Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

ik kan niet meer WACHTENNNNNNNNNNNNNNN help!! :D :D :D

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hihi, nog heel even wachten!!! Ben zo benieuwd!

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    whaaaaaaaaa cos! wat lang wachten zeg! pffff

succes en we horen t wel he! ;)

@amar: we doen er verder niks mee, vriendlief werkt vandaag tot uur of 11/half12 dus wordt niks ;)

en ik denk dat ik zelf gewoon van die diksap haal.. kan ik ook drinken en daar zit t ook op volgens mij :)

oh en morgenochtend willen we naar t gemeentehuis om t ukje te erkennen! :D

moet trouwens ook nog bloedprikken en vriendlief kan niet met me heen, oma is ziek en ouders druk maar heb ook geen zin om in mn uppie te gaan! maar denk dat dat wel moet..

heb gewoon al tijdje niet gereden en dat wil ik echt niet met deze gladheid eigenlijk! zo bang dat de achterkant wegglijd en ik niet weet wat ik moet.. :)

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    whaaaaaaaaaaaaaa cos heeft net dr echo gehaaaadddddddddddddd

5. 4days

4days Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaa HIJ DOET T, HIJ DOET T!!! :D :D :D

We zagen een hartstikke mooi hartje kloppen!! :D :D En de termijn klopt ook op de dag precies! En wat ook mooi is, ik mag over 2 weken alweer terug voor een echo! :D Volgens mij vond ze me zo zielig ofzo, vanwege dat verhaal van Sem*. ;) Maarja, wel fijn natuurlijk, een extra echo!
    Whaaa ben zo blij!! :D

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Super Cossy!!! Wat fijn dat alles nu gewoon lekker in orde is, en je het zelf hebt gezien! En die extra echo is natuurlijk ook leuk :D, even extra gluren naar je kindje.

Dat wordt vast een feestje vanavond? ;)

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi allen
    ik zal wel veel gemist hebben maar jullie zeggen het maar als hetiets belangerijks is want ik weet echt nietmeer welke pagina ik zat :D

dus met beau gaat alles goed,ik heb men handen vol....ze is echt stout aan het worden!bijten in men tenen is nu al naar over op mij bijten geworden(spelen) en ze deed alles mooi op haar hondenbak...WEL vandaag alles op MIJN mat...en ook stront dus.ik heel kwaad maar ja je moet ze dan negeren dusja...alhoewel ik wel eens heeeeeeeeel graag kwaad zou willen worden...:) maar ja mag niet.

ze heeft de nacht heeel goed doorgeslapen(tot 11uur!!!) dus ik ook dan :D net wat eten gehad en gespeeld en nu ligt ze opnieuw te maffen..naast me...op de sofa...op me kussen

DAN is er nog het 'probleem' dat ze nu constant op de sofa wil...is het mijn schuld of wou ze dit toch doen nu ze groter wordt..buh maakt niet uit :) maar ze krabt en probeert te springen op me sofa(blij dat het geen leer is) en dus moet ik haar foei en nee zeggen of nekvel pakken maar ja heeft totaal geen effect bij haar.ze beet net in men elleboog om te spelen en heb haar toen wel eens goed bij nekvel gepakt want dat deed echt wel pijn! die melktanden zijn(volgens me vriend) scherpe razerblade's en als ze haar nieuwe tanden krijgt zijn ze botter en minder scherp als nu....ja laten we hopen

ik poest nu (met de franse slag) drie keer per dag
    en dan komt ventje binnen en zegt ie 'ieuw stinkt hier wanneer ga je eens poetsen....' *stilte* *stilte* *stilte* *hij kijkt met bange ogen naar mijn furieeuze en stille gezicht* *BAM* dweil in zijn gezicht 'BEGIN DAN ZELF MAAR TE POETSEN'

hehehehe ach ja....ik heb beau graag...MAAR soms....*knijpt ogen toe* :p

ik moet tegen uur nog naar tom &co gaan en eten kopen en plasdoeken voor de hondenbak en anti bijt middel voor men mooie (nu wat afgerakkerde) mat en dan nog een jasje voor haar...ik wil vandaag of morgen proberen te gaan wxandelen voor de eerste keer...nu de sneeuw weggaat en we nietmeer onder 0 zitten...

hoeissie hier???
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

8. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    @ cos
    joeppie wat goed!!
    en leuk dat je nog een echo mag doen ik zou elke week eentje willen doen gewoon om ze nog eens te zien!

