Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Anonieme NYMFOMANES :D hahahahaha ;) (sorry erg flauw, ik weet t...)

2. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hahaha!!

Oh ja, dat had ik natuurlijk kunnen weten! :p
    Alhoewel, ik vind mijn laatste gok toch wel aardig in de buurt komen. ;)

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Tjee, meiden! :$ Ik heb er tegenwoordig gewoon pen en papier bij nodig om alle onderwerpen te onthouden! Anders vergeet ik echt de helft...Volgens mij is dit topic echt het meest gezellig clubje van heel zwangerschapspagina. Zoveel leuke kippies die willen gaan broeden :p

@ Anais: Leuk, die foto! Ik zou het op dit moment nog niet aandurven om een foto van mezelf online te zetten, maar vind het wel heel tof om die van jou te zien. Je krijgt ineens een leuk plaatje bij alle informatie! Ik moest wel heel erg lachen hoor, toen je vertelde over je eeuwige zin in seks! Misschien dat jij voor je eisprong op een achterlijk overdreven zin in seksbui zou moeten letten? :D Aan de andere kant, als je zovaak seks hebt zou er vanzelf een eitje voorbij moeten komen, dus dan kan het haast niet lang meer duren voor het raak is, haha.
    Zodra ik zwanger ben gaat er van mij ook een foto online, okee?

@ Dissapointed: Wat leuk, een mini! Vind het ook echt super autootjes. Wij zijn getrouwd in een opgepimpte zwarte Mini Cooper S, was even proppen maar wel heel gezellig 8)

@ Pampapilio: 14 jaar is inderdaad wel heel jong! Knap dat je dan toch zo lang hebt gewacht. Ik denk dat het op de lange termijn een stukje makkelijker is als je wacht met kinderen tot je iets ouder bent. Vooral omdat je dan in je hoofd wat tot rust komt (in ieder geval uit de puberblues) en ook je leven vaak wat meer op orde krijgt wb huis, relatie en financien. Ikzelf heb altijd graag jong willen trouwen&kinderen krijgen, maar toch stond het krijgen van kindjes altijd wat verder van me af. Ik wist dat ik het wilde, maar voelde nog geen emotionele aandrang. Tot ik een paar maanden in een kindertehuis in het buitenland ging werken en twee kleine kindjes onder mn hoede kreeg. Toen ging het wel kriebelen! Maar ja, toen was ik 'al' 17, en pas twee jaar geleden werd het echt serieus.

Ik vind het trouwens ook wel heel naar dat je ME hebt! Zo'n ziekte gun je echt niemand, en zeker in combinatie met kinderen krijgen is het volgens mij echt heel zwaar. De reactie van je schoonouders begrijp ik dan ook echt niet. Misschien waren zij van die geluksvogels waarbij het snel lukte zodat ze nooit kennis hebben gemaakt met de frustraties eromheen. Want juist als het niet lukt is het moeilijk om iets waar je zo naar verlangt naast je neer te leggen! En als het na een jaar nog niet is gelukt, dan hoor je in ieder geval niet bij dat deel van de vrouwen (80%!) die onbezorgd zwanger kunnen raken. Dus als een arts dan kan helpen; graag toch?! Er is zoveel mogelijk tegenwoordig!

@ Cossy en Jenna: Spannend weer, dat afwachten! Die afscheiding zou een positief teken kunnen zijn. Maar Jenna, vaak klopt je onderbuikgevoel wel. Zeker als je het de vorige keren 'wist' lijkt dat redelijk betrouwbaar. Heb jij dat toen ook gehad Cossy?

4. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ben je er nou afgegooid?
    Het online members-aantal halveert ineens!

5. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Dat was voor Cossy bedoelt!

Hoi Amaryllis! :D

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, de Anonieme Nymfomanes! :D

7. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Amaryl, je kunt de pagina ook twee keer openen.
    Dan lees je op de ene pagina en reageer je op de andere!

Doe ik altijd wel! Is wel handig, als je zoveel 'moet' bijlezen. ;)

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hoi!

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Pffff...wil ik reageren, mag dat niet! Er moet minstens 30 seconden tussen het ene en het andere bericht zitten...Nou ja!

Wel een goed idee trouwens, Jenna, twee aparte schermpjes om bij te lezen! Ga ik eens proberen...

10. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik zat te denken he (ja,echt! :p), zullen wij foto's via pb uitwisselen?
    En dan zeggen we tegen de rest dat wij allaaaaaaaaaang weten hoe wij eruit zien!
    En dan weten zij dat lekker niet! Ha. :D

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha, dat is wel een leuk idee! Heb alleen geen idee hoe dat werkt met PB...maar ik ga vast eens kijken of ik een leuke foto heb. Heb jij trouwens hyves? Die kan ik ook best PB-en namelijk...:)

12. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ja, ik heb ook hyves.
    Staat wel op niet zichtbaar, maar dan kan je de foto nog wel zien. Of wilde je vriendjes worden? ;)

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Waarom niet? Die van mij is ook prive, maar voor de insiders staan er heel veel foto's op...haha.

14. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik heb er ook veel foto's opstaan!
    Ook van mijn zoontje. ;)

Volgens mij zijn wij allebei wel discreet, dus ik wil wel je vriend worden! :D

Ik pb je mijn hyves even!

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Moeten we op hyves trouwens wel onze mondjes dicht houden, anders weet iedereen in de omgeving t alsnog...:)

Oh jij had net t zelfde gezegd. Nou ja, dan zijn we t in elk geval eens :p

16. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ha! Je hebt pb! :D

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Leuk! Jij ook :)

18. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Goh, wat leuk dit! :D

Je bent het eerste forummeisje met wie ik zo persoonlijk word. ;)

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Leuk hee, al die foto's!!! 8) Ja dat dacht ik ook!

...match ik een beetje met jouw beeld van mij?...hihi...

20. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Dat vind ik ook! Hahaha! :D
    Wat had jij trouwens een prachtige trouwjurk! Echt supermooi!

Zitten we nu een beetje elkaar foto's door te spitten?? :D

Deel Deze Pagina