wauw meid zo jong en al zoveel meegemaakt maar we zullen je bijstaan tot je zwanger bent kolven ga ik er ook bij doen ja...ik wil ook borstvoeding geven maar is idd leuk als de papa en opa enzo ook eens voeding kunnen geven xxx
meestal als je ms komt krijg je dikkere en meer afscheiding....aan de andere kant hoor je van zwangere vrouwen dat ook zij veel afscheiding hadden...dus...IS WEER ALLEMAAL DUBELZINNG ik krijg er de hipedepip van van al die dubbele symptomen! xxx
Pfff, irritant van die symptomen ja! Zwanger? dan heb je gevoelige borsten, moodswings, buikpijn en meer afscheiding. Ongesteld? den heb je gevoelige borsten, moodswings, buikpijn en meer afscheiding. Aaaaaagh!
oehoeh een mini zo moooooii is het zo een ouder model of meer de sportive modellen? vriendin had zo een oud model(was schattig) een zwarte en had dan zetels met roze pels en vanachter op de ruit een sticker met mini bitch nou ja de auto was mooi..de rest maar ik ben al helemaal fan van mini cooper OOOIT zal ik eentje hebben. zo zo en moet je je ei dan nog krijgen ? misschien is dat de pijn die je voelt want innesteling is denk ik te vroeg...alhoewel je wete nooit eeh maar meestal is dat een week voor je ms. xxx
Heb het juist moeten opzoeken wist niet wat het was en nu vond ik het is idd waar hehehehehe IK KAN ER NIETS AAN DOEN het kan goed zijn hoor dat je eerst een dipje krijgt maar goed nieuws voor jou is dat het hoger is gegaan..veel hoger dus dat is op en top een goed teken!nog enkele daagjes wachten!!! ja die vriendin van me hielp ik veel maar soms ging ze ipv te slapen naar beneden(haar ouders hadden een café) en dan ging ze wat drinken met de mannen.(ze was al toen ze vijf maanden zwanger was nietmeer bij de vader van haar kind,hij had drugsproblemen en heb haar gezegd dat ze er weg moest)..ze is niet perfect maar ja oke ze had het wel nodig om wat met de mannen te babbelen en te drinken. maar ik vond het gewedig om zo een flesje te geven,die twinkelende oogjes!!!! en dan lekker ingepakt in een deken samen.Ik begon terwijl zelfs liedjes te zingen(nee ik zing niet vals,niet heel vals,valt mee ) en met de baby wat te wiegen en ze was er dol op! ik hoor het vaak hoor dat je vriendinnen je dan in de steek laten als je zwanger bent!Maar ik ben nu eens een typische vriendin die door het vuur gaat voor haar vriendinnen.Nou ja heb maar twee beste vriendinnen...de rest zijn meer vrienden van men vriend die ik dan die jaren ook kende waar we eens per week mee op stap gaan. ik ben meer iemand die graag met dezelfde persoon kan omgaan...als ik meer echte vriendinnen moest hebben dan zou ik gek worden omdat ik dan elke dag bijna bij 1 van hun zou moeten langsgaan...en het is nu al erg genoeg met mijn aller beste vriendin van enkele straten verder hier(ik weet het,is zo kinds die beste vriendin termen ) ik ga bijna elke twee dagen naar haar thuis dus poeh VERMOEIEND xxx xxx
OEF ZEG nu kan ik mijn nieuws geven Ik heb enkele dagen geleden gehoord van men (beste ) vriendin dat ik meter mag worden als ze zwanger is. Ze wil nog niet zeggen wanneer ze gaat proberen omdat de mensen dan constant vragen of ze al zwanger is.Maar ze zei wel dat ze na haar hele pildoosje zou stoppen met de pil dus hehe er zitten drie strips in...en ik weet dat ze er nu al eentje gebruikt heeft...dus zullen zien heb haar alvast veeeeeel tips gegeven. en voor de rest is het hier saai ik heb nog steeds geen werk...blegh.heb wel cv's gegeven gisteren aan een winkel maar ze kregen nog mensen over de vloer dus zullen zien. wel leuk is dat ik eindelijk mijn 750 euro heb gekregen van men vorig werk(een soort ontslag premie) dus joepi.ben al goed naar de kapper geweest gisteren en er is een heel stuk af! ik gaf haar carte blanche dus ze mocht doen wat ze wou. ze had men haar donkerder gedaan en men haar kwam eerst tot onder men borst en n,u is het ietsje onder mijn schouder dus ene heel pak! en een schuine frou natuurlijk. zozo ik ga eens even mijn benen strekken want he hier al heel lang gezeten door jullie gekakel xxxx
Even een snelle reactie want moet me eigenlijk nu omkleden want we gaan bakkie doen bij mn schoonouders.. ach vriendjelief wacht maar ff Over dat jong een kinderwens hebben, valt me op dat jullie dan 18 al erg jong vinden.. De reden dat ik er zo mee zat was omdat ik uuuhhhm... *schaam* 14 was. Ik heb echt moeten vechten en nadenken dat ik aan mn pil zo blijven en het heeft me echt heel depri gemaakt! zeker omdat mn toenmalige vriend t stiekem ook wilde.. was echt een heeeeele moeilijke tijd! Daarom was voor mij met 19 met de pil stoppen echt al een lange tijd na mn wens begon Ennuuhhhmm Ondertussen geen roze/rood verlies meer gehad sinds dat beetje en ook geen ongi nog.. dus er is toch nog een klein kansje! we gaan t zien Nu ga ik echt anders wordt meneer boos!!!
