau ze is heel lief en heel rustig en speelt graag... maar ze is net weer wakker dus effe bezighouden xxxxxxxxxxx
Aaaaaaaaah wat gooeeeeeeddd!!!!! wat fijn voor je zeg!! pfffff hij liet ons wel in spanning hoor.. echt super dit.. ik hoop dat ie zich snel aanpast weer, maar hij heeft jullie duidelijk gemist! Verwen m eerst maar lekker met knuffels en dergelijke!!!
Ze is er!!!!!!!!! jeeeeeeeeeeeejjj Hoe gaat t? is t een knuffel? en hoe vindt ze t in dr nieuwe huis? T zijn zulke ukjes nog.. ben heeeeel benieuwd naar foto's enzo hoor!
@Cossy, echt leuk dat plakboek! Ben zelf niet zo crea, tenminste als het me uitkomt. Bij mij zou het denk ik de eerste 3 maanden netjes ingeplakt zijn en de rest zal ik niet afmaken. Echt een super leuk idee van je om het zo te doen! @Miracle, mooi dat hij er bovenop gekomen is! Hoop voor je dat hij weer de oude wordt. @Anais, Foto's !!!! Ze zijn echt zo schattig als ze zo klein zijn. Staan dr oortjes al rechtop? Toen wij de onze op gingen halen stonden ze allebei, toen we thuiskwamen ging er 1 weer hangen.. Na een week stond ie weer. @Hier, kwam er gisteravond pas achter dat ik 3 echo foto's had ipv 1 Heb de echo's in mn foto album gezet. Heb het vanavond ook aan mn leidinggevende verteld, die vondt het helemaal geweldig. Had ik eigenlijk niet verwacht, hij kan af en toe nog wel scherp uit de bocht komen.
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs145.snc3/17246_242864507715_641672715_3143165_7376633_n.jpg http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs145.snc3/17246_242864522715_641672715_3143167_7699745_n.jpg http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs125.snc3/17246_242864552715_641672715_3143168_5207427_n.jpg http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs145.snc3/17246_242128472715_641672715_3140773_5146112_n.jpg http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs125.snc3/17246_242128502715_641672715_3140774_1897566_n.jpg http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs125.snc3/17246_242128522715_641672715_3140775_4533814_n.jpg Ik was haar aan het borstelen maar van alle speeltjes hierboven...wou ze persé de borstel hebben hier vanonder was ze pas thuis dus nog wat schuw http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs145.snc3/17246_242128437715_641672715_3140771_62402_n.jpg http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs145.snc3/17246_242128462715_641672715_3140772_3972699_n.jpg ze is echt een schatje!! dus beau ophalen ging vlot. In dde auto was ze stil en sliep ze en keek wat rond. thuis wou ze nog niet direct plassen of kakken. heb haar wat eten gegeven(duck) en daar was ze dol op. ze heeft ook lekker veel water gedronken ze heeft in totaal 4 drollie's gemaakt en 4 plasjes en 1 keer half op de krant(moest haar er nog op zetten) heb haar dan toch maar een klein stukje lekkers gegeven. voor de moeite.... dan ben ik gaan slapen en ventje lief bleef bij de pup tot half zeven(van 1 tot half zeven) ze is 1maal opgestaan om te plassen en kakken (geplast op de mat dat vond vriendjelief niet zo leuk maar ja dan werd ik wakker en papa ging zijnbed in. ik had wat eten gemaakt maar daar moest ze niets van weten ze wou gewoon slapen(ze heeft wel nog geplast) heb haar dan een klein beetje eten in mijn hand gegeven en ja hoor dat at ze lekker op... drinken wou ze niet en ze is nu nog steeds aan het maffen zo.... eerste nachtje ze is dus nog maar 7 weken vandaag....ik dacht 8 maarja ik zal het dus maar rustig aandoen ik wil haar wel buiten op het terras zetten voor te plassen...maar het is zooooo koud en ze plas dus echt niet op commando... ze begint dan te bibberen en piepen en probeert binnen te gaan. dus zet haar op een krant en ze loopt weg Maar sinds een halve dag(gisteren) kakt