Echt super fijn voor jou! En ook voor je vriend natuurlijk! Misschien zuur dat nu niets jullie meer in de weg staat en dat het zwanger worden dan niet wil vlotten..? Goed zo! Wij vinden het leuk dat jij het leuk vindt! Gewoon gezellig blijven meekakelen, hoor! Misschien word je door onze positieve vibes wel ineens heel snel zwanger...!
Pampapilio -> Ja, dat lijkt mij ook echt een opluchting. Ik ken het gevoel wel een beetje, want toen ik depressief was vonden veel mensen mij ook maar een aansteller. Ze hadden zoiets van: 'psycholoog? zet je tanden er gewoon eens in!' Blijkbaar worden psychische ziektes ook nog niet echt gezien als ziekten... En dat vind ik inderdaad ook het voordeel van een klein groepje, dat is veel hechter. In zo'n grote groepen praat iedereen maar door elkaar heen en langs elkaar door... Nadeel van kleine groepjes vond ik vaak dat er op een gegeven moment bijna niets meer werd gezegd, maar dat zie ik hier niet zo snel gebeuren.
Nee, die arme Miracle heeft straks heel wat bij te lezen als ze terug is van vakantie! Sorry mop! We zijn onverbeterlijk!
Dat t nu niet wil lukken nu alles er zo klaar voor is is idd zuur! Ik doe altijd erg mn best t verstandige te doen, deed ik dat niet was ik allang niet meer aan de pil geweest Maar dan heb je alles op een rijtje en durf je eindelijk samen die stap te zetten (ik vond t door mn ziekte en de reactie van andere op mn leeftijd erg eng! gelukkig vielen die mee) En dan komt er niks! Ook zit ik tussen de pasgeboren baby's en zwangere vriendinnen in en dat maakt t soms wel heel moeilijk.. Maarja... ergens heb ik gewoon hoop dat de MMM niet nodig is en dat t nou gewoon s meezit! Heb lang genoeg braaf gewacht en heb genoeg meegemaakt en ben ZOOOOO bang voor die mmm.. t is voor iedereen zwaar.. en dan ben ik echt bang dat t voor mij niet te doen is. Dat zou pas zuur zijn! En ach wie weet zijn t wel gewoon hormonen enzo.. maar toch, dan duurt t allemaal weer zolang en ik heb ondertussen een beetje een hekel aan de medische wereld.. Dus HOP zaadjes en eitjes! tis bijna de feestmaand dus ga s feesten! hihihi
Arme miracle idd... Pampapilio -> Grrr ja, en juist als je het niet wil zie je echt OVERAL zwangere vrouwen en baby's he! Dat had ik na de mijn miskraam heel erg, heb toen ook echt een tijdje het winkelcentrum gemeden, puur omdat ik geen zwangere vrouwen wilde zien...
Hoi Fairytale! Lekker aan het meelezen? Pam, goeie! De feestmaand komt eraan, dus knallen met die zaadjes! Meisjes, fijne avond! Ik spreek jullie morgen en anders overmorgen, of de dag daarna of de dag daarna of de dag daarna....
Wat zeg ik nou??? OF de dag daarna OF de dag daarna??? Ik bedoel natuurlijk EN de dag daarna EN de dag daarna EN de daarna....
have fun!!! Ik gaat zo ook maar weer s wat doen, eten maken enzo al is t wel ff lekker makkelijk vandaag! Btw over een weekje of 2 tot 4 eindelijk mn laptopje! eindelijk normale snelheid en kan ik ook op mn slechte dagen lekker internetten!
