Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Weet niet of ik er al eens iets over verteld heb?? In ieder geval heb ik 15 maart een afspraak staan voor een 3D echo!! :D Verheug me nu al erop!
    Ik zit dat op 16w1d, dus het geslacht kunnen ze dan al zien, alleen hopen dat beebje dan even meewerkt. ;)

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Om 15.15u kwam ik samen met me Smoe en me Moeder aan bij de DA. Smoe en ik werden samen naar achtere gebracht om naar Angel te gaan... Daar zat ie dan , in een hoekje , zwakker dan ie ooit was geweest.. Hij werd in mijn armen gelegd en hij begon droevig te mauwen... Hij was lijk bleek , voelde koud , snot kwam uit zijn neus en hij ademde heel zwaar en hijgend.. Mijn hart brak en ik kon niet stoppen met huilen.. Samen werden we naar achtere gebracht naar een klein kamertje waar we rustig afscheid konden nemen...
    Hij bleef heel moeilijk ademen en hijgen en terwijl hij in mijn armen lag mauwde hij ook steeds.. Hij was op...
    Hij heeft zich nog even in mijn armen genesteld en zo hebben we tot 15.55u met zijn drietjes gezeten... Huilend en met een brok in mijn keel heb ik mijn lieve vriendje getroost...
    Om 16.00u kwam de DA binnen met het 1ste prikje opdat moment begon ik nog harder te huilen en van binnenuit wilde ik schreeuwen Nee niet nu ! Niet mijn lieve vriendje maak hem alsjeblieft weer beter , hij komt er wel bovenop.. Ik heb er alles voor over.. !!
    Maar zijn droevige gemauw heeft mij er toe gezet het niet te doen , hij kon echt niet meer.. Terwijl hij in mijn armen lag kreeg hij het spuitje en de DA liet ons weer alleen.. Langzaam stopte hij met mauwen en begon hij rustigere te ademen , tranen bleven vloeien en ik was boos !
    Hij was in een diepe en rustige slaap...
    Om 16.08u kwam de DA met het 2de prikje , ik heb niet gekeken maar barste in een hele diepe huilbui.. Ik kreeg hem daarna nog in mijn armen en om 16.11 stopte hij met ademen en klopte zijn hartje niet meer...
    Hij lag tevreden en in een diepe rust in mijn armen en het enige wat ik kon was met hem wiegen en heel hard huilen... De enigste woorden die ik uit kon brengen was Waarom nou ? Het is niet eerlijk..
    Ik heb hem vastgehouden tot 16.20u toen kon ik niet meer en heeft me Smoe hem op de Tafel gelegd. We hebben zo nog 10 minuten bij hem gezeten en toen werden we naar de Balie gebracht , voordat ik hem achterliet in de kamer heb ik hem nog een zoen en een aai op zijn kopje gegeven.. Het is beter zo...

(L) R.I.P Lieve Angel (L)

12-07-2007 - 20-01-2010 ( 16.11u )

Als jullie het te uitgebreid vinden hoor ik het wel dan kan ik het evt nog verwijderen.. Ondanks dat ik weer in tranen ben en mijn hart huilt en pijn doet , doet het me wel goed dit even kwijt te kunnen..

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Jeetje, zwaar is dat.!!
    Sterkte met je verlies miracle xx

4. 4days

4days Niet meer actief

Hmm zou deze ook worden gesloten? :p

Deel Deze Pagina