Dankuu Het is afwachten idd, het zijn nogal veel pagina's dus heb niet het hele forum doorgelezen Maar wil graag geloven dat er inmiddels veel dames zwanger zijn
@ miracle08 oei wat is er gebeurt dan?.??sterkte xxxxx @ cossy veel beterschap meid!!! @ mezelf hier ik ga morgen met beau naar de dierenarts...want ze moet nog een spuitje krijgen die EIGENLIJK de fokker moest gaan laten zetten MAAAr ja als je de pup te vroeg weggeeft(tegen me weten in) ....gaat dat ntrlijk TOEVALLIG niet nageltjes laten knippen en check up doen...ben heel benieuwd of ze goed gezond is enzo(hartje) voor de rest...ze is braaf dan is ze stout dan is ze lui dan is ze zindelijk dan is ze niet zindelijk.... hehehe morgen eerste dag dat ze enkele uurtjes alleen moet zijn. ventje en ik hebben vroege post dan dus is ze van 06.30 tot 10.30 alleen maar ja ze slaapt meestal tot 11uur dus.... xxxxxxxxxxxxxxxx
poeh ik zou het ook niet doen hoor al die pagina"s lezen maar idd heeel veel meiden zijn hier zwanger geworden behalve ikke dan... maar ik ben een geval appart waar zit je ergens in je cyclus??? vertel eens wat over jezelf xxxx
Anais -> Aaah jouw tijd komt snel denk ik, ik heb echt het gevoel als je eenmaal clomid hebt dat het dan rapjes zal gaan. Spannend, met Beau naar de dierenarts! En ze was inderdaad nog erg klein toen je haar kreeg, maar goed dat jullie de eerste tijd met haar binnen zijn gebleven!
Ik ben dus 20 heb ruim 4 jaar een relatie woon inmiddels een jaar samen en zijn net verhuist naar een gezinswoning dus ruimte zat. Khad afgelopen donderdag weer moeten begeinnen met de pil maar ben gestopt afspraak was eigenlijk dat ze 7 feb zouden stoppen met de pil omdat mijn vriend blowde maar inmiddels is gestopt, dus we dachten waarom nog een maand wachten. Afgelopen maandag ong geworden en nu nog wt kleine navloeingen dus vanaf deze week kunnen we beginnen, hopen dat mn cyclus zich redelijk aanpast maar das altijd afwachten natuurlijk ben ruim 5 jaar aan de pil dus tjsah voorspellen kan helaas niet
Rnate -> Oh dat is wel fijn, een gezinswoning! Lekker veel ruimte idd. En dat ontpillen, vaak gaat het heel snel hoor. Hoewel ik zelf nooit heb hoeven ontpillen. Bij de eerste was ik dwars door de pil heen zwanger geraakt, en erna ben ik er helemaal niet meer aan begonnen. Denk dat ik na deze zwangerschap een spiraaltje neem, al die hormonen dat zie ik niet meer zo zitten.
hola zeg al efkes samen dan,en een huisje perfect eh heel spannend dus maarik raadt je aan om de eerste twee maanden er niet teveel op te letten want je cyclus moet nog op gang komen en je zal vaak vals alarm hebben.doorbraakbloedingen en spotting verkeerde symptomen, enz... vriendinvan me (bolleke03) is super vruchtbaar maar is nu ookal twee maandjes zonder pil en had dus ook veel doorbraakbloedingen enzo...is heel normaal hoor je hormonen moeten nu zelf al het wer doen...;anders waren dat die hormoon pilletjes dus.... wens je veel geluk!! xxxxx
hallo lady's alles goed ik ben er even niet op geweest maar ik ben nu 2 dagen overtijd heb veel doorbraakbloedingen gehad heel stom maar ja dus duimen nu he en hoe is het voor de rest bij iedereen groetjes bolleke03
Het is altijd spannend Wij hadden ook al een tijdje een kinderwens maar ik wou pertinent dat mijn vriend zou stoppen met blowen, ik wil die risicos niet lopen met die vieze troep bah. Mijn schoonzus is ook zwanger en ben er behoorlijk bij betrokken en daardoor is de drang toch wel wat meer geworden. Heb zelfs de complete kinderkamer al uitgezocht, slecht eigenlijk want k hoop er nu te veel op
Aaaaagh, ik een heel verhaal schrijven, drukt Vince op de uit-knop van de pc...:x Bolleke -> Ik had zelf ook een doorbraakbloeding in de ronde dat ik zwnager werd, dus het kan alle kanten op. Rnate -> Mijn vriend blowt ook regelmatig, nog steeds... Ik ben er niet blij mee, maarja. Voorlopig heb ik zoiets van als hij maar buiten gaat roken. Kan je trouwens wel begrijpen hoor, als je eenmaal een kinderwens hebt duurt eigenlijk elke dag te lang...