hoi allereerst welkom hier. ik heb ook ergens gelezen dat je ms misschien doorkomen...jammer maar ik zal verderlezen..wie weet zijn ze nog niet doorgekomen of weet ik veel ik zal nu maar eens beginnen aan die 5 PAGINA'S dat jullie vol hebabbeld hebben xxxx
Haai Lady's, Tijd niet op t forum geweest. Heb vorige week een autootje gekocht, een heuse Mini Zie dat jullie allemaal nog steeds druk bezig zijn met 'klussen', hier ook nog steeds. Vandaag best veel pijn in mn onderbuik, geen idee wat het kan zijn Als t morgen niet over is dan ga ik de HA maar es bellen. Vriendje en ik hebben afgesproken dat als we in feb nog niet zwanger zijn we toch maar een afspraak maken bij de HA, ben in maart 2008 gestopt met de pil.. [ Ga nu eerst de vorige pagina's maar lezen, waarschijnlijk een hoop gemist]
ik had ookal een vroege kinderwens hoor. Toen ik net niet 18 was kreeg mijn ietsje jongere vriendin een baby en ik was er van het begin bij en hielp haar.S'avonds kwam ik dan bv langs en zei dat ze haar bed mocht ingaan en ik wel de nachtshift zou doen(en geloof me om de drie uur zit je echt opnieuw flesje te geven)Ik was er dol op om in een dekentje met de baby in de zetel te liggen en (een uur lang) flesje te geven en die oogjes te zien blinken en staren naar mij terwijl ze dronk.En dan haar in slaap te zien vallen.Heb dus vaak voor haar gezorgd en sindsdien kreeg ik die gevoelens. xxxx
temperatuurdipje bedoel je dan dat je temp. omlaag ging(en nog steeds is) niet om je ongerust te maken maar bij innesteling heb je een verhoging en bij ms andersom...hoop voor je natuurlijk. hopelijk komen er nu nog meer symptomen die op zwangerschap duiden want je hebt toch goed geklust rond je ei xxx
hehehe ja heb ik ook ik probeer een beeld te krijgen van jullie allemaal maar is moeilijk alleen cossy,van haar weet ik al hoe ze eruit ziet ik wil wel eens proberen hier een foto te zetten....zelf als iemand ooit van zijn leven hierop uit komt....nou ja en dan de mensen die dicht bij me zijn weten het al dus... dus ik hoop dat die foto hier gelukt is want is mijn eerste keer dat ik het probeer... xxx
ik heb idd mijn ms al gekregen ja ik zit nu op dag 8!!!!blegh!!!! ik dacht gisteren dat ze gedaan waren maar ja deze nacht een leuke verassing gehad dus heb ze nog steeds 8) xxx
Ik ga idd borstvoeding geven,vind dit zelf het beste voor mijn kindje omdat het heel veel dingen bevat die de meeste melkflesdingetjes niet hebben...maar ja meer ook omdat ik nooit echt het gevoel heb gehad om het anders te doen dan met borstvoeding. xxx
sinterklaas kopen we nooit iets. Voor kerstmis krijg ik meestal juwelen maar omdat we nu pas samenwonen en veel kosten hebben heb ik gezegd dat hij niets hoeft te kopen....nou ja hij zei wel dat ik voor hem heel misschien (hij moest er nog over nadenken) een boek mocht kopen ivm bieren of zoiets...ja hij is dus een amateur bierkenner maar dus meer een proffesioneel bierproever... wordt nooit zat hoor ,meer aangeschoten.als ik dan toch iets voor hem zou moeten kopen.....misschien mag hij me dan ook een boek kopen die ik graag heb.jammer genoeg hebben ze die nog niet in het nederlands maar ja. xxxx
Dissapointed -> Oeff, da's ook al een tijdje zeg... Dan kunnen julie toch zeker meteen terecht bij de gyn als jullie een afspraak maken. Ik zie dat de eerste pendel wel binnenkort al is, laten we hopen dat die uitkomt. Wel leuk van die mini! Echt een leuk autootje! Anais -> Oh wel lief dat je die vriendin hielp! Mij heeft echt helemaal niemand geholpen... Ze hadden allemaal zoiets van: och ja zij moet toch op voor de borstvoeding. Met als resultaat dat echt helemaal niemand behalve ik ooit een slapeloze nacht van Vince heeft gehad, zelfs mijn vriend niet... Sterker nog, ik heb zelfs nooit meer uitgeslapen sinds we Vince hebben, ELKE dag vroeg wakker... Trouwens ik dacht toch dat er bij de innesteling ook een temperatuursdipje is? Van 1 dag. Nouja, maakt ook niet uit, vandaag is hij weert omhoog gegaan, nog hoger dan ervoor. En ik had jou al gezien idd. Maar erg leuke foto!! Oh en jij bent gewoon een NYMFOMANE!