Anais -> Ik heb ook maar een handjevol echt goede vrienden hoor. Je kunt beter een paar echt goede vrienden hebben, dan een heeeele berg kennissen... Wat leuk dat je beste vriendin ook voor een kindje gaat! Mijn beste vriendin is net uit elkaar met haar vriend (na jaaaren), en in mijn vriendenkring zie ik het verder ook nergens gebeuren... Ene schuine frou, hahahaha, heerlijk dat belgisch! Pampapilio -> Op je 14e is inderdaad al op tijd ja. Nee bij mij was het op zijn vroegst rond 17 a 18. Ach op zich kan ik best begrijpen dat je die gevoelens al had hoor. Maar wel goed van je dat je dan toch hebt gewacht! Want anders was het wel extreeem jong geweest...
Trouwens nu heb ik echt al de hele avond een soort ongi-kramp in mn buik... Maar het is nog veel te vroeg om ongesteld te worden toch? Misschien iets anders? Hhahaha, nee STOP niet mezelf gek maken...
hoi ja idd 14 is wel superjong vind ik.....maar ja gevoelens kun je niet tegenhouden eeh... voor mij is 18 ookal jong omdat de meesten dan pas van school zijn of nog net niet en als ik zo rond me kijk zie ik maar heel weinig 18 jarigen die verantwoordelijk en volwassen zijn. Alss ik hun moet inbeelden met een kindje in hun armen....net zoals die goede vriendin van me...ik heb haar heel graag maar je kindje constant bij oma of meter dumpen omdat je wil uitgaan of moet verven thuis of gewoon zomaar omdat je vind dat oma wat meer tijd mag krijgen met de kleine(zogezegd dus)....nee dus. ik zal ook niet de perfecte moeder zijn en mijn mama zal me veel dingen nog moeten leren...maar mijn kindje een week zomaar bij de meter dumpen doe ik niet...ik krijg het nual benauwd als ik eraan denk om mijn eigen vlees en bloed in een klein onschuldig schattig pakketje moet alleen laten bij iemand anders oehoeh nog geen ms goed teken en ook dat je geen roze meer verliest wie weet wie weet xxx
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Vince is nog nooit langer dan een paar uur bij me vandaan geweest... Laat staan uit logeren... En laat al helemaaaal staan een week ergens 'dumpen'...
Mja 14 was idd erg jong, moet ik zeggen dat ik toen ook ziek geworden ben en dat doet een hoop met je op die leeftijd. En idd, ik wilde t ook niet willen! ik vond het echt een vloek hoor die wens! Achteraf ben ik ergens natuurlijk blij dat ik niet zo jong was! maar ergens weet ik ook dondersgoed dat ik t met 16 of 18 ook gered had. ik was en ben echt wel ouder dan mn leeftijd doet denken En geen ms is idd leuk.. al weet ik t echt niet deze maand.. tis een hele hormonale maand en een maand van veel rare buikpijntjes.. Ik zei al tegen mn vriend, als t deze maand weer een cyclus is van "gewoon" rond de 30 zou t dan misschien betekenen dat t allemaal weer een beetje op orde is misschien? dat er toch iets verstoord is geweest?!!?! (zie cyclussen, ging hele tijd heeeeel netjes en ineens chaos! sindsdien ook geen touw aan mn eisprong etc te knopen) We gaan t merken, we gaan t zien. Net trouwens bij schoonouders even over t onderwerp gehad en gezegd dat ik dan naar een dokter wil.. dat vonden ze maar raar en vroeg en ik moest niet geloven wat t internet zei (ik zei dat een jaar proberen en dan naar een arts heel normaal was) en oh god, ik deed toch niet aan temperen en ovulatietesten enzo he!? Was er gewoon veels teveel mee bezig, en we zijn nog zo druk in huis en als die tegenslagen (elke maand wel iets! zeker financieel! ) en daar kwam t allemaal wel door.. *zucht* ik snap ook wel dat stress niet bevordelijk is om zwanger te worden, en dat het geen obsessie moet worden maar denken mensen nou echt dat een eitje en een zaadje als ze bij elkaar zijn even stoppen, mekaar aankijken en zeggen "ze is er wel echt heel erg mee bezig deze maand he" "ja en al die stress met dat huis" "pfff je hebt gelijk, we slaan deze ronde wel over hoor" "Is goed dan ga ik hier rustig dood" "ja ik ook" ......................................