Goedenavond allemaal! @Anais: tis toch normaal dat pups nog 2 entingen moeten als je ze in huis hebt? met 9 weken en met 12? of moet ze er nog een extra ofzo? @Rnate: Welkom hier! en tis idd een vruchtbare club hierzo hihi.. Je situatie klinkt helemaal top! goed over nagedacht en lang gewacht, ik snap helemaal dat je dan wilt dat t ook snel zover is! Wie weet hoor je bij de gelukkige die in de eerste ronde al zwanger raken? je weet t nooit.. Ondertussen lekker hier meebeppen en ook ik had al vanalles gekeken toen we er eenmaal voor gingen hoor! ook al duurde t bij mij daarna nog veeeeeels te lang.. t kan geen kwaad hoor
@ Cossy- ik ben blij dat mn vriend is gestopt ben ook best trots na 10 jaar is hij in 1x gestopt nu morgen een week zonder ook nog maar iets te hebben gerookt. hij begon het ook al wat moeilijk te krijgen want kheb het zelf nooit gedaan ook niet geprobeert en kan niet over de geur dus hij moest ook buiten staan hihi en het werd toch wel een beetje koud @Pampillo danku danku. Mn schoonzus is nu ook bijna 20 week zwanger en omdat zij dingentjes nodig heeft zie k natuuuuuuurlijk ook vanalles wat ik ook heel leuk vind zo heb k al een kinderwagen en alles gezien en weet k ook wat alles al ongeveer gaat kosten. maar zo ben ik ook ik zoek pas eerst altijd vanalles uit voor ik er aan begin, ik wou eerst weten of het financieel wel haalbaar zou zijn dus heb eerst berekent wat de aanschaf allemaal al kost en toen pas besloten er echt voor te gaan.
Rnate -> Tsja ik zou ook liever willen dat hij t niet deed... Maarja om het nou te verbieden ofzo vind ik ook weer zoiets, hij rookt gelukkig wel heel weinig. Wel goed trouwens dat jullie alles zo goed hebben gepland en doordacht! Je hebt ook meiden die lijkt iets leuk en dan doen ze het halsoverkop, maar daar hoor jij echt duidelijk niet bij. Wij hadden het zelf wat minder goed geregeld bij de 1e, maar dat kwam omdat ik onverwacht zwanger was geraakt. We hebben toen (uiteraard) wel alles op alles gezet, en nu hebben we gewoon een leuke ruime woning met 3 slaapkamers, en mijn vriend heeft een goede baan enzo. Dus nu bij de 2e is gelukkig wel alles van tevoren goed geregeld. Maarja, je kunt nog zoveel proberen te plannen enzo, soms loopt het nou eenmaal anders...