@ pam

proficiat met je 4 jaartjes :D !!!!

xxxx

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks! :D

En lekker he zon pup in huis.. bereid je maar voor want t blijft een tijd zo, en tegen de tijd dat alles eindelijk weer een beetje normaal gaat.. gaat ze puberen! :)

Wij hebben t net allemaal een beetje achter de rug en daar ben ik erg blij om.. kan flink vermoeiend zijn een pupje!!

Misschien een tip over de mat, misschien moet je die even weghalen? honden ruiken veel beter als er nog een plasgeurtje inzit en dan blijft t een favoriet plekje, onze hond had dat op de houten vloer op 1 plek!

En over t bijten, wat je kunt proberen is als ze bijt HEEL hard en HEEL hoog AU! roepen! dat doen de pups in t nest ook als t spelen te hard gaat, dan gaan ze heeeeel hard piepen.. zo leren ze dat iets pijn kan doen.. dat weet zon ukje gewoon niet!

en idd, de grotere tanden zijn een stuk beter! :)

10. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hehe jah voor die mat heb ik net iets gekocht...hoop dat het lukt
    het is een soort vloeistof dat je moet spuiten erop en dan blijven ze ervan weg...hopen dat het lukt

en dat bijten...ik zal het de volgende keer doen ja :) ik zeg meestal au maar zal het eens proberen met een piepstemmetje :D hehehe

ooh god puberen....is het zo erg :s
    ik krijg nu al zenuwen :D
    geef eens een voorbeeld :D van wat jij hebt meegemaakt met het puberen van je hond

xxxxx

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Uuhhm ineens alles vergeten wat ie EINDELIJK geleerd had? gewoon niet luisteren, heeel koppig :D

als ik zei "op je plaats" of af en dan wijzen ergens heen.. dan daarheen lopen, en door lopen achter de bank langs ofzo en gewoon terugkomen :D

dingen slopen ineens weer.. ook zoiets..

Springen bij visite enzo..

Vanalles! :D

En ging je nog naar puppycursus? das soms wel echt makkelijk hoor..

12. 4days

4days Niet meer actief

Haay kletskousen. :D

Anais -> Hihi, zo te horen heb jij je handen vol aan jullie kleine beau'tje! :D Wel leuk zeg, hihi. Ook dat ze zo ondeugend is, ik vind dat leuk zo'n hondje met pit, beter dan eentje die de hele dag bang in een hoekje ligt ofzo...

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wat leuk dat alles zo goed gaat met Beau! En ja het is lastig dat je ze alles moet leren, maar toch vond ik dat niet erg. Alleen dat plassen! :( Bij ons zat ook elk stukje mat er onder, ik ben flink aan het boenen geweest. En inderdaad, dachten we hem eindelijk onder controle te hebben, gaat ie puberen :D Dolle pret hier! :p Haha

Die puppycursus kan ik ook echt aanraden, naast dat het handig is is het ook nog eens heel leuk! Bij ons zit het vlakbij, je bent er zo. Elke week een klein uurtje, en that's it. En al die hondjes zijn zo schattig :) (en ze groeien zo hard!!!)

@ Pam: Gefeliciteerd met jullie 4-jarig samenzijn! Dat er nog maar vele jaren mogen volgen.

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey kletsers !!!

Ik kom snel voorbiij gezoeft en haak hier weer in als jullie dat oke vinden ? :)

Sta heel de dag al te stuiteren !! :D
    Morgen ga ik naar duitsland !!!!!!! :D :D :D

15. 4days

4days Niet meer actief

Oooh Pam gefeliciteerd met jullie jubileum, had er ff overheen gelezen! :$
    Wij hebben in april jubileum, 6 jaar. waarschijnlijk vragen we op die dag geregistreerd partnerschap aan. :D

Nog ff mijn bolletje showen! :p

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!

Cossy geweldig !!! Mooi frummeltje al :D ;)

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Pam , gefeliciteerd met je jubileum !

Mannetje en ik zijn sinds 28 december 3 jaar samen :D En nog veeeeleeeee jaaaaarrrrrreeeeeennnnn :D

18. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha ja, het mooiste bolletje ooit he :D whahahaha :p

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Mooie echo Cossy! :) En ook leuk dat jullie dit jaar een geregistreerd partnerschap gaan aanvragen! Hoe zit dat eigenlijk, verander je dan ook van achternaam? (dus 'fam. Hubje') Of is dat alleen bij een huwelijk...ik heb geen idee hoe dat zit eigenlijk! :)

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Fam Hubje.. WHAHAHAHA je zal maar echt zo heten.. das toch apart:)

Deel Deze Pagina