Nou, ik vind helemaal niet dat jullie vroeg naar de gyn gaan hoor! Ik zou precies hetzelfde doen. Misschien is het om de een of andere reden wel praktisch onmogelijk voor jou om op natuurlijke manier zwanger te worden (laten we er niet vanuit gaan, maar je weet t nooit zeker), zit je het dan nog 3 jaar ofzo te proberen... Zonde van al die verloren tijd!! Trouwens stress kan inderdaad invloed hebben op het zwanger worden, maar niet in die mate. Door (heftige) stress kan het namelijk gebeuren dat je (bevruchte) eitje minder snel door de eileider gaat, waardoor het te laat in de baarmoeder komt. Daar zijn de omstandigheden dan niet meer optimaal om in te nestelen, waardoor het bevruchte eitje afsterft. Maar volgens mij geldt dat wel alleen als je echt heftige stress hebt, niet als je het druk hebt met een verhuizing ofzo.
Hoi meiden! Hmpf, ik kon niet op de site komen vanmorgen? Hadden jullie daar ook last van? Ik dacht, ik probeer het nog één keer en dan ga ik wel boodschappen doen. Maar nu doet ie het dus weer! Hahaha, dan blijf ik nog even hangen! Disappointed, leuk een mini!! Dat is echt mijn droomauto! *stikjaloers* Welke heb je gekocht? Anais, wat een supermooie foto! Of terwijl, wat ben jij knap! Die ogen van jou, he! Super zeg, dat je er zomaar een foto van jezelf op durft te zetten! En hoe weten Cossy en Anais al van elkaar hoe ze eruit zien???? Nou?? Nou! ANAIS!!! Oversext mens dat je bent! Precies meiden! Daarom gooide ik hier de vraag er maar eens op, maar ja... Duidelijkheid?? Neeeee, pas als je óf ongi wordt óf een positieve zw.-test hebt... Wie heeft er een extra potje geduld voor mij??? 8) Ja, is hier ook gebeurd. Als je zo jong bent, dan verandert je belevingswereld zo ontzettend. Het sluit gewoon niet meer aan bij je vriendinnen. Mijn toenmalige vriendinnen bleven ook allemaal stuk voor stuk weg. En dan zit je echt zielsalleen thuis met een baby op je 18e... Geen aanrader dus! Pam, 14??? Sodeju, dat is inderdaad wel erg jong! Hoe kon het dat je er op die leeftijd al mee bezig was? Niet lullig bedoelt ofzo hoor, maar ik was er op die leeftijd echt nog niet mee bezig. Pam, als ik jou was zou ik ook niet naar je schoonouders luisteren hoor. Het is juist harstikke eng/spannend en vooral dapper (!) als jullie naar de dokter stappen. Precies wat Cossy zegt, stel nou dat er wel een reden is? En dat die te verhelpen is, waardoor het zwanger worden bespoedigd wordt? Dan ga je toch niet zolang wachten? Meid, je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt. En als jij en je vriend er samen voor kiezen om naar de dokter te gaan, dan moet je dat gewoon doen. Laat je schoonouders maar kletsen! Zo.
Ik ga er trouwens vanuit dat ik niet zwanger ben. De vorige keren 'wist' ik het gewoon instinctief dat ik het wél was en dat heb ik nu niet. Nu hoop ik dat mijn ongi lekker snel komt, zodat we weer verder kunnen!
Jenna -> Ik kwam vanmorgen ook niet op de site nee. Nou, hebben hebben een telepathische gave! Ik ben trouwens ECHT goed, ik weet ook nog hoe miracle eruit ziet! Dat geduld hebben is hier ook een probleem overigens, aaagh! Wist je dat die sensitive testen al 6 dagen voor je nod werken? Erg he! Aaaaagh....
Ik ga er ook niet al te veel vanuit dat ik zwanger ben nee, heb niet een heel speciaal gevoel ofzo...
Kijk, dat snap ik nog wel! Jullie zijn beide september mama's, dus er zal vast wel eens een meeting geweest zijn. Maar van Anais...dat is me echt een raadsel! Aaaah!! Hou op!! Als ik zondag nog niet ongi ben, ga ik dan wel testen. Maar damn....wat is het lastig! Gelukkig regent het en heb ik daardoor geen zin om naar de kruidvat te fietsen. Dank u, weergoden!