Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Cossy , dat is idd het mooiste bolletje ooit !! Nu op naar het mooiste kleine beebje ;)

hihi , familie hubje :p

2. 4days

4days Niet meer actief

#3502 4days, 15 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2010
    Ja dan krijg je inderdaad ook elkaars achternaam. :D (tenzij je dat niet wilt natuurlijk) In principe is het precies hetzelfde als huwelijk, met als enige verschil dat de man de kinderen wel nog moet erkennen. (voogdij krijgt hij dan automatisch) Het is eigenlijk dus net hetzelfde als trouwen, alleen dan zonder al de poespas, die willen we sparen voor over een paar jaar. ;)

Nee nog beter, familie E. :D :D

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    #3503 PamPapilio, 15 jan 2010
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
    Whihihihih ik wilde t niet op t forum zetten....... :D ;)

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    #3504 Miracle08, 15 jan 2010
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
    Nee familie E.... ( zo heet me hubje ) * Proest * en dan heb ik me eigen achternaam niet eens gezegd :p

We zitten er hier ook aan te denken om iig geregistreerd partnerschap aan te gaan. Hubje wil nog niet voor mij op zijn knieen ( :p ) maar dat weer wel :/ Kromme redenering maar oke :p

5. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ik was al van plan om t weer eraf te halen. :D :D

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cossy, ff over geregistreerd partnerschap, je weet dat als je gaat trouwen dan later, wel in die gemeente plaats moet vinden hè en je volgens mij dus ook in dat gemeentehuis moet trouwen. En bijv. niet voor de kerk kan trouwen ;)

7. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja dat weet ik ;) en we zijn beiden niet gelovig dus we gaan sowieso niet voor de kerk trouwen ofzo. :p Maar bedankt voor het meedenken!

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Hahaha ja er zijn volgens mij genoeg mensen die het niet weten, en dan met een mond vol tanden staan dat ze bijv niet in Griekenland kunnen trouwen.
    Tenminste ze kunnen wel trouwen, maar het is geen geldige huwelijk ofzo. Is toch zonde als men dat niet weet haha.

Maar gelukkig weet je dat al, word weer shoppen voor je madame hahah.

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Precies, daarom koos ik toch maar voor 'Fam. Hubje' ;) Hihi, maar als je dat al maf vind, dan wil je mijn nieuwe achternaam echt niet horen...:) Mn hubje vind m super, maar ik ben er na bijna 3 jaar nog steeds niet echt aan gewend! Ik gebruik m altijd in combinatie met mn meisjesnaam, dan klinkt het nog enigszins vertrouwd.

Maar om eerlijk te zijn vind ik het wel maf dat je hub z'n kinderen met een geregistreerd partnerschap alsnog moet erkennen! Ik bedoel, je gaat er toch vanuit dat als twee mensen iets hebben wat in de praktijk gelijk is aan een huwelijk, de kinderen van hem zijn? Of ben ik nou gek :p 'Nee meneer, deze dame is van mij, maar de kinderen zijn van mn broer!' hihi, nou ja dat kan natuurlijk ook :D

10. 4days

4days Niet meer actief

Ikdus -> Haha ja dat is ook zo, dan zijn inderdaad dingen die je mar beter kunt weten van tevoren. :D En shoppen, wat een straf! :D :D

Amaryllis -> Volgens mij komt dat omdat het geregistreerde partnerschap oorspronkelijk is ontstaan bij wijze van homohuwelijk, toen homosexuele mensen nog niet mochten trouwen. Misschien dat dat daar nog van is? Maarja, bij homosexuele stellen is de 'tweede' ouder toch nooit automatisch de ouder, zelfs niet als ze getrouwd zijn, dan zal die altijd het kind moeten adopteren. Dus eigenlijk is het een beetje raar inderdaad.

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Up! :)

@ Cossy: Nou ja, met het kindje erkennen kom je er ook. Het gaat er om dat je het samen eens wordt en ik vind het altijd leuk als mensen zo'n duidelijke keuze maken om echt als gezinnetje door het leven te gaan. Maar jij wil ooit ook nog een feest met alles er op en er aan? In het buitenland of hier met iedereen erbij? (bruiloften vind ik ook leuk! :):D)

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey meiden...

Wil jullie even laten weten dat ik Gistere een uur voordat ik naar Duitsland ging me witte kater met spoed terug na de DA heb moeten brengen.. Het gaat niet goed... Ik heb er nu zelf ook geen goeie hoop meer in en vrees dat ik vandaag of morgen het bericht krijg dat ik afscheid moet komen nemen... :(
    Wat ben ik er van kapot....

Heb gelukkig me goeie zin een beetje bij elkaar geschraapt en wel een uber gezellige avond gehad !

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

miracle; Oh jeetje meissie!! :(
    wat was er gebeurd???
    ik duim dat echt alles helemaal goed komt!!
    Dikke knuffel*

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Aaaah miracle! wat erg zeg! :( BAH!

*dikke knuff*

15. 4days

4days Niet meer actief

Oh nee wat vreselijk! :( Dikke knuffel...

Ik heb ook een rotweekend, heb namelijk blaasontsteking. :( Gelukkig heb ik er niet zoveel last van als ik zwanger ben, maar ik vind het wel eng. Want ik denk dat het er dik in zit dat die mk toen bij Sem* door onbehandelde blaasontsteking kwam. Ik heb chronische blaasontsteking en heb het dus heeeel vaak, en normaal gesproken klap ik dubbel van de pijn. maar als ik zwnager ben merk ik het bijna niet, dus moet ik de urine in de gaten houden. (die wordt dan troebel) Maar doordat ik het bij Sem* niet wist dat ik zwanger was heb ik er niet op gelet... En twee dagen na de mk kreeg ik ineens een gruwelijke blaasontsteking vanuit het niets leek het was. Dus wie weet had ik die eigenlijk al maanden.... :(

16. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    He bah wat een nare dingen weer allemaal! Leek t net weer de goede kant op te gaan met je katje, gaat het toch nog mis...Ik vind het heel sneu. Waardoor wist je dat ie weer naar de DA moest? Omdat je zegt dat t met spoed moest gebeuren...?

@ Cossy: oei chronische blaasontsteking is niet fijn, en zeker niet na je ervaring met Sem! Maar dat je er nu op tijd bij bent, dat betekent toch ook dat je er wat tegen kunt gaan doen? Dus dat zou positief zijn. Je weet nu in ieder geval dat je zwanger bent, en dat was bij Sem niet zo...Ik vind het trouwens wel maf dat een blaasontsteking een miskraam kan veroorzaken zeg! Had niet gedacht dat dat zoveel invloed op elkaar had. Maar beterschap, ik hoop dat het gauw weer over gaat.

17. 4days

4days Niet meer actief

Ja ik heb gewoon antibiotica gekregen die niet schadelijk is voor het kindje, dus als het goed is is binnen een paar dagen de blaasontsteking weg. Maar blaasontsteking kan inderdaad ontzettend gemeen zijn als je het niet in de gaten hebt, het irriteert namelijk het hele onderlichaam, ook de baarmoeder. Later in de zwangerschap kan het ook vroeggeboortes veroorzaken... ;)

18. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Mag ik me dr ook bij aansluiten?:D
    Kben 20 en we zijn ook net begonnen voor de eerste ronde

19. 4days

4days Niet meer actief

Welkom! :D Eerste ronde, spannend hoor! :p

20. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    @rnate
    welkom hier en veel geluk in je eerste ronde!
    zoals je ziet zijn er hier heeeeel veel meiden zwanger geworden in deze topic....dus wie weet...brengt het geluk :D

Deel Deze Pagina