en plast ze dus op de krant....heeeel goed dus!! soms een klein ongelukje maar dat is dan wel in de buurt van de krant.en sinds juist plast ze mooi op haar 'hondenbak' platte bak met een vezelachtig doekje dat absorbeert.dus was wel trots! ze komt nu al mooi bij me spelen(en er zit pit in! ) dan komt ze fletsen,als iemand lawaai maakt (als we spelen) en ze word bang komt ze ineens bij me zitten zeer schattig ze geeft ook lekjes ze gaat wel heel graag haar bench in..wat me verbaast ze huppelt rond kakt en plast eet en drinkt en hup de bench in ze okaste dus mooi op de hondenbak, heb haar direct geaaid en gekriebeld en goed zo beau gezegd.en ze ging op haar gat zitten en genieten van haar moment krabben aan haar staartje vind ze leuk dan gaat ze zitten heb haar een snoepje gegeven omdat ze zo voorbeeldig was!! en ik zei dus 'beau zit' enkele keren na elkaar....en weet je wat ze deed....(eerste piepte ze van kom geef hier) ze ging zitten!!oke oke miss van lui zijn maar ze zat wel!!! dus ik heeeeeel blij en nou ligt ze te ronken en ik denk dat ik direct stilletjes naar de slaapkamer ga en eventjes ga maffen.ik laat de deur open dan hoor ik haar...maar ik hoop dat het haar niets zal doen als ze ziet dat ik er niet ben(dus als ze gewn even toevallig kijkt,ik zet sowieso mijn wekker op voor haar op tijd eten te geven dan) zo ik laat jullie nog iets weten!!! groetjes!!!
Miracle -> Fijn dat jullie katje weer terug is!! Zei de DA nog iets erover dat zijn zich misschien weer beter zou worden? Omdat het nu ook al wat verbeterd is. Of zal hij waarschijnlijk altijd slechtziend blijven? Dissapointed -> Nou ik moet heel eerlijk bekennen dat ik eergisteren door Vince zijn plakboek bladerde, en zag dat de 9e maand niet was ingeplakt... Had k helemaal niet meer aan gedacht in de stress en drukte met een pasgeboren baby denk ik... Gelukkig zaten er wel al alle foto's (los) in en had ik op een kladblaadje geschreven wat wanneer was gebeurt, dus dat heb ik gisteren nog maar even af gemaakt... Fijn dat je leidinggevende het leuk vond! Dat had ik toen met Vince gelukkig ook. Je moet er toch niet aan denken dat je maandenlang alleen nog maar stom wordt aangekeken... Anais -> Aaaaaah wat een schatje!! Trouwens toen wij Cosmo pas hadden ging hij op de kattenbak. Toen hij nog zo mini was was het buiten ook best koud, en de mensen waar ik hem had gekocht hadden hem al geleerd om op een kattenbak te gaan. Dus dat kun je best blijven doen zo lang het koud is, als ze eenmaal zindelijk zijn zijn ze snel omgewend. Klinkt erg leuk allemaal!! Groetjes
Cossy , Hij zit nu aan 2 verschillende med. kuren en hij moet over 2 weken weer terug komen op controle. We mogen er niet vanuit gaan dat hij weer snel helemaal gezond is want dit heeft tijd nodig om beter te worden en te herstellen. Hij is nog steeds ziek maar wel aan de betere hand en daarom mocht hij ook weer naar huis. Hij eet weer drinkt weer en zijn ogen zijn ook weer beter , het enigste wat hij nog een beetje heeft is de infectie en daar is de 2 med. kuren voor om die verder te verwijderen en dat heeft dus tijd nodig. Zijn zicht word niet meer beter , hij ziet nu schaduws en schimmen en meer zal die niet meer gaan zien. Daar gaan we ook niet meer van uit. Ik merk wel dat het niet alleen voor hem wennen is dat ie zo weinig ziet , wij hier moeten er ook aan wennen. Geen onverwachtse bewegingen maken en als we zijn aandacht willen moeten we zorgen dat hij onze richting in kijkt. Ondanks dat maakt het hem niet minder lief want het is en blijft een echt scheetje en ben ook super trots op hem dat ie het zo goed doet. Over een tijdje zijn we allemaal hier aan gewend en dan zal het net zo zijn alsof het altijd zo is geweest. Anais , Wat een scheetje !!!!!!!!!! Echt zo Cute !!