Whahhah je klinkt helemaal als mij! ook 3 keer nadenken, twijfelen, narekenen en dan pas durven doen! Hier wist ik ook al vrij snel welke kinderwagen t zou worden en de babykamer stond al gereserveerd bij familie.. dusja! de 21ste gaan we eindelijk naar een echte babywinkel.. voor t eerst sinds ik zwanger ben, eindelijk ECHT neuzen! ZIN INNNNnn hihihihi
@ cossy- laten stoppen is idd ook heel moeilijk dat heeft mij ook heeeeeeeel veel tijd gekostik heb op een kdv op een babygroep gewerkt dus weet idd heel goed waar ik aan begin, alleen dat trok ik (helaas) niet, je hebt daar ongeveer 14 babys per dag en dat vergt heel veel van je dus psygisch trok ik dat niet ook omdat ik te persoonlijk met de kids omging en dat niet de bedoeling is en dat vind ik moeilijk ik ben altijd heel betrokken iets te waarschijnlijk dat ik het daardoor ook niet trok. en omdat we toch wel al een hele tijd een kinderwens hadden toch besloten dat dit het moment nu maar moet zijn Ik kan ook alles krijgen van mn schoonzus want die heeft al 2 kids en 2 babykamers op zolder staan maar vind het toch leuker om alles nieuw te kopen omdat er ook mensen zijn die totaal niet achter mijn beslissing staan en hun dan met hun mond vol tanden te laten staan dat ik het wel red.! (misschien een beetje kinderachitg maar heb altijd al moeten opbotsen vandaar denk ik) @ Pam kinderwagen heb ik ook al gezien kwil graag 1 waar je maxicosi op kan zetten en nu is er toevallig zo een in de aanbieding maar vind het beetje voorbodig het nu al te kopen Heb alles wat ik wil eignelijk wel bij de BABYDUMP gezien, die winkel word in April hier ook in Groningen geopent dus als k zwanger ben sla ik mn slag wel denk ik Gelukkig kan ik zolang meegenieten met mn schoonzus dinsdag heeft ze de 20 weken echo en daarna gaanw e shoppen
Leuk leuk leuk leuk!!! En over kinderwagens, misschien wel een tip om ff reviewd te googlen als je toch van je erin verdiepen houdt Sommige zijn echt zoveel verschillende meningen over.. Bij ons wordt t zeer waarschijnlijk de Quinny Buz 4, kan ook de maxi cosi meteen op en eigenlijk alles wat je als eis kan hebben kan ie de 21ste m helemaal uittesten in de babypark en dan kopen we m van de week bij de prenatal denk ik, zijn alle kinderwagens ook in de aanbieding!
op MP adverteerd een vrouw die een "winkeltje" thuis heeft allerlei soorten kinderwagens wandelwagens 4wielers 3 wielers en die heeft die die ik graag wil in allelei kleurtjes, de maxitaxi met maxicosi en wandelwagenopzetstuk voor maar 110 eur mijn scoonzus heeft daar ook een wagen gezien en die gaan we deze week ws ophalen dus kan kan ik m hopelijk ook ff testen mn moeder had voor mn zus een Quinny gekocht en die zou dan oko voor mij zijn maar ik vind em niet lekker lopen hij trekt wat en daar irriteer ik me mateloos aan vandaar dat k een nieuwe koop
Mja dat snap ik dat je die dan niet wilt.. maar die set is dus de wagen, de wieg die erop hoort, de maxicosi, maxitaci EN t wandelwagen opzetstuk? das echt niet duur dan
nee de wieg niet, maar die hoef k ook niet perse te hebben baby kan tot 9 maand in de maxicosi en daarna kan die gewoon in de wandelwagen Marktplaats.nl > Nieuwe maxitaxi met maxicossy alles nieuw de doos 3 kleuren - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Hier een linkje naar de advertentie, vind em ook spotgoedkoop daarom twijfel ik ook zo ongelofelijk mn schoonzus gaat deze halen ->>Marktplaats.nl > Nieuwe combi kinderwagen nieuw in de doos in 3 kleuren - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties ook maar 125 eur ook spotgoedkoop
Vergeet niet dat een kleintje niet langer dan een bepaalde tijd in een maxi cosi mag? maar anderhalf uur ofzo! En ik zal de link s bekijken..