@Anais, aaahhh echt super cute! Leuk dat ze het zo goed doet @Miracle, jammer dat zijn zicht niet terug zal komen. Maar katten kunnen daar gelukkig wel goed mee leven, mijn buurvrouw had ook een kat die niks tot bijna niks zag. Hardstikke lief beest, liep gewoon buiten enz. Ik zit te twijfelen, over ongeveer 4 weekjes kunnen we een echo laten maken voor geslachstsbepaling. Is bij zo'n bureau waar je ook 3d echo's kan laten maken enz. Kost me 40 en dan krijg je ook nog 2 fotootjes mee. Ben zo nieuwschierig wat het is, iedereen zegt namelijk een jongen. Ik denk zelf ook een jongen en m'n vriend ook. Wat denken jullie zal ik het doen of gewoon nog 8 weekjes wachten?
Miracle -> Ah oke, op zich wel nog een geluk bij een ongeluk dat jullie kat in ieder geval schimmen ziet, zo is hij niet helemaal de oriëntatie kwijt. over een tijdje zal hij zich aan de hand van het licht kunnen orienteren en nergens meer tegenaan lopen. Dissapointed -> Tsja ik zou het gewoon doen, hihi... Maar gingen jullie nou voor een 3D echo rond de 27 weken? Want vaak hoef je maar zo'n 50 a 60 euro meer te betalen als je een 2e 3D echo wilt, dus als je dan bij die 40 euro nog een tientje legt had je een hele 3D echo in plaats van alleen een geslachtsbepaling. maar anders zou ik het ook gewoon doen hoor. ik wil t altijd zo snel mogelijk weten, hihi.
@Dis: Gewoon doen!! hahaha.. wij hebben stiekem ook een geslachtsbepaling gepland.. tis alleen een geheimpje wanneer.. En ik kan dus echt niet wachten!! Ik droomde er vannacht weer over.. zo stom.. en dan echt heftig en heel echt zijn de dromen.. ben t wachten zat ik wil t wetennnn!! De 19e moet ik voor controle naar de VK en dan gaat mn mams mee, misschien dan even slijmen en vragen of we even kunnen spieken op de echo zodat mn mams dat ook live kan zien.. wie weet trapt ze erin! en dan zien we misschien ook al ergens wat..
Haha Pam, jij stiekemerd!!! Een geslachtsbepaling plannen en niet eens aan ons vertellen wanneer dat is! Ben ook heel nieuwsgierig wat jullie gaan krijgen... @ Anais: Wat een lief pupje is Beau! Echt heel leuk om haar nu eens bij jou thuis te zien (en we zien ook gelijk wat van je huis!). Is ze al een beetje gewend aan haar nieuwe thuis? En reageert ze al op jou en haar naam? @ Miracle: Wat fijn dat het weer beter gaat met je katje! En dat van die schimmen die ze ziet is vervelend, maar er is in ieder geval wel mee te leven. Als ze maar beter wordt! @ Dissapointed: Ik zou die echo gewoon doen hoor! Ik zou zo veel mogelijk willen zien, en wel NU!!! Haha, ik denk niet dat ik het geduld zou hebben om nog weer langer af te wachten. Ben wel nieuwsgierig trouwens waarom je denkt dat het een jongen wordt...?
Pam -> Spannenddd!!! Ik ben zelf eigenlijk nog helemaal niet bezig met het geslacht. Eerst maar eens een kloppend hartje zien voordat ik me druk maak om andere dingen... Achja, nog 4 dagen. Wij waren vandaag lekker in de sneeuw wandelen met opa en oma. Vince vond het geweldig! Hij zat op de slee, en mocht af en toe zelf lopen.
Pam , Spannend hoor ! Ikzelf zou ook wel nieuwsgierig zijn maar heb geduld genoeg om te wachten tot de 20wk echo zodat ze het nog beter kunnen zien. Cossy , Ook spannend voor jou !!!! Je eerst echo !! Ik ben zo benieuwd !! Leuke foto ! Jaimy vind er geen reet aan , aan heel de sneeuw niet. Wilde met haar buiten stappen en zodra ze de sneeuw zag wist ze niet hoe snel ze moest omkeren